Lippis jossa lukee rapala liivi takki jossa lukee daiwa shortsit abu carsia sukat joissa lukee kalamies ja rapalan sandaalit
Nainen haluaisitko että miehesi pukeutuu näin
7
<50
Vastaukset
Pukekoo vaik tiskirättejä ylleen. Ihan sama.
- Anonyymi
En tiedä. Riippuu miehestä
- Anonyymi
Enpä oikeastaan.
- Anonyymi
Se vain, että on tosi lapsellista lässyttää joistain SUKISTA sandaaleissa.....se on kaiketi jokaisen oma asia!
- Anonyymi
Saahan tuo kalastaessaan pukea päälleen mitä haluaa. Ei se mulle kuullu. Mun seurassani on turha yrittää julkiselle paikalle noin ja sisällä ei käytetä lippistä eikä sandaaleja.
Mun tyyli on joskus vähän erähenkinen, vaikka en olekaan mikään kalamies tai metsästäjä tms. Lippikset on oransseja lähinnä siksi, että ne on usein halvempia jonkun Bilteman tai vastaavanlaisen kaupan eräosastolla verrattuna vaikka motocross-hyllyjen lippiksiin. Eikä se taas ole mulle niinkään mikään asuste, vaan aurinko/punkkisuoja ja toki tehostaa omaa näkyvyyttäkin luonnossa tai työjuttuja tehdessä. Samaten monet mun huppareista ja t-paidoista on tummanvihreitä, vaikkakin ihan tavallista HM:ää tai Lidliä, mutta voi luoda vähän erämiehen lookin varsinkin varrellisten turvakenkien kanssa. Itse sinänsä jopa tykkään, että jos joka tapauksessa on vähän trenditajuton ja pukeutuu edullisesti, niin onpahan edes jonkinlainen look eikä täysin sillisalaatti kaikki vaatteet toisiinsa nähden 😅
Mulla oli tänään ihmisten ilmoilla yksivärinen neonkeltainen t-paita, sinisistä verkkareista pätkityt shortsit ja vaaleansiniset kuluneet kangastennarit varrettomilla sukilla. Ihan sattumaa sinänsä toi väriyhdistelmä, ei omalla kohdalla todellakaan mikään poliittinen viesti, mutta parempi tietty näin päin kuin mikään zorro-paita 😂
Ja miksi tähän ketjuun kirjoitin, niin mun ainoat farkut oli ostettu muistaakseni kesällä 2020 jolloin oli vielä vähän kaljakiloja jäljellä ja koko oli W33/L32 slim fit, joten vyötä on oikeasti saanut pitää aika tiukalla tai sulloa paitaa housuihin. Ja joskus 2019 taisi W-luku olla joku 36 tms. 😅 Parilla kympillä tarttui tänään mukaan W29/L32 skinny fit farkut, eli käytännössä samankokoiset millaisiin pukeuduin joskus 2016 tms. jolta ajalta mulla on edelleen paljon S-koon t-paitoja käytössä. 😃- Anonyymi
Parempi mainostaa kuin painostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397820Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822