Ihonhoito vinkkejä?

Anonyymi

37v enkä osaa hoitaa ihoani. En tiedä mitä tuotteita tarvitsen enkä tiedä missä järjestyksessä niitä käytetään. Tää on aina ollu mulle jotenkin vierasta aluetta. Meikkaan päivittäin ja pesen meikit silmämeikin poistoaineella. Meikkivoide häviää päivän aikana kasvoilta ja ainoastaan silmien ympärillä on meikkiä. Mulla nenä, leuka ja osittain otsa on epäpuhdasta, leuassa pieniä finnejä vieri vieressä. Poskenpäät kuivat ja kireät. Nenällä ja poskilla punoitusta. Jotku ihonhoito tuotteet tuntuneet hyvältä keskellä kasvoja, mutta poskia kiristää ja kirvelee. Suositelkaa mulle jotain?

7

1469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuttu näky. Eikun tunne.

    • Anonyymi

      En tiedä osaanko kunnolla auttaa, mutta itselläni toimii Cerave, se sinisen värinen (joku Moisturising lotion) jota laitan aina ensimmäisenä. Toisena laitan ihan perus rasvaa about koko naaman alueelle ja annan sen imeytyä siihen. Sen jälkeen laitan ”The ordinary” nimistä ainetta, en oikeaa nimeä sille löytänyt. https://cdn.kicks.se/globalassets/integrationimages/769915190311.jpg?ref=927406&hasAlpha=false&w=640&preset=background (Tuossa linkki. En tosin tiedä toimiiko se sillä oli hirveä työmaa saada linkki tänne jostain syystä.) Aina meikin poiston jälkeen ”kastelen” ihon vedellä, eli tosin en sitä hirveästi ala hinkkaamaan. Näillä olen saanut pidettyä ihoni pehmeänä, eikä ole yhtään finniä. Toivon että autoin sinua edes vähän. :)

      • Anonyymi

        Ovatko The Ordinary -kasovoiteet hyviä?
        Tavarataloissa myydään esim. The Ordinary Matrixyl 10 % HA -tiiviste reilun 10€ hintaan, ja siinä pitäisi olla riittävän suurina pitoisuuksina samoja tehoaineita kuin huippukalliissa salonkivoiteissa. Tuleeko ihosta sileä ja hyväkuntoinen tuota käyttämällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko The Ordinary -kasovoiteet hyviä?
        Tavarataloissa myydään esim. The Ordinary Matrixyl 10 % HA -tiiviste reilun 10€ hintaan, ja siinä pitäisi olla riittävän suurina pitoisuuksina samoja tehoaineita kuin huippukalliissa salonkivoiteissa. Tuleeko ihosta sileä ja hyväkuntoinen tuota käyttämällä?

        Ordinarylla on lisäksi Buffet -kasvovoide, joka sisältää käärmeenmyrkkyä (syn-ake peptidi) joka vaikuttaa lamaannuttamalla kasvojen alueen lihaksia. Rypyt vähenevät.


    • Anonyymi

      Käytän tuoksuttomia IVY AIA tuotteita seuraavanlaisesti:
      Öljypohjainen pesu
      Vaahtopesu (eli tuplapuhdistan)
      Kasvosuihke
      Silmänympärysvoide
      Seerumi
      Kosteusvoide
      (Joskus UV suoja päiväksi)

      Kerran viikossa naamio/kuorinta

      Olen saanut noilla tuotteilla ihan mielettömän hyvään kuntoon ihon. Ja plussaa niiden edullisuus! Saa apteekeista ja Normal -liikkeistä.

    • Anonyymi

      Säännöllinen kasvojen kuorinta vaikka kotikonstein, ja SPF 50 satoi tai paistoi koko vuoden ympäri. Näillä oma 50 ihoni näyttää 10 v nuoremmalta.

    • Anonyymi

      Mun ihonhoitorutiinin lähes jokainen tuote on tilattu skönbeautyn nettikaupasta. Super laadukkaat ja helppokäyttöiset tuotteet! Skönbeauty.com nettisivuilta löytyy myös paljon blogipostauksia, josta saan hyviä vinkkejä tuotteiden käyttöön. 😄

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe