Mallien suosima ruokavalio ei OLEKAAN paras

Anonyymi

Mallien käyttämä kasvisvoittoinen ruokavalio on laihdutukseen ja painonhallintaan ei ollutkaan kaikkein toimivin.Siinä kasviksista tulee energiasta 80% ja loput 20% lihasta ja kaikesta muusta mikä ei toimi lainkaan,kokeilin tätä koko aamupäivän eikä lähtenyt yhtään kiloa.Siinä saa syödä kaalia porkkanaa salaattia kesäkurpitsaa mutta EI saa syödä lainkaan karkkia eikä mitään HYVÄNMAKUISTA ja kaikkein tärkeintä ruokavaliossa on että ruoka ON hyvänmakuista ja sen syöminen kestää kauan,myös pitää jaksaa pyöräillä 6den tunnin ajan 2desti päivässä.Herkutella VOI hyvin eikä se haittaa mitään.Kasvikset EI sisällä paljon energiaa joten sillä ei jaksa pyöräillä YHTÄÄN.Nyt olen siirtynyt runsas hiilihyrdaattiseen ruokavalioon joka TARKOITTAA sitä että voi syödä niin paljon herkkuja kuin jaksaa sillä mahalaukku EI veny vaikka söisi PELLILLISEN hyvämakuista omenapiirakkaa ja sen päälle täytekakkukahvit.Tai tee koska olen ajatellut lopettaa kahvin juonnin,koska kahvi on KALLISTA.Nyt söin pari levyä maradou suklaata ja kävin pyörällä hakemassa kedapin valkosipulikermaperunoilla ja jälkiruuaksi ostin paketin vaniliajäätelöä mutta syön sen vasta yöllä ettei päivä energia nouse liikaa.Eikö tämä jo mene perille vaikka minä keksin tämän idean jo kauan sitten ja minä olen saanut jo 6den tuhannen verran kommentteja.Ruuan pitää olla hyvänmakuista jolloin se myös LAIHDUTTAA.

17

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tätä ruokavaliota olen nyt noudattanut kohta vrk den.Yöllä kävin syömässä kellarissa 800 grammaa vanilia jäätelyä jonka lämmitin mononlämmittimellä.Kannattaa käyttää akkukäyttöisiä ettei tartte ylipitkää johtoa ja VERKKOVIRTAA.Aamiainen fasupaloja 51kpl ja täytekakkukahvit teellä ja pihtimittaus.Sokeria teehen 5iisi kappaletta.Normaalisti laita 7män.Kun en ole laidutuskuurilla.Olen eilisestä laihtunut 0,0010 cm kun vedin nahat kireälle.Tämä laihdutus TOIMII.Kohta lähden pyöräilemään LÄHIPIZTSERIAAN joka on 2,1den kilometrin päässä odottamaan koska se aukeaa kello 11.00.Siellä kerron pulleille naisille joilla isot reidet kuinka oikeasti LAIHTUU.Tämä vaan toimii kunhan noudattaa miten minä sanon.Eikö tämä mene perille.Evääksi otan pyörälenkille mansikkakakkua.0, 5 kilometrin kohdalla alkaa heikottaa ja tulee nälkä.

      • Anonyymi

        Minäkin epäilin näitä teräsmiestarinoita luettuani että pilkkuvirhe on jossain kohtaa tullut. Eli 50 km onkin 0,5 jne. Nyt kuulostaa jo ihan uskottavalta nämä. Ja ymmärtää myöskin ikuisen laihdutuksen.

        T kn


    • Anonyymi

      Onko kyseessä pilailija?

      Jos on, niin alter ego hermostuu.

      • Anonyymi

        Minun ruokavaliota noudattaa joka päivä 7 män tuhatta ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ruokavaliota noudattaa joka päivä 7 män tuhatta ihmistä.

        Tämä en ollut minä. Välituntivalvoja paikalle ja heti.


    • Anonyymi

      Tänään olen juossut portaita ylös ja alas ja etsinyt itseltäni piilottamia karkkipusseja.Piilotin ne eilen ja juuri löysin VIIMEISEN.Jokaisessa lukee ELÄ OTA.Söin yhteensä 25si pussia klo 12-14.Pihtimitalla sain pusseista TÄSMÄLLEEN oikean kokoiset ja tasalaatuiset.Mittasin karkkien pihtimittakoot ja järjestin koon ja värin mukaan ereihin pusseihin.Kirjoitan myöhemmin exsel taulukon karkeista ja punniyudtuloksista joka ei OLE niin tarkka kuin pihtimitta.Koska pihtimitta on TARKKA ja mittaa rasvaa niin on todistettu että karkki EI LIHOTA yhtään koska pihtimitassa ei näy YHTÄÄN rasva rosentteja.Ne pitää lisäksi syödä oikea aikaisesti ja oikea määräisesti eli niin paljon kuin jaksaa.Ettekö te tätä VIELÄKÄÄN ymmärrä.

      • Anonyymi

        Oletko viime aikoina hätistellyt lihavia leidejä ravintoloissa ja kassajonoissa ja näytellyt heille veitsenteräviä älyäsi ja vatsalihaksia?

        Kaikki eivät edes ymmärrä hätistelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko viime aikoina hätistellyt lihavia leidejä ravintoloissa ja kassajonoissa ja näytellyt heille veitsenteräviä älyäsi ja vatsalihaksia?

