Auttakaa!!!!

Anonyymi

Mies käy google tilillään joka päivä.
Muuttunut muutoinkin erillaiseki. On herännyt ajatus toisesta naisesta.
Voisiko google-tilin kautta pitää keskustelua yllä jonku naisen kanssa? Onko tuollainen mahdollista googletilillä?

6

721

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      siis joo? googletilillähän se sähköposti ja useimmat viestintä sovelluksetkin toimivat?

    • Anonyymi

      Ai kamalaa jos se mies lukee sähköpostinsakin joka päivä! 😱

    • Anonyymi

      Olen Nainen itsekkin ja hälytyskellot soivat nyt - mustasukkaisuus nostaa tässä nyt päätään ja se, jos mikä tuhoaa parisuhteen. Mustasukkaisuus on valitettava sairaus, se tuhoaa psyykkeen itseltä se kohteelta. Ja saa kuvittelemaan kaiken näköisiä harhoja. Pidä itsestäsi huolta, nauti elämästä ja miehestäsi🥰❤

      • Anonyymi

        30v yhdessä ja eka kertaa soi hälytyskellot eli ei voi puhua mistään sairaudesta kohdallani. Mies alkanut olemaan viikonloput poissa kotoa, näin 2 vuotta. Ylitöitä tekee melkein joka päivä. Muuttunut etäiseksi. Itkettää ja pelottaa
        Nyt netissää asuu ilta-yömyöhään.


    • Anonyymi

      Vaikeita juttuja, mutta loppujen lopuksi onko sillä väliä?
      Jos koet eläväsi epäilyssä sinun pitää itse ratkaista asia. Toisen tunteita ei voi hallita, toista ei voi omistaa.

      Saatat joskus joutua tietämättäsi tilanteeseen jossa kumppanisi joutuu päättämään haluaako jatkaa kanssasi vai ehkä lähteä ihastuksen matkaan. Ihastuksia tulee ja menee, hyvän ja reilun parisuhteen lopettaminen ei ole helppoa. Mutta mustasukkaisuutta, epäilyä, riitoja, kostamisia sisältävästä suhteesta halutaan yleensä eroon.

      • Anonyymi

        Rakastan häntä
        Ei muuta. Rakkaus antaa toisen myös mennä mutta rikki menen jos salaa pettää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe