Kellään musiikkia?

Anonyymi

Minulla ei nyt :(

25

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bätääs
      • Anonyymi

Ihanaa kiitos 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa kiitos 😘

Siis ei sanoista, mutta tunteesta :)

• Bätääs
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa kiitos 😘

Ole hyvä. :)

• Bätääs

• Bätääs kirjoitti:

Abba on aina jees. 👍

Abban coverit on monenmoisia, mutta tykkään solistin osuuksista tässä.

https://youtu.be/fglbYlp55Ew

Ja musiikista tässä. Tuosta tit tit-did-dididdi.

https://youtu.be/GrtlR4xHtEw

Täytyy tunnustaa, että alkuperäinen Abba on parempi kuin kuin nämä coverit, jotka annoit. Vaikka jälkimmäinen coveri on hyvä, mutta siitä puuttuu puhdas Abba-soundi!

Hyvää yötä ja kivoja hetkiä palstalla! Itse lopettelen jokseenkin tähän palstailun! :)

• Bätääs
        Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Täytyy tunnustaa, että alkuperäinen Abba on parempi kuin kuin nämä coverit, jotka annoit. Vaikka jälkimmäinen coveri on hyvä, mutta siitä puuttuu puhdas Abba-soundi!

Hyvää yötä ja kivoja hetkiä palstalla! Itse lopettelen jokseenkin tähän palstailun! :)

Totta. :)

Hyvää yötä, minäkin kömmin nukkumaan. Tuo iltalääke on sen verran väsyttävä ja tänään on tullut taas oltua aamusta asti ulkona pihan kimpussa. Keksin jatkuvasti jotain tonkimista ja kohennettavaa, meinaa aika ja voimat välillä loppua ennen kun mielenkiinto. :)

• Bätääs kirjoitti:

Totta. :)

Hyvää yötä, minäkin kömmin nukkumaan. Tuo iltalääke on sen verran väsyttävä ja tänään on tullut taas oltua aamusta asti ulkona pihan kimpussa. Keksin jatkuvasti jotain tonkimista ja kohennettavaa, meinaa aika ja voimat välillä loppua ennen kun mielenkiinto. :)

Öitä! Törmäillään viikonloppuna! :)

• Anonyymi

En tiedä oikein hyvää musiikkia, muttatuo elokuvjuuri nyt subtvllä missä kaqukosäätimellä bvoi säätää asioita todellisessa elämässä aika hsdsu click e4li Klik

• Anonyymi
      • Bätääs

Kiva kappale, kuulin ekan kerran. Pidin. :)

• Anonyymi

Suomalaiset tykkää et kaikki maksais tosi paljon ja vain suomalainen ei tykkää ostaa halpaa bensaa wikö todellakaan halpaa ruokaa eikä halpoja ulkomaan matkoja ja vain suomalainen haluaa et palkkoja alennettaisiin rajusti ja et työnantaja omistais ihmisen eli työntekijän siit suomalainen tykkää

• Anonyymi

Olla kuin tahto, toivo ja epätoivo,
      jonka voima etsii purkautumisteitä,
      niin ettei se tukehtuisi omanaan voimaansa.
      https://youtu.be/sLBRmH-PY9A

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

t.sxth

Ja pitäpä minä en sanoisi:)

• Mä elän edelleen euroviisuja. Stien den Hollander laulaa ja Konstrakta pesee käsiään kuin Pontius Pilatus.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Varsinkin parisuhteessa eläville tämä seuraava. Eläkää yhdessä ja nauttikaa, joskus vaikka ilman sitä "projektisidonnaisuutta" joka tekee elämästänne kiireellistä. Onko se parisuhteen ainoa liima joka pitää palapelin kasassa, kun se multakuorma takapihalle alkaa olla tärkeämpi kuin pusu.

https://www.youtube.com/watch?v=7F37r50VUTQ

AV

• p234racing

Mulla raikaa tällä hetkellä Avril Lavignen - Sk8er Boy 👩🏻🤘🏻 Muitakin hänen biisejään tulossa listalla sen jälkeen.

En ole koskaan tehnyt siitä mitään isoa numeroa, enkä sentään nimeä häntä yksittäiseksi suosikkiartistiksi, mutta jos asia on tullut jotenkin puheeksi ensin kouluaikoina tai sittemmin aikuisiällä, niin mua ollaan aina vähän ihmetelty että tälleen miehenä tykkään hänen biiseistään ja tyylistään 😃 Tai no, ikää hänelläkin jo alkaa olla, mutta asenne-mimmi kyllä 😎😂

• Anonyymi

tsekki-ottelu oli niin jännittävä kasgtsoin, illallinen ottelukin kasi pitää kstsoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!

https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!
      Maailman menoa
      394
      6624
    2. Nakkilassa on raiskattu wanhus

Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )
      Nakkila
      19
      4473
    3. Mikamika missä mika

Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1914
    4. Haluaisin tietää miten sulla menee

Onko kaikki hyvin? Ja onko sulla yhtään ikävä mua? Itse haluaisin niin kovasti nähdä sut taas :(
      Ikävä
      97
      1843
    5. Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..

Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1797
    6. Natoon liittymisen hinta kova.

Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht
      Maailman menoa
      379
      1646
    7. Uskallatko paljastaa

Kaivattusi nimikirjaimet ja sukupuoli? Minä aloitan, KA, nainen.
      Tunteet
      69
      1645
    8. Totuus on että

Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j
      Ikävä
      42
      1523
    9. Mahdoton ymmärtää suomalaisia, jotka kannattaa Putinin venäjää

ja jopa hyökkäystä Ukrainaan. Minkälainen ihminen tuollainen voi olla, kysyn vaan? Mitä hienoa on diktatuurissa, ja vaikka siinä ettei ole edes sanan
      Maailman menoa
      163
      1181
    10. En halua satuttaa sinua

Mutta tässä ei ole järkeä!..
      Ikävä
      39
      1008
    Aihe