        Kaikki eivät edes ymmärrä hätistelyä.

        Minulla on useinpiin kauppoihin porttikielto kun haluan esitellä terävää ja tikkulaihaa pananiani naisille kassajonossa.En ymmärrä MIKSI he käyttäytyvät niin huonosti minua kohtaan.selvästi läskit vartijat kadehtivat tikkulaihoja jalkojani ja mononlämmittimiäni.Ravintoloissa jään odottamaan ULKOPUOLELLE ja otan ihmisiltä pisztsat pois.


    • Anonyymi

      Syön hyvin karkkiia ja suklaata ja täytekakkukahvit koko päivän aamusta iltaan kuten olen aina syönyt ja minulla on enää 3lme kiloa laihdutettavaa.Pitää harrastaa pitkäkestoista liikuntaa,1, 5 kilometriä kun hakee kedapin ranskalaisilla ja pari rullaa. Ja ei TARVITSE kärsiä yhtään nälkää.Minulla nälkä tulee VASTA kun tulen kedapkioskilta kotia.Sitten onkin jo välipalan vuoro pananikakku siirapilla.

      Aamupäivä 2500 kal
      klo 16.00 ateria 6800 kal
      klo 17.00 välipala 2056kal
      klo 19.00 8009 kal
      klo 22.00 lämmin ateria 4000 kal
      klo 23.00 5800 kal
      klo 24.00 4600 kal
      Kansakoulun laskuopin mukaan pihtimitattuna Perusruoka Yht n 1200 kal 200 kaloria herkut yht n 1500 kal päivässä.Kyllä laihtuvanLAIHDUTTAJANkin on lupa HERKUTELLA.

    • Anonyymi

      Palstalaisille tiedoksi, että ruoan ahmimisen lisäksi myös sosiaalisen median ahmiminen ahdistaa:

      "Tutkimus vahvistaa, että sosiaalisen median ahmiminen ahdistaa – ja tauko somesta edistää mielenterveyttä"

      https://www.hs.fi/tiede/art-2000008804191.html

      Ainakin tämän ketjun sävy on ollut pelkästään ahdistunutta hihitystä.

    • Anonyymi

      "Nyt olen siirtynyt runsas hiilihyrdaattiseen ruokavalioon joka TARKOITTAA sitä että voi syödä niin paljon herkkuja kuin jaksaa sillä mahalaukku EI veny vaikka söisi PELLILLISEN hyvämakuista omenapiirakkaa ja sen päälle täytekakkukahvit."

      Ja hössön hössön

      • Anonyymi

        Asiaa pitää kysyä Veijolta. Hän on HVP:n kanssa foorumin ainoita asiallisia henkilöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa pitää kysyä Veijolta. Hän on HVP:n kanssa foorumin ainoita asiallisia henkilöitä.

        Enemmistö foorumin lukijoista on asiallisia. Heillä ei ole vain tarvetta letkautella jokaiseen viestiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmistö foorumin lukijoista on asiallisia. Heillä ei ole vain tarvetta letkautella jokaiseen viestiin.

        Hyvä vitsi, pelkkä vitsi koko palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vitsi, pelkkä vitsi koko palsta.

        "Hyvä vitsi, pelkkä vitsi koko palsta."

        Yrityksen osaamattoman johdon siunauksella.


    • Anonyymi

      Nyt pistän päälle tehoreenin pyöräily 13,5-42,5 hiihto 5 tuntia kaupparollaattoriajo kävely kaupungilla 6 tuntia. matsurpointi illalla aikuisviihdettä fideoilta seuraten 4 tuntia tai niin kauan kun käsissä tai pananissa on nahka, 3 tuntia petonimyllyssä pyörintää 5,6 levypainot käsissä rullaluisteluhiihto 55 kilon vetopainolla ja jaloissa 25 kg nilkkapainot.Vetopainon tein rautalevystä,johon laitoin alle 100mm rautavahvistetun kulutuskumilevyn ja monot pulteilla kiinni.VASTAA TÄYSIN HIIHTOA TALVELLA JA PARISUHTEEN KESÄLLÄ.

      Kalorit nyt vain VAIN 8000 kaloria päivässä,koska lopetin yösyömisen.Paitsi en jäätelyä kun sitä menee kilon paketti.Yhdessä päivässä nestepaino laski 0,01 kiloa,ja unet oli erittäin hyvät ja sikeät kun tein hiihtolenkin 21.00-23.00 välisenä aikana ennen kuin aloin taas matsurpoimaan huolella kun en voi unohtaa sitä näkyä kun näin paksuja naisten takapuolia.Oli vain YLLÄTYS että myös miesten ajattelu sai pananini kivikovaksi.Huomasin nikkaroida pringlespilden kun tajusin että voin siten estää nahankulumisen käsissä ja pananissa. Sitten hain vielä muutaman fasupalat ja kedapin ranskalaisilla ja aurajuustolla ja muutaman pirkkakaljan kun olin heittänyt 5dennet mällit talouspaperiin.Kyllä nukutti ja tuli hyvät unet mutta heräsin taas kello 5iisi HIIHTÄMÄÄN.

      • Anonyymi

        "Nyt pistän päälle tehoreenin pyöräily 13,5-42,5 hiihto 5"

        Harrastatko myös itsesi tukasta ilmaan nostamista??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe