Tuntuu ettei täs ole mitään järkee.

Anonyymi

Käyn töissä. Mulla ei oo kavereita. Haluisin naisen mut en kelpaa. Kaikilla omat kaverit tuntuu olevan. En ole koulutettu komea mies vaan tavallinen mut en kelpaa naisille. Mitä mun pitäs tehdä?

69

618

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon täl hetkel masentunut ku oon yksinäinen.

    • Anonyymi

      Miksei yksinäinen kouluttamaton mies kiinnosta naisia?

    • Anonyymi

      Pitäskö olla joku rikas pukupelle? Hienolla autolla.?

      • Anonyymi

        Ilmeisesti kyllä
        Ja myös urheilullinen j n e


    • Anonyymi

      Oon yksin aina baarissa, mutta ei naisia kiinnosta.

    • Anonyymi

      Aina jotkut miehet vie naisia ja mä oon yksin. Olen ujo ei ole helppoa lähestyä naista. Mut tälläset miehet ei naisia kiinnosta.

    • Anonyymi

      Käyn töissä. Urheilen..parantanut tapojani. Rahaa on. Silti yksin vaan. Ei kiva.

    • Anonyymi

      Yritän naisia ja sit niitä ei kiinnosta ja ne on naimisissa. Tai en ole heidän tyyppiä.

    • Anonyymi

      Mitä hittoa pitäskö mun vaan olla yksin.?

    • Anonyymi

      Alkanu miettiin olenko niin ruma naisten silmiim vai mikä mättää. Ennen kyllä sain naista.

    • Anonyymi

      En yritä enää väkipakolla saa olla. Oon vaan yksin.

    • Anonyymi

      Mä kai luovutan ja elän yksin. Käyn toki baareissa mut en etsi mitään.

    • Anonyymi

      En vaa kelpaa ja luovutan oon yksin.

    • Anonyymi

      Ei Jeesus. Nyt ryhtiä! Ruoskaako sinulle pitää antaa? Sitoa vittu seinään ja panna?

      • Anonyymi

        Sulla on mies varsin ristiriitainen ja väkivaltainen suhde itseesi, mitä nyt yhden silmään pistävän kommentin bongasin tässä itsereflektioketjussasi.


    • Anonyymi

      Oon yrittäny tavallisia naisia ne sntas pakit vaan.

    • Anonyymi

      Kaikki sanoo meillä on omat kaverit. Oon parisuhteessa. Et kiinnosta. Miten tää tällästä.

      • Anonyymi

        Tämä on kyllä totta. Kaikki parhaat on viety päältä jo, ajat sitten... Siitä voi päätellä sitten sitä omaakin tasoa.


    • Anonyymi

      Kai mä oon naisten silmiin ruma ja epäkiinnostava. En voi sille mitään.

      • Anonyymi

        Tarvitset ruoskaa. Todellakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitset ruoskaa. Todellakin

        Eiköhän henkinen ruoska heilu jo aika kovaa?


    • Anonyymi

      Sanois vaa suoraa sä olet ruma ja lihava sulla ei oo statusta ja koulutusta ja rahaa.

    • Anonyymi

      Vakituinen työ urheilen ja en joka vloppu juo. Ilmeisesti olen naisten silmiin pullonkerääjä ku en kelpaa.

      • Anonyymi

        Ei. Se riitä pitää näköjään olla pakkakin korke
        5000kuussä perus paökka virka aika vlkl vapaakäteen netto niin jo luulis olewan naiseuraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Se riitä pitää näköjään olla pakkakin korke
        5000kuussä perus paökka virka aika vlkl vapaakäteen netto niin jo luulis olewan naiseuraa

        Rahallako sinä niitä naisia yrität iskeä?

        Eikö sitten olisi suoraviivaisempaa vaan ostaa maksullista seuraa?


    • Anonyymi

      En jaksa enää. Lähen laivalle tai yritän naisia jostain muualta.

    • Anonyymi

      Ehkå oon käyttäytyny niin pahasti naisia kohtaa niin eipä naiset kiinnostu. En voi sille mitään.

      • Anonyymi

        Plaa plaa plaa


      • Anonyymi

        Niin, minkä sitä itelleen mahtais tai toisten yliherkkyydelle, sydemettömyydelle ja uli uli niin edelleen


    • Anonyymi

      Tuntuu että kaikki yli 35 v naiset seurustelee ja mä en kelpaa.

      • Anonyymi

        Just joo, .uskot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just joo, .uskot

        No mitä mä oon yrittäny. Antaa pakit ja 1 on naimisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä mä oon yrittäny. Antaa pakit ja 1 on naimisissa.

        Kaikki antaa pakit antaa olla.


    • Anonyymi

      Kaikki vaan seurustelee. Mulla on vääränlainen asenne ja en kelpaa kellekkää. Vois ees naiset vähä joustaa. Mä en tajua.

    • Anonyymi

      Taidan lähtee kotiin nukkumaan kunen kelpaa kellekkään.

    • Anonyymi

      Ennen sentään kelpasin naisille. Nykyaan pinnallista meno enkä kelpaa. Koska olen lievästi ylipainonen.

    • Anonyymi

      Ihmettelen kun ylipainoset naiset kelpaa naisille.

    • Anonyymi

      Anteeksi kelpaa miehille. Ylipainoset naiset.

    • Anonyymi

      Tuntuu että naisilla baareissa vain omat kaverit ja niitä ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Liikaa yritystä pojjaat.
      Ei naiset kiinnostu jos koittaa hulluna, ole oma ittes ja verä rennosti vaa.

    • Anonyymi

      Olen oma itteni mut yritän naisia. Antaa heti pakit ja niitä ei kiinnosta. Luovutan ja lähen yksin kotiin.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti en vain kiinnosta naisia. Tai olen yksinäinen ja mulla pitäs olla kavereita.

    • Anonyymi

      Naiset on tosi pinnallisia nykyään ja mikään ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Ei näytä naisille kelpaan vaatetus ja se että mies käy töissä. Pitäs olla korkesti koulutettu amk tapaus.

    • Anonyymi

      En tiedä kai sitä ilman seksiä ja läheisyyttä pärjää koko elämänsä.

    • Anonyymi

      Miten sitä jaksaa elämä ilman läheisyyttä ja naista?

    • Anonyymi

      Oon seurustellu kyllä, mut nainen jätti mut. Tuskaa yksinäistä elämää. En tiedä mistä löydän kumppanin.

      • Anonyymi

        Et mistään, koska olet nynny.


    • Anonyymi

      Kai mussa on jotain vikaa. Etten koskaa kelpaa kellekkää ja saa naisen kosketusta ja rakkautta. Ennen olin työtön luuseri join rahani niin kyllä kelpasin naisille ja sain naista.

    • Anonyymi

      Suomessa on tavallista olla koulutettu. Jos ei ole koulutettu, ei kuulu ns. tavallisten kastiin.
      Suurin osa suomalaisista on korkeakoulutettuja, joten korkeakoulutus on Suomessa normi.

      • Anonyymi

        Joo mutta mä en ole kuin amis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta mä en ole kuin amis.

        Amiksen käymisessä ei ole mitään vähäteltävää. On hienoa että löytyy ihmisiä, jotka tykkäävät ja osaavat tehdä käsillään.

        Suomessa moni amiksen käynyt kuitenkin jatkaa siitä vielä myös seuraavan asteen jatko-opintoihin.

        Siispä voidaan sanoa, että kouluja käynyt ihminen on Suomessa "tavis".


    • Anonyymi

      Jos ei käy baareissa niin ei ole mitään järkeä kuvitella että tutustuisi naisiin. Pitää mennä sine missä naisia voi helpoiten tavata eli baarit.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Sohvalla istuminen ja elokuvien katseleminen on voimailulaji, itselleni kyllä on, huumoria ja massaa, koska: katsaon jututtuja ja voimistan itseä samalla liikutan jalkaa joka on rikki..

    • Anonyymi

      En vain kiinnosta naisia ollenkaan.

    • Anonyymi

      Elämä ei ole elämisen aroista, liian kallistakin.

      Mutta noh jotain piristyksiä voi löytyä kuten jotain IkkunaTytöt, siis niin moikkailen joskus jotain hassuja tytöille, huvitttavia tervehdyksiä.

      t. Ku Klux Klan, ex-Controller.

    • Anonyymi

      Erään uutisartikkelin mukaan tietyn persoonallisuushäiriön omaavat ihmiset ei tarvitse unta samassa määrin mitä muut, vaan kykenee nukkumaan pätkissä. Minä itse kun olen tällainen untuvainen ihminen, niin en kyllä pärjäis vähintään seitsemän tunnin unilla.

    • Anonyymi

      On sulla vielä toivoa . Ei kellään tutulla ole komeaa ja koulutettua miestä. Paitsi mulla.

    • Anonyymi

      Hommaat koulutuksen, hyvät tulot, hienon auton ja opettelet pukeutumaan tyylikkäästi. Samalla etenet urallasi vaativiin johtotehtäviin. Naiset haluavat komean menestyjämiehen eikä mitään työtöntä ja köyhää ätmiä.

      terveisin,
      alfa chad menestyjämies

      • Anonyymi

        Jonkun täytyy olla se paska, että joku muu voi olla hyvä. Tasapaino säilyy universumissa.


      • Anonyymi

        Jaa no mä en ole mikään työtön ätmi.


    • Anonyymi

      Syyt naisen löytymiseen on muualla kuin tavallisuudessa ja kouluttamattomuudessa. Älä mieti naisia.

      Hyvä että on töitä! Keskity niihin ja harrastuksiin.

      • Anonyymi

        Ei jaksa enää naisia. Pelkkää harmia.


    • Ei ole mitään järkeä valittaa palstalla ettei ole mitään järkeä.

    • Anonyymi

      Ei kai sillä väliä ole, mutta olen ihastunut sinuun.

    • Anonyymi

      Mistä sen naisen nykyään saisi? Baareissa ei naisia kiinnosta tavis mies ja tuntuu että mitään ei ole tehtävissä.

      • Anonyymi

        Tavismiehet kyllä kiinnostavat naisia. Tavismies on Suomessa koulutettu ja työssäkäyvä.

        Elämäntapatyöttömät elämäm_koululaiset eivät ole taviksia eivätkä suuresti herätä naisten kiinnostusta.


    • Anonyymi

      Älä tee mitään.
      Olet vässykkä.

    • Anonyymi
      UUSI

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🔞 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://www.de4.fun/girl17437675jd

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe