Lippis jossa lukee rapala liivi takki jossa lukee daiwa shortsit abu carsia sukat joissa lukee kalamies ja rapalan sandaalit
Nainen haluaisitko että miehesi pukeutuu näin
7
61
Vastaukset
Pukekoo vaik tiskirättejä ylleen. Ihan sama.
- Anonyymi
En tiedä. Riippuu miehestä
- Anonyymi
Enpä oikeastaan.
- Anonyymi
Se vain, että on tosi lapsellista lässyttää joistain SUKISTA sandaaleissa.....se on kaiketi jokaisen oma asia!
- Anonyymi
Saahan tuo kalastaessaan pukea päälleen mitä haluaa. Ei se mulle kuullu. Mun seurassani on turha yrittää julkiselle paikalle noin ja sisällä ei käytetä lippistä eikä sandaaleja.
Mun tyyli on joskus vähän erähenkinen, vaikka en olekaan mikään kalamies tai metsästäjä tms. Lippikset on oransseja lähinnä siksi, että ne on usein halvempia jonkun Bilteman tai vastaavanlaisen kaupan eräosastolla verrattuna vaikka motocross-hyllyjen lippiksiin. Eikä se taas ole mulle niinkään mikään asuste, vaan aurinko/punkkisuoja ja toki tehostaa omaa näkyvyyttäkin luonnossa tai työjuttuja tehdessä. Samaten monet mun huppareista ja t-paidoista on tummanvihreitä, vaikkakin ihan tavallista HM:ää tai Lidliä, mutta voi luoda vähän erämiehen lookin varsinkin varrellisten turvakenkien kanssa. Itse sinänsä jopa tykkään, että jos joka tapauksessa on vähän trenditajuton ja pukeutuu edullisesti, niin onpahan edes jonkinlainen look eikä täysin sillisalaatti kaikki vaatteet toisiinsa nähden 😅
Mulla oli tänään ihmisten ilmoilla yksivärinen neonkeltainen t-paita, sinisistä verkkareista pätkityt shortsit ja vaaleansiniset kuluneet kangastennarit varrettomilla sukilla. Ihan sattumaa sinänsä toi väriyhdistelmä, ei omalla kohdalla todellakaan mikään poliittinen viesti, mutta parempi tietty näin päin kuin mikään zorro-paita 😂
Ja miksi tähän ketjuun kirjoitin, niin mun ainoat farkut oli ostettu muistaakseni kesällä 2020 jolloin oli vielä vähän kaljakiloja jäljellä ja koko oli W33/L32 slim fit, joten vyötä on oikeasti saanut pitää aika tiukalla tai sulloa paitaa housuihin. Ja joskus 2019 taisi W-luku olla joku 36 tms. 😅 Parilla kympillä tarttui tänään mukaan W29/L32 skinny fit farkut, eli käytännössä samankokoiset millaisiin pukeuduin joskus 2016 tms. jolta ajalta mulla on edelleen paljon S-koon t-paitoja käytössä. 😃- Anonyymi
Parempi mainostaa kuin painostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483