Vastatuuleen

Anonyymi

millä nopeudella ajatte?

32

107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ylämäkeen ja vastatuuleen hyvä jos hölkkävauhtia ajan.

• Anonyymi

Nopeushan riippuu ihan vastatuulen voimasta, ollaan ajettu alamäkeen polkien kun ei vapaalla rullannut ollenkaan.

• Anonyymi

Jos vastatuuli on pientä ja vielä alamäki, niin aika lujaa pääsee.

• Anonyymi

Vakionopeudella,

Vain avustustaso kasvaa pykälällä

Ranger 700, neiti hymyilee ja äijät toljottaa kuola suusta valuen

• Anonyymi

Jos ei oteta lukuun akkunylkyttäjiä niin ratkaisevaa on pukeutuminen ja ajo-asento. Kun ei ole tuulessa lepattavia vaatteita ja alla autostrada niin vastatuuliosuus maantiepolkupyörällä yhdeksänkymmentäkilometrillä menee kahdenkympin keskituntinopeudella satakiloisella polkijallakin. Vastatuulessa on se hyvä puoli että jossain vaiheessa tulee kova myötäinenkin. Silloin mennäänkin isoa kovvaa.

• Anonyymi

Kunnon vastatuulessa pyörä ja kuski ei liiku polkematta edes jyrkkään alamäkeen. Tuulessa on voimaa.

• Anonyymi

Mikä kysymys tuo on?

• Anonyymi

Riippuu vastatuulesta.

• Anonyymi

Kyllähän se 40km/h mennöö helposti.

• Anonyymi

Tämä kysymyksen laatija oivasti paljastaa minkälaista pyöräilijäainesta tänne kirjoitteleepi. Nimittäin äärettömän lapsenmielisiä sähköpyörillään brassailijoita, joista ei kukaan urheilija välitä tuon taivaallista, ja keskivartalostaan pyöreitä vähintään satakiloisia "pyöräilijöitä", nämähän ne massallaan vastatuulessa pärjäävät.

"Ammatikseen" pyöräilevät ripakintut hiilikuituineen ja aerodynaamisine pukuineen lähtevät muuttolinnun tavoin lentoon puuskan osuessa kohdalleen ja siksi heidän vastauksiaan emme täältä löydä.

• Anonyymi

Niin, kumman ottaisit vai traktorin? Yhtä fiksu kysymys.

• Anonyymi

Sulla on jarrujen säätö väärin sun traktorissa.

• Anonyymi

Hyvä kysymys ja palkinnoksi pelkkää vinoilua...

• Anonyymi

32,78

• Anonyymi

No kiva kun kerroit mutta miten "sen" pituus liittyy aloitukseen.

• Anonyymi

Täysiä.

• Anonyymi

Työmatkaa samoilla wateilla kuin normaalistikin, nopeudella ei lopulta ole mitään merkitystä.

• Anonyymi

Ajat vain myötätuuleen, taksitkin on keksitty.

• Anonyymi

Ajoin tänään vakireitin Hki-Porvoo mökille 52 km, normaalisti menee kahteen tuntiin 20 min yhdellä lyhyellä tauolla, nyt meni 3 h 37 min. Tuossa näkyy tuulen vaikutus.

• Anonyymi

Se on sitten niinku normaalisti 22.29 kilometriä tunnissa, ja vastaiseen 14.38 kilometriä tunnissa. Vaan ei sitä noin lasketa vaan tauko vähennetään keskituntinopeudesta. Laske seuraavan kerran vain matkaosuus.

• Anonyymi

Kovassa vastatuulessa ja mökkimatkalla eli laukut täynnä tavaraa. Silloin unohdetaan keskimopeudet ja tavoitellaan vain perillepääsyä.

Nykyihminen, joka liikkuu konevoimalla ja harrastaa turhanliikkumista, on ajautunut kauaksi elämän oikeista ja ratkasevista asioista.

• Anonyymi

Ei täydet sivulaukut kauheasti estele. Viime kesänä oli polkupyörän (cyclocrossi) päällä 117 kiloa tavaraa, polkija mukaan luettuna. Matka oli 180 kilometriä, mutta keskituntinopeus 24.47 Totuuden nimissä on sanottava että ei ollut kovaa vastatuulta, jos ei tuuletontakaan. Keskituntinopeuteen on laskettu koko matka, ovelta ovelle, tauot pois lukien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täydet sivulaukut kauheasti estele. Viime kesänä oli polkupyörän (cyclocrossi) päällä 117 kiloa tavaraa, polkija mukaan luettuna. Matka oli 180 kilometriä, mutta keskituntinopeus 24.47 Totuuden nimissä on sanottava että ei ollut kovaa vastatuulta, jos ei tuuletontakaan. Keskituntinopeuteen on laskettu koko matka, ovelta ovelle, tauot pois lukien.

Hyvä. Tuo keskinopeus on sama johon itse pystyn kilometrin matkalla huippunopeutena. Olen tavis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. Tuo keskinopeus on sama johon itse pystyn kilometrin matkalla huippunopeutena. Olen tavis.

Me ollaan taviksia kaikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me ollaan taviksia kaikki

Minä olen enemmän vaatimaton tavis kuin sinä.

• Anonyymi

Sivupussit täynnä 18 km/h tasamaastossa päällysteellä.

• Anonyymi

Nyt tuossa alla tai on ollut toinen avaus, jossa puhtútaan vastatuulesta.

10 m/s -vastatuuli vastaa 5,5 asteen nousukulman ylämäkeä eli ihan älyttömän raskas. Vastatuuli hidastaa paljon enemmän kuin vastaava myötätuuli nopeuttaa.

• Anonyymi

Eilen oli kova itätuuli, vaikka kesän kynnyksellä alkaa kesätuulet eli kosteat läntiset tuulahdukset ja sateet. Helsingistä Porvooseen poljettaessa vanhan tien kelvejä pitkin vastatuulitunnelissa tuo vaikuttaa enemmän kuin merkitsevän tuulen osuudesta saadaan laskettua.

Mukavinta olisi ollut laittaa eilen pyörä bussiin ja ajaa tänään myötäisessä vihellellen kotiin.

• Anonyymi

Jos mahdollista, en aja ollenkaan.

Kova vastainen vie kaiken ilon ajamisesta.

• Anonyymi

kärsimys on osa lajia

• Anonyymi

Kylmä tuuli on hidastavampaa kuin lämmin kesätuuli ilmamolekyylien koon vuoksi. Kylmällä kelillä pienempään tilaan ahtautunut ilma moukaroi kovemmin naamataulua ja kehoa kuin lämmin ja pehmeä kesäinen ihana tuulenvire.

• Anonyymi

> kärsimys on osa lajia

Vain, jos haluaa voittaa tai saavuttaa jotakin. Vastatuuli ei tuo lajiin mitään sellaista, mitä myötätuuli ei voisi tuoda. Ei menestystä ilman uhrauksia, on voittajan motto.

Ainoa asia, mitä tavis asiassa saavuttaa, on elämän ymmärrys vertauskuvana. Elämä ei ole aina pelkkää myötätuulta.

> Kylmällä kelillä pienempään tilaan ahtautunut ilma moukaroi kovemmin naamataulua ja kehoa kuin lämmin ja pehmeä kesäinen ihana tuulenvire.

Lämmin tuuli tässä maassa on aina tervetullut. Kun työmatka on 15 km suuntaansa, vastatuuleen naamaan ropisevat rakeet ja räntä syövät jonkin verran paatuneimmankin alan harrastajan iloa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      117
      1709
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1448
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      120
      1286
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      145
      1236
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      149
      1201
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1175
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1101
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      989
    Aihe