Tyttöystävän löytäminen

Anonyymi

Voiko sen kanssa kiirehtiä?

21

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ennakoimalla voi, mut sopimuspaperiin saatava kaikkien osallistujien nimikirjoitukset nimenselvennyksineen ja ilman ehtoja onnistuu paremmin. Mut jos joku osapuolista jättää eriävän mielipiteen, sopimus kariutui. Ennakoimalla voit minimoida riskin.

      • Anonyymi

        Olen 32. Mikä kiire tässä olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 32. Mikä kiire tässä olisi?

        Sota on matkalla tänne päin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sota on matkalla tänne päin...

        Sen jälkeen sitten ja se voi olla palkinto siitä, että selviän sodasta hengissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 32. Mikä kiire tässä olisi?

        Kait etsit mieluummin naisystävän, teini-ikäiset tyttöset saattavat olla vielä tosi itsekkäitä sekä lapsellisia. Ihan kokemuksesta tiedän, ett parikymppinenkin on usein hankala tapaus.

        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kait etsit mieluummin naisystävän, teini-ikäiset tyttöset saattavat olla vielä tosi itsekkäitä sekä lapsellisia. Ihan kokemuksesta tiedän, ett parikymppinenkin on usein hankala tapaus.

        trollikka

        Mä haluan käyttää tyttöystävä sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan käyttää tyttöystävä sanaa.

        Ihana tyttönen 🤗 kainalossa on parasta.
        Sitä ei kotona istuja ymmärrä.

        narumyyjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan käyttää tyttöystävä sanaa.

        Käytä harkintaa tyttöystävä -sanan kanssa. Se saattaa kuulostaa monen naisen korvaan epäarvostavalta.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Mene kiireesti baariin niin voit sen tytön löytää.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Miten sitä voi kiirehtiä? Tietenkin jos tyytyy vaan ottamaan jonkun, joka sattuu tyrkyllä olemaan ensimmäisenä. Itse en voisi kuvitella vaan tyytyväni johonkin, jos ei tunteita ole. Siksi varmaan sinkkuna ikuisesti.

      • Anonyymi

        "Miten sitä voi kiirehtiä?"

        Vaikkapa olemalla aktiivinen ja elämän menossa mukana, tuntemalla itsensä, olemalla empaattinen.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miten sitä voi kiirehtiä?"

        Vaikkapa olemalla aktiivinen ja elämän menossa mukana, tuntemalla itsensä, olemalla empaattinen.

        - Sheena

        Niin varmasti näin. Entä jos on niin introvertti ja yksin, ettei käy missään? Sillon on vaihtoehdot vähissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmasti näin. Entä jos on niin introvertti ja yksin, ettei käy missään? Sillon on vaihtoehdot vähissä.

        Se ettei käy missään ei ole introverttiyden syy. Varsin suuri osa ihmisistä on introvertteja eikä se ole estänyt heiltä parisuhteita.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Enpä tiedä. Munilleen se menee kuitenkin, niin ihan sama munia mahdollisimman nopeasti.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Pieni vipinä ja kiirehtiminen on aina paikallaan, etenkin jos tyttöystävää ei ole ennen ollut. Tuossakin pätee vanha sanonta "Kun asia pitkittyy, se mutkistuu".

      Sheena

      • Anonyymi

        Eikä saa pelätä pakkeja, koska niitä tulee 99,9 % kaikilta joista kiinnostut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä saa pelätä pakkeja, koska niitä tulee 99,9 % kaikilta joista kiinnostut.

        Olisiko syytä miettiä miksi kiinnostut vääristä ihmisistä? Tutkaisepa sisimpääsi. Millainen on vaikkapa minäkuvasi? Kuva itsestä voi erota paljonkin siitä, mitä se on todellisuudessa. Tästä seuraa hankaluuksia sosiaalisten kontaktien syntymisessä.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko syytä miettiä miksi kiinnostut vääristä ihmisistä? Tutkaisepa sisimpääsi. Millainen on vaikkapa minäkuvasi? Kuva itsestä voi erota paljonkin siitä, mitä se on todellisuudessa. Tästä seuraa hankaluuksia sosiaalisten kontaktien syntymisessä.

        - Sheena

        Minä en mahda sille mitään. Sitä ihastuu mihin ihastuu. Ei ole omissa käsissä sellaiset asiat.


    • Anonyymi

      Kannattaa olla rohkea ja mennä juttelee naisille.

    • Anonyymi

      Tosiaan voi suomi olla saastunut pian koska putin ampuu ydinpommin. Emme voi tehdä mitään joten ei kannata rakastua.

      • Anonyymi

        "Kuule istuta vielä se omenapuu
        Vaikka tuli jo tukkaasi nuolee
        Vaikka huomenna saaste jo laskeutuu
        Vaikka huomenna aurinko kuolee"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe