Kelpaako naisille raitis mies?
T - viinanainen
Vastaukset 15
- Anonyymi
Ei täysin raitis. Viiniä on mukava juoda rakkaansa kanssa sillon tällöin. Niin teimme silloin kun olin parisuhteessa.
- Anonyymi
Eri asia, jos mies on entinen alkoholisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri asia, jos mies on entinen alkoholisti.
Varmasti on eri asia, mutta en halua sellaista miestä.
- Anonyymi
Viini on pahaa, etenki punaviini ja siitä tulee pää kipeeks. Jos alkoholia pitää juoda, niin kalja on paras.
- Anonyymi
Minun ei tarvitse luulla. Tiedän, että varsin hyvin kelpaa.
-keinovaginamies- Viinanjuonnista meni maku, kun itsekontrolli kasvoi niin suureksi, että kaikki spontaanisuus katosi. Vaimokin muisteli, että olen ollut hauska seuramies humalassa.
- Anonyymi
Viininainen. Aamun musiikeista aurinko ja eläin -aiheisia musiikkeja tuokin on; The Animals:; House of the rising sun, josta joku Dannykin teki kopion aikoinaan, tuo on alkuperäinen: https://www.youtube.com/watch?v=4-43lLKaqBQ
- Anonyymi
Ikkunainen. on näkee ikkunasta, minä näen naisia ikkunasta ja heilutan kättä ja juttelen josku, jos satun näkemään.
IkkuNaiset. - Anonyymi
Tuskin kelpaa. Satoja naisia olen yrittänyt selvinpäin mutta pakit aina. Kännissä olen saanut naisia baarista helposti.
- Anonyymi
Monesti naiset kysyneet alkoholin käytöstä. Sanon ette juo kuin tosi harvoin. Ei ole sitten ollut kemiaa naisen kanssa kun nainen ei ota enää yhteyttä.
- Anonyymi
Nainen ei pääse rahastamaan sua, koska et ole alkoon menevä. Naiset harvoin maksavat omia juomiaan, jos mies on juomiin uppoavaa sorttia.
Alkoholisteista on naisia noin 30 %, miehiä 70 %.
Vielä 60-luvulla naisten osuus oli 10 %. Samalla koko kulutus on kasvanut liki nelinkertaiseksi. Emme vielä tiedä, onko naisten osuuden kasvu pysähtynyt lopulliseen määräänsä kulutuksen kasvun pysähdyttyä. 🌹👀- Anonyymi
Miksi monet käy baareissa jos kerran viinaa juovat ei saa naisia. Ja naiset käy baarissa yhtä paljon.
Kelpaa, jos itsekin on raitis. Tietysti täytyyhän muidenkin juttujen käydä yksiin, jotta homma toimii. Raittius on vaan yksi asia monista.
Kyllä raitis mies kelpaa. Vallan mainiosti, jos ei ole liian tiukkapipoinen. Jos pipo on liian pieni alkoholin suhteen, on se yleensä liian kiristävä muissakin asioissa. Ja siitä en tykkää.
Mutta tervehenkinen raittius ihan jopa suositeltava piirre miehessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2351439Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va249990Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68762Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48713Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan86698- 109599
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27573Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34564Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40471
- 31461
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain75440Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺45417- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407- 30393
- 27390
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33390Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21371