Minkä takia mulla on alavatsa lihavuus mistä se johtui? Haluan poista ne läskit ilman dietillä, toimiiko?
Onko ylävartalo helppo laihtua vai alavatsa?
17
714
Vastaukset
- Anonyymi
Nii kiitos kun vastasitte
- Anonyymi
millanen sun ylävatsa on?litteä ja alavatsa pyöreä.Aika iso ero jos noin vatsa jakautuu kahtia.
- Anonyymi
sille vähäse kertymä alavatsassa
- Anonyymi
Alavatsaan saattaisi auttaa vatsalihasten treenaaminen, voisi mennäkin vatsa vähän pienemmäksi.
- Anonyymi
Mutta pieneneekö myös ylävatsa samalla kun alavatsa pienenee.Voiko ylävatsaan tulla sikspäkki kun treenaa vatsaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta pieneneekö myös ylävatsa samalla kun alavatsa pienenee.Voiko ylävatsaan tulla sikspäkki kun treenaa vatsaa?
Jos ja kun jaksaa treenata, niin onhan kaikki mahdollista.
Kukaan ei kiellä kokeilemasta, sillähän se selviää.
Sikspäkki olisi ihan hyvä tavoite, ei tarvitsisi miettiä laihtumista, vaan keskittyä tavoitteeseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ja kun jaksaa treenata, niin onhan kaikki mahdollista.
Kukaan ei kiellä kokeilemasta, sillähän se selviää.
Sikspäkki olisi ihan hyvä tavoite, ei tarvitsisi miettiä laihtumista, vaan keskittyä tavoitteeseen.Kokeile tällaista
https://www.youtube.com/watch?v=P7qCHt5-Mnw
- Anonyymi
Ei toimi, läskit lähtee vain ovesta. Ole hyvä.
- Anonyymi
Massiivikalorihiihtäjä on sanonut, että läski lähtee myös pihdellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Massiivikalorihiihtäjä on sanonut, että läski lähtee myös pihdellä.
Paljon hän on sanonut, mutta ei kai ihan noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon hän on sanonut, mutta ei kai ihan noin.
Ymmärsit varmasti kommentoijan tarkoituksen, mutta ilkeyttäsi teit siitä aiheen tyhjään elämääsi.
- Anonyymi
Pihtimitta 0.71 ksi ylhäällä ja 0,47män alhaalla.Hiihtoa kohta 4jä tuntia ketoosissa.
- Anonyymi
Kaakauvanukasta 6 desti päivässä ja muutama maradou suklaalevy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaakauvanukasta 6 desti päivässä ja muutama maradou suklaalevy.
Läskit ovat luonteeltaan velttoja, ei voi tapahtua kehossa muutoksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läskit ovat luonteeltaan velttoja, ei voi tapahtua kehossa muutoksia.
Minä olen saanut valvonnastani paljon kiitosta.
- Anonyymi
jos on elänyt helppoa kivaa löysää elämää niin vatsahan siinä alkaa jännästi roikkumaan. Kropan lihaksisto on kehittymätön . Toiseksensa. Rasvaa kertyy ja se kertymä roikkuu ja näkyy. Liikunnallinen ja kurinalainen elämäntapa auttaisi, mutta monet asiat pitäisi samalla panna isoon remonttiin. Se ei ole helppoa jos ei muutosta oikeasti halua tehdä. Vippaskonstit auttavat vain hetken ajan. Vanhat kuviot aina mielessä. Makoilunhalu asuu aivoissa ja mielessä kun on aikoinansa sinne päänuppiin päässyt pesiytymään.
- Anonyymi
Vähennä hiilarimättöjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368702Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5371824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102241Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701277Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17946Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72754- 46735
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657