Joukkovaino kohdistuu erityisesti koulutettuihin ja fiksuihin

Anonyymi

Minä pystyn sanomaan, koska olen kouluttautunut aluetieteiden maisteriksi ja olen ollut useammassa tutkimusprojektissa (tutkimassa nuorten mielenterveyttä). Olen saanut jo opiskeluaikoina kokea seurailua, stalkkailua, solvaamista, kiusaamista, häirintää. Takapirusta en vieläkään tiedä kuka se voisi olla, koska kandidaatteja on loputtomiin. Ensin luulin, että kyseessä voisi olla eräs lähipiirin kaveri, joka on kateellinen minun koulumenestyksestäni, mutta sitten aloin epäillä, että eräs ex-kaverini, jonka kanssa olen mennyt ajat sitten eri teitä, olisi kostoksi päättänyt lahjoa jengiä häiriköimään ja kiusaamaan minua.

Koska olen pari kertaa ottanut kipulääkkeitä (ja se on jäänyt siihen! Tehottomia!), minut on leimattu narkkariksi ja ihmisiä aktiivisesti lietsottu uskomaan minut sellaiseksi. Seuraavassa henkäyksessä minua solvataan selästä ja kuinka kuljen "takakenossa". Geenivirheeksikin haukuttu! Onko sattumaa, että olen kuullut kerran ohimennen kuinka kadun toisella puolella joku umpihumalainen (?), ylivedetyn vaakkuvasti kävelevä mies huutaa ei-kenellekään (?) Hitler-tervehdystä?

Kun eräs tuttavapiirin nainen syytti minua perusteettomasti hänen miesystäväänsä sekaantumisesta (ei ole totta, miesystävä oli puhunut minulle vain hetken koulujutuista eikä osoittanut minkäänlaista kiinnostusta; hän on myös aikuinen mies ja olisi alkanut olemaan minun kanssani, jos olisi halunnut - tai luulisi!), alkoi tulla kummallisia "yhteensattumia". Saan kuulla, että minusta on levinnyt huhuja, etten olisikaan ansainnut kouluarvosanojani rehellisesti vaan olisin -öö-ÖM!!- vikitellyt useampaakin proffaa. Ja kuinkas ollakaan, alan huomata kuinka tämän ehkä-mustasukkaisen-tai-ehkä-vain-sillä-tekosyyllä-minut-silmätikuksi-ottaneen naisen miespuolisia kavereita minne sitten menenkin ja useampi niistä katsoo minua kieroon kuin olisin tehnyt väärin enkä olisi tervetullut koko kaupungissa (josta olen sittemmin muuttanut pois!). Kun laittelin kokemuksiani foorumeille, sain huomata vihjailua, että olisin sekaantunut johonkin alkoholistimieheen. En tiedä, että sen naisen miesystävällä olisi mitään alkoholiongelmaa, tosin sillä naisella voisi olla, epäilen vahvasti.

Olen myös saanut selville, että sen naisen kavereista muutaman olen tavannut aiemmin eräässä asuntolassa. Eivät huolehtineet siivousvelvoitteistaan, laittoivat paikat ihan ranttaliksi, yksi jopa päästi humalaisen kaverinsa riehumaan salille ja viisasteli jälkikäteen, että salia pitäisi silti saada käyttää, yksi paisteli aina pizzaa ja jätti ritilät altaseen likoamaan eikä sitten hoitanut niitä. Useampi nainen oli näköjään sopinut, että koska minä en heidän hölynpölyjään niele niin minusta tehdään se riidanhaastaja ja kaiken pahan alku ja juuri. Minä en haastanut riitaa kertaakaan, sanoin vain suoraan mitä pitikin sanoa. Kaksi aikuista miestä laittoivat aina siivouksen toistensa niskoille. Kumpikaan ei hoitanut ikinä. Molemmat selittelivät. He sitten käytävällä kailottaen keskustelivat, että jos yhtä ei kiinnosta, niin sitten ei toistakaan. Katosivat aina jonnekin viikonlopuksi eikä heitä saanut kiinni. Yhdestä jopa paljastui, että majaili toistuvasti muualla silloinkin kun olisi ollut sen siivousvuoro. Kun kävin sanomassa, irvaili, solvasi ja haistatteli minkä kerkesi, syytti "jeesustelusta" ja otti täysin kontekstistaan pois erään vitsin kaupungista, joka sattui olemaan sen miehen kotikaupunki, ja perusteli sillä, että käski minua painumaan takaisin "tuppukylääni". Yksi sitä miestäkin vanhempi nainen lietsoi draama ja jauhoi p***aa minkä kerkesi ja syytti kaikesta minua!

Olin pitkän aikaa vakuuttunut, että joku heistä -ellei jopa he kaikki!- voisi olla koko jutun takana, käskemässä jengiä seurailemaan, tarkkailemaan... eli JOUKKOSTALKKAAMAAN. Kännykästäni loppuu akki välillä epäilyttävän nopeasti, mikä saa epäilemään, että jotain elektronista häirintää liittyisi koko juttuun.

Joskus näen jonkun hahmon silmäkulmastani, mutta kun katson, siellä ei ole enää ketään.

Olen alkanut epäillä voisiko sillä yläasteen luokkatoverilla olla sormensa sopassa. En pitänyt koko mimmistä. Aina kimittämässä ja valittamassa! Kerran jopa juoruilin, että olisin sekaantunut erääseen poikaan, josta en oikeasti pitänyt.

Yläaste ei muutenkaan ollut kivaa aikaa. Tajusin, että eräs poika toiselta luokalta stalkkasi minua. Ei loputtanut pitkään aikaan ennen kuin uhkasin kertoa poliisille.

Mutta voiko poliiseihinkaan luottaa? Olen saanut joidenkin kävelyiden aikana huomata poliisiauton ajavan kymmeniäkin kertoja ohi, Tämä ei voi olla sattumaa.

Ala-asteella eräs inhottava idiootti, jonka kanssa jouduin olemaan samalla luokalla, väitti, että minut pitäisi pidättää (joku tyhmä syy) ja heittää vankilaan nääntymään hengiltä. Katsottuani useita kertoja kyseisen herran facebook-profiilin olen tajunnut huomanneeni samannäköisen miehen liikkuvan samoissa paikoissa kuin minäkin jo reilusti ennen junaillun "mustasukkaisuusdraaman" alkamista. Hänellä voi olla osuus tässä kaikessa.

102

1357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liian pitkä kirjoitus.

      • Anonyymi

        Jos olet maisteri ja tutkimuksia tehnyt, pitäisi pystyä lyhyempään ja selkeään tilanteesi kuvaukseen.

        Olet joku ääliötrolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet maisteri ja tutkimuksia tehnyt, pitäisi pystyä lyhyempään ja selkeään tilanteesi kuvaukseen.

        Olet joku ääliötrolli.

        Taitaa olla yhteiskuntatieteilijä tai muu humanisti, jolle tekstin määrä ja laatu menee aina sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet maisteri ja tutkimuksia tehnyt, pitäisi pystyä lyhyempään ja selkeään tilanteesi kuvaukseen.

        Olet joku ääliötrolli.

        en ehdi lukea-
        mutta otsikko ei taida olla totta-
        voi kuitenkin olla että älykkäämpien ja vahvempien murtaminen on se joka vaatii laajemman toiminnon eli joukkovainon- heikommat ja puolustuskyvyttömät voidaan 'käsitellä' ilman laajempia toimenpiteitä?

        jos ymmärrätte mitä tarkoitan?


      • Anonyymi

        aha-

        viestit poistuu- eli myös nettikiusaamista.

        tosin alotukskin voi ola näiden tarinatäti-toimittajien mielenvikaista pilaa- jota TUNTUU
        S24 YLLÄPITO OLEVAN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet maisteri ja tutkimuksia tehnyt, pitäisi pystyä lyhyempään ja selkeään tilanteesi kuvaukseen.

        Olet joku ääliötrolli.

        Sanna Marin on kaiken takana ahne nainen


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet maisteri ja tutkimuksia tehnyt, pitäisi pystyä lyhyempään ja selkeään tilanteesi kuvaukseen.

        Olet joku ääliötrolli.

        Vaikuttaa hallituksen ministeriltä kirjoitustyyliin viitaten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa hallituksen ministeriltä kirjoitustyyliin viitaten.

        onko otsikon sanomalla mitään väliä- yhtälailla tuhoavaa rikollista toimintaa tekee supo-cia-nato-natsi-illuminati-illuminaatti-fasisti-mi6 jne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko otsikon sanomalla mitään väliä- yhtälailla tuhoavaa rikollista toimintaa tekee supo-cia-nato-natsi-illuminati-illuminaatti-fasisti-mi6 jne?

        satanistit, vapaamuurarit...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        satanistit, vapaamuurarit...

        kyllä tollasia jännämiehiä liikkuu varjoissa...

        oletko ollut vapaamuurari-satanismissa, eliitin kanssa tekemisisää, ulkomailla, jne?- voi liittyä tuolaiseen- tai sitten vaan ehkä tiedät liikaa- tosin hullu-satanismi saattaa vainot a ihan järjellä kösittämättömistäkin syistä ihmsiiä?

        oletko kristitty- joskus sekin saattaa olla ihmisoikeusrikollisen uskonvainon syy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä tollasia jännämiehiä liikkuu varjoissa...

        oletko ollut vapaamuurari-satanismissa, eliitin kanssa tekemisisää, ulkomailla, jne?- voi liittyä tuolaiseen- tai sitten vaan ehkä tiedät liikaa- tosin hullu-satanismi saattaa vainot a ihan järjellä kösittämättömistäkin syistä ihmsiiä?

        oletko kristitty- joskus sekin saattaa olla ihmisoikeusrikollisen uskonvainon syy?

        harvemmin josko koskaan eliitin jäseniä vainotaan?-

        eli yleensä tavalliseen kansaan kuuluvia- ja mahdollisesti ovat uhka joillekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        harvemmin josko koskaan eliitin jäseniä vainotaan?-

        eli yleensä tavalliseen kansaan kuuluvia- ja mahdollisesti ovat uhka joillekin

        ei eliitti huutele tämmöisillä palstoilla, että vainotaan

        eliitillä on ollut yliopistovainot, jotka ovat kauheita ja jatkuvat työelämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä tollasia jännämiehiä liikkuu varjoissa...

        oletko ollut vapaamuurari-satanismissa, eliitin kanssa tekemisisää, ulkomailla, jne?- voi liittyä tuolaiseen- tai sitten vaan ehkä tiedät liikaa- tosin hullu-satanismi saattaa vainot a ihan järjellä kösittämättömistäkin syistä ihmsiiä?

        oletko kristitty- joskus sekin saattaa olla ihmisoikeusrikollisen uskonvainon syy?

        Kristityt ovat tekopyhiä vainoojia ja kristillinen "rakkaus" petollista kaksoispuhetta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuntuis että satanisti-kultti se on joka tuota vainoa tekee?

        https://targetedindividualsfinland.wordpress.com/2021/09/11/joukkovainoamisessa-kaytettyja-keinoja-suomennettu-ykn-ihmisoikeuselimen-sivuilla-julkaistu-kansalaisaktivistin-raportti/

        alotuksellahan haettu- ja totta onkin että tavalliset työläiset voi hyvinkin olla käytetty juuri esim korkeampikoulutettua väkeä vastaan- tuossa joukkohäirintä-toiminnassa esim vapaamuurari-firmat jne?

        alottajan tarkoitus tehä naurettavaksi koko asiaa- ja leimata mielenhäiriöksi- että tuo mielenterveys-toimintansa varmaan pitääkin paikkansa= psyko- eli vastuu kuulijalla.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        alotuksellahan haettu- ja totta onkin että tavalliset työläiset voi hyvinkin olla käytetty juuri esim korkeampikoulutettua väkeä vastaan- tuossa joukkohäirintä-toiminnassa esim vapaamuurari-firmat jne?

        alottajan tarkoitus tehä naurettavaksi koko asiaa- ja leimata mielenhäiriöksi- että tuo mielenterveys-toimintansa varmaan pitääkin paikkansa= psyko- eli vastuu kuulijalla.

        alottaja on joko oikea lääkäri-psyko tai toimittaja-psyko?-

        joukkovainot on silti totta suomessakin koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet maisteri ja tutkimuksia tehnyt, pitäisi pystyä lyhyempään ja selkeään tilanteesi kuvaukseen.

