Oikea kepulaisten pesäke

Anonyymi

Kyllä on Pello yksi surkeimpia kuntia yrittäjille.
Jos et ole kepulainen niin turha kuvitella että mikään toimisi. Kepulaiset laittavat joka asiaan kapuloita rattaisiin ettei vaan napurilla tai muilla menisi paremmin. Varsinainen sisäsiittosten kylä.
Ei voi paremmin sanoa sukulaisia kaikki keskenään ja paskanjauhajia . Pää asia on ihmisillä haukkua toisia seläntakana . Tavalla tai toisella kiusaa tehdä. Lähtökohtaisesti jo kunnan talolta alkaen paskan jauhantaa ja puhumista ja haukkumista muitakohtaan. Aivän järjetön kunta yhteisö. Tosin on poikkeuksiakin. En suosittele kelleen muuttaa . Lähtökohtaisesti askan jauhanta ja kioroilu alkaa jo koulusta ....

24

1581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmettelen minä vain, meinaan minulla on ihan toisenlainen käsitys asiasta.

      Ensinnäkin vasemmistohan ei tue yrittäjyyttä lainkaan.
      Kepu ja kokoomus ovat kumppaneita, persut - nehän ovat vain persut.
      Sdp = neutraali siinä välissä. Muile sama.

      • Anonyymi

        mikä selostaja sinä olet?


      • Anonyymi

        Niin kauan kuin Pellossa on kepulaisia yrittäjiä, ei uusille yrittäjille suoda mahdollisuutta. Sehän kaventaisi kepumonopolin leipää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä selostaja sinä olet?

        En ole Höyry H, olenpahan vain jonkin verran tietoinen business-asioista.

        Kaikki uudet yrittäjät toivotetaan Pelloon tervetulleiksi. Terve kilpailu kohottaa niin vanhojen kuin aloittavienkin yritysten osaamista ja siten asiakaan saamaa hyötyä.

        Turha näissä asioissa on puolueita vetää esiin, sillä enemmistö niistä ymmärtää talouden rattaiden pyörinnän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä selostaja sinä olet?

        Urheiluselostaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauan kuin Pellossa on kepulaisia yrittäjiä, ei uusille yrittäjille suoda mahdollisuutta. Sehän kaventaisi kepumonopolin leipää

        Aivan oikein, sitten ovat vielä olevinaan uskovaisia, jos et ole kepulainen pellossa, niin olet kommunisti, näin huuteli yksikin kepu seon juorukerhossa, tunnette varmaan juoruämmän. Ei olen valtuustonkaan puheenjohtaja ottanut veronkiertoasiaa esille ?????????????????? Miksi


    • Anonyymi

      No sehän ei yllätä että perseaukiset jauhaa paskaa toisistaan että saisivat ruokajonoista ylimääräisen jauhelihapaketin rehelliset menestyjät on hiljaa ja yleensä puhuvat nätisti toisista muitten kuullen. Totuus on se että suurisuisimpia on ne jotka kerkiää jo rehellisesti muita lynkätä itseään piilottaessa

    • Anonyymi

      Ja mie ihmettelen, mihin yksityisyrittäjä tarvitsee kuntaa? Olen yrittäjä ja pärjään jos pärjään. Kunnalla omat velvoitteet, keskittyisivät niihin. Ja ne gallubit, missä Pellolla meni hyvin - vastanneiden yrittäjien osalta. Sehän oli tehty yrittäjäyhdistyksen jäsenille. Montakohan vastasi? Ei voi puhua tutkimustuloksesta, oli pieni otanta aktiivi jäseniltä. No, hyvä jos kuitenkin he olivat tyytyväisiä. Itse en kehu enkä moiti. Yrittäjä yrittää, kunta hoitakoon omat velvoitteet.

      • Anonyymi

        Yrittänyttä ei siis laiteta?


    • Anonyymi

      Pellossa kelpaa harjoittaa metsästystä ja kalastusta, sekä luonnossa että hallinnossa. Ehdokkaitten metsästys ja äänten kalastelu tapahtuu vaalien alla ja jos epäonnistuu sekä luonnossa että politiikassa joutuu tyytymään kaikessa toisten keitoksiin.

    • Anonyymi

      Tet se saatta riian aikaseksi ko aamula astutta ovesta kartanolle.

      • Anonyymi

        Mie olen ylpeä kepulainen - laatuluokkaa. Ottakaapa tavikset mallia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie olen ylpeä kepulainen - laatuluokkaa. Ottakaapa tavikset mallia.

        No kepullahan on ikioma putin,väyrysen Paavo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kepullahan on ikioma putin,väyrysen Paavo

        Paavoko? No sehän on vain Paavo - ei sitä kukhan ota toesta. Muut ovatki sitte erinomaista A-luokkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavoko? No sehän on vain Paavo - ei sitä kukhan ota toesta. Muut ovatki sitte erinomaista A-luokkaa.

        Joo,Paavo ja Tuomiojaan Erkki ym. Ovat suomettuneisuuden ajan haamuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo,Paavo ja Tuomiojaan Erkki ym. Ovat suomettuneisuuden ajan haamuja

        Ei Erkki ole, huomioi Nato-äänestys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie olen ylpeä kepulainen - laatuluokkaa. Ottakaapa tavikset mallia.

        Oleks kunnallisneuvos hah haa, vai seon juoruämmä, se suurisuisin joka on olevinaan niin viisas.


    • Anonyymi

      Nyt olema kaikki yhtä suurta perhettä, ei väliä mitä puoluetta pellolainen kannattaa!

    • Anonyymi

      Al-Jewel hankkia yksi suomalainen koira. Peni nimi, ruskeat silmät ja mutkahäntä.
      Peni loukata takajalka. Al-Jewel viedä Peni eläintohtori. Hän kirjoitta redepti: 400 ml spiritus fortis. Laittaa kääre alka.

      Jalka parantua hyvin, puoli pulloa spiritus fortis jäi yli. Al-Jewel soittaa eläintohtori ja kysyä mitä tehdä. Tohtori sanoa ruma sana. Laittaa kääre jalka ja sinä itse ottaa spiritus fortis ettei huolehtia niin paljon.

      Nyt Al-Jewel odottaa että tulla huoli ja saa ottaa spiritus fortis. Mutta ensin pitää naputtaa computer ja kehua kepu.

      • Anonyymi

        Näitä "humoristisia ulkomaalaisten" kirjoituksia on rovaniemen palsta täynnä - eipä naurata!


    • Anonyymi

      Kepulainen siinä katkeroituneena itkee kun ei oma sopeutuminen yritysmaailmaan onnistu.

    • Anonyymi

      Tulkaa aamuparlamentiin kuulemaan keskustan parhaat palat.Huomenna palkitsemme yhen ruokakaupan pitäjän,arvokkaasta työstä,riistää kalliilla hinnalla asiakkaita.Esim.1litra maksaa 1.29 litra kun toisessa 0,98litra samaa maitoa,arki maitoa. Ja muukin on 20%halvempaa muualla.Ja muuta käsitellään kenen firma sai viime vuonna eniten sosiaali tukea työtoimintaan.Samalla voi osallistua arvontaan,etelään!!

    • Anonyymi

      Oikea kirjoitus pellosta, ja korruptio rehottaa, jos omistat jonkin risukon kyllä kunta ostaa jos olet kepulainen, viimeinen risukko muka vetyasemaa varten, muualla on nostettu jo kädet pystyyn koko vetyvouhotukselle, kunnanjohtaja vouhottaa muuttovoittokunnasta, on laskutaidoton, ei osaa kuolleita laskea, nekin on muuttajia.

    • Anonyymi

      Mutta olipa hienoa , että Eero Ylitalo sai Kunnallisneuvoksen arvon.. On se ansainnut ! Oli tääl K,suomes Kunnanjohtajana, ja ei mitää valittamista ,ja oli mukavaa soitellakin hänen kanssaan muutamia keikkoja tääl ollessaan , hyvin homma hoitui ! Onnea Eerolle !

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe