Mitäs luulette

Anonyymi

Kelpaako naisille raitis mies?

T - viinanainen

15

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei täysin raitis. Viiniä on mukava juoda rakkaansa kanssa sillon tällöin. Niin teimme silloin kun olin parisuhteessa.

• Anonyymi

Eri asia, jos mies on entinen alkoholisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eri asia, jos mies on entinen alkoholisti.

Varmasti on eri asia, mutta en halua sellaista miestä.

• Anonyymi

Viini on pahaa, etenki punaviini ja siitä tulee pää kipeeks. Jos alkoholia pitää juoda, niin kalja on paras.

• Anonyymi

Minun ei tarvitse luulla. Tiedän, että varsin hyvin kelpaa.

-keinovaginamies-

• Viinanjuonnista meni maku, kun itsekontrolli kasvoi niin suureksi, että kaikki spontaanisuus katosi. Vaimokin muisteli, että olen ollut hauska seuramies humalassa.

• Anonyymi

Viininainen. Aamun musiikeista aurinko ja eläin -aiheisia musiikkeja tuokin on; The Animals:; House of the rising sun, josta joku Dannykin teki kopion aikoinaan, tuo on alkuperäinen: https://www.youtube.com/watch?v=4-43lLKaqBQ

• Anonyymi

Ikkunainen. on näkee ikkunasta, minä näen naisia ikkunasta ja heilutan kättä ja juttelen josku, jos satun näkemään.

IkkuNaiset.

• Anonyymi

Tuskin kelpaa. Satoja naisia olen yrittänyt selvinpäin mutta pakit aina. Kännissä olen saanut naisia baarista helposti.

• Anonyymi

Monesti naiset kysyneet alkoholin käytöstä. Sanon ette juo kuin tosi harvoin. Ei ole sitten ollut kemiaa naisen kanssa kun nainen ei ota enää yhteyttä.

• Anonyymi

Nainen ei pääse rahastamaan sua, koska et ole alkoon menevä. Naiset harvoin maksavat omia juomiaan, jos mies on juomiin uppoavaa sorttia.

• Alkoholisteista on naisia noin 30 %, miehiä 70 %.

Vielä 60-luvulla naisten osuus oli 10 %. Samalla koko kulutus on kasvanut liki nelinkertaiseksi. Emme vielä tiedä, onko naisten osuuden kasvu pysähtynyt lopulliseen määräänsä kulutuksen kasvun pysähdyttyä. 🌹👀

• Anonyymi

Miksi monet käy baareissa jos kerran viinaa juovat ei saa naisia. Ja naiset käy baarissa yhtä paljon.

• Kelpaa, jos itsekin on raitis. Tietysti täytyyhän muidenkin juttujen käydä yksiin, jotta homma toimii. Raittius on vaan yksi asia monista.

• Kyllä raitis mies kelpaa. Vallan mainiosti, jos ei ole liian tiukkapipoinen. Jos pipo on liian pieni alkoholin suhteen, on se yleensä liian kiristävä muissakin asioissa. Ja siitä en tykkää.

Mutta tervehenkinen raittius ihan jopa suositeltava piirre miehessä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      263
      6527
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      79
      5168
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      96
      4087
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      268
      3562
    5. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      63
      3334
    6. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      146
      3109
    7. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      235
      2694
    8. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      273
      2032
    9. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      43
      1568
    10. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      1455
    Aihe