        Olet joku ääliötrolli.

        Näin juuri. Eikä tuollaista maisterititteliä olekaan. Taitaa olla sekainen lettutieteen vihtori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa hallituksen ministeriltä kirjoitustyyliin viitaten.

        Minä veikkaan Taviota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä veikkaan Taviota.

        Ei vaikuta politiikolta.


    • Anonyymi

      Vainoluuloisuushäiriö. Ja tämä diagnoosi ihan elämänkoulupohjalta.

      • Anonyymi

        vain psykiatri voi sanoa jotain noin tyhmää ja fasistista- nehän leimaa jokaisen tietämättä ollenkaan mitä todellisuudessa on tapahtunut.

        Miten kukaan voi tutkimatta tietää onko asiat taphtunut vai ei- ja tuntuu että aika harva alkaisi moisia keksimään.

        se on sitten eri asia miten ympäröiviä tapahtumia tulkitsee, jos on jo tietoinen että joukkoseuranta-vainoa tapahtuu- kohde saattaa tulkita monet asiat joukkoseurannasta johtuvaksi- ja se onkin yksi juoni jota joukkovainoajat haluaakin.

        https://www.facebook.com/groups/1763926883865041/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vain psykiatri voi sanoa jotain noin tyhmää ja fasistista- nehän leimaa jokaisen tietämättä ollenkaan mitä todellisuudessa on tapahtunut.

        Miten kukaan voi tutkimatta tietää onko asiat taphtunut vai ei- ja tuntuu että aika harva alkaisi moisia keksimään.

        se on sitten eri asia miten ympäröiviä tapahtumia tulkitsee, jos on jo tietoinen että joukkoseuranta-vainoa tapahtuu- kohde saattaa tulkita monet asiat joukkoseurannasta johtuvaksi- ja se onkin yksi juoni jota joukkovainoajat haluaakin.

        https://www.facebook.com/groups/1763926883865041/

        alottaja on joku sieska-hymyn psykopaatti-toimittaja-näätä jotka itse kyllä joukkokiusaa seurattaviaan- ja tää sama kirjottelee työkseen peetä julkkispalstoilla-

        alotuskin huonoa huumoria- psykopaatit tietysti nauraa kun ei ne tajua että uhreille joukkovaino on elämän tuhoamista.

        eli mutta asia on silti totta-
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17030411/mielenohjailu-monarch-mind-control-mielenkontrollointi-mielenohjelmointi-mindcontrol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        alottaja on joku sieska-hymyn psykopaatti-toimittaja-näätä jotka itse kyllä joukkokiusaa seurattaviaan- ja tää sama kirjottelee työkseen peetä julkkispalstoilla-

        alotuskin huonoa huumoria- psykopaatit tietysti nauraa kun ei ne tajua että uhreille joukkovaino on elämän tuhoamista.

        eli mutta asia on silti totta-
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17030411/mielenohjailu-monarch-mind-control-mielenkontrollointi-mielenohjelmointi-mindcontrol

        tämähän sopii myös aiheeseen

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17513455/vaivihkaisia-tapoja-joukkokiusata-jotka-opin-(myos-vakivaltaisilta)-kiusaajiltani


      • Anonyymi

        Siihenkin saa lääkkeitä.


    • Anonyymi

      Oletko ehkä uskovainen?
      Suomessa uskovaisten vainoaminen on juuri tuollaista.
      Eikä sen tarvitse olla "järjestettyä" vaan paholainen tietää laittaa orjansa inhoamaan sinua luonnostaan.

      Luonnostaan toista inhoavat henkilöt keksivät kyllä omasta takaa keinoja sinun kiusaamiseksi.

      Toinen syy voi olla että olet kiltti. Jotkut luonnostaan käyttää hyväkseen kilttejä, se on kuin automaatio tai refleksi, joka toimii heti kun havaitsevat että tuo on kiltti ja rehellinen.

      Se on pahuuden rakastajien vaisto, joka ohjaa heidät tuohon toimintaan ilman että kukaan sitä järjestää.

      Itsellänikin se on toiminut kaikissa elämän vaiheessa pienestä lapsesta asti. Pedofiilien vaaninnasta selvinnyt ihmeen kaupalla, koulussa keksittiin kiusaamisen syitä jokaisesta yhteensattumasta, teosta tai sanasta. Siihen osallistui myös opettajat ja vahtimestari vain sen takia että sattumalta olin väärässä paikassa väärään aikaan.

      Jos varoitin jotakuta vaarasta ja se ei ylimielisenä uskonut vaan meni vaaraan niin sain syytteet vaaran aiheuttamisesta. Kymmeniä vastaavia tapahtumia vuosikymmenien kuluessa.

      Siksi ymmärrän niitä jotka eivät kestä maailman pahuutta vaan lopettavat elämänsä. Mutta täytyy olla itsepäinen eikä antaa voittoa satanisteille, jotka siihen tuhoon pyrkivät koko ajan kaikessa mitä tekevät.

      • Anonyymi

        Aika syvällä metikössä olet, jos näet jotain kristillishoureiden "satanisteja" joka puskan takana. Raamattua kun lukee niin yhtä lailla siinäkin kannatetaan veriuhreja. Sairasta touhua. Ei tollaista voi puolustella muuten kuin olemalla syvästi "usko antaa oikeutuksen kaikkeen" -skeidaan aivopeseytynyt. Surullista, surullista, surullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika syvällä metikössä olet, jos näet jotain kristillishoureiden "satanisteja" joka puskan takana. Raamattua kun lukee niin yhtä lailla siinäkin kannatetaan veriuhreja. Sairasta touhua. Ei tollaista voi puolustella muuten kuin olemalla syvästi "usko antaa oikeutuksen kaikkeen" -skeidaan aivopeseytynyt. Surullista, surullista, surullista.

        Ukrainassa on Suomen asein surmattuja veriuhreja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika syvällä metikössä olet, jos näet jotain kristillishoureiden "satanisteja" joka puskan takana. Raamattua kun lukee niin yhtä lailla siinäkin kannatetaan veriuhreja. Sairasta touhua. Ei tollaista voi puolustella muuten kuin olemalla syvästi "usko antaa oikeutuksen kaikkeen" -skeidaan aivopeseytynyt. Surullista, surullista, surullista.

        mainitsit pajolaisen.

        CIA illuminaatti mielenohjailun uhrit usein demonisoituja eli pahojen henkien voimaa niissä-

        ja tuntuu joskus että myös niitä voimia tai gankimaailma tiedottajia= voivat toiettä asiota etukäteen ja muutenkin asioita joita ei niiden pitäisi tietää- mutta ne tietää.

        eri asia on että saatana voi laittaa jokaiseen ajatuksia ja mielentiloja - hos ei ole jeesuksen suojeluksessa täysin.

        ja erkki- esimerkki-tapaus:

        mm ne järkkää esim bussissa tietyn paikan tyhjäksi johon kohde tietysti istuu- ja sitten voidaan olla järkätty tietty henkilö siihen esim viereen...

        tällasta-

        tää on vaan yksi- jota tietty voi käyttää ystävällisiinkin tarkotuksiin.--

        mutta on siis seurantaa ja mahdollista häirintää?- ja paljastaa että miten he toimii- kohdetta seurannassa koko ajan ja kaikenlaista voidaan tehdä siis?

        toi nyt vaan kuvaa sen asetelman miten heikossa asemassa kohde on
        - tuli mieleen
        että noi voi juurikin olla näiden satanistien ja muiden salaseurojen jäsenten testejä jne ja kohoamista arvoasteikolla niissä kun ne toimii tällasissa- ei siis välttämäti yhtään omasta halustaan- mutta käskettynä.

        linkki
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17289858/joukkovaino

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17430297/joukkovaino-kohdistuu-erityisesti-koulutettuihin-ja-fiksuihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mainitsit pajolaisen.

        CIA illuminaatti mielenohjailun uhrit usein demonisoituja eli pahojen henkien voimaa niissä-

        ja tuntuu joskus että myös niitä voimia tai gankimaailma tiedottajia= voivat toiettä asiota etukäteen ja muutenkin asioita joita ei niiden pitäisi tietää- mutta ne tietää.

        eri asia on että saatana voi laittaa jokaiseen ajatuksia ja mielentiloja - hos ei ole jeesuksen suojeluksessa täysin.

        ja erkki- esimerkki-tapaus:

        mm ne järkkää esim bussissa tietyn paikan tyhjäksi johon kohde tietysti istuu- ja sitten voidaan olla järkätty tietty henkilö siihen esim viereen...

        tällasta-

        tää on vaan yksi- jota tietty voi käyttää ystävällisiinkin tarkotuksiin.--

        mutta on siis seurantaa ja mahdollista häirintää?- ja paljastaa että miten he toimii- kohdetta seurannassa koko ajan ja kaikenlaista voidaan tehdä siis?

        toi nyt vaan kuvaa sen asetelman miten heikossa asemassa kohde on
        - tuli mieleen
        että noi voi juurikin olla näiden satanistien ja muiden salaseurojen jäsenten testejä jne ja kohoamista arvoasteikolla niissä kun ne toimii tällasissa- ei siis välttämäti yhtään omasta halustaan- mutta käskettynä.

        linkki
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17289858/joukkovaino

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17430297/joukkovaino-kohdistuu-erityisesti-koulutettuihin-ja-fiksuihin

        tuossakin tuo 66- se merkka satabnisteille aina jotain- ovat mm numeroista ihan sekasin- ja monesta muustakin asiasta joy´ta kukaan normitavis ei pysty käsittään.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17425066/joukkovainoaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuossakin tuo 66- se merkka satabnisteille aina jotain- ovat mm numeroista ihan sekasin- ja monesta muustakin asiasta joy´ta kukaan normitavis ei pysty käsittään.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17425066/joukkovainoaminen

        sillä vatauksella että ei koko kansanryhmää voi leimata- mutta sanotaan että monilla- on ite havainnut- ja seuraa myös netissä- niistä on tietoja monissa paikoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sillä vatauksella että ei koko kansanryhmää voi leimata- mutta sanotaan että monilla- on ite havainnut- ja seuraa myös netissä- niistä on tietoja monissa paikoissa.

        pajolaisen= paholaisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mainitsit pajolaisen.

        CIA illuminaatti mielenohjailun uhrit usein demonisoituja eli pahojen henkien voimaa niissä-

        ja tuntuu joskus että myös niitä voimia tai gankimaailma tiedottajia= voivat toiettä asiota etukäteen ja muutenkin asioita joita ei niiden pitäisi tietää- mutta ne tietää.

        eri asia on että saatana voi laittaa jokaiseen ajatuksia ja mielentiloja - hos ei ole jeesuksen suojeluksessa täysin.

        ja erkki- esimerkki-tapaus:

        mm ne järkkää esim bussissa tietyn paikan tyhjäksi johon kohde tietysti istuu- ja sitten voidaan olla järkätty tietty henkilö siihen esim viereen...

        tällasta-

        tää on vaan yksi- jota tietty voi käyttää ystävällisiinkin tarkotuksiin.--

        mutta on siis seurantaa ja mahdollista häirintää?- ja paljastaa että miten he toimii- kohdetta seurannassa koko ajan ja kaikenlaista voidaan tehdä siis?

        toi nyt vaan kuvaa sen asetelman miten heikossa asemassa kohde on
        - tuli mieleen
        että noi voi juurikin olla näiden satanistien ja muiden salaseurojen jäsenten testejä jne ja kohoamista arvoasteikolla niissä kun ne toimii tällasissa- ei siis välttämäti yhtään omasta halustaan- mutta käskettynä.

        linkki
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17289858/joukkovaino

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17430297/joukkovaino-kohdistuu-erityisesti-koulutettuihin-ja-fiksuihin

        Annoit mainion esimerkin miten joillakin ihmisillä asioiden merkityksen prosessointi on suistunut täysin raiteilta. Tietenkin psykiatritkin leimataan osaksi omnipresenttiä salaliittoa. Voiko surullisemmin olla?


      • Anonyymi

        Ja muuten kiusaaja satanisteja on erityisen paljon terveydenhuoltoalalla. Sadistit hakeutuvat sille alalle joukoittain. Ylilääkäreinä aiheuttavat laajaa vahinkoa ja kärsimystä potilailleen, vaikka voivat henkilökunnalle esittää jotain muuta ja olla arvostettujakin alallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muuten kiusaaja satanisteja on erityisen paljon terveydenhuoltoalalla. Sadistit hakeutuvat sille alalle joukoittain. Ylilääkäreinä aiheuttavat laajaa vahinkoa ja kärsimystä potilailleen, vaikka voivat henkilökunnalle esittää jotain muuta ja olla arvostettujakin alallaan.

        satanistien yksi ikka onkin pysyä salassa salaseuroissaan jne-

        joten jokaine joka puhuu satanistwista on 'pöpi'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika syvällä metikössä olet, jos näet jotain kristillishoureiden "satanisteja" joka puskan takana. Raamattua kun lukee niin yhtä lailla siinäkin kannatetaan veriuhreja. Sairasta touhua. Ei tollaista voi puolustella muuten kuin olemalla syvästi "usko antaa oikeutuksen kaikkeen" -skeidaan aivopeseytynyt. Surullista, surullista, surullista.

        satanisteja on kyllä olemassa nykyään todella paljon- ja ne ei koskaan kerro olevansa satanisteja- eli mahdollisesti olet osa satanismia ja kertomassa täällä että satanismia ei olisi ollenkaan ja satanisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoit mainion esimerkin miten joillakin ihmisillä asioiden merkityksen prosessointi on suistunut täysin raiteilta. Tietenkin psykiatritkin leimataan osaksi omnipresenttiä salaliittoa. Voiko surullisemmin olla?

        omni-presenttiä-

        = kaikkialla olemassaolevaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika syvällä metikössä olet, jos näet jotain kristillishoureiden "satanisteja" joka puskan takana. Raamattua kun lukee niin yhtä lailla siinäkin kannatetaan veriuhreja. Sairasta touhua. Ei tollaista voi puolustella muuten kuin olemalla syvästi "usko antaa oikeutuksen kaikkeen" -skeidaan aivopeseytynyt. Surullista, surullista, surullista.

        Sure sinä vaan rauhassa. Pahuus on joka päivä lehtiuutisissa, sitä ei erikseen tarvitse keksiä ja "nähdä haamuja".

        Ymmärrän kyllä että pahuuden rakastajat tässäkin suuttuu kun paljastuu heistä totuus.
        Mutta pahuus loppuu aikanaan kokonaan kaikkialta kun Jumala tekee siitä lopun. Kiitos Jeesukselle! Siksi meillä on TOIVO eikä epätoivo!


    • Anonyymi

      No niin, taas mennään korkealta ja kovaa ohi ja yli parodiahorisontin.

      • Anonyymi

        Onkohan siihen jokin järkevä syy että kun suomalainen kertoo vainotusta elämästään niin ilkutaan oikein innolla mutta jos ukrainasta kerrotaan ihan mikä juttu tahansa niin sympatiaa löytyy koko valtion voimalla?

        Liittyykö se mitenkään aloituksen kertomaan faktaan että suomi vihaa suomalaisia ja lapsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan siihen jokin järkevä syy että kun suomalainen kertoo vainotusta elämästään niin ilkutaan oikein innolla mutta jos ukrainasta kerrotaan ihan mikä juttu tahansa niin sympatiaa löytyy koko valtion voimalla?

        Liittyykö se mitenkään aloituksen kertomaan faktaan että suomi vihaa suomalaisia ja lapsia?

        Ja todisteet näille väitteille NOLLA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan siihen jokin järkevä syy että kun suomalainen kertoo vainotusta elämästään niin ilkutaan oikein innolla mutta jos ukrainasta kerrotaan ihan mikä juttu tahansa niin sympatiaa löytyy koko valtion voimalla?

        Liittyykö se mitenkään aloituksen kertomaan faktaan että suomi vihaa suomalaisia ja lapsia?

        järjestäytynyt joukkokiusaaminen ei ole aihe kyllä mihinkään parodiaan uhrin kannalta.

        ihmeellinen kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        järjestäytynyt joukkokiusaaminen ei ole aihe kyllä mihinkään parodiaan uhrin kannalta.

        ihmeellinen kommentti.

        taisi täsmäkiusaajat tulla paikalle- nettiseuranta ja -kiusaaminen on osa tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taisi täsmäkiusaajat tulla paikalle- nettiseuranta ja -kiusaaminen on osa tätä.

        nuo rikokst on ihan samaa kamaa kuin natsien tekemät rikokst natsisaksassa esim juutalaisia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nuo rikokst on ihan samaa kamaa kuin natsien tekemät rikokst natsisaksassa esim juutalaisia kohtaan.

        Ja nyt saatiin kaikki Holokaustin todisteetkin kieltävä denialistihörhö sekaan. HIANOA!!!!!! -HUOH!!!-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt saatiin kaikki Holokaustin todisteetkin kieltävä denialistihörhö sekaan. HIANOA!!!!!! -HUOH!!!-

        ei tossa kyllä niin sanottu.

        taidat tosiaan olla sekasin-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tossa kyllä niin sanottu.

        taidat tosiaan olla sekasin-

        Luepa tarkemmin ennen kuin lauot tuollaisia tyhmyyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luepa tarkemmin ennen kuin lauot tuollaisia tyhmyyksiä.

        mitähän parodiaa satanistien rikoksissa on?

        ei luulisi naurattavan- etenkin kun koko eliitti on ikluminaatti-satanismia?

        Manson, Ramirez, Hyvinkään paloittelusurma, jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitähän parodiaa satanistien rikoksissa on?

        ei luulisi naurattavan- etenkin kun koko eliitti on ikluminaatti-satanismia?

        Manson, Ramirez, Hyvinkään paloittelusurma, jne...

        J m l uta nyt oikeesti! Eikö sulla oo mitään järkevää tekemistä koko elämällä kun pitää löytää satanistisalaliittoja joka nurkan takaa? Jos oikeasti haluat aatetta, joka yrittää taannuttaa maailman pimeälle keskiajalle niin kristinusko. Tekopyhää "Jumalan rakkaus uskoville, syntiset saa kivittää hengiltä" -protokommunistiskeidaa, joka kuuluu myöhempien kommunistivarianttien kanssa historian roskapönttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J m l uta nyt oikeesti! Eikö sulla oo mitään järkevää tekemistä koko elämällä kun pitää löytää satanistisalaliittoja joka nurkan takaa? Jos oikeasti haluat aatetta, joka yrittää taannuttaa maailman pimeälle keskiajalle niin kristinusko. Tekopyhää "Jumalan rakkaus uskoville, syntiset saa kivittää hengiltä" -protokommunistiskeidaa, joka kuuluu myöhempien kommunistivarianttien kanssa historian roskapönttöön.

        sanot että juutalaisten tappamisesta saksassa kertova kieltäisi holokaustin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja todisteet näille väitteille NOLLA!

        Lue todisteet yltä jos osaat.


    • Anonyymi

      Pyörittele silmiä ja olle sillai vai tällä lailla tällä kertaa

    • Anonyymi

      Koitapa, aloittaja, ymmärtää sellainen seikka, että korkeakaan koulutus ei suojele vainoharhaisuudelta.

      Harhaisuus iskee, kun se on iskeäkseen. Siltä ei pelasta mikään.

    • Anonyymi

      Suosittelen ihan vakavissani menemään psykiatrille. Eräällä tuttavallani alkoi olla aivan vastaavia tuntemuksia vainoamisesta jne., ja lopulta hän päätyi suljetulle osastolle kun sekosi täysin ja alkoi hourailla itsemurhasta, että häntä yritetään tappaa homeitiöillä yms. Diagnoosina oli skitsofrenia. Ei se ole mikään häpeä, jos mieli sairastuu, koska varsinkin skitsofreniaan voi olla geneettinen alttius jolle ei voi itse mitään. Eli lääkärille vain ennen kuin harhat pahenevat.

      • Anonyymi

        sulla ainakin on melkonen harha- tuo koko uskomus-ajattelusi-
        nimittäin yhtäkään mielen sairautta ei ole koskaan todistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sulla ainakin on melkonen harha- tuo koko uskomus-ajattelusi-
        nimittäin yhtäkään mielen sairautta ei ole koskaan todistettu.

        Miten todistat noinkin lavean väitteen? Ei yhtäkään sairautta todistettu? Saitko tiedon anonyymistä hämyblogista? Voi jestas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten todistat noinkin lavean väitteen? Ei yhtäkään sairautta todistettu? Saitko tiedon anonyymistä hämyblogista? Voi jestas.

        eihän sinullakaan ole yhtään todistetta että mielensairautta olisi olemassa.

        järjestyksessä pitäisi kai ensin todistaa että jotain on- ja sitten vasta että sitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän sinullakaan ole yhtään todistetta että mielensairautta olisi olemassa.

        järjestyksessä pitäisi kai ensin todistaa että jotain on- ja sitten vasta että sitä ei ole.

        Sinä väitit, ettei yhtäkään ole todistettu, eli todistamisen taakka lankeaa sinulle. Enpä odota, että osaisit. Yllätys yllätys.


    • Anonyymi

      Koskelan murhattuakin kohdeltiin varmaan samalla sadismilla kuin aloittajalle täällä vastaillaan.

      Mutta loppu pahuudelle on lähellä.

      • Anonyymi

        Tollaisilla julistuksilla on tapettu noitavainoissa lukuisia ihmisiä. Kommunistit tappoivat samalla logiikalla "vastavallankumouksellisia". Natsit käynnistivät tuhoamissotansa perustuen siihen, että loppu myyttisen juudalaizbolzevizmin bahuudelle oli lähellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollaisilla julistuksilla on tapettu noitavainoissa lukuisia ihmisiä. Kommunistit tappoivat samalla logiikalla "vastavallankumouksellisia". Natsit käynnistivät tuhoamissotansa perustuen siihen, että loppu myyttisen juudalaizbolzevizmin bahuudelle oli lähellä.

        Eli tarkoitat ettei saa julistaa loppua pahuudelle vaan täytyy jatkaa terroristien rakastamista kuten ministerit tekee ja lapsia raiskataan?

        Voin toki olla julistamatta mutta loppu niille tulee kuitenkin. He itse sitä koko ajan rakentaa, ydinsotaa.


    • Anonyymi

      Kasvatustieteiden maisteriksi pääsee kun vain haluaa koska helpoin alue edetä .

    • Anonyymi

      Ala-asteen tyyppi on kaiken takana, näin veikkaisin.

      • Anonyymi

        Tai sitten se yläasteen idioottimimmi. Tai ehkä ne on lyöny hynttyyt yhteen. Tai jotain skeidaa.


    • Anonyymi

      Lampaat aina tuomitsevat ja kiusaavat niitä ketkä ovat valinneet Jumalan rakkauden polun. Kovaa on myrkkyä pimeyden tielle kulkeville se Jumalan rakkaus!

      • Anonyymi

        Kiusaajia Jumalan armosta - uskovaiset on pahimpia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaajia Jumalan armosta - uskovaiset on pahimpia

        Uskovaisille on tyypillistä vainota, kiusata ja esittää marttyyriä samaan aikaan.


    • Anonyymi

      Jos tästä nyt jotain salaliittoteorian perustetta hakee, niin ainoa peruste olisi aloituksessa mainittu tutkimusprojekti sen mahdollisesti tuovan esiin maton alle lakaistuja rikoksia, rikoksilla kun on seurauksensa uhrien kannalta sekä myös todistajien vaimentamisena.

      Eli oliko tämä projekti omasi, vai yhteiskunnan osoittama, Yhteiskunta ei tee "kuumia" projekteja.

      • Anonyymi

        "sen mahdollisesti tuodessa esiin"


      • Anonyymi

        Muut kommentit ketjussa osoittavat kommentoijiensa pelkoa oman mielenterveytensä epäilyä kohtaan, eivätkä he siksi uskalla edes ajatella asian mahdollisia vaikuttimia, kuten suurin osa ihmisistä yleensäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut kommentit ketjussa osoittavat kommentoijiensa pelkoa oman mielenterveytensä epäilyä kohtaan, eivätkä he siksi uskalla edes ajatella asian mahdollisia vaikuttimia, kuten suurin osa ihmisistä yleensäkään.

        selkeesti korkeakoulutettujen ketju, koska yli puolet kommenteista on hienosti kirjotettua sivistyssanoja viliseviä typeryyksiä- ilman järkevyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        selkeesti korkeakoulutettujen ketju, koska yli puolet kommenteista on hienosti kirjotettua sivistyssanoja viliseviä typeryyksiä- ilman järkevyyttä.

        Luepa oma kommenttisi. Ei ole sinulla mitään varaa kitistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        selkeesti korkeakoulutettujen ketju, koska yli puolet kommenteista on hienosti kirjotettua sivistyssanoja viliseviä typeryyksiä- ilman järkevyyttä.

        Onks sulle hakukoneen käyttö vaikeeta, kun kaikki näyttää "hienosti kirjoitetuilta sivistyssanoilta"? Ehkä näyttää, jos ei korvien välistä löydy toimivaa. :P


    • Anonyymi

      Skitsofreniaan sairastuminen ei valikoi älykkyyden perusteella. Epäilen että aloittajalla on se. Se on ainoa mikä aloittajaa "stalkkaa". Kaikkea hyvää aloittajalle ja mene lääkäriin. Käyt siellä nopeasti ja paraneminen voi alkaa! Valoa kesään ja voimia!

      • Anonyymi

        Lisäksi vielä, että koska mielesi on äärimmäisen tehokas, se nivoo yhteen noita muita tapahtumia ja muodostaa niistä yhtenäisen "patternin", vaikka ovat aivan erillisiä asioita.
        Tietysti voi olla että jotain selän takanakin on puhuttu ilkeäänkin sävyyn, koska sellaistahan tapahtuu paljon mm. työpaikoilla. Joillakin ei ole esteitä suhmuroimiseen ja toisten alas polkemiseen seurauksista välittämättä, kunhan itse hyötyvät. Mutta kuten sanoin kuulostaa skitsofrenialta, hyvin vahvasti.


    • Anonyymi

      tosi-asia on että tätä tapahtuu- ja paljon- mutta kuten täskin ketjus näkee niin on vaike saada edes ketään uskomaan tällasseen- saati sitten apua-

      ja juuri sehän moesti on trkotus että kohde saatais sekoomaan tai että jo s pyytää apua -luullaan seonneen kun kertoo mitä on tapahtunut. ja viralliset tahot aina tiedotettu etukäteen että 'miten asia oikeasti on- uhri on väärässä'...

      kohteiden elämät usein täysin tuhottuja- syrjäytettyjä salattuja elämiä

      • Anonyymi

        Jos oikeasti haluat apua, Suomi24 ei taida olla se oikea paikka. Paikallinen mielenterveystoimisto ehkä.


      • Anonyymi

        On se ihme, että joillekin isot kirjaimet on vieras asia. Mitkäs aineet maistunu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikeasti haluat apua, Suomi24 ei taida olla se oikea paikka. Paikallinen mielenterveystoimisto ehkä.

        Lisää järjen sanoja, vähemmän järkevistä, "hienoiksi kirjoitetuista sivistyssanoista" kitinää! AAMEN!


    • Anonyymi

      Hyvä että olet pysynyt rauhallisena ja että pystyt tilannettasi analyyttisesti arvioimaan. Tilanteesi on raskas koska potentiaalisia epäiltyjä on monta ja joihinkin heistä pitäisi voida ehdottomasti luottaa. Ehdotan ettet provosoidu mutta käyttäytymällä rauhallisesti provosoit stalkkaajasi "koventamaan panoksia" samalla paljastaen itsensä. Tsemppiä ja voimia!

      • Anonyymi

        Ja mitä v---ua tämäkin muka meinaa? Älä vastaa.


    • Anonyymi

      Kaikenlaisia maistereita maa päällänsä elättää.

      • Anonyymi

        Kouvostoliiton takakenomimmi on kuulu sekoiluistaan ja skitsoiluistaan. "Tulee aina toimeen muiden kanssa", mutta sopivasti kaikki muut ovat eri mieltä, mutta ne ovatkin salaliitossa häntä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouvostoliiton takakenomimmi on kuulu sekoiluistaan ja skitsoiluistaan. "Tulee aina toimeen muiden kanssa", mutta sopivasti kaikki muut ovat eri mieltä, mutta ne ovatkin salaliitossa häntä vastaan.

        Siis kuka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kuka?

        Hyvä, jos et ole joutunut näkemään kyseisen sekoilijan postauksia pitkin palstoja. Olet säästynyt paljolta. Tuntuu syytöksiä riittävän kaikkia kohtaan, jotka ovat edes puhuneet neiti Suotta Kärsineelle joskus kymmenen vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Aloittajalle:

      Olen pahoillani, että olet joutunut minkäänlaisen kiusaamisen kohteeksi.

      Internetti ei ole oikea paikka tuollaisten oikomiselle. Täällä kaiken maailman trollit voivat ruokkia harhaanjohtavia ajatusmaailmoja johtaen vielä pahemmin harhaan ja pahentaen olotilaasi entisestään.

      Joihinkin ongelmiin on vain parempi hakeutua psykologian ammattilaisen puheille. Jos tällaiseen liittyy minkäänlaisia ääriepäluottavaisia ideointeja, on myös tärkeää tajuta mistä tuollaiset ideoinnit oikeasti voisivat tulla. Oletko koskaan miettinyt miksi joku muu EI haluaisi sinun hakevan psykologista apua? Miksi epäluottavaista mielentilaa rohkaisevat internetti-anonyymit eivät halua sinun harkitsevan tätä puolta asioista?

    • Anonyymi

      He käyttävät samoja tapoja kohteen kokemusten mitätöimiseen ja oman toimintansa peittelyyn, kun kohde alkaa puhua asiasta. "Sinulla on psykoosi. Ota lääkkeesi." Ilman mitään diagnooseja tai mitään todistuksia aiemmista ongelmista ja kun kirjoitat täysin selkeästi ja ilman mitään oireita. Voivat väittää myös valemuistoiksi. Toinen, mitä ainakin minulle sanotaan on, että minulla on epilepsia. Niin sanotaan, koska aivoissani on joitakin arpia melko varmasti sen seurauksena, mitä minulle tehtiin. Joku tekijöistä selitti minulle, kun olimme teinejä, että hänellä(kin) on sellaisia isänsä väkivallan seurauksena. Narsisti, joka projisoi omia asioitaan muihin ja siirtää traumaansa. Miten voi olla epilepsia ilman mitään diagnooseja? He myös sensuroivat viestejä, käskevät olla hiljaa ja syyllistävät aggressiivisesti.

      • Anonyymi

        En siis koskaan mennyt mihinkään hoitoon. Missä hoitokontakti oli 25 vuotta, kun sen olisi oikeasti tarvinnut? Haistakaa paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En siis koskaan mennyt mihinkään hoitoon. Missä hoitokontakti oli 25 vuotta, kun sen olisi oikeasti tarvinnut? Haistakaa paska.

        He siis tekevät vapaudenriiston ja vievät puhelimen, niin, että ei voi pyytää apua. Väkivaltaisia kusipäitä mm. Tampereen yliopiston henkilökunnassa ja todella monessa muussakin paikassa.


      • Anonyymi

        EI elämä oikeasti teidän kanssa mitä roskaa te internettiin laitatte! Häpeäisitte! Hyi teitä.


      • Anonyymi

        Ottavat kai mallia ihailemastaan amerikasta.
        Normaalia tyyliä suomi24ssä.


    • Anonyymi

      kaikki julkinen hoito on paskaa ja vaarallista koska eivat valita mistaan vastuuta ei ole palkka juoksee teki mita vaan ja laiskat sadistit hakeutuu julkiselle puolelle

    • Anonyymi

      Eiköhän kannattaisi jättää menneet taakse, kiitellä niistä, hyvästellä ne, unohtaa ja jatkaa matkaa uusin ajatuksin ehkä toisessa ympäristössä, jotta vanhat asiat eivät kummittele mielessä.

    • Anonyymi

      Jos kertomuksesi on totta, niin hankkiudu eroon kaikesta kertaheitolla. Vaihda kaikki ystäväpiirit vaihtamalla asuinpaikkaa esimerkiksi yli 500 km. Lopeta edellinen elämä ja rakenna tilalle kokonaan uusi arki, jossa löydät rauhan.

      Meillä on suvussa yksi vainoharhainen, joka epäilee siis ihan kaikenlaista. Siitä ei siis parane koskaan valitettavasti, mutta kannattaa silti hakeutua avun piiriin, jos ahdistaa koko ajan tai pelot muuttuu paniikkikohtauksiksi.

      MT-ongelmat/oireet tuhoaa sitten taas koko elämän ja vie työkyvyn. Loppuu ura ja on vaikea pitää avioliittoa tai perhe-elämää kasassa yms.

      Tsemppiä.

    • Anonyymi

      Riivatut tunnistaa henkiä. Jos sinussa on "eri henki" kuin heissä niin he raivoaa.
      Henkivallat osaa toimia ikäänkuin yhteispelillä.

      Niinhän ne yhteispelillä tuhoaa Suomeakin. Vaikka niillä ei olisi yhteistä suunnitelmaa niin ne tykkää toimia samaan suuntaan koska tykkäävät yleensäkin elämän tuhoamisesta.

    • Anonyymi

      Jäiköbsulta lääkkeet ottamatta ?

      • Anonyymi

        Eikö sun pitäis olla jo matkalla kouluun?
        Vai kirjoitteletko sinisessä linja-autossa?


    • Anonyymi

      Noin sekopäisiä te koulutetut olette. Ilmankos koko maamme onkin ennennäkemättömän sekasotkuisessa jamassa.

      • Anonyymi

        Aika yleistys jonkun yhden mimmin juorupostauksen perusteella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika yleistys jonkun yhden mimmin juorupostauksen perusteella!

        "juorupostauksen" MINÄ EN OLE JUORUILLUT KENESTÄKÄÄN!!!


        Olen hakenut täältä neuvoa miten pärjäilee tähän sekoakan ja sen yhtä kierjen kaverien kanssa!! Se koko naikkonen ja sen kaikki kaverit kuten ne pari miestä kausalasta, pari sieltä kauniaisen asuntolasta ja sitten tää yks riksulainen mua vanhempi naisihminen joka mnyös viisasteli mulle kaikesta siel asuntolassa ja haasto riitaa PAINUKAA KAIKKI SUOLLE MÄ EN JAKSA TEITÄ!!!


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe