Näin saat feministimiehen

Anonyymi

Tämä on omistettu kaikille niille palstan feministeille, jotka (omasta sukupuolestaan riippumatta) etsivät tasa-arvoa kannattavaa miestä.

Palstan feministimiehet voivat kommentoida, miltä osin vinkit soveltuvat feministinaisiin tutustuttaessa.

Näin voit rakentaa suhteen tasa-arvoa kannattavan miehen kanssa:

1. Ole itse tasa-arvon vankkumaton kannattaja. Tasa-arvoista suhdetta ei voi rakentaa, ellei itse usko tasa-arvoon.

2. Ennen kuin tutustut mieheen, tarkkaile, miten hän kohtelee muita naisia. Se kertoo paljon hänen suhtautumisestaan myös sinuun.

3. Heitä tutustumisvaiheessa roskiin kaikki sovinnaisuussäännöt siitä, kumman osapuolen pitäisi tehdä mitäkin siirtoja ja missä vaiheessa. Jos tämä vaikuttaa olevan miehelle ok, jatka. Jos ei, vaihda tutustumisen kohdetta.

4. Keskustele miehen kanssa suhteestanne, tunteistanne ja seksistänne. Jos tämä on miehelle kamalan vaikeaa tai jopa mahdotonta, vaihda tutustumisen kohdetta.

5. Pidä itselläsi sellainen ulkonäkö, josta aidosti pidät itsekin. Jos miehellä ei ole sen suhteen mitään ongelmaa tässä vaiheessa, ongelmia tuskin tulee myöhemminkään. Minä esimerkiksi pidän kiinni siitä, että meikkikerrokseni on runsas. Jos mies kommentoi ulkonäköäsi negatiivisesti tässä vaiheessa, hän ei todellakaan kommentoi sitä kauniisti enää siinä vaiheessa, kun sinulla on 90-vuotiaan rypyt kasvoilla.

6. Kunnioita miehen tunteita. Aina. Vain silloin voit vaatia, että mies kunnioittaa sinun tunteitasi aina.

7. Sängyssä kannattaa paitsi huolehtia että toisella on mukavaa, huolehtia myös että itsellä on mukavaa. Jos miehellä on ongelmia suhtautumisessa naiseen, joka pitää seksistä, vaihda tutustumisen kohdetta.

8. Varokaa jakamasta askareita tai muita tekemisiä sukupuolen mukaan. Ne kannattaa jakaa mielenkiinnon ja osaamisen mukaan.

9. Ota puheeksi uutisia ja tapahtumia, joissa on sukupuoliulottuvuus. Kuuntele miten mies kommentoi. Jos hän vähättelee naisia tai feminiinisyyttä, vaihda tutustumisen kohdetta. Ethän sinäkään väheksy miehiä etkä maskuliinisuutta, joten sinun ei tarvitse kuunnella naisten vähättelyä.

10. Kehu, helli ja silittele miestä aina, kun hän osoittaa tasa-arvoa sanomisissaan ja tekemisissään. Minä sanon hyvin usein miehelleni, että hän on poikkeuksellisen paljon tasa-arvoa kannattava mies ja että se on yksi syy, miksi rakastan häntä niin paljon. Samalla voi pyytää arviota tai parannusehdotuksia siihen, miten itse suhtautuu sukupuolten väliseen tasa-arvoon.

Onko lisättävää?

Tätä saavat toki kommentoida sellaisetkin henkilöt, jotka eivät ole kiinnostuneita tasa-arvosta.

🦄

174

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      11 jos mies haluaa uunimakkaraa niin silloin syötte uunimakkaraa 12 jos mies sanoo ompa likaista niin sit rupeat siivoomaan eli moppi heiluu imuri laulaa

      • Anonyymi

        Kiitos.

        Muokataanpa näitä nyt vähän tasa-arvoisemmiksi:

        11. Minäkin (nainen) haluan välillä uunimakkaraa. Jos jompi kumpi haluaa uunimakkaraa, silloin valmistamme uunimakkaraa. Pieniä herkkukurkun palasia ja paljon juustoa päälle.

        12. Kumpikaan ei sano, että on likaista. Sen sijaan jompi kumpi tarjoutuu siivoamaan. Toinen liittyy seuraan, ellei ole väsynyt tai kiireinen muiden tekemisten/menojen vuoksi.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.

        Muokataanpa näitä nyt vähän tasa-arvoisemmiksi:

        11. Minäkin (nainen) haluan välillä uunimakkaraa. Jos jompi kumpi haluaa uunimakkaraa, silloin valmistamme uunimakkaraa. Pieniä herkkukurkun palasia ja paljon juustoa päälle.

        12. Kumpikaan ei sano, että on likaista. Sen sijaan jompi kumpi tarjoutuu siivoamaan. Toinen liittyy seuraan, ellei ole väsynyt tai kiireinen muiden tekemisten/menojen vuoksi.

        🦄

        No joo jos jomman kumman tekee mieli makkaraa niin silloin syödään makkaraa niin ei mies hevin sano et on likaista mut jos sanoo niin sit on likaista ja kyllä se emännän tehtävä on pitää koti siistinä mies siivoo sit auton


    • Anonyymi

      11. Maksa itse omat kulusi. Kaikki. Myös ravintolassa, matkoilla, vuokra jne. palkastasi riippumatta. Maksa myös oman lapsesi kaikki kulut, jos lapsi ei ole miehesi. Et kuitenkaan itse maksa miehesi lapsen kuluja. Älä opiskele niin, että mies elättää. Et kuitenkaan elättäisi miestäsi hänen opiskeluidensa aikana.

      • Anonyymi

        Tämä kuulostaa minusta oikein tasa-arvoiselta. 😊

        Mietin tilannetta, jossa Herra X:llä on yksi lapsi ja Rouva Y:llä kolme lasta. Kun Herra X ja Rouva Y lapsineen saapuvat jäätelökioskille, minun mielestäni Rouva Y:n tulisi maksaa kaikkien neljän lapsen jäätelöt, jotta Herra X:n lapsi ei koe olevansa ulkopuolinen. Herra ja Rouva voivat halutessaan keskenään tasata kulunsa sitten, kun lapset eivät ole kuuloetäisyydellä.

        🦄


    • No 9 kohtaa meni hyvin... 10 kohta on täysin turha ja jopa saa puistattavia reaktioita aikaan.

      Mä en ole feministi siksi, että mua rapsutetaan leuan alta, vaan siksi, että se on oikein ja mun juttu. Eli minua. 😊

      • Anonyymi

        😂😂😂

        En usko että kukaan on feministi rapsuttelujen vuoksi.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂

        En usko että kukaan on feministi rapsuttelujen vuoksi.

        🦄

        Joo, mutta ei minua tarvitse palkita siitä mitä olen... tai osa siitä mitä edustan.

        Haluatko saada palkinnon, että olet kaunis? Noston korokkeelle? Noin esimerkkinä?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo, mutta ei minua tarvitse palkita siitä mitä olen... tai osa siitä mitä edustan.

        Haluatko saada palkinnon, että olet kaunis? Noston korokkeelle? Noin esimerkkinä?

        Ikävä kyllä... 😬 Ja ellei suurella työllä ylläpitämääni (mutta silti varsin vaatimatonta) ulkonäköäni kehu, alan ennen pitkää kerjätä kehuja siitä. Vain kotona siis. Pahoittelut. 😂

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä... 😬 Ja ellei suurella työllä ylläpitämääni (mutta silti varsin vaatimatonta) ulkonäköäni kehu, alan ennen pitkää kerjätä kehuja siitä. Vain kotona siis. Pahoittelut. 😂

        🦄

        No ehkäpä jokainen kaivannee jotain ylistystä. 😄

        Mulla ne on vaan muuta kuin minun feminiinisyys. Ehkä se mun juttu on ahkeruus ja tekeminen. 😊

        Mutta ymmärtänet pointin?

        Hyvää yötä Huomenna on moottoripyöräpäivä. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No ehkäpä jokainen kaivannee jotain ylistystä. 😄

        Mulla ne on vaan muuta kuin minun feminiinisyys. Ehkä se mun juttu on ahkeruus ja tekeminen. 😊

        Mutta ymmärtänet pointin?

        Hyvää yötä Huomenna on moottoripyöräpäivä. 😊

        Eli et ole sinut oman ”tasa-arvoisuutesi” kanssa, mutta ”otsa hiessä raatamis”-mentaliteetin kanssa kyllä.

        Onpa yllättävää…


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No ehkäpä jokainen kaivannee jotain ylistystä. 😄

        Mulla ne on vaan muuta kuin minun feminiinisyys. Ehkä se mun juttu on ahkeruus ja tekeminen. 😊

        Mutta ymmärtänet pointin?

        Hyvää yötä Huomenna on moottoripyöräpäivä. 😊

        Etsit hyväksyntää tekemistesi kautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsit hyväksyntää tekemistesi kautta?

        Varmaan parempi sekin kuin etsiä paheksuntaa tekemistensä kautta. Sivusta tämä.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No ehkäpä jokainen kaivannee jotain ylistystä. 😄

        Mulla ne on vaan muuta kuin minun feminiinisyys. Ehkä se mun juttu on ahkeruus ja tekeminen. 😊

        Mutta ymmärtänet pointin?

        Hyvää yötä Huomenna on moottoripyöräpäivä. 😊

        Kenties sekin on tasa-arvoa nykyään kun sukupuoli nähdään moninaisena, että mies esittää naista eri nikkien avulla päämääränään kenties ainoastaan ärsyttää ja provosoida tai väittää vastaan erityisesti tasa-arvokysymyksissä. Keskustelu ns keinolla millä hyvänsä tuntuu olevan muidenkin juttu..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etsit hyväksyntää tekemistesi kautta?

        No en enää, mutta nautin, jos se huomataan.

        Mutta ei koira karvoistaan pääse, vähän tulee mitattua suorittamisella itseään. Ja tykkään touhuta kaikkea. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ole sinut oman ”tasa-arvoisuutesi” kanssa, mutta ”otsa hiessä raatamis”-mentaliteetin kanssa kyllä.

        Onpa yllättävää…

        Ehkä toisinpäin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenties sekin on tasa-arvoa nykyään kun sukupuoli nähdään moninaisena, että mies esittää naista eri nikkien avulla päämääränään kenties ainoastaan ärsyttää ja provosoida tai väittää vastaan erityisesti tasa-arvokysymyksissä. Keskustelu ns keinolla millä hyvänsä tuntuu olevan muidenkin juttu..

        Tjaa? Onko väliä?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tjaa? Onko väliä?

        Erilaisten eksoottisten väittämien kannalta voi hyvinkin olla, mutta kiitos kun toit epäsuorasti esiin sen, että miten homma menee.


    • Anonyymi

      13 mies tai miehesi on herrasi ja päällikkö talossa ja suostutella voit mut mies on se joka sanoo päätöksen ja se on ehdoton laki se

      • 😂 vankka näkemys ikisinkkuosastolta.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        😂 vankka näkemys ikisinkkuosastolta.

        Noin se on ollut aina ja noin se tulee olemaankin luonto äiti on sen noin tehnyt eli minkäs sille voi luonnollista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin se on ollut aina ja noin se tulee olemaankin luonto äiti on sen noin tehnyt eli minkäs sille voi luonnollista

        Oikein luontoäiti 🤭 Mutta älä ihmettele kun ei flaksi käy, siihen on syynsä wink wink..


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Oikein luontoäiti 🤭 Mutta älä ihmettele kun ei flaksi käy, siihen on syynsä wink wink..

        Mut ei kukaan nainen halua miehekseen kynnysmattoa tai jees jees miehiä vaan naiset haluaa oikean miehen uroksen eli päällikön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ei kukaan nainen halua miehekseen kynnysmattoa tai jees jees miehiä vaan naiset haluaa oikean miehen uroksen eli päällikön

        Mihin sinä tasa-arvoisen ihmisen sijoitat: kynnysmatoksi vai päälliköksi?

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sinä tasa-arvoisen ihmisen sijoitat: kynnysmatoksi vai päälliköksi?

        🦄

        Naiselle mies on päällikkö ja nainen taas miehelle päällikkö eli onko se sitä tasa arvoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle mies on päällikkö ja nainen taas miehelle päällikkö eli onko se sitä tasa arvoa

        Ei ole. Tasa-arvoisessa suhteessa ei ole päälliköitä. Tasa-arvoisessa suhteessa ei ole tarve määritellä rooleja.


    • Anonyymi

      Kiitos hyvästä kuvaelmasta feminismistä missä korostuu itsekkyys, kiitollisuudenvelka, vain nais sukupuolen paremmuus miehiin nähden yms yms.
      Tässä huomaa miten narsistinen suhtautuminen feministillä on mieheen.
      Mies on täynnä vikoja, mutta ne korjaantuu mikäli hän alistumalla tai maata palvomalla myötäilee ja nuoleskelee kaikkia naisen toiveita.
      Luojankiitos vaimoni ei onneksi tue tuollaista viha -ismiä eikä tunne katkeruutta miehiä kohtaan. Muuten emme suhteessa olisikaan ja siksi suhteemme toimii.
      Eikä tuttava perheissämmekään feminismi määrittele parisuhdetta, vaan normaaleja naisia ovat joille myös mies on ihminen.
      Tasa-arvo kun ei ole vain toisen sukupuolen ylistämistä. Tämän kun te feministit opitte saatatte joskus saada parisuhteen. Huom! Tasa-arvoisen parisuhteen.

      • Anonyymi

        Voisitko viitata väitteidesi tueksi joihinkin yksittäisiin kohtiin tekstissäni? Noin ympäripyöreitä väitteitä itsekkyydestä ja narsistisesta suhtautumisesta on vaikea kommentoida takaisin.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko viitata väitteidesi tueksi joihinkin yksittäisiin kohtiin tekstissäni? Noin ympäripyöreitä väitteitä itsekkyydestä ja narsistisesta suhtautumisesta on vaikea kommentoida takaisin.

        🦄

        Et siis edes ymmärrä mitä itse kirjoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis edes ymmärrä mitä itse kirjoitat?

        En ymmärrä, millä tavalla olen (ollut) itsekäs.

        Tai voin minä yrittää: sovinistin mielestä kaikki feministit ovat itsekkäitä, kun he julkeavat vaatia naisille ja miehille tasa-arvoista kohtelua... 😂

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä, millä tavalla olen (ollut) itsekäs.

        Tai voin minä yrittää: sovinistin mielestä kaikki feministit ovat itsekkäitä, kun he julkeavat vaatia naisille ja miehille tasa-arvoista kohtelua... 😂

        🦄

        Tuo kertoo loput. Näet vihaan perustuvan feminismin vastustajan sovinistina. Eli näet vain ääripäät, mutta et ymmärrä että suurinosa ihmisistä ei vihaa ketään eikä ole ideologisia ääripäitä, vaan arvostavat tasa-arvoa ilman että vihaavat ylipäätään ketään.
        Feminismisi itsekkyys, viha ja narsimi siis korostuu vastauksessasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kertoo loput. Näet vihaan perustuvan feminismin vastustajan sovinistina. Eli näet vain ääripäät, mutta et ymmärrä että suurinosa ihmisistä ei vihaa ketään eikä ole ideologisia ääripäitä, vaan arvostavat tasa-arvoa ilman että vihaavat ylipäätään ketään.
        Feminismisi itsekkyys, viha ja narsimi siis korostuu vastauksessasi.

        No kärjistin vähäsen, koska sain kommentoidakseni ympäripyöreitä väitteitä, joita ei ollut millään tavalla yhdistetty aloitusviestiini.

        Voisit mennä mille tahansa sivustolle ja valita sieltä minkä tahansa viestin. Voisit kirjoittaa viestin perään mitä tahansa syytteitä. Mutta elleivät syytteesi jollain tavalla -- jonka sinä tuot esille -- liity kommentoitavaan tekstiin, väitteidesi informaatioarvo on nolla.

        Käsittelen siis väitteitäsi täytenä huumorina niin kauan kuin itse osoitat yhteyden itsekkyysväitteidesi ja aloitustekstini välillä. Tässä ei ole mitään henkilökohtaista. Teen aina vastaavalla tavalla. Vain silloin, kun kritiikki on kohdistettua, siihen voi reagoida. Muu on suunsoittoa, jolle minä ikävä kyllä... nauran. 😂

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kärjistin vähäsen, koska sain kommentoidakseni ympäripyöreitä väitteitä, joita ei ollut millään tavalla yhdistetty aloitusviestiini.

        Voisit mennä mille tahansa sivustolle ja valita sieltä minkä tahansa viestin. Voisit kirjoittaa viestin perään mitä tahansa syytteitä. Mutta elleivät syytteesi jollain tavalla -- jonka sinä tuot esille -- liity kommentoitavaan tekstiin, väitteidesi informaatioarvo on nolla.

        Käsittelen siis väitteitäsi täytenä huumorina niin kauan kuin itse osoitat yhteyden itsekkyysväitteidesi ja aloitustekstini välillä. Tässä ei ole mitään henkilökohtaista. Teen aina vastaavalla tavalla. Vain silloin, kun kritiikki on kohdistettua, siihen voi reagoida. Muu on suunsoittoa, jolle minä ikävä kyllä... nauran. 😂

        🦄

        Onkohan se joku botti? Samanlaista suunsoittamista muissakin ketjuissa, mitään varsinaista asiaa ei kuitenkaan löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kärjistin vähäsen, koska sain kommentoidakseni ympäripyöreitä väitteitä, joita ei ollut millään tavalla yhdistetty aloitusviestiini.

        Voisit mennä mille tahansa sivustolle ja valita sieltä minkä tahansa viestin. Voisit kirjoittaa viestin perään mitä tahansa syytteitä. Mutta elleivät syytteesi jollain tavalla -- jonka sinä tuot esille -- liity kommentoitavaan tekstiin, väitteidesi informaatioarvo on nolla.

        Käsittelen siis väitteitäsi täytenä huumorina niin kauan kuin itse osoitat yhteyden itsekkyysväitteidesi ja aloitustekstini välillä. Tässä ei ole mitään henkilökohtaista. Teen aina vastaavalla tavalla. Vain silloin, kun kritiikki on kohdistettua, siihen voi reagoida. Muu on suunsoittoa, jolle minä ikävä kyllä... nauran. 😂

        🦄

        Miksi kysyt kysymyksiä, jos et hyväksy kuin ainoastaan yhden puolen vastauksia? Teet itsestäsi näin naurettavan.
        Näillä aatteellisideologisilla avauksilla ei ole mitään virkaa, koska jo lähtökohtaisesti haet myötäilyä aatteellesi et keskustelua.
        Mutta tämähän on ideologistien tapa tulla ulos asioidensa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan se joku botti? Samanlaista suunsoittamista muissakin ketjuissa, mitään varsinaista asiaa ei kuitenkaan löydy.

        Voihan asian itselleen näinkin uskotella, että kaikki jotka eivät tue minun väitteitäni ovat botteja, trolleja yms. Kieltämättä helppo tapa "keskustella", kun antaa psykologisen oletuksen itselleen, että kaikki ovat samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan asian itselleen näinkin uskotella, että kaikki jotka eivät tue minun väitteitäni ovat botteja, trolleja yms. Kieltämättä helppo tapa "keskustella", kun antaa psykologisen oletuksen itselleen, että kaikki ovat samaa mieltä.

        Kerro sitten meille, mikä aloituksen listauksessa viittasi miekestäsi tähän "...itsekkyys, kiitollisuudenvelka, vain nais sukupuolen paremmuus miehiin nähden yms yms.
        Tässä huomaa miten narsistinen suhtautuminen feministillä on mieheen"

        Kai osaat jollain tapaa perustella väitteesi? Muu on kuin väittäisi Maan olevan litteä ja perustelee sitä sillä kun se nyt vaan niin on, kun minusta niin tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sitten meille, mikä aloituksen listauksessa viittasi miekestäsi tähän "...itsekkyys, kiitollisuudenvelka, vain nais sukupuolen paremmuus miehiin nähden yms yms.
        Tässä huomaa miten narsistinen suhtautuminen feministillä on mieheen"

        Kai osaat jollain tapaa perustella väitteesi? Muu on kuin väittäisi Maan olevan litteä ja perustelee sitä sillä kun se nyt vaan niin on, kun minusta niin tuntuu.

        Onko sinulla ongelmia luetun ymmärtämisessä, kun et osaa tulkita avaajan tekstiä?
        Toisaalta feministille itselleen on turha edes selittää asiaa, koska ette näe kuplanne ulkopuolista elämää ettekä edes hyväksy aatteenne vastaista keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla ongelmia luetun ymmärtämisessä, kun et osaa tulkita avaajan tekstiä?
        Toisaalta feministille itselleen on turha edes selittää asiaa, koska ette näe kuplanne ulkopuolista elämää ettekä edes hyväksy aatteenne vastaista keskustelua.

        No käydään sitten läpi yksi kohta kerrallaan, jolloin voit meillä avata näkemystäsi.

        "1. Ole itse tasa-arvon vankkumaton kannattaja. Tasa-arvoista suhdetta ei voi rakentaa, ellei itse usko tasa-arvoon."

        Mikä tässä vastasi kirjoitustasi, jossa julistit...

        "...itsekkyys, kiitollisuudenvelka, vain nais sukupuolen paremmuus miehiin nähden yms yms.
        Tässä huomaa miten narsistinen suhtautuminen feministillä on mieheen"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No käydään sitten läpi yksi kohta kerrallaan, jolloin voit meillä avata näkemystäsi.

        "1. Ole itse tasa-arvon vankkumaton kannattaja. Tasa-arvoista suhdetta ei voi rakentaa, ellei itse usko tasa-arvoon."

        Mikä tässä vastasi kirjoitustasi, jossa julistit...

        "...itsekkyys, kiitollisuudenvelka, vain nais sukupuolen paremmuus miehiin nähden yms yms.
        Tässä huomaa miten narsistinen suhtautuminen feministillä on mieheen"

        Miksi irroitat kokonaisuudesta vain yhden virkkeen millä yrität kumota kaiken sen mitä itse kirjoitit?
        Edelleen kysyn onko luetun ymmärtämisessä jotain vikaa, koska kysyt samaa asiaa kerta toisensa jälkeen eri tavoilla?
        Se ei edelleenkään muuta sitä itsekkyyttä mitä tuossa alun vuodatuksessa oksennettiin.
        Vieläkö kymmenennellä eri tavalla yrität kääntää vääntämäsi mustan valkoiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi irroitat kokonaisuudesta vain yhden virkkeen millä yrität kumota kaiken sen mitä itse kirjoitit?
        Edelleen kysyn onko luetun ymmärtämisessä jotain vikaa, koska kysyt samaa asiaa kerta toisensa jälkeen eri tavoilla?
        Se ei edelleenkään muuta sitä itsekkyyttä mitä tuossa alun vuodatuksessa oksennettiin.
        Vieläkö kymmenennellä eri tavalla yrität kääntää vääntämäsi mustan valkoiseksi?

        Eli et kykene mitenkään perustelemaan väitteitäsi. Asia selvä. Pelkkä suunsoittaja siis. Jonkinlaisen argumentoinnin aloitusoppaan voisit kyllä lukaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et kykene mitenkään perustelemaan väitteitäsi. Asia selvä. Pelkkä suunsoittaja siis. Jonkinlaisen argumentoinnin aloitusoppaan voisit kyllä lukaista.

        Tuolla edellä on pitkä perustelu. Kerran et kykene ymmärtämään lukemaasi on ongelma itselläsi.
        Samaa toistava väsytystaistelu ei tuo asiaan muutosta. Jankkaamalla yrität vaijentaa ideologiasi vastaisen kommentoinnin ja kuvittelet näin voittavasi itse keskustelun. Ei, vaan todistat olevasi ideologiasi kuplassa joka ei suostu näkemään vasta-argumentteja asiaan.
        Edelleen kysyn miksi kyselet asiaa tai nostatat keskustelun mihin et halua kuin itseäsi puoltavia vastauksia? Sehän jos mikä on narsistista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla edellä on pitkä perustelu. Kerran et kykene ymmärtämään lukemaasi on ongelma itselläsi.
        Samaa toistava väsytystaistelu ei tuo asiaan muutosta. Jankkaamalla yrität vaijentaa ideologiasi vastaisen kommentoinnin ja kuvittelet näin voittavasi itse keskustelun. Ei, vaan todistat olevasi ideologiasi kuplassa joka ei suostu näkemään vasta-argumentteja asiaan.
        Edelleen kysyn miksi kyselet asiaa tai nostatat keskustelun mihin et halua kuin itseäsi puoltavia vastauksia? Sehän jos mikä on narsistista.

        Ei siellä ollut mitään perustelua, pelkkiä väitteitä. Väite ilman asianmukaisia perusteluita on on yhtä tyhjän kanssa. Pelkkää räksytystä. Kyllä minä ymmärrän lukemani oikein hyvin.

        Eli kohta yhdestä et osannut sanoa mitään, ullatus. Entäs kohta kaksi. Millä tavoin se vastaa väitteitäsi? Yritä edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä ollut mitään perustelua, pelkkiä väitteitä. Väite ilman asianmukaisia perusteluita on on yhtä tyhjän kanssa. Pelkkää räksytystä. Kyllä minä ymmärrän lukemani oikein hyvin.

        Eli kohta yhdestä et osannut sanoa mitään, ullatus. Entäs kohta kaksi. Millä tavoin se vastaa väitteitäsi? Yritä edes.

        Ei, vaan et edes halua ymmärtää kuplasi ulkopuolisia kommentteja vaan räksytät aikasi kuluksi.
        Et hae keskustelua, vaan myötämielisyyttä etkä ymmärrä lukemaasi. Kuten sanoin viivytystaistelu ideologiasi puolustelussa on turhaa, sillä en tule ikinä puoltamaan mitään vihaan ja epätasa-arvoisuuteen perustuvia ismejä.
        Opettele tasa-arvoinen keskustelu kulttuuri, jos haluat oikeaa keskustelua. Henkilöhyökkäykset ja tyhjän nillitys ei sitä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan et edes halua ymmärtää kuplasi ulkopuolisia kommentteja vaan räksytät aikasi kuluksi.
        Et hae keskustelua, vaan myötämielisyyttä etkä ymmärrä lukemaasi. Kuten sanoin viivytystaistelu ideologiasi puolustelussa on turhaa, sillä en tule ikinä puoltamaan mitään vihaan ja epätasa-arvoisuuteen perustuvia ismejä.
        Opettele tasa-arvoinen keskustelu kulttuuri, jos haluat oikeaa keskustelua. Henkilöhyökkäykset ja tyhjän nillitys ei sitä ole.

        Eli et osaa perustella väitteitäsi MITENKÄÄN. Nyt saat sitten jatkaa itsesi toistelua yksinäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et osaa perustella väitteitäsi MITENKÄÄN. Nyt saat sitten jatkaa itsesi toistelua yksinäsi.

        Sinähän sitä itsesi toistamista ja jankkaamista siinä jatkat, kun et hyväksy ideologiasi vastaisia kommentteja keskusteluun etkä ymmärrä lukemaasi. Ongelma on ihan sinun itsesi päässä.


    • Anonyymi

      Ööh. Mitä tasa-arvoista on yrittää miellyttää toista joka käänteessä? Listan useammasta kohdasta tuli enemmänkin mieleen sovinismin kannattaminen.

      xLiner

      • Anonyymi

        Parisuhteen tarkoituksena on enemmän miellyttää toista ja itseä kuin mitä yksin oleminen miellyttää toista ja itseä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhteen tarkoituksena on enemmän miellyttää toista ja itseä kuin mitä yksin oleminen miellyttää toista ja itseä.

        🦄

        No niin eli nainen pitää miestä ns päällikkönä ja taas mies pitää naista päällikkönä eli kumpikin haluaa toisillensa hyvää eli joka asiassa haluaa kysyä toisen mielipidettä ja lupaa eli kunnioittaa ja arvostaa toista ja kumpikin auttaa toinen toisiaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhteen tarkoituksena on enemmän miellyttää toista ja itseä kuin mitä yksin oleminen miellyttää toista ja itseä.

        🦄

        Mun mielestäni parisuhteen tarkoitus ei ole pyrkiä miellyttämään toista. Mutta kai nää on näkemyseroja.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestäni parisuhteen tarkoitus ei ole pyrkiä miellyttämään toista. Mutta kai nää on näkemyseroja.

        xLiner

        No kyllä kumppanilleen eli rakkaalleen haluaa olla kiltti ja haluaa et hänen olis hyvä olla ja olis onnellinen ja sama toisin päin eli kumpikin haluaa toisilleen hyvää


    • Minusta on selvää, että kun rakastaa toista, on yhteiset rahat ja yhteinen tili. Meillä rahaa käyttää melkein aina herttainen vaimoni, koska hän ollessani kotiin sidottu, on ainoa, joka käy ruokakaupassa.

      Yhdessä mietimme, kuinka paljon voimme antaa seuraaville polville, eli kaiken lopun, kun sairaala- ja lääkärilaskuja varten on riittävä pysyvä säästö.

      Jos olisimme ns. uusperhe, ei tulisi kuuloonkaan, että lapsia kohdeltaisiin eri tavalla sen mukaan, ovatko he minun, sinun tai yhteisiä lapsia. Kaikkiin lapsiin kulutettaisiin yhteisiä varoja myös täsmälleen yhtä paljon, riippumatta, mistä varat ovat kotoisin.

      Lasten ja lastenlasten puolisot ovat samalla viivalla kuin omat. 🌹👀

      • Anonyymi

        Kauniisti ajateltua. 🌞

        🦄


    • Anonyymi

      Tää on vähän näitä MeNaiset-osaston ”Näin saat pyöreän pyllyn” - osastoa.

      Ei mua kiinnosta välineellinen elämä, vaan eläminen itsessään. Eli en tee x, z, y pyöreän pyllyn saadakseni vaan elän elämääni haluamallani tavalla, ja kas, pyöreä pylly tulee sivutuotteena.

    • Anonyymi

      Kannattaa ainakin tosiaan seurata miten mies naisista puhuu. Jos mies esim selittää, että naiset on naisia ja miehet miehiä, tarkoittaa se käytännössä sitä, että naisen pitää hoitaa kaikki "naisten työt", koska nainen on nainen.

      • Anonyymi

        Ja mieskö tekee sitten sekä naisten että miesten työt?
        Siinä taas feministi näennäis "tasa-arvoineen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mieskö tekee sitten sekä naisten että miesten työt?
        Siinä taas feministi näennäis "tasa-arvoineen".

        Missä niin sanoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä niin sanoin?

        "Naisen pitää hoitaa kaikki naisten työt, koska nainen on nainen"
        Oletko tyhmä vai pidätkö muita tyhminä, kun kysyt juuri kirjoittamasi asian perään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naisen pitää hoitaa kaikki naisten työt, koska nainen on nainen"
        Oletko tyhmä vai pidätkö muita tyhminä, kun kysyt juuri kirjoittamasi asian perään?

        Ei, vaan työt hoidetaan osaamisen, eikä jalkovälin perusteella. Päivänselvää meille tasa-arvon kannattajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naisen pitää hoitaa kaikki naisten työt, koska nainen on nainen"
        Oletko tyhmä vai pidätkö muita tyhminä, kun kysyt juuri kirjoittamasi asian perään?

        "Ja mieskö tekee sitten sekä naisten että miesten työt?
        Siinä taas feministi näennäis "tasa-arvoineen"."

        Sinä kirjoitit näin, en minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan työt hoidetaan osaamisen, eikä jalkovälin perusteella. Päivänselvää meille tasa-arvon kannattajille.

        Itsehän sinä tuolla ylhäällä uskottelet jonkun olettamasi kuuleman perusteella, että mies erottelee miesten ja naisten työt ja vedät asiasta etukäteen herneet nokkaan.
        Kyllä tässä se olet sinä joka jälleen kerran itkee mitä "mies tekee, mies sanoo" kuin odottaaksesi, että pääset lempi teemaasi miesten haukkumiseen.
        Tuossa se feminismin oksettavuus on, kun jo alkuunsa uskotellaan jokaisesta miehestä pahaa. Jaottelet näin jo valmiiksi kaikki sukupuolen mukaan ja vielä puhut tasa-arvosta. Hah! Et edes näe kuinka idiootin itsestäsi teet näillä kommenteilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän sinä tuolla ylhäällä uskottelet jonkun olettamasi kuuleman perusteella, että mies erottelee miesten ja naisten työt ja vedät asiasta etukäteen herneet nokkaan.
        Kyllä tässä se olet sinä joka jälleen kerran itkee mitä "mies tekee, mies sanoo" kuin odottaaksesi, että pääset lempi teemaasi miesten haukkumiseen.
        Tuossa se feminismin oksettavuus on, kun jo alkuunsa uskotellaan jokaisesta miehestä pahaa. Jaottelet näin jo valmiiksi kaikki sukupuolen mukaan ja vielä puhut tasa-arvosta. Hah! Et edes näe kuinka idiootin itsestäsi teet näillä kommenteilla.

        Mitä se sinua haittaa jos sovinistimies ei kelpaa naiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinua haittaa jos sovinistimies ei kelpaa naiselle?

        Kyse on siitä, että teille feministeille sovinismi on synonyymi kaikille miehille.
        Minua ei haittaa mikään muu kuin tuo teidän miesviha ja katkeruus mitä oksennatte palstalle. Mutta se vikahan on teissä ei muissa ihmisissä.


    • Anonyymi

      Jännä miten ihmisillä kiehahtaa kun puhutaan tasa-arvosta. Tasa-arvoa on se, että molemmilla on samat oikeudet ja velvollisuudet elämässä itseään ja toista kohtaan. Elin melkein neljäkymmentä vuotta liitossa jossa toinen ei kertonut ajatuksiaan ja tarpeitaan ja sabotoi kaiken puhumattomuudellaan. Kyllä, mies oli se puhumaton. Tuhosi myös raha-asiat kun ei kyennyt puhumaan niistäkään. Minun olisi vaan pitänyt sietää tätä ettei minua oikeasti huomioida mitenkään. Nyt ex on ex ihan syystä. Hänellä katkesi välit jopa omiin lapsiinsa, kun minä en pitänyt hänen suhdettaan yllä heihin hänen puolestaan. Itselläni on läheiset suhteet kaikkiiin lapsiin edelleen. Säälin hänen seuraavaa ripustautumiskohdetaan. Aikuinen ihminen hoitaa omat perustarpeensa itse ja parisuhteen tarpeet hoidetaan yhdessä toisen kanssa.

      • Anonyymi

        Eli katkeroiduit ja rupesit feministiksi. Etkä ole edes päässyt yli suhteesta, kun murehdit tai koet vahingoniloa exän tulevaisuudesta.
        Tuossa lienee pääsyy feminismiin. Pettymykset parisuhteisiin ja sisäinen viha kuohuu. Ideologisoidutaan ja kostetaan muille miehille.
        Tässä malliesimerkki feminismistä joka perustuu vihaan. Siksi kannattakaamme tasa-arvoa ja kaikki tällaiset viha -ismit karsitaan elämästä.


      • Anonyymi

        Niin on, kuten huomaat tuosta saamastasi vastauksesta. Ei noita paljoa ole, mutta sitäkin äänekkäämpiä. Tyhjät tynnyrit jne. Tasa-arvo tarkoittaa näille miesten arvon alentamista, sovinisteja kun ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, kuten huomaat tuosta saamastasi vastauksesta. Ei noita paljoa ole, mutta sitäkin äänekkäämpiä. Tyhjät tynnyrit jne. Tasa-arvo tarkoittaa näille miesten arvon alentamista, sovinisteja kun ovat.

        Näin feministi iskee syöttiin missä päästään haukkumaan menneet ja tulevatkin miehet eli lempi teemaasi. Miksi nyt vasta avauduit kirjoittajalle etkä eilen aiemmin?
        Ainiin, kun huomaat jääväsi miesvihoissasi ja katkeruudessasi perusteineen alakynteen haetaan taustatukea muista miehiin katkeroituneista feministeistä.
        Sitten ratsastellaan tasa-arvolla kuin se olisi joku vihaan perustuvan feministin itse keksimä. Taidat tuntea yhteen kuuluvuutta niin natsismiin kuin ääri-islamin uskontoonkin missä pyritään joko sukupuolen, uskonnon tai ihmisryhmän alasajamiseen joka ei feministi aatteesta eroa. Eikö niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, kuten huomaat tuosta saamastasi vastauksesta. Ei noita paljoa ole, mutta sitäkin äänekkäämpiä. Tyhjät tynnyrit jne. Tasa-arvo tarkoittaa näille miesten arvon alentamista, sovinisteja kun ovat.

        Tässä keskustelussa meuhkaa tasan yksi naisvihaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä keskustelussa meuhkaa tasan yksi naisvihaaja.

        Koska persuttelija tarkastaa ne ip osoitteet, niin tietää moniko eri kirjoittaja täällä meuhkaa? 😉
        Mitäs sille palstan ainoalle miesvihaajalle kuuluu muuta? Kiristääkö vanne päätä ja kuuletko ääniä? 😆


    • Anonyymi

      11. Katso millaisiin asioihin hänen aikansa valuu ja jos ajankäyttö on jollain tavalla kyseenalaista, niin vaihda kohdetta. Jos hän väittää olevansa esimerkiksi tasa-arvon tai feminismin kannattaja, mutta on mielestään etuoikeutettu sulkemaan joltain varsinkin yksilötasolla ihmisarvoa ja oikeutta samanarvoiseen kohteluun pois, niin vaihda kohdetta. Ole erityisen puritaani tässä asiassa, ei kompromisseja tai joustoa.

      • Anonyymi

        Miksihän yksisarvinen ei ole vastannut tähän, kun vastaa kaikkiin muihin kommentteihin lähtökohtaisesti. Ehkä kommentti oli sen verran itsestäänselvyys, ettei sitä tarvitse sen ihmeemmin kommentoida, näin sen voisi tulkita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksihän yksisarvinen ei ole vastannut tähän, kun vastaa kaikkiin muihin kommentteihin lähtökohtaisesti. Ehkä kommentti oli sen verran itsestäänselvyys, ettei sitä tarvitse sen ihmeemmin kommentoida, näin sen voisi tulkita.

        Kyllä, oli itsestäänselvyys.

        Ihmisarvo on tasa-arvon yläpuolinen käsite ja tavallaan tasa-arvo johdetaan siitä. Sekä naisilla että miehillä on yhtäläinen ihmisarvo, mistä voidaan johtaa se, että heitä tulisi kohdella tasa-arvoisesti.

        Olisin tietysti voinut kommentoida asiaa jo aiemmin siitä huolimatta, että se oli itsestäänselvyys.

        🦄


    • Anonyymi

      Nuo speksit tulee ihan luonnostaan ytimestä. Parempi kun ei mieti. Tosin kohdan 4. "seksistänne" ei kannata puhua. Parempi on vain sekstailla. Puhuminen saattaa latistaa hienonkin seksi- ja tunne-elämän.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Hyvä että tulee ytimestä. 😊

        Makuasia. Minun kohdallani puhumattomuus ja varsinkin miettimättömyys lannistaa KAIKEN. Mutta ihmiset ovat erilaisia.

        🦄


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. En ole ikinä kokenut seksiasioista puhumista tarpeelliseksi ja hyödylliseksi, pikemmin päinvastoin. Vaan jokainen tyylillään.


    • Anonyymi

      Oliko sopimaton kysymys?

      Kysyn uudestaan. Kuka helvetti haluaa feministimiehen?

      • Anonyymi

        Kaikki tasa-arvoa kannattavat naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tasa-arvoa kannattavat naiset.

        Eli ei kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tasa-arvoa kannattavat naiset.

        Juu. Kaikki tasa-arvoa kannattavat naiset. Hyvä vastaus.

        🦄


      • Anonyymi

        Yksikään heteromies ei ole feministi eikä yksikään miehiä vihaava feministi halua miestä. Eli jos nainen haluaa miehen hän on normaali joka on onneksi nais enemmistöä eikä kannata vihaan perustuvia -ismejä mitään.
        Marginaali feministit räksyttävät pienryhmissään ja pitävät yllä sitkeää miesvihaa ja miesten alasajamiseen perustuvaa -ismiään joista käyttävät erheellisesti termiä "tasa-arvo".
        No luulihan natsitkin aikanaan, että kaikki kannattavat heidänkin viha aatettaan, mutta kuinkas kävi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään heteromies ei ole feministi eikä yksikään miehiä vihaava feministi halua miestä. Eli jos nainen haluaa miehen hän on normaali joka on onneksi nais enemmistöä eikä kannata vihaan perustuvia -ismejä mitään.
        Marginaali feministit räksyttävät pienryhmissään ja pitävät yllä sitkeää miesvihaa ja miesten alasajamiseen perustuvaa -ismiään joista käyttävät erheellisesti termiä "tasa-arvo".
        No luulihan natsitkin aikanaan, että kaikki kannattavat heidänkin viha aatettaan, mutta kuinkas kävi?

        70% milleniaalisukupolven ja siitä nuorempien sukupolvien naisista määrittää kysyttäessä itsensä feministeiksi. Siinä on marginaaliporukkaa kerrakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        70% milleniaalisukupolven ja siitä nuorempien sukupolvien naisista määrittää kysyttäessä itsensä feministeiksi. Siinä on marginaaliporukkaa kerrakseen.

        Kyllä ja z-sukupolvesta tuo vastaava luku on melkein 80%. Eli vähissä ovat "normaalit" naiset, joille ei feministimies kelpaisi erinomaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        70% milleniaalisukupolven ja siitä nuorempien sukupolvien naisista määrittää kysyttäessä itsensä feministeiksi. Siinä on marginaaliporukkaa kerrakseen.

        Niin moniko määritteli itsensä natsiksi 1940 luvulla, kun sitä kysyttiin?
        Niin kauan kun mikä tahansa aate perustuu vihaan sille oletetaan saavan kannatusta. Ja jos viha aatteelle luodaan muita ihmisiä parempi lähes uskonnollinen ominaisuus, niin sitä suurempi kannatus.
        Moniko nykyinen saksan natsihallinnon aikainen veteraani kannattaa edelleen samaa aatetta? Niinpä. Ei yksikään. Vihaan ei kukaan synny, vaan vihaan pakotetaan kun sille kehitetään tarpeeksi kovat perusteet ja kun vihan vastavoima alennetaan.
        Sori vaan, mutta kaikki te feministit olette tasan samaa sakkia kuin natsisaksalaiset aikanaan. Pelkkää vihaa ja sortoa haluavaa kansaa. Lopettakaa viha, kauna ja katkeruus niin elämä on helpompaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin moniko määritteli itsensä natsiksi 1940 luvulla, kun sitä kysyttiin?
        Niin kauan kun mikä tahansa aate perustuu vihaan sille oletetaan saavan kannatusta. Ja jos viha aatteelle luodaan muita ihmisiä parempi lähes uskonnollinen ominaisuus, niin sitä suurempi kannatus.
        Moniko nykyinen saksan natsihallinnon aikainen veteraani kannattaa edelleen samaa aatetta? Niinpä. Ei yksikään. Vihaan ei kukaan synny, vaan vihaan pakotetaan kun sille kehitetään tarpeeksi kovat perusteet ja kun vihan vastavoima alennetaan.
        Sori vaan, mutta kaikki te feministit olette tasan samaa sakkia kuin natsisaksalaiset aikanaan. Pelkkää vihaa ja sortoa haluavaa kansaa. Lopettakaa viha, kauna ja katkeruus niin elämä on helpompaa.

        Hyvin harva määritti itsensä natsiksi. Kyllähän tuota silloinkin tutkittiin. Valtaosa ei ollut natseja vastaan, mutta ei määrittänyt itseään kansallissosialistiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin moniko määritteli itsensä natsiksi 1940 luvulla, kun sitä kysyttiin?
        Niin kauan kun mikä tahansa aate perustuu vihaan sille oletetaan saavan kannatusta. Ja jos viha aatteelle luodaan muita ihmisiä parempi lähes uskonnollinen ominaisuus, niin sitä suurempi kannatus.
        Moniko nykyinen saksan natsihallinnon aikainen veteraani kannattaa edelleen samaa aatetta? Niinpä. Ei yksikään. Vihaan ei kukaan synny, vaan vihaan pakotetaan kun sille kehitetään tarpeeksi kovat perusteet ja kun vihan vastavoima alennetaan.
        Sori vaan, mutta kaikki te feministit olette tasan samaa sakkia kuin natsisaksalaiset aikanaan. Pelkkää vihaa ja sortoa haluavaa kansaa. Lopettakaa viha, kauna ja katkeruus niin elämä on helpompaa.

        Olimme mitä olimme, niin valtaosa on silti juuri sitä. Mulle on oikeastaan huvittavan yhdentekevää miksi ja millaisiksi te meidät kuvittelette. Totuus ei teidän kuvitteluistamne ja suunsoitoistanne muutu, emmekä me naisetkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin moniko määritteli itsensä natsiksi 1940 luvulla, kun sitä kysyttiin?
        Niin kauan kun mikä tahansa aate perustuu vihaan sille oletetaan saavan kannatusta. Ja jos viha aatteelle luodaan muita ihmisiä parempi lähes uskonnollinen ominaisuus, niin sitä suurempi kannatus.
        Moniko nykyinen saksan natsihallinnon aikainen veteraani kannattaa edelleen samaa aatetta? Niinpä. Ei yksikään. Vihaan ei kukaan synny, vaan vihaan pakotetaan kun sille kehitetään tarpeeksi kovat perusteet ja kun vihan vastavoima alennetaan.
        Sori vaan, mutta kaikki te feministit olette tasan samaa sakkia kuin natsisaksalaiset aikanaan. Pelkkää vihaa ja sortoa haluavaa kansaa. Lopettakaa viha, kauna ja katkeruus niin elämä on helpompaa.

        Tuon on tuota tyypillistä vähättelyä. Eihän nainen tokikaan voi itse tietä kuka ja mitä hän on ja mitä asioista ajattelee. Tarvitaan mies selventämään naiselle kaikki tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olimme mitä olimme, niin valtaosa on silti juuri sitä. Mulle on oikeastaan huvittavan yhdentekevää miksi ja millaisiksi te meidät kuvittelette. Totuus ei teidän kuvitteluistamne ja suunsoitoistanne muutu, emmekä me naisetkaan.

        Niin. Kannattaisiko opetella tasa-arvoinen elämäntyyli sukupuolten suhteen eikä mitään vihaan perustuvaa ismiä?
        Kuvitteletko vihalla hallitsevasi elämää kuten natsitkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kannattaisiko opetella tasa-arvoinen elämäntyyli sukupuolten suhteen eikä mitään vihaan perustuvaa ismiä?
        Kuvitteletko vihalla hallitsevasi elämää kuten natsitkin?

        Me osaamme sen jo. Te ette vieläkään osaa ja sekös teitä risoo, kun tasa-arvoa kehdataan vaatia. No, ehkä tekin vielä joskus opitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me osaamme sen jo. Te ette vieläkään osaa ja sekös teitä risoo, kun tasa-arvoa kehdataan vaatia. No, ehkä tekin vielä joskus opitte.

        Teille feministeille tasa-arvo on sukupuolten sortoa ja alistamista. Mutta näkihän natsitkin aikanaan oman aatteensa maailman edistyneimmäksi joka lopulta tuhottiin.
        Feministinen sortoaate ei koskaan tule saavuttamaan mitään, vaan jää pienen piirin vihaan ja katkeruuteen.
        Normaali miesten ja naisten tasa-arvo tulee kaatamaan lopulta tuollaiset viha -ismit, vaikka kuinka polkisit lattiaa yksinäsi asiaa vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teille feministeille tasa-arvo on sukupuolten sortoa ja alistamista. Mutta näkihän natsitkin aikanaan oman aatteensa maailman edistyneimmäksi joka lopulta tuhottiin.
        Feministinen sortoaate ei koskaan tule saavuttamaan mitään, vaan jää pienen piirin vihaan ja katkeruuteen.
        Normaali miesten ja naisten tasa-arvo tulee kaatamaan lopulta tuollaiset viha -ismit, vaikka kuinka polkisit lattiaa yksinäsi asiaa vastaan.

        No kerrohan nyt ihan konkreettisesti, miten feministit vihaa, alentaa ja sortaa miehiä? Miten tämä aloitus henkii miesvihaa? Onko yhtään selvää esimerkkiä? Ei tietenkään ole.

        Se nyt on vaan niin, että nykymaailmassa jokainen on vastuussa itsestään ja teoistaan. Myös miehet. Kunnioitusta ei kukaan saa käskemällä tai vaatimalla.

        Koska parisuhteessa ei ole kenenkään enää pakko olla, korostuu siinäkin tekojen ja sanojen seuraukset. Suomeksi: jos perzeilet niin saat hakea uutta kumppania. Tasa-arvon nimissä koskee molempia.

        - Exp


    • Feministimies on normaalinaisen kauhu. Normaalinainen kannattaa tasa-arvoa, eikä miehen vapaaehtoista alistumista.

      (Ei ole mielipide, vaan naisille osoitetulla kyselytutkimuksella varmistettu.) 🌹👀

      • Anonyymi

        Missäs se kyselytutkimus on tehty?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missäs se kyselytutkimus on tehty?

        Kynis juuri kysyi itseltään ja vastasi...

        Kuuluisia emppiirisiä tutkimuksia. :oD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs se kyselytutkimus on tehty?

        Varmaankin koko kansalta eikä kuten teidän feministigallubit helsingin kallion lattekahviloista.


      • Anonyymi

        Me feministit emme taida kovinkaan paljon niistä normaalinaisten mielipiteistä huolehtia, eikä normaalinaistenkaan tarvitse huolehtia meidän mielipiteistämme.

        Tämä huomioon ottaen kommenttisi oli paitsi epärelevantti myös epäkohtelias feministejä kohtaan.

        Lisäksi syytät feministinaisia miesten alistamisesta. Et ainakaan tämän ketjun aloituksesta löydä viitteitä siitä, joten siltäkin osin kommenttisi oli asiaton.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs se kyselytutkimus on tehty?

        Kyniksen korvien välissä, vilkkaan mielikuvituksen toimesta.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Kynis juuri kysyi itseltään ja vastasi...

        Kuuluisia emppiirisiä tutkimuksia. :oD

        No niin tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me feministit emme taida kovinkaan paljon niistä normaalinaisten mielipiteistä huolehtia, eikä normaalinaistenkaan tarvitse huolehtia meidän mielipiteistämme.

        Tämä huomioon ottaen kommenttisi oli paitsi epärelevantti myös epäkohtelias feministejä kohtaan.

        Lisäksi syytät feministinaisia miesten alistamisesta. Et ainakaan tämän ketjun aloituksesta löydä viitteitä siitä, joten siltäkin osin kommenttisi oli asiaton.

        🦄

        Tässä ketjussa kuten sinkut palstan päivittäisissä keskusteluissa on feministien miesvihaa sekä katkeraa nillitystä ja valitusta miehiä kohtaan.
        Kuten itsekin totesit ette välitä normaali naisten mielipiteistä, koska märehditte omassa viha aatteessanne. Eiköhän kyniskin viitannut tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa kuten sinkut palstan päivittäisissä keskusteluissa on feministien miesvihaa sekä katkeraa nillitystä ja valitusta miehiä kohtaan.
        Kuten itsekin totesit ette välitä normaali naisten mielipiteistä, koska märehditte omassa viha aatteessanne. Eiköhän kyniskin viitannut tähän.

        Et löydä vihaa mistään kirjoituksestani. Vain sen toteaminen, että jossain kirjoituksessani olisi (mies)vihaa, ei ole asian osoittamista todeksi. Se on vain tyhjä väite, minkä näkevät kaikki muutkin kuin minä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et löydä vihaa mistään kirjoituksestani. Vain sen toteaminen, että jossain kirjoituksessani olisi (mies)vihaa, ei ole asian osoittamista todeksi. Se on vain tyhjä väite, minkä näkevät kaikki muutkin kuin minä.

        🦄

        Kyllä agendaansa puolustavat aina jotain sitä tukevaa löytävät. Faktahan kuitenkin on se, että myös naisissa on naisvihaajia (ja miehissä miesvihaajia). Jonkin asian määrittäminen naisvihaksi ei siis todellakaan ole miesvihaa ja naisvihamielisen kommentin sanoja voi aivan yhtä hyvin olla nainen. Tuskin kukaan täysijärkinen määrittää vaikkapa koiravihaa vastustavan kommentin kissavihamieliseksi ja jokainen täysijärkinen tajuaa ko. väitteen olevan järjetön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et löydä vihaa mistään kirjoituksestani. Vain sen toteaminen, että jossain kirjoituksessani olisi (mies)vihaa, ei ole asian osoittamista todeksi. Se on vain tyhjä väite, minkä näkevät kaikki muutkin kuin minä.

        🦄

        Yleisesti totesin, että näissä sinkut palstan keskusteluissa levittää feministiksi tunnustautuvat jatkuvasti eriasteista miesvihaa. Se että teetkö itse sellaista usein tiedät sinä itse, mutta jatkuvasti sitä miehiin kohdistuvaa vihaa palstalla on. Ainakin se mainostaa hyvin sitä totuutta mitä feminismi oikeasti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisesti totesin, että näissä sinkut palstan keskusteluissa levittää feministiksi tunnustautuvat jatkuvasti eriasteista miesvihaa. Se että teetkö itse sellaista usein tiedät sinä itse, mutta jatkuvasti sitä miehiin kohdistuvaa vihaa palstalla on. Ainakin se mainostaa hyvin sitä totuutta mitä feminismi oikeasti on.

        Palstalla on yhtä paljon naisvihaa, jollei jopa enemmänkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa kuten sinkut palstan päivittäisissä keskusteluissa on feministien miesvihaa sekä katkeraa nillitystä ja valitusta miehiä kohtaan.
        Kuten itsekin totesit ette välitä normaali naisten mielipiteistä, koska märehditte omassa viha aatteessanne. Eiköhän kyniskin viitannut tähän.

        Juuri siihen viittasin. Luulin ensin, että yksisarvisen (🦄) olisi mahdoton olla oikea feministi, koska on selvästi älykkäämpi kuin muut, jotka esiintyvät feminismin lipun alla.

        Olen erehtynyt. Hänellä on jo menossa kärjistymisvaihe: puolisonkin pitäisi olla feministille alistuva tahdoton lammas. Lopullinen kuolema tasa-arvoajattelulle. Vain siten mies muka voisi kelvata, että alistuisi feministiselle ideologialle, joka pohjatuu miesvihalle, katkeruudelle ja halulle hallita.

        Vino aate voi viedä älykkäänkin sivuraiteelle, eikä sieltä ole paluuta. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Juuri siihen viittasin. Luulin ensin, että yksisarvisen (🦄) olisi mahdoton olla oikea feministi, koska on selvästi älykkäämpi kuin muut, jotka esiintyvät feminismin lipun alla.

        Olen erehtynyt. Hänellä on jo menossa kärjistymisvaihe: puolisonkin pitäisi olla feministille alistuva tahdoton lammas. Lopullinen kuolema tasa-arvoajattelulle. Vain siten mies muka voisi kelvata, että alistuisi feministiselle ideologialle, joka pohjatuu miesvihalle, katkeruudelle ja halulle hallita.

        Vino aate voi viedä älykkäänkin sivuraiteelle, eikä sieltä ole paluuta. 🌹👀

        Olet väärässä. Sekä minä että puolisoni kiinnitämme suurta huomiota siihen, että molempien tahto toteutuu tasapuolisesti.

        Tähän viittaavat myös aloitusviestini kehotukset vaihtaa tutustumisen kohdetta, jos kohde ei miellytä. En siis koskaan suosittele (enkä ole suositellut) muiden ihmisten muuttamista mihinkään suuntaan. Valinta täytyy tehdä tutustumisvaiheessa, ei sen jälkeen. Aloitusviesti käsitteli sitä, miten voi löytää tasa-arvoa kannattavan miehen, joka on ollut sellainen omasta tahdostaan jo ennen häneen tutustumista.

        Tämän huomioon ottaen en voi ymmärtää, mistä olet päätellyt tuon tahdottomuuden vaatimuksen.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä. Sekä minä että puolisoni kiinnitämme suurta huomiota siihen, että molempien tahto toteutuu tasapuolisesti.

        Tähän viittaavat myös aloitusviestini kehotukset vaihtaa tutustumisen kohdetta, jos kohde ei miellytä. En siis koskaan suosittele (enkä ole suositellut) muiden ihmisten muuttamista mihinkään suuntaan. Valinta täytyy tehdä tutustumisvaiheessa, ei sen jälkeen. Aloitusviesti käsitteli sitä, miten voi löytää tasa-arvoa kannattavan miehen, joka on ollut sellainen omasta tahdostaan jo ennen häneen tutustumista.

        Tämän huomioon ottaen en voi ymmärtää, mistä olet päätellyt tuon tahdottomuuden vaatimuksen.

        🦄

        "Tämän huomioon ottaen en voi ymmärtää, mistä olet päätellyt tuon tahdottomuuden vaatimuksen."

        Koska Kyniksen mielestä mies ei koskaan voi omasta tahdostaan valita kannattaa tasa-arvoa. Jokainen sellainen mies on "alistuva tahdoton lammas".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla on yhtä paljon naisvihaa, jollei jopa enemmänkin.

        Suhteessa enemmän on teidän feministien kylvämää miesvihaa ja se on helposti todistettavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä. Sekä minä että puolisoni kiinnitämme suurta huomiota siihen, että molempien tahto toteutuu tasapuolisesti.

        Tähän viittaavat myös aloitusviestini kehotukset vaihtaa tutustumisen kohdetta, jos kohde ei miellytä. En siis koskaan suosittele (enkä ole suositellut) muiden ihmisten muuttamista mihinkään suuntaan. Valinta täytyy tehdä tutustumisvaiheessa, ei sen jälkeen. Aloitusviesti käsitteli sitä, miten voi löytää tasa-arvoa kannattavan miehen, joka on ollut sellainen omasta tahdostaan jo ennen häneen tutustumista.

        Tämän huomioon ottaen en voi ymmärtää, mistä olet päätellyt tuon tahdottomuuden vaatimuksen.

        🦄

        Et kuplassasi edes näe mitä kirjoitat. Sinulle sana tasa-arvo ei ole sitä mitä se merkitsee normaali kansalle. Sinulle tasa-arvo on sitä, että mies myötäilee, alistuu ja näennäisesti nuolee kaikkia sinun päätöksiäsi eli niin, että koet itsesi eräänlaiseksi kuningattareksi suhteessa. Sitähän sinä tuolla ylhäällä kirjoitit.
        Ei liene vaikea päätellä, että jos olet suhteessa kun sekin voi olla täällä vaan luotua mielikuvaa, niin sinulle miehesi on vain sinun tahtoasi myötäilevä sätkynukke. Määrittelet feministisesti, että "jos et tee sitä tee tätä käyttäydy juuri näin kuin haluan saat mennä"
        Jotenkin oletan, että feministin kanssa puhuessani tuo on se parisuhteen kaava miten toimitaan.
        Normaali suhteissa mies eikä nainen määrittele minkäänlaista johtajuutta, vaan silloin eletään ns kompromisseissa ja molempien mielipiteitä kuunnellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kuplassasi edes näe mitä kirjoitat. Sinulle sana tasa-arvo ei ole sitä mitä se merkitsee normaali kansalle. Sinulle tasa-arvo on sitä, että mies myötäilee, alistuu ja näennäisesti nuolee kaikkia sinun päätöksiäsi eli niin, että koet itsesi eräänlaiseksi kuningattareksi suhteessa. Sitähän sinä tuolla ylhäällä kirjoitit.
        Ei liene vaikea päätellä, että jos olet suhteessa kun sekin voi olla täällä vaan luotua mielikuvaa, niin sinulle miehesi on vain sinun tahtoasi myötäilevä sätkynukke. Määrittelet feministisesti, että "jos et tee sitä tee tätä käyttäydy juuri näin kuin haluan saat mennä"
        Jotenkin oletan, että feministin kanssa puhuessani tuo on se parisuhteen kaava miten toimitaan.
        Normaali suhteissa mies eikä nainen määrittele minkäänlaista johtajuutta, vaan silloin eletään ns kompromisseissa ja molempien mielipiteitä kuunnellen.

        Olen sitä mieltä, että tutustuttaessa kumppaniehdokkaisiin täytyy tietää omat deal breakerit. Ei ole kenenkään edun mukaista jatkaa tapailua deal breakerin (tai useamman) jälkeen.

        Aloitusviestini koski sitä, miten voi tavata feministimiehen.

        Minulle on itsestäänselvyys, että suhteessa neuvotellaan ja tehdään kompromisseja. Kummankin mielipiteet ovat yhtä arvokkaita. Vallan jakaminen tasaisesti on tasa-arvoa.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kuplassasi edes näe mitä kirjoitat. Sinulle sana tasa-arvo ei ole sitä mitä se merkitsee normaali kansalle. Sinulle tasa-arvo on sitä, että mies myötäilee, alistuu ja näennäisesti nuolee kaikkia sinun päätöksiäsi eli niin, että koet itsesi eräänlaiseksi kuningattareksi suhteessa. Sitähän sinä tuolla ylhäällä kirjoitit.
        Ei liene vaikea päätellä, että jos olet suhteessa kun sekin voi olla täällä vaan luotua mielikuvaa, niin sinulle miehesi on vain sinun tahtoasi myötäilevä sätkynukke. Määrittelet feministisesti, että "jos et tee sitä tee tätä käyttäydy juuri näin kuin haluan saat mennä"
        Jotenkin oletan, että feministin kanssa puhuessani tuo on se parisuhteen kaava miten toimitaan.
        Normaali suhteissa mies eikä nainen määrittele minkäänlaista johtajuutta, vaan silloin eletään ns kompromisseissa ja molempien mielipiteitä kuunnellen.

        Eräs saksalainen ikänainen, joka ei enää taatusti kannata natsismia, kertoi, millainen käsitys saksalaisilla oli aikoinaan tasapuolisuudesta.

        Kun Saksa rupesi häviämään ja liittoutuneet pommittivat heidän kaupunkejaan raunioiksi, he ihmettelivät, kuinka sivistyneinä pidetyt kansat voivat tehdä meille näin, meille viattomille.

        Kun on ollut alttiina pitkäaikaiselle propagandalle, on täysin menettänyt suhteellisuudentajun. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhteessa enemmän on teidän feministien kylvämää miesvihaa ja se on helposti todistettavissa.

        Nimenomaan päinvastainen on helposti todistettavissa. Palsta on täpötäynnä pilluttelua ja kurpittelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että tutustuttaessa kumppaniehdokkaisiin täytyy tietää omat deal breakerit. Ei ole kenenkään edun mukaista jatkaa tapailua deal breakerin (tai useamman) jälkeen.

        Aloitusviestini koski sitä, miten voi tavata feministimiehen.

        Minulle on itsestäänselvyys, että suhteessa neuvotellaan ja tehdään kompromisseja. Kummankin mielipiteet ovat yhtä arvokkaita. Vallan jakaminen tasaisesti on tasa-arvoa.

        🦄

        Ehdottomasti just noin. Parisuhdetta etsiessä kannattaisi ehdottomasti olla selvillä niistä itselle todella tärkeistä asioista. Sillä säästää itseään ja myös toista osapuolta aivan turhalta surulta. Suhteen päättyminen kun on aina surullista ja se sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti just noin. Parisuhdetta etsiessä kannattaisi ehdottomasti olla selvillä niistä itselle todella tärkeistä asioista. Sillä säästää itseään ja myös toista osapuolta aivan turhalta surulta. Suhteen päättyminen kun on aina surullista ja se sattuu.

        Lisään ... kenelläkään kun ei ole oikeutta pyrkiä muuttamaan toista tai pakottaa tätä toimimaan vastoin tahtoaan. Eikä kukaan oikeasti edes pysty toista ihmistä muuttamaan. Muutos voi tapahtua vain ihmisen omasta tahdosta, jos se se tapahtuu. Yleensä muutosta ei juuri tapahdu, joten moiset toiveet ovat turhia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään ... kenelläkään kun ei ole oikeutta pyrkiä muuttamaan toista tai pakottaa tätä toimimaan vastoin tahtoaan. Eikä kukaan oikeasti edes pysty toista ihmistä muuttamaan. Muutos voi tapahtua vain ihmisen omasta tahdosta, jos se se tapahtuu. Yleensä muutosta ei juuri tapahdu, joten moiset toiveet ovat turhia.

        Ja mitä kovemmat vaatimukset, sitä pienempi on ryhmä, mistä voi valita. Siksi feministit jäävät niin usein ilman.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Eräs saksalainen ikänainen, joka ei enää taatusti kannata natsismia, kertoi, millainen käsitys saksalaisilla oli aikoinaan tasapuolisuudesta.

        Kun Saksa rupesi häviämään ja liittoutuneet pommittivat heidän kaupunkejaan raunioiksi, he ihmettelivät, kuinka sivistyneinä pidetyt kansat voivat tehdä meille näin, meille viattomille.

        Kun on ollut alttiina pitkäaikaiselle propagandalle, on täysin menettänyt suhteellisuudentajun. 🌹👀

        Niinpä. Feministit kuvittelevat oman aatteensa sivistyneeksi kuten natsitkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä kovemmat vaatimukset, sitä pienempi on ryhmä, mistä voi valita. Siksi feministit jäävät niin usein ilman.

        Itseasiassa feministit tutkitusti pariutuvat tässä maassa parhaiten.

        Sitä paremmat mahdollisuudet hyvään ja kestävään suhteeseen, mitä tiukemmat kriteerit. Lopulta mitä suurempi tarjokkaiden joukko niin sitä vaikeampi siitä on erottaa kunnollinen yksilö. Suuri tarjokkaiden lauma on siis pelkkä riesa ja vaiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä kovemmat vaatimukset, sitä pienempi on ryhmä, mistä voi valita. Siksi feministit jäävät niin usein ilman.

        Hyvä niin, sillä ei vääränlaisiin tarjokkaisiin kannata tuhlata aikaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa feministit tutkitusti pariutuvat tässä maassa parhaiten.

        Sitä paremmat mahdollisuudet hyvään ja kestävään suhteeseen, mitä tiukemmat kriteerit. Lopulta mitä suurempi tarjokkaiden joukko niin sitä vaikeampi siitä on erottaa kunnollinen yksilö. Suuri tarjokkaiden lauma on siis pelkkä riesa ja vaiva.

        Jep. Nimenomaan niillä "pahimmilla" telaketjufemakoilla, jotka itse tunnen, on kaikkein kestävimmät parisuhteet - kolmenkymmentä vuotta ja yhä näyttää voivan hyvin. Sekin on sinällään jännä, kun eivät todellakaan ole yhdessä minkään hissukoiden kanssa. Sen sijaan hissukkanaiset näyttävät joutuvan lähes aina jätetyiksi, jos nyt ikinä edes parisuhteeseen pääsevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa feministit tutkitusti pariutuvat tässä maassa parhaiten.

        Sitä paremmat mahdollisuudet hyvään ja kestävään suhteeseen, mitä tiukemmat kriteerit. Lopulta mitä suurempi tarjokkaiden joukko niin sitä vaikeampi siitä on erottaa kunnollinen yksilö. Suuri tarjokkaiden lauma on siis pelkkä riesa ja vaiva.

        Hah:D Tuntemani feministit ovat niitä ikisinkkuja joilla ei yleensä ole edes ollut suhteita ja jos on ovat niihin katkeroituneita ja siksi alkaneet vihaamaan miehiä.
        Parisuhteissa olevat naiset ovat normaaleja tasa-arvoa kannattavia eivätkä kannata vihaan perustuvaa feminismiä. Ja miksi kannattaisi. Ovat toisensa poissulkevia seikkoja. Jos vihaat jotain et taatusti halua olla vihaamasi kohteen kanssa tekemisissä.


    • Anonyymi

      Feministisessä parisuhteessa naisella on oikeus käydä voimaantumassa vahvempien ja komeampien miesten seurassa seksuaalisesti. Mies ei kuitenkaan saa muihin naisiin yhtyä, sillä tämä on toksista patriarkaalista kulttuuria. Nainen ei ole miehen omaisuutta!

      • Anonyymi

        Suhteen avoimuus ei liity feminismiin miltään muilta osin kuin siten, että jos avoimesta suhteesta sovitaan, sääntöjen tulee olla kaikille suhteen osapuolille yhtäläiset.

        En itse halua avointa suhdetta. En ole kyllä kokeillutkaan, mutta tiedän, etten viihtyisi sellaisessa.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhteen avoimuus ei liity feminismiin miltään muilta osin kuin siten, että jos avoimesta suhteesta sovitaan, sääntöjen tulee olla kaikille suhteen osapuolille yhtäläiset.

        En itse halua avointa suhdetta. En ole kyllä kokeillutkaan, mutta tiedän, etten viihtyisi sellaisessa.

        🦄

        Avoimessa suhteessa mies saa harrastaa seksiä muiden naisten kanssa. Tämä on sortavaa ja patriarkaalisia valtarakenteita ylläpitävää. Feministisessä parisuhteessa vain naisella on oikeus voimaantua muiden kumppaneiden kanssa.


    • Anonyymi

      Siitä vaan yrittämään. Kohta miehistä tulee pullan tuoksuisia hissukoita jotka eivät uskalla pistää vastaan kuten nykyään on nähty.

      • Anonyymi

        Maailmansivuhan valtaosa ammattileipureista on ollut miehiä. Ei tuossa mitään uutta ole. Musta on aina yhtä hulvatonta, kun joku selittää miten leipomisesta ja ruoanlaitosta tulee muka yhtäkkiä "naisten työ", kun sitä tehdään kotona. Samalla logiikalla siivoamisen ja lastenhoidon pitäisi olla kotona miesten työ. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmansivuhan valtaosa ammattileipureista on ollut miehiä. Ei tuossa mitään uutta ole. Musta on aina yhtä hulvatonta, kun joku selittää miten leipomisesta ja ruoanlaitosta tulee muka yhtäkkiä "naisten työ", kun sitä tehdään kotona. Samalla logiikalla siivoamisen ja lastenhoidon pitäisi olla kotona miesten työ. 😁

        Kyllä he miehet siivoaa ja tekee ruokaa kun yksin elävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä he miehet siivoaa ja tekee ruokaa kun yksin elävät.

        Ja tosi moni myöskin työkseen.


    • Anonyymi

      Kiitti tiedosta, mutta on löytynyt jo. Äsken vielä kysymyllä varmistn. Ensin vastasi, että kyllä kai hän on vähän feministi. Kysyin, että miten niin vähän? No aika paljon sitten, vastas. 😄

      • Anonyymi

        Ja sitten heräsit unestasi. xD


      • Anonyymi

        Kiva kuulla. 😁 Feministimiehet arvostavat naisten lisäksi usein myös luontoa ja eläimiä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla. 😁 Feministimiehet arvostavat naisten lisäksi usein myös luontoa ja eläimiä.

        🦄

        Vkl tuo pelasti terassin laatoilta sateen tuomaan kastemadon 😄


    • Anonyymi

      Kuin pyörä kiinni aisaan?

    • Anonyymi

      Aloituksen listaus tuo mieleen naisen, joka tarvitsee jatkuvasti varmuuden tunnetta ja on valmis lemppaamaan pienestä säröstä. Miehen täytyy olla, kuinkahan sen muotoilisi, tietyllä tapaa pehmeä, jotta jaksaa ottaa vastaan ääneen kerrottua tasa-arvoiseksi kehumista. En nyt oikein hoksaa, miten aate-ismin sisällyttäisi arjen parisuhteeseen saman katon alle ja sinne nyt vain kuuluu välillä myös riidat ja erimielisyydet. Jos joka sanasta pitää hakea tasa-arvoa, niin lienee parempi asua sinkkuna tai jossakin valmiissa femakkokommuunissa. - cu-

      • Anonyymi

        Sitähän tuo feminismi on. Haetaan vain vikoja miehestä. Ja jos mies ei myötäile kaikkia feministin toiveita hän on yhtäkuin "saa mennä" tyyppiä.
        Sehän tästä hauskan tekeekin, kun kuinka alisteinen ja syrjäytynyt miehen pitää olla että alistuu feministiseen ja narsistiseen elämään käskyvallan alle.
        Normaali mies haluaa normaalin naisen eikä mitään katkeraa ja vihaista feministi jyrää.
        Naurettavia nämä femakoiden selitykset tässä keskustelussa. xD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän tuo feminismi on. Haetaan vain vikoja miehestä. Ja jos mies ei myötäile kaikkia feministin toiveita hän on yhtäkuin "saa mennä" tyyppiä.
        Sehän tästä hauskan tekeekin, kun kuinka alisteinen ja syrjäytynyt miehen pitää olla että alistuu feministiseen ja narsistiseen elämään käskyvallan alle.
        Normaali mies haluaa normaalin naisen eikä mitään katkeraa ja vihaista feministi jyrää.
        Naurettavia nämä femakoiden selitykset tässä keskustelussa. xD

        Varsinkin pitkäksi aikomansa suhteen luomisessa on äärimmäisen varovainen, ettei vain saa riesaksensa ikuista jyrää. Eroonhan se vain johtaisi. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Varsinkin pitkäksi aikomansa suhteen luomisessa on äärimmäisen varovainen, ettei vain saa riesaksensa ikuista jyrää. Eroonhan se vain johtaisi. 🌹👀

        Juuri tuo on ollut naisten ikiaikainen pulma. Se miten välttyä saamasta riesakseen ikuista jyrää. Siksi etsimme feminististä ja tasa-arvoa haluavaa ja kannattavaa miestä. Jyräävä setämies on mennyttä aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuo on ollut naisten ikiaikainen pulma. Se miten välttyä saamasta riesakseen ikuista jyrää. Siksi etsimme feminististä ja tasa-arvoa haluavaa ja kannattavaa miestä. Jyräävä setämies on mennyttä aikaa.

        Ja jäätte ilman, koska jos jotain vihaa ei tämän kanssa halua olla missään tekemisissä. Siksi feministit ovat kaikki sinkkuja. "Setämies" siinä yksi malliesimerkki sukupuoleen kohdistuvasta syrjinnästä ja nimittelystä.
        Eikä liene vaikea arvata, että kannatat myös nykyistä pääministeriä joka on kunnostautunut ikään ja sukupuoleen kohdistuvalla syrjinnällään.


    • 11. Käytä emännän kylpytakkia ja pampula pompula aamutossuja. :)

      • Tai.. Pyydä samanlaiset joululahjaksi.


      • Anonyymi

        Kai emäntä saa käyttää joitain sinun vaatekappaleitasi myös? 😂

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai emäntä saa käyttää joitain sinun vaatekappaleitasi myös? 😂

        🦄

        Käyttää. T-paitoja ja boksereita. :)


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Käyttää. T-paitoja ja boksereita. :)

        Kuulostaa tasapuoliselta. Jatkakaa samaan malliin. 😁

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa tasapuoliselta. Jatkakaa samaan malliin. 😁

        🦄

        Ehdottomasti. Pampula pompula tossut on aika päheet miehelläkin.


    • Palstan setämiehet kipuilee... mutta suotta.

      Ohjeet on feministimiehen löytämiseen, ei setämiehen muuksi muuttamiseen. Setämiehet saa olla mitä tykkää. 😁

      Mutta hyvä aloitus, näkee, eträ tekee joillekin tiukkaa. 😁👌

      Ja toiseen erään....

      • Anonyymi

        Jep, hyvä aloitus ja todella näkee miten eräitä ahdistaa. Siinähän kipuilevat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, hyvä aloitus ja todella näkee miten eräitä ahdistaa. Siinähän kipuilevat.

        Joo, kun eihän tälläiseen tarvitse mitään kommentoida, jos ei satu olemaan feministimies. 😁

        Kuitenkin ihan hädissään jotkut vänkäämässä. 🤣


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo, kun eihän tälläiseen tarvitse mitään kommentoida, jos ei satu olemaan feministimies. 😁

        Kuitenkin ihan hädissään jotkut vänkäämässä. 🤣

        Jep ja vielä just sitä setämiehen arkkityyppiä, joka yrittää kertoa naiselle mitä nainen oikeasti ajattelee. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo, kun eihän tälläiseen tarvitse mitään kommentoida, jos ei satu olemaan feministimies. 😁

        Kuitenkin ihan hädissään jotkut vänkäämässä. 🤣

        Tämän ketjun seuraaminen on ollut erittäin viihdyttävää.

        Disse: feminismisi aitous ja syvyys on yllättänyt positiivisesti. 😁 Samoin joku tai jotkut anonyymit ovat olleet tiiviisti hengessä mukana.

        "Ohjeet on feministimiehen löytämiseen, ei setämiehen muuksi muuttamiseen. Setämiehet saa olla mitä tykkää. 😁"

        Tämä meni naulan kantaan. Ehkä vaihtaisin setämiehen tilalle jotain kohteliaampaa, mutta muuten.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep ja vielä just sitä setämiehen arkkityyppiä, joka yrittää kertoa naiselle mitä nainen oikeasti ajattelee. 😁

        Joo. Kyniksen hahmo tuntuu tietävän ja selittää mukamas biologialla ja ties millä. 😁

        Hauskaa, kuten pelikin nyt... ihmeellä Kanukit vaan tuli tasoihin. 🤣


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo. Kyniksen hahmo tuntuu tietävän ja selittää mukamas biologialla ja ties millä. 😁

        Hauskaa, kuten pelikin nyt... ihmeellä Kanukit vaan tuli tasoihin. 🤣

        Hieman turhankin törkeää peliä taas tuomarit sallivat. Mä en oikein ikinä ymmärrä näiden loppuotteluiden tuomaripolitiikkaa. On meinaan aina sama juttu, vaikka Suomi ei edes olis loppuottelussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämän ketjun seuraaminen on ollut erittäin viihdyttävää.

        Disse: feminismisi aitous ja syvyys on yllättänyt positiivisesti. 😁 Samoin joku tai jotkut anonyymit ovat olleet tiiviisti hengessä mukana.

        "Ohjeet on feministimiehen löytämiseen, ei setämiehen muuksi muuttamiseen. Setämiehet saa olla mitä tykkää. 😁"

        Tämä meni naulan kantaan. Ehkä vaihtaisin setämiehen tilalle jotain kohteliaampaa, mutta muuten.

        🦄

        No minulle tulee mieleen vaan setämies-termi, toinen ois buumeri.

        Ei nykyään tarvitse edes olla mikään feministimies, että kohtelee naisia ihmisenä, kuten muitakin ja osaa arvostaa muita.

        Mutta tää palsta on provojen aluetta.. . Ei tarvitse olla oikeasti sanojrnsa takana... siksipä näitä Kyniksiä on...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hieman turhankin törkeää peliä taas tuomarit sallivat. Mä en oikein ikinä ymmärrä näiden loppuotteluiden tuomaripolitiikkaa. On meinaan aina sama juttu, vaikka Suomi ei edes olis loppuottelussa.

        No ei ole helppo homma sekään. Aika vaikeaa on löytää oikea linja...

        Mutta jännä peli ja joka jätkä molemmista joukkueista on antanut kaiken kentälle. Nyt vaan odotetaan ekaa virhettä ja onnistumista. Ihan sama kuin käy, niin huikea näytelmä. 😁👌


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No minulle tulee mieleen vaan setämies-termi, toinen ois buumeri.

        Ei nykyään tarvitse edes olla mikään feministimies, että kohtelee naisia ihmisenä, kuten muitakin ja osaa arvostaa muita.

        Mutta tää palsta on provojen aluetta.. . Ei tarvitse olla oikeasti sanojrnsa takana... siksipä näitä Kyniksiä on...

        Ei musta setämies ole yhtään sen loukkaavampi termi kuin tätinainen (tai kukkahattutäti/-setä). Kuvaa erinomaisen hyvin ihmistyyppiä, jota tarkoitetaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei musta setämies ole yhtään sen loukkaavampi termi kuin tätinainen (tai kukkahattutäti/-setä). Kuvaa erinomaisen hyvin ihmistyyppiä, jota tarkoitetaan.

        No toisaalta voisin kyllä itsekin lukeutua niihin. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No toisaalta voisin kyllä itsekin lukeutua niihin. 😁

        Ja ihan varmasti joissain asioissa lukeudutkin. Jokainen meistä lukeutuu jossain kohtaa setämiehiin ja tätinaisiin ja varmasti myös kukkahattutäteihin ja kukkahattusetiin. Jokaisella on ne asiat, joissa asenne erilaisuuteen ja erilaisiin mielipiteisiin on noiden titteleiden mukaista. Itse olen elämän varrella kuullut paljon pahempiakin nimityksiä itsestäni, enkä jaksa ottaa nokkiini niistäkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihan varmasti joissain asioissa lukeudutkin. Jokainen meistä lukeutuu jossain kohtaa setämiehiin ja tätinaisiin ja varmasti myös kukkahattutäteihin ja kukkahattusetiin. Jokaisella on ne asiat, joissa asenne erilaisuuteen ja erilaisiin mielipiteisiin on noiden titteleiden mukaista. Itse olen elämän varrella kuullut paljon pahempiakin nimityksiä itsestäni, enkä jaksa ottaa nokkiini niistäkään.

        Mitä sitä oikeesti välittääkään, mitä muut sanoo, kunhan itse tietää mitä on...

        Mut nyt pitää lähtee torille. 😁

        Moido!

        (Puran sen pirun vaneriaidan Mantan ympäriltä, sorkkarauta mukana! 🤣👌)


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mitä sitä oikeesti välittääkään, mitä muut sanoo, kunhan itse tietää mitä on...

        Mut nyt pitää lähtee torille. 😁

        Moido!

        (Puran sen pirun vaneriaidan Mantan ympäriltä, sorkkarauta mukana! 🤣👌)

        Pidä hauskaa. Älä joudu putkaan. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidä hauskaa. Älä joudu putkaan. 🤣

        Emmä .ihkään torille mee, kunhan leukailin. Aamulla töihin. 😁👌


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Emmä .ihkään torille mee, kunhan leukailin. Aamulla töihin. 😁👌

        No pöh! Just näin otsikon, että Manta on vallattu. Ajattelin, että siellä se sun sorkkarautas nyt on tositoimissa. 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        No pöh! Just näin otsikon, että Manta on vallattu. Ajattelin, että siellä se sun sorkkarautas nyt on tositoimissa. 😉

        No totuudennimissä piereskelin omassa sängyssä savon sytäömmessä. :oD

        Ja oikeesti Mantan ois voinut säästää ja juhlia muuten. Ehkä siinä uima.... eikun suihkulähteessä ois saanut kahlata ja vähän kellua. :oD


      • Anonyymi

        No sinähän olet tunnetusti palstan feministien nuoleskelija etkä uskalla sanoa todellista mielipidettäsi ettet suututtaisi näitä miehiin katkeroituneita feministejä.
        Toisaalta pisteet siitä, että yleensä keskustelet asiallisesti ja vähemmän pyrit loukkaamaan ulkopuolisia.
        Ilmeisesti sinäkin lienet pääministerin kannattajia sillä hänhän on kunnostautunut setämies yms mies sukupuolta ja ikäryhmiä loukkaavin termein.
        Selitä siis mitä sana "setämies" tarkoittaa? Tietoinen loukkaava termihän se on.
        Setämiestittelet siis minuakin joka on keski-ikäinen naimisissa oleva mies joka kannattaa sukupuolten tasa-arvoa eikä minkäänlaisia vihaan perustuvia -ismejä.
        Eli minusta voi siis puhua loukkaavaan sävyyn, koska en osallistu feministien huutokilpaan ja hauku muita miehiä päätyökseni ja näin samalla alista itseäni feministien kynnysmatoksi. Niinkö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän olet tunnetusti palstan feministien nuoleskelija etkä uskalla sanoa todellista mielipidettäsi ettet suututtaisi näitä miehiin katkeroituneita feministejä.
        Toisaalta pisteet siitä, että yleensä keskustelet asiallisesti ja vähemmän pyrit loukkaamaan ulkopuolisia.
        Ilmeisesti sinäkin lienet pääministerin kannattajia sillä hänhän on kunnostautunut setämies yms mies sukupuolta ja ikäryhmiä loukkaavin termein.
        Selitä siis mitä sana "setämies" tarkoittaa? Tietoinen loukkaava termihän se on.
        Setämiestittelet siis minuakin joka on keski-ikäinen naimisissa oleva mies joka kannattaa sukupuolten tasa-arvoa eikä minkäänlaisia vihaan perustuvia -ismejä.
        Eli minusta voi siis puhua loukkaavaan sävyyn, koska en osallistu feministien huutokilpaan ja hauku muita miehiä päätyökseni ja näin samalla alista itseäni feministien kynnysmatoksi. Niinkö?

        No sellainen perustyypillinen "setämies" ei liioin mieti edes, miksi vastustaa feminismiä...riittää kun äijät teboilin pöydässäkin lyö nyrkkiä pöytään, kun puhutaan feministeistä tai tasa-arvosta. Setämies kiroilee ja öyhöttää vaan kun "miehen pitää öyhöttää" ja olla Ano Turtiainen.

        Tässäkin aloituksessa ei ollut mitään, missä haukutaan miestä mitenkään.

        Niin, eikä minun tarvitse feministejä nuoleskella, koska olen itsekin sellainen. Ja minusta feminismi ei ole vain naisten etujen ajamista, vaan ihmisten tasa-arvon ajamista...nimitys on vaan esihistoriallinen, eikä oikein sovi nykyaikaan...

        Niin ja kyllä sinut luettelen yllämainittuun "setämies"-ketegoriaan tai sitten ihan boomeriksi.... Koitat kovasti olla kohtelias, mutta ei siitä kyllä tule sitten niin yhtikäs mitään. Yleissivistyksessä on aukkoja ja ne korjaat öyhötyksellä. Sori vaan...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No sellainen perustyypillinen "setämies" ei liioin mieti edes, miksi vastustaa feminismiä...riittää kun äijät teboilin pöydässäkin lyö nyrkkiä pöytään, kun puhutaan feministeistä tai tasa-arvosta. Setämies kiroilee ja öyhöttää vaan kun "miehen pitää öyhöttää" ja olla Ano Turtiainen.

        Tässäkin aloituksessa ei ollut mitään, missä haukutaan miestä mitenkään.

        Niin, eikä minun tarvitse feministejä nuoleskella, koska olen itsekin sellainen. Ja minusta feminismi ei ole vain naisten etujen ajamista, vaan ihmisten tasa-arvon ajamista...nimitys on vaan esihistoriallinen, eikä oikein sovi nykyaikaan...

        Niin ja kyllä sinut luettelen yllämainittuun "setämies"-ketegoriaan tai sitten ihan boomeriksi.... Koitat kovasti olla kohtelias, mutta ei siitä kyllä tule sitten niin yhtikäs mitään. Yleissivistyksessä on aukkoja ja ne korjaat öyhötyksellä. Sori vaan...

        Jos yleissivistyksen aukoiksi lasketaan se, että ei valitse puoliaan ja ala kannattamaan epätasa-arvoa ajavaa feminismiä saati muita kahtiajakoon perustuvia ismejä, niin olet melko pahasti itse viha kulttuurissa mukana.
        Kaksinaismoralistista puhua samaan aikaan tasa-arvosta, kun samalla haukutaan miehet tai ylipäätään ikään perustuen ikäluokat.
        Joku Ano on yksinäinen sekopää mikä ei kuulu tähän keskusteluun milläänmuotoa, joten turha alkaa politisoimaan asiaa, vaikka politikointiin feminismi tuntuu perustuvan. Samaan aikaan kun esitetään ns suvaitsevaa, niin solvataan ja pilkataan ihmisiä jotka eivät kannata samoja puolueita kuin itse. Tuohan on suoranaista natsismia. Tai kuten kremlissä toimitaan. "Jos et kannata meitä sinut hiljennetään tai nauretaan pihalle"
        Ja tämmöinen sakki todellakin puhuu tasa-arvosta. Sehän on suorastaan sairasta.
        Jos arvostuksesi perustuu sukupuoleen, ikään tai poliittiseen suuntautumiseen olet silloin avoimesti epätasa-arvon kannattaja. Aivan turha ratsastaa millään tasa-arvo nimikkeellä.
        Kommentillasi pyrit hakemaan palstafeministejä komppaamaan puheitasi ja perustat sen sillä helpommalla eli pyrit mustamaalaamaan vastakirjoittajan eri termein on se sitten teboilin baarin nyrkin heiluttaja tai mikä hyvänsä.
        Eli rakentava henkilökohtainen keskustelu on sinulle vaikeaa, koska pyrit hakemaan tyylilläsi komppaajia niinkö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos yleissivistyksen aukoiksi lasketaan se, että ei valitse puoliaan ja ala kannattamaan epätasa-arvoa ajavaa feminismiä saati muita kahtiajakoon perustuvia ismejä, niin olet melko pahasti itse viha kulttuurissa mukana.
        Kaksinaismoralistista puhua samaan aikaan tasa-arvosta, kun samalla haukutaan miehet tai ylipäätään ikään perustuen ikäluokat.
        Joku Ano on yksinäinen sekopää mikä ei kuulu tähän keskusteluun milläänmuotoa, joten turha alkaa politisoimaan asiaa, vaikka politikointiin feminismi tuntuu perustuvan. Samaan aikaan kun esitetään ns suvaitsevaa, niin solvataan ja pilkataan ihmisiä jotka eivät kannata samoja puolueita kuin itse. Tuohan on suoranaista natsismia. Tai kuten kremlissