Olettehan natohuorat tyytyväisiä?

Anonyymi

Kokkarit, persut ja muut Suomea vihaavat globalistit tuhoavat nyt Suomen.

Häpeän Suomen oikeistoa
>simiti<

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko viinamies tarpeeksi pissään jotta uskaltaa tutustua naisiin=

• Anonyymi

Uskaltaako Putte-setä poistua bunkkeristaan tai poiketa ulkomailla?

• Anonyymi

Tuskin vain...

• Anonyymi

Jos aloitus ei ole provo, niin aloittaja on tosi Putinisti joka toivoo,että Suomi olisi osa Venäjää tai vähintäänkin Venäjän tasavalta!

• Anonyymi

Aloitus on rajanpinnassa asuvan Hönön tekemä, nyt ei pääse hakemaan halpaa bensaa ja vodkaa ja se vei elämästä pohjan ja tarkoituksen.

• Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on rajanpinnassa asuvan Hönön tekemä, nyt ei pääse hakemaan halpaa bensaa ja vodkaa ja se vei elämästä pohjan ja tarkoituksen.

Aloitus on Kokkolalaisen vasemmistoaktiivin kirjoitus kiljupöhnässä. Ei sen kummempaa dramatiikkaa.

• Anonyymi

Pääasia että etä aloituksia tehtaillaan että palstat pysyy aktiivisina !!

• Anonyymi

Onhan se nyt herranjumala tärkeää provosoitua, sillä se maailma pelastuu

• Anonyymi

VKK:n maanpetturit näyttää olevan yhä sekä perskipeitä että täysin aivokuolleita sen perusteella että mihin tämä on postattu.

• Mä en ole Nato-mielipiteitäni viime aikoina pahemmin ruotinut, mutta kaipa tän aloituksen alle voisi jotain avata hieman.

Mähän olin pitkään aivan ehdottomasti liittymistä vastaan, ja täytyy sanoa että aika vähän kriittisille äänille on viime aikoina annettu sijaa, vaikkakin kansanedustajat lähes kukin käyttivät puheenvuoronsa ja avasivat kantaansa, myös liittymistä vastustavat edustajat.

Mun mielipiteeni asiasta on aika pitkälti samanlainen, kuin puolueen jota viime vaaleissa äänestin. Jos kansan enemmistö tukee liittymistä ja maailma ympärillämme on muuttunut, niin turha tässä on vastustajien lietsoa mitään kitkaa toisten suomalaisten kanssa asiasta, tai poliitikkojen jarruttaa prosessia itse Suomen osalta.

Kyllähän päätöksiä pitää tehdä ajassa, mielipiteet elää tilanteiden mukaan, ja pakko myöntää että loppujen lopuksi enemmän mäkin voimaa kunnioitan kuin jonkun Haaviston pehmopuheita, joten varmasti ihan otollinen aikaikkuna oli liittymiselle (tai liittymispyrkimyksille vielä tässä vaihessa) jos halutaan maksimoida Suomen oma turvallisuus ja käyttää se pitkään pöydällä ollut Nato-optio. Jos Ukrainan konflikti ei olisi ollut se sopiva aika/syy, niin enpä tiedä kuinka pahoja asioita olisi pitänyt tapahtua, että se optio oltaisiin käytetty joskus tulevaisuudessa 🙄

Ideologisesti tai ajatuksen tasolla tämä on varmaan isompi muutos Suomi-kuvan kannalta maailmalla, ihmisten mielissä jne. kuin käytännön tasolla. Sanottiinhan se jopa Venäjälläkin ääneen kohtuu lakonisesti, että käytännössä länsiliittoutuneita Ruotsin kanssa tässä ollaan jo oltu aika pitkään, joten on tämä skenaario varmasti sielläkin otettu huomioon. Sikäli kun itsenäisen suvereenin EU-maan tarvitsee siitä edes välittää tehdessään päätöksiä omasta turvallisuuspolitiikastaan.

• Anonyymi

Kyllä minä vain luulen, että typerästä sukupuolittamisesta huolimatta naton kannattajat on enimmäkseen miehiä ja mitä tulee sinun mielipiteenmuodostukseen, niin se olet mieheksi harvinaisen tuulella käyvä jos katsoo esimerkiksi sitä, että kumman puolella tässä sodassa olet. En minäkään mikään natofani ole, mutta hyväksyn kyllä realiteetit sellaisenaan. Muuten, sellaiset miehet jotka käy tähän lässyttämässä kommentoijaa naiseksi fantasioiden ei lienee ole kovin maanpuolustuskykyistä porukkaa. Tuli vaan mieleen

• Anonyymi

Tyytyväisiä ovat ja potta päähän ja rintamalle kohta tulevat, KÄY KAIKU ASKELTEN JNE....

• Anonyymi

Tyhmähän sinä olet.

• Anonyymi

Mitä hienoin auto on, sitä arvoton ja pettävä isäntä aina on....

Arvoton isäntä ja talon omistaja jos omistaa peräti auton, on melko lusmus :D

• Anonyymi

Aloitukseen sen verran että väitettä tulisi perustella edes vähän.
      Miten NATO mielestäsi tuhoaisi Suomen?
      Venäjällä on monta rajanaapuria jotka ovat NATO:n jäseniä, miten he ovat tuhoutuneet jäsenyyden myötä? Alle voi kirjoittaa vastauksen!

Se että Suomen erikoinen asema Euroopassa päättyy (olla puolueeton) voi toki järkyttää meitä monia. Mutta jos kysyy niiltä jotka ovat menettäneet Ukrainassa omaisiaan pommituksissa voisi kysyä mitä Venäjä meni heidän elämästään varjelemaan kun he ovat jo menettäneet ne jotka olivat elämässä tärkeimpiä. Pienet lapset...voi vittu, oikeasti pommiuksiin on kuollut jo satoja pieniä lapsia. Mitä he ovat tehneet väärin tai uhanneet Venäjää? Jos tuo tapahtuisi minulle aloittaisi venäläisten järjestelmällisen eliminoinnin ja se olisi heille oikein? Miksi ei olisi jos he olisivat tappaneet sen tärkeän ihmisen elämästäni ja tekisi elämästäni merkitsemättömän?

Se joka pysyy rajojensa sisällä on aina oikeassa!
      Se ei ole Venäjä nyt, tuskin koskaan.

AV

• Anonyymi

Ymmärräthän geopoliittisen asemamme raaka-aineineen. Juu saamme kaikkea muualta, ei siinä.

Oletteko natopellet syntyneet vasta 90 luvun alun inflaation jälkeen?

Onko isänne imettänyt teitä väärästä tissistä? Kuinka vitun idareita ja nuoralla vedettäviä lampaita olette? Oletteko kyrpä pystyssä nuolemassa oikeistomediaa?

Kertokaa sitten, miltä sprma maistuu. Kertokaa samalla, kun syötte kaurapuuroa kynttilänvalossa ja maksatte Ukrainaan kaiken.

>simiti<

• Anonyymi

Tappaisit järjestelmällisesti ihmisiä vain, koska olevat tietyn maan kansalaisia?

• (varoitus isovihapuheesta)

"Se ei ole Venäjä nyt, tuskin koskaan. "

Eihän tästä nyt ole niin kauan, kun Suomi hyökkäsi kuninkaansa Kaarle XII:n johdolla ukrainalaisten kimppuun Dneprin lähistöllä. Venäläiset eivät kuitenkaan tästäkään provosoituneet vaan tulivat Suomeen järjestämäään kollektiivista puolustusta ja kitkemään vihapuhetta sekä suojelemaan kuninkaalta, Ingvar Kampradilta, Astrid Lindgreniltä ja muilta natseilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärräthän geopoliittisen asemamme raaka-aineineen. Juu saamme kaikkea muualta, ei siinä.

Oletteko natopellet syntyneet vasta 90 luvun alun inflaation jälkeen?

Onko isänne imettänyt teitä väärästä tissistä? Kuinka vitun idareita ja nuoralla vedettäviä lampaita olette? Oletteko kyrpä pystyssä nuolemassa oikeistomediaa?

Kertokaa sitten, miltä sprma maistuu. Kertokaa samalla, kun syötte kaurapuuroa kynttilänvalossa ja maksatte Ukrainaan kaiken.

>simiti<

Onko tuolla mitään merkitystä?
        Ehkä enemmän mitä jos kuolisit heti mutta ei paljon suurempaa koska on olemassa se oikea inhimillinen mandaatti jota sinulta ei paljon kysytä (olet jo ehtoopuolen ei maksaja yhteiskunnallinen vaikuttaja joka vain vaatii, ei tienaa meille toisille mitään tilanteesta riippumatta?). Olet tullut siis rasitteeksi, et kehittäjäksi, joten pidä turpasi kiinni, tai ei...ei noin, koska silloin eläisimme jo Venäjällä:)

AV

• Anonyymi

suomi täisin syytön
      ollakseen syyllinen suomen pitää oppia ajattelemaan ja sitähän suomi ei tee

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7918
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3792
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1220
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1093
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1023
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      802
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      800
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe