Tällaiset ovat yleisimmät oireet
Apinarokon yleisimmät oireet ovat kuume, imusolmukkeiden turvotus, yleinen huonovointisuus ja rakkulainen ihottuma.
Eurooppalaisissa tapauksissa iho-ongelmien on usein raportoitu sukuelimissä, nivusissa ja peräaukon ympärillä.
Ruotsin kansanterveysvirasto pyytää hallituksen luokittelemaan apinarokon yleisvaaralliseksi taudiksi saadakseen pääsyn tartuntatautilain työkaluihin ja sellaisiin tartuntojen torjuntakeinoihin kuin infektioiden jäljittäminen ja toimintasäännöt.
Apinarokko paranee yleensä muutamassa viikossa. Taudin vakavaa muotoa on esiintynyt harvemmin.
Afrikassa ollaan huolissaan Euroopan tartunnoista
Afrikan tautikeskusten vt. johtaja kertoo uutistoimisto Reutersin mukaan olevansa huolissaan Euroopassa havaituista tapauksista.
– Olisi erittäin hyödyllistä jakaa tietoa siitä, mikä epidemioiden lähde todellisuudessa on, hän sanoi tiedotustilaisuudessa.
– Olemme läheisessä yhteydessä kollegoihimme Euroopassa ja yritämme ymmärtää, mistä tartunnat tulivat, koska nyt tapaukset ovat nyt levinneet ympäristöissä, jotka ovat kaukana metsäalueelta. Se herättää paljon kysymyksiä.
Tällaiset ovat yleisimmät oireet Apinarokon yleisimmät oireet ovat kuume, imusolmukkeiden turvotus,
17
106
Vastaukset
- Anonyymi
Ounasrinteellä havaittu Apinarokkoa.
- Anonyymi
hui tosi?
- Anonyymi
Matujen mukana suomeen tulee näitä eksoottisia tauteja ja viiruksia...
- Anonyymi
Tarttuu myös teransseilla .
- Anonyymi
Tarttuu vain fyysisessä kanssakäymisessä.
- Anonyymi
iho tummuu? vai onko jo tumma?
- Anonyymi
mamut levittää pizzeriat boikottiin turkkilaiset ja kebab paikat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mamut levittää pizzeriat boikottiin turkkilaiset ja kebab paikat
jos kaupan kassa on Tumma ei käsineitä voi levitä myös hyllyttäjät voivat levittää metrin turva väli avi. THL
- Anonyymi
Apinamaiset tollot saa apinarokon. Ei tee mieli homostella ja lespoilla.
- Anonyymi
ranskasta tuli tieto että pallit tipahtaa...
- Anonyymi
https://www.mediuutiset.fi/uutiset/mu/bd21e29b-a1de-4459-b5ee-d7fb98777847?ref=ampparit:0249
ei nouse finnairin osake ei - Anonyymi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008838724.html
hoitajia mihinkään tarvita-kaikki hoitakoon itse vaivansa jooko? - Anonyymi
Apinarokko on rangaistus syntiseen kanssakäymiseen!
- Anonyymi
Apinarokon on Herran profeetta ennustanut jo helmikuussa 2020. Nyt se on täyttynyt. Ja tulee leviämään kuten korona.
- Anonyymi
Raamattu opettaa ettei kaksi tappia sovi yhteen....
- Anonyymi
pizza apinarokkoo
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462594
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951966
- 321722
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil221253