Mitäs luulette

Kelpaako naisille raitis mies?

T - viinanainen
15269
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Ei täysin raitis. Viiniä on mukava juoda rakkaansa kanssa sillon tällöin. Niin teimme silloin kun olin parisuhteessa.

Äänestä
  • Eri asia, jos mies on entinen alkoholisti.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Eri asia, jos mies on entinen alkoholisti.

Varmasti on eri asia, mutta en halua sellaista miestä.

Äänestä

• Viini on pahaa, etenki punaviini ja siitä tulee pää kipeeks. Jos alkoholia pitää juoda, niin kalja on paras.

Äänestä

Minun ei tarvitse luulla. Tiedän, että varsin hyvin kelpaa.

-keinovaginamies-

Äänestä

Viinanjuonnista meni maku, kun itsekontrolli kasvoi niin suureksi, että kaikki spontaanisuus katosi. Vaimokin muisteli, että olen ollut hauska seuramies humalassa.

Äänestä

Viininainen. Aamun musiikeista aurinko ja eläin -aiheisia musiikkeja tuokin on; The Animals:; House of the rising sun, josta joku Dannykin teki kopion aikoinaan, tuo on alkuperäinen: https://www.youtube.com/watch?v=4-43lLKaqBQ

Äänestä

Ikkunainen. on näkee ikkunasta, minä näen naisia ikkunasta ja heilutan kättä ja juttelen josku, jos satun näkemään.

IkkuNaiset.

Äänestä

Tuskin kelpaa. Satoja naisia olen yrittänyt selvinpäin mutta pakit aina. Kännissä olen saanut naisia baarista helposti.

Äänestä

Monesti naiset kysyneet alkoholin käytöstä. Sanon ette juo kuin tosi harvoin. Ei ole sitten ollut kemiaa naisen kanssa kun nainen ei ota enää yhteyttä.

Äänestä
  • Nainen ei pääse rahastamaan sua, koska et ole alkoon menevä. Naiset harvoin maksavat omia juomiaan, jos mies on juomiin uppoavaa sorttia.

Äänestä

Alkoholisteista+on+naisia+noin+30+%,+miehiä+70+%.Vielä+60-luvulla+naisten+osuus+oli+10+%.+Samalla+koko+kulutus+on+kasvanut+liki+nelinkertaiseksi.+Emme+vielä+tiedä,+onko+naisten+osuuden+kasvu+pysähtynyt+lopulliseen+määräänsä+kulutuksen+kasvun+pysähdyttyä.+++🌹👀

Äänestä

Miksi monet käy baareissa jos kerran viinaa juovat ei saa naisia. Ja naiset käy baarissa yhtä paljon.

Äänestä

Kelpaa, jos itsekin on raitis. Tietysti täytyyhän muidenkin juttujen käydä yksiin, jotta homma toimii. Raittius on vaan yksi asia monista.

Äänestä

Kyllä raitis mies kelpaa. Vallan mainiosti, jos ei ole liian tiukkapipoinen. Jos pipo on liian pieni alkoholin suhteen, on se yleensä liian kiristävä muissakin asioissa. Ja siitä en tykkää.

Mutta tervehenkinen raittius ihan jopa suositeltava piirre miehessä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Kelpaako naisille raitis mies?

T - viinanainen

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu