Kelpaako naisille raitis mies?
T - viinanainen
Mitäs luulette
15
268
Vastaukset
- Anonyymi
Ei täysin raitis. Viiniä on mukava juoda rakkaansa kanssa sillon tällöin. Niin teimme silloin kun olin parisuhteessa.
- Anonyymi
Eri asia, jos mies on entinen alkoholisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri asia, jos mies on entinen alkoholisti.
Varmasti on eri asia, mutta en halua sellaista miestä.
- Anonyymi
Viini on pahaa, etenki punaviini ja siitä tulee pää kipeeks. Jos alkoholia pitää juoda, niin kalja on paras.
- Anonyymi
Minun ei tarvitse luulla. Tiedän, että varsin hyvin kelpaa.
-keinovaginamies- Viinanjuonnista meni maku, kun itsekontrolli kasvoi niin suureksi, että kaikki spontaanisuus katosi. Vaimokin muisteli, että olen ollut hauska seuramies humalassa.
- Anonyymi
Viininainen. Aamun musiikeista aurinko ja eläin -aiheisia musiikkeja tuokin on; The Animals:; House of the rising sun, josta joku Dannykin teki kopion aikoinaan, tuo on alkuperäinen: https://www.youtube.com/watch?v=4-43lLKaqBQ
- Anonyymi
Ikkunainen. on näkee ikkunasta, minä näen naisia ikkunasta ja heilutan kättä ja juttelen josku, jos satun näkemään.
IkkuNaiset. - Anonyymi
Tuskin kelpaa. Satoja naisia olen yrittänyt selvinpäin mutta pakit aina. Kännissä olen saanut naisia baarista helposti.
- Anonyymi
Monesti naiset kysyneet alkoholin käytöstä. Sanon ette juo kuin tosi harvoin. Ei ole sitten ollut kemiaa naisen kanssa kun nainen ei ota enää yhteyttä.
- Anonyymi
Nainen ei pääse rahastamaan sua, koska et ole alkoon menevä. Naiset harvoin maksavat omia juomiaan, jos mies on juomiin uppoavaa sorttia.
Alkoholisteista on naisia noin 30 %, miehiä 70 %.
Vielä 60-luvulla naisten osuus oli 10 %. Samalla koko kulutus on kasvanut liki nelinkertaiseksi. Emme vielä tiedä, onko naisten osuuden kasvu pysähtynyt lopulliseen määräänsä kulutuksen kasvun pysähdyttyä. 🌹👀- Anonyymi
Miksi monet käy baareissa jos kerran viinaa juovat ei saa naisia. Ja naiset käy baarissa yhtä paljon.
Kelpaa, jos itsekin on raitis. Tietysti täytyyhän muidenkin juttujen käydä yksiin, jotta homma toimii. Raittius on vaan yksi asia monista.
Kyllä raitis mies kelpaa. Vallan mainiosti, jos ei ole liian tiukkapipoinen. Jos pipo on liian pieni alkoholin suhteen, on se yleensä liian kiristävä muissakin asioissa. Ja siitä en tykkää.
Mutta tervehenkinen raittius ihan jopa suositeltava piirre miehessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501