Haluan kadota

Päässäni pyörii jatkuvana kehänä voimakas halua kadota. Hävittäytyä. Irrota kaikesta siitä, mitä elämäni on juuri nyt. Päästä pois siitä, mitä huominen on. Sellainen outo pakahduttava kaipuu johonkin ihan muualle, kauas pois, horisontin taakse. Halu katkoa kaikki rihmat ja eliminoida elämätön elämä. Aloittaa alusta jossain muualla, muuttua eri ihmiseksi. Mahdotontako? En tiedä. Samapa tuo. En kuitenkaan uskalla, uneksin vain. Huomenna kaikki sama uudelleen. Millään ei ole mitään väliä... never stop the madness ja kohta vedetään taas.

45

2671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tuttu tunne, mut en voi kun lähimmäiset elossa, mut jonneki sitä haluis kadota, ja tarkoitan niinku sitä kuolemaa, mut eihän elämä lopu, koska se jatkuu toisella tasolla tän fyysisen elämän jäläkeen ja mä tiiän oon 99.99% varma koska mullaon yksi järkevä todiste siitä että fyysisen elämän jälkeen on toinen elämä. Itsemurhan tehneitä ihmisiä jotkut syyllistää ihan liikaa. Mun mielipide.

      • Anonyymi

        Niin usein kuulen argumentin, että sielu palaa jos tekee itsemurhan. Onko kuitenkaan yhdelläkään ihmisellä oikeus ottaa kantaa tuollaiseen asiaan muuten kuin kertoa oman mielipiteensä asiasta. Jumalan äänellä ei ole kenelläkään oikeutta puhua.


    • Anonyymi

      Tiedän tuon tunteen...itsellä vahvana päällä juuri nyt...jättää kaikki ja pyyhkiä taulu puhtaaksi ja aloittaa alusta. Tyhjenisikö pää jossain muualla.

      • Anonyymi

        Mikä estää sinua kertomasta vai onko niin että kukaan ei usko? Mutta tiedä se että Jumala antaa kuoleman jälkeen rangaistuksen pahoille ihmiselle eivät he pääse pakoon. 👍


    • Anonyymi

      Tuo on nirmaali tunne ongelmien keskellä, eli tarvitset hengähdys tauon kaikana kotoa, jolloin kauempaa näet selkeämmin vaikeutesi ja niihin rarkaisun.


      Itsemurha on murhan henkivalta, joka valehtelee, "et sinä tästä selviä" kato nyt peiliin kuinka rumakin olet" tapa vaan itsesi"

      Tämä on murhaajan, vihtahousun puhetta,
      Saman joka valehteli eevalle " ette te kuitenkaan kuole, vaan tulette viisaaksi kuin jumala jos (syöt) eli haluat tietää pahasta ja olla siihen sidottu.

      Jumala ei halunnut ihmisen tutustuvan pahaan, koska hän tiesi että tomusta tehty ihminen lankeaa.
      Siksi jumala sanoi kuolemalla sinun on kuoltava (kehomme) mutta sielua jumala ei tuominnut koskaan kuolevaksi, joten se erkanee kuoleman yhteydessä ruumiistamme ja siirtyy tuomiolle kaikesta pahasta jota teemme itseämme ja muita vastaan.

      Itsemurha on murha itseä vastaan ja voi yläkerran tuomioissa olla samalla tavalla murha kuin toisen murhaaminen.

      Itsemurha on käskyn rikkominen: älä tapa.

      Jeesuksen veressä olen nähnyt sidottvana itsemurhan, lamaannutuksen, epätoivon ja masennuksen henkivaltoja, ja ne ovat lähteneet ihmisistä, ainakin heidän omien todistusten mukaan.
      Koska meillä ei ole taistelu lihaa ja verta vastaan, vaan pimeyden voimavaltoja ja hallituksia vastaan taivaan avaruuksissa.

      Vihtahousu- murhan henkivalta pelkää vain jeesuksen verta ja pakenee,

      Valitettavasti tämä evoluutio ja psyykke pilleri psykiatria ei salli mitäån ilmaisia sivuvaikutuksettomia hoitomenetelmiä mihinkään ongelmaan, koska apteekkarit ja big farma saa rahaa pillereillä huumaamisesta, jolla ongelmat pahenee eikä parane.

      Mene hyvä ihminen kauas kotoa, sieltä näet paremmin obgelma kokonaisuuden.

    Ketjusta on poistettu 81 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1296
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      74
      779
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      752
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      740
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe