Mies käy google tilillään joka päivä.
Muuttunut muutoinkin erillaiseki. On herännyt ajatus toisesta naisesta.
Voisiko google-tilin kautta pitää keskustelua yllä jonku naisen kanssa? Onko tuollainen mahdollista googletilillä?
Auttakaa!!!!
6
756
Vastaukset
- Anonyymi
siis joo? googletilillähän se sähköposti ja useimmat viestintä sovelluksetkin toimivat?
- Anonyymi
Ai kamalaa jos se mies lukee sähköpostinsakin joka päivä! 😱
- Anonyymi
Olen Nainen itsekkin ja hälytyskellot soivat nyt - mustasukkaisuus nostaa tässä nyt päätään ja se, jos mikä tuhoaa parisuhteen. Mustasukkaisuus on valitettava sairaus, se tuhoaa psyykkeen itseltä se kohteelta. Ja saa kuvittelemaan kaiken näköisiä harhoja. Pidä itsestäsi huolta, nauti elämästä ja miehestäsi🥰❤
- Anonyymi
30v yhdessä ja eka kertaa soi hälytyskellot eli ei voi puhua mistään sairaudesta kohdallani. Mies alkanut olemaan viikonloput poissa kotoa, näin 2 vuotta. Ylitöitä tekee melkein joka päivä. Muuttunut etäiseksi. Itkettää ja pelottaa
Nyt netissää asuu ilta-yömyöhään.
- Anonyymi
Vaikeita juttuja, mutta loppujen lopuksi onko sillä väliä?
Jos koet eläväsi epäilyssä sinun pitää itse ratkaista asia. Toisen tunteita ei voi hallita, toista ei voi omistaa.
Saatat joskus joutua tietämättäsi tilanteeseen jossa kumppanisi joutuu päättämään haluaako jatkaa kanssasi vai ehkä lähteä ihastuksen matkaan. Ihastuksia tulee ja menee, hyvän ja reilun parisuhteen lopettaminen ei ole helppoa. Mutta mustasukkaisuutta, epäilyä, riitoja, kostamisia sisältävästä suhteesta halutaan yleensä eroon.- Anonyymi
Rakastan häntä
Ei muuta. Rakkaus antaa toisen myös mennä mutta rikki menen jos salaa pettää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034613Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743891368- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866