Kelpaako naisille raitis mies?
T - viinanainen
Mitäs luulette
15
57
Vastaukset
- Anonyymi
Ei täysin raitis. Viiniä on mukava juoda rakkaansa kanssa sillon tällöin. Niin teimme silloin kun olin parisuhteessa.
- Anonyymi
Eri asia, jos mies on entinen alkoholisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri asia, jos mies on entinen alkoholisti.
Varmasti on eri asia, mutta en halua sellaista miestä.
- Anonyymi
Viini on pahaa, etenki punaviini ja siitä tulee pää kipeeks. Jos alkoholia pitää juoda, niin kalja on paras.
- Anonyymi
Minun ei tarvitse luulla. Tiedän, että varsin hyvin kelpaa.
-keinovaginamies- Viinanjuonnista meni maku, kun itsekontrolli kasvoi niin suureksi, että kaikki spontaanisuus katosi. Vaimokin muisteli, että olen ollut hauska seuramies humalassa.
- Anonyymi
Viininainen. Aamun musiikeista aurinko ja eläin -aiheisia musiikkeja tuokin on; The Animals:; House of the rising sun, josta joku Dannykin teki kopion aikoinaan, tuo on alkuperäinen: https://www.youtube.com/watch?v=4-43lLKaqBQ
- Anonyymi
Ikkunainen. on näkee ikkunasta, minä näen naisia ikkunasta ja heilutan kättä ja juttelen josku, jos satun näkemään.
IkkuNaiset. - Anonyymi
Tuskin kelpaa. Satoja naisia olen yrittänyt selvinpäin mutta pakit aina. Kännissä olen saanut naisia baarista helposti.
- Anonyymi
Monesti naiset kysyneet alkoholin käytöstä. Sanon ette juo kuin tosi harvoin. Ei ole sitten ollut kemiaa naisen kanssa kun nainen ei ota enää yhteyttä.
- Anonyymi
Nainen ei pääse rahastamaan sua, koska et ole alkoon menevä. Naiset harvoin maksavat omia juomiaan, jos mies on juomiin uppoavaa sorttia.
Alkoholisteista on naisia noin 30 %, miehiä 70 %.
Vielä 60-luvulla naisten osuus oli 10 %. Samalla koko kulutus on kasvanut liki nelinkertaiseksi. Emme vielä tiedä, onko naisten osuuden kasvu pysähtynyt lopulliseen määräänsä kulutuksen kasvun pysähdyttyä. 🌹👀- Anonyymi
Miksi monet käy baareissa jos kerran viinaa juovat ei saa naisia. Ja naiset käy baarissa yhtä paljon.
Kelpaa, jos itsekin on raitis. Tietysti täytyyhän muidenkin juttujen käydä yksiin, jotta homma toimii. Raittius on vaan yksi asia monista.
Kyllä raitis mies kelpaa. Vallan mainiosti, jos ei ole liian tiukkapipoinen. Jos pipo on liian pieni alkoholin suhteen, on se yleensä liian kiristävä muissakin asioissa. Ja siitä en tykkää.
Mutta tervehenkinen raittius ihan jopa suositeltava piirre miehessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684321Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D913878- 503416
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222663Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!242498Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562353- 432197
- 471848
- 361810
- 301616