Tapahtuuko palstalla tänään mitään

Anonyymi

Vai voiko lähtee baariin ryyppäämään

42

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jazuli tulee kohta höpöttämään viisauksiaan. Tuskin mitään muuta on odotettavissa. Eli baariin vaan ryyppäämään.

    • Ei täällä mitään ikinä tapahdu ellei jotkut äidy riitelemään, voit mennä. Luultavasti ainoa joka yrittää haastaa riitaa on hehmutjoo viinipullon jälkeen. Eikä siihenkään enää kukaan jaksa reagoida.

      • Anonyymi

        Hehmutjoo ei yksi plo viiniä riitä :)


      • Anonyymi

        Jazuli TULI höpöttämään viisauksiaan. Tähän voi aina luottaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jazuli TULI höpöttämään viisauksiaan. Tähän voi aina luottaa.

        Ja nyt menee puis. Jääkäätten omaan ylhäisyytenne.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Ja nyt menee puis. Jääkäätten omaan ylhäisyytenne.

        Kävit kuitenkin vielä näyttäytymässä.

        Nähdään huomenna aamulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jazuli TULI höpöttämään viisauksiaan. Tähän voi aina luottaa.

        Ihastunut bätääsiin? =))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastunut bätääsiin? =))

        Joo. Olen haaveillut hänestä viimeiset 20 vuotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Olen haaveillut hänestä viimeiset 20 vuotta.

        Hahhah, päivän paras vitsi. x"D


      • Bätääs kirjoitti:

        Hahhah, päivän paras vitsi. x"D

        Bätääs: "Hahhah, päivän paras vitsi. x"D "

        Jospa se ei ollut vitsi vaan totuus. Minusta olet tekstimuodossa tämän palstan viehättävimpiä olentoja. Löysit miehen "Miehen Logiikka"-osiosta olemalla palstan viehettämämpiä naisia.

        Hyvää viikonloppua! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Bätääs: "Hahhah, päivän paras vitsi. x"D "

        Jospa se ei ollut vitsi vaan totuus. Minusta olet tekstimuodossa tämän palstan viehättävimpiä olentoja. Löysit miehen "Miehen Logiikka"-osiosta olemalla palstan viehettämämpiä naisia.

        Hyvää viikonloppua! :)

        Hmm, no en tiedä? Saattoiko olla tottakaan. Omasta mielestäni en tosiaankaan ole viehättävä saati palstan viehättävämpiä. Pikemminkin hyvin arkinen ja tavis vaikkakin samalla jopa omituinen otus. :)

        Persoona, mutta hyvin massaan sulautuva kuitenkin äänettömänä. Ulkoisesti saatan rikkoa normeja vaatetuksella ja hiustyyleilläni, käytöksellänikin jonkin verran, mutta sanoisin silti että tavallinen kun mikä.

        Hyvää viikonloppua. :)


      • Bätääs kirjoitti:

        Hmm, no en tiedä? Saattoiko olla tottakaan. Omasta mielestäni en tosiaankaan ole viehättävä saati palstan viehättävämpiä. Pikemminkin hyvin arkinen ja tavis vaikkakin samalla jopa omituinen otus. :)

        Persoona, mutta hyvin massaan sulautuva kuitenkin äänettömänä. Ulkoisesti saatan rikkoa normeja vaatetuksella ja hiustyyleilläni, käytöksellänikin jonkin verran, mutta sanoisin silti että tavallinen kun mikä.

        Hyvää viikonloppua. :)

        Bätääs: "Hmm, no en tiedä? Saattoiko olla tottakaan. Omasta mielestäni en tosiaankaan ole viehättävä saati palstan viehättävämpiä. Pikemminkin hyvin arkinen ja tavis vaikkakin samalla jopa omituinen otus. :) "

        Kyllä sinä olet palstan viehettävämpiä kirjoittajia ainakin minusta. Ehkä olen pitänyt täällä vain enemmän "Nainen_29v.":stä. Joskus taisin olla monta viikoa, jopa kuukausia poissa, kun luulin sinun lopettaneen kokonaan. Minulle olet yksi suurimmista syistä kirjoitella täällä. Kiitos läsnäolostasi ja hyvää yötä, sillä alkaa olla puoliyö ja aika lopetella kirjoittaminen tämän yön osalta. Hyvät yöt! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Bätääs: "Hmm, no en tiedä? Saattoiko olla tottakaan. Omasta mielestäni en tosiaankaan ole viehättävä saati palstan viehättävämpiä. Pikemminkin hyvin arkinen ja tavis vaikkakin samalla jopa omituinen otus. :) "

        Kyllä sinä olet palstan viehettävämpiä kirjoittajia ainakin minusta. Ehkä olen pitänyt täällä vain enemmän "Nainen_29v.":stä. Joskus taisin olla monta viikoa, jopa kuukausia poissa, kun luulin sinun lopettaneen kokonaan. Minulle olet yksi suurimmista syistä kirjoitella täällä. Kiitos läsnäolostasi ja hyvää yötä, sillä alkaa olla puoliyö ja aika lopetella kirjoittaminen tämän yön osalta. Hyvät yöt! :)

        Kiitos. Kunnioitan näkemystäsi enkä intä vastaan. :)

        Mukavaa, että viihdyt seurassani. 💙

        Minäkin käyn nukkumaan. Viime yön nukuin huonosti. Hyvät yöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jazuli TULI höpöttämään viisauksiaan. Tähän voi aina luottaa.

        Sen verran on ajattelusi jo edistynyt, että ymmärrät niputtaa näitä rekisteröityjä nimimerkkejä saman miehen käsialaksi, nyt vielä se viimeinen tiristys! Kovin intensiivinen ja läheinen suhde sinulla tuntuu olevan näihin rekattuihin nimerkkeihin, mikset siis itsekin perustaisi sellaista niin tulisi vähän vaihtelua tuohon rekattujen yksinväittelyyn. Palstakingi tykkäisi kyttyrää tästä, joten eikö juuri siinä olisi yksi syy lisää? Halutessasi voisit jatkaa samaa kuvittelua, että keskustelun vastapuolena on nainen ja kenties tuttu sellainen, niin pysyisi motivaatio yllä.


    • Palstalla tapahtuu koko ajan jotain, eli rönsyilevää keskustelua mielenkiintoisista aiheista.
      Miksi haluaisit poistua ja missata näin viihdyttävän palstailupäivän? Harkitse nyt vielä!

      :D

    • Anonyymi

      SAmirraali sntoi kommodorille kuoolemsn tyuomin mitään sen kummmpaa..

    • Anonyymi

      Tuokaa joku coca colaa minulle.

    • Samaa kuin eilenkin, tiedäthän sen. Kuten huomennakin. Eli mee rypään vaan ;)

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kyllä tapahtuu. Aloitamme pian palstan naisen kanssa live chatin jossa esittelemme seksiasentoja.

    • Voitte poistua, täällei oo mitäån nähtävää,

      • Mitäån? No hele..!


      • m.wurst kirjoitti:

        Mitäån? No hele..!

        Tuli tuollainen Strömssöö-vivahde heti kommenttiin... ohå hups...🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        Tuli tuollainen Strömssöö-vivahde heti kommenttiin... ohå hups...🤣

        Nå ei mennü niinku römsöössä,
        Huppista keikkaa ja sitärataa🙃🙂🙃


      • m.wurst kirjoitti:

        Nå ei mennü niinku römsöössä,
        Huppista keikkaa ja sitärataa🙃🙂🙃

        Niinku saa-tanan lääppimisnäyttöpuhelin


      • m.wurst kirjoitti:

        Niinku saa-tanan lääppimisnäyttöpuhelin

        No mulla on joskus kuuluisa äs-kausi. Jotenkin en yllä mitenkään aa;han ja sit tukee s... aika kivasta tulee sit sika kiva. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        No mulla on joskus kuuluisa äs-kausi. Jotenkin en yllä mitenkään aa;han ja sit tukee s... aika kivasta tulee sit sika kiva. 😊

        Riippuisko sit kummalla kädellä kirjottaa, tai ainaki mää näpyttelen kännykkää yleensä yksikätisesti ja vasurina, nii ne virheet tapahtuu siinä päässä kännyn näppäimistöä, mikä on niinku kauempana..🤔

        (tosin jostain syystä myös s-kirjaimen paikalle tuppaa mulla tulrmaan usein d, mitä parit korjasin tost ylemmästä tekstistä)


      • m.wurst kirjoitti:

        Riippuisko sit kummalla kädellä kirjottaa, tai ainaki mää näpyttelen kännykkää yleensä yksikätisesti ja vasurina, nii ne virheet tapahtuu siinä päässä kännyn näppäimistöä, mikä on niinku kauempana..🤔

        (tosin jostain syystä myös s-kirjaimen paikalle tuppaa mulla tulrmaan usein d, mitä parit korjasin tost ylemmästä tekstistä)

        No mullakin on ykspeukalojärjestelmä, millä näpytän. Ja varmaan sit kerran kuussa, ei oikean käden peukku ei veny näppäimistön kauimmaisille näpyköille. 😄 No aa-kirjainhan siinä kärsii. Q-kirjainta harvoin tarttee. 😊

        Mut sulla nyt on sormi vaan ollut villi...eksynyt yläriville. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No mullakin on ykspeukalojärjestelmä, millä näpytän. Ja varmaan sit kerran kuussa, ei oikean käden peukku ei veny näppäimistön kauimmaisille näpyköille. 😄 No aa-kirjainhan siinä kärsii. Q-kirjainta harvoin tarttee. 😊

        Mut sulla nyt on sormi vaan ollut villi...eksynyt yläriville. 😄

        No viimmesimmät kirjotukset on menny yhen keskisormen taktiikalla, kännykkä pöydällä..
        Pitänee vaihtaa keskisormi peukkuun, nii on heti paljo myönteisempi ote tähän niinku, 👍


      • m.wurst kirjoitti:

        No viimmesimmät kirjotukset on menny yhen keskisormen taktiikalla, kännykkä pöydällä..
        Pitänee vaihtaa keskisormi peukkuun, nii on heti paljo myönteisempi ote tähän niinku, 👍

        No mä pidän luuria kahdella kädellä. Sit oikea peukku vaan naputtaa. Etusormi ottaa tukea luurin yläosasta.

        Töissä mä naputan kyllä sit rivakasti näppiksellä tietsikalla. Siinä on varmaan ainakin 6-8 sormea mukana... melkein osaan 10-sormijärjestelmän. 😄


    • Anonyymi

      Disse käy myöskin kertomassa viisauksiaan.

      Baariin ja viinaa juomaan kannattaa mennä.

    • Palstahan on kuin viittomakielinen baari. Mölinää riittää, mutta ääntä vaan ei kuulu.

      • Anonyymi

        Noh. Sano se mies nyt niin hyvin, että voin lukea se huuliltasi:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh. Sano se mies nyt niin hyvin, että voin lukea se huuliltasi:)

        Shaanko pluvan 🕺🏻


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Shaanko pluvan 🕺🏻

        No toki! 💃

        Nyt jopa tajuan, mikä tässä vitsissä huvitti:

        "Ovikello soi, ja mies meni avaamaan. Ovella ei ollutkaan ketään, mutta oven edessä oli etana, jonka mies heitti kauas pihan pensaikkoon. Seuraavana kesänä ovikello soi taas, ja mies meni avaamaan. Oven edessä oli taas vain etana. "Mitäs helvettiä tuo oikein oli", etana kysyi." 🤭


    • Anonyymi

      Vittu te ootte tylsää sakkia. Mitään ei tapahdu eikä kukaan enää jaksa kirjoitella. Ette käy treffeillä eikä teillä ole elämää.

    • Anonyymi

      HEi varataan mökki ja mennää kaikki sinne ryyppäämään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe