Nainen haluaisitko että miehesi pukeutuu näin

Anonyymi

Lippis jossa lukee rapala liivi takki jossa lukee daiwa shortsit abu carsia sukat joissa lukee kalamies ja rapalan sandaalit

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pukekoo vaik tiskirättejä ylleen. Ihan sama.

• Anonyymi

En tiedä. Riippuu miehestä

• Anonyymi

Enpä oikeastaan.

• Anonyymi

Se vain, että on tosi lapsellista lässyttää joistain SUKISTA sandaaleissa.....se on kaiketi jokaisen oma asia!

• Anonyymi

Saahan tuo kalastaessaan pukea päälleen mitä haluaa. Ei se mulle kuullu. Mun seurassani on turha yrittää julkiselle paikalle noin ja sisällä ei käytetä lippistä eikä sandaaleja.

• Mun tyyli on joskus vähän erähenkinen, vaikka en olekaan mikään kalamies tai metsästäjä tms. Lippikset on oransseja lähinnä siksi, että ne on usein halvempia jonkun Bilteman tai vastaavanlaisen kaupan eräosastolla verrattuna vaikka motocross-hyllyjen lippiksiin. Eikä se taas ole mulle niinkään mikään asuste, vaan aurinko/punkkisuoja ja toki tehostaa omaa näkyvyyttäkin luonnossa tai työjuttuja tehdessä. Samaten monet mun huppareista ja t-paidoista on tummanvihreitä, vaikkakin ihan tavallista HM:ää tai Lidliä, mutta voi luoda vähän erämiehen lookin varsinkin varrellisten turvakenkien kanssa. Itse sinänsä jopa tykkään, että jos joka tapauksessa on vähän trenditajuton ja pukeutuu edullisesti, niin onpahan edes jonkinlainen look eikä täysin sillisalaatti kaikki vaatteet toisiinsa nähden 😅

Mulla oli tänään ihmisten ilmoilla yksivärinen neonkeltainen t-paita, sinisistä verkkareista pätkityt shortsit ja vaaleansiniset kuluneet kangastennarit varrettomilla sukilla. Ihan sattumaa sinänsä toi väriyhdistelmä, ei omalla kohdalla todellakaan mikään poliittinen viesti, mutta parempi tietty näin päin kuin mikään zorro-paita 😂

Ja miksi tähän ketjuun kirjoitin, niin mun ainoat farkut oli ostettu muistaakseni kesällä 2020 jolloin oli vielä vähän kaljakiloja jäljellä ja koko oli W33/L32 slim fit, joten vyötä on oikeasti saanut pitää aika tiukalla tai sulloa paitaa housuihin. Ja joskus 2019 taisi W-luku olla joku 36 tms. 😅 Parilla kympillä tarttui tänään mukaan W29/L32 skinny fit farkut, eli käytännössä samankokoiset millaisiin pukeuduin joskus 2016 tms. jolta ajalta mulla on edelleen paljon S-koon t-paitoja käytössä. 😃

• Anonyymi

Parempi mainostaa kuin painostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      2701
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      206
      1224
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1151
    4. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      312
      996
    5. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      960
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      102
      950
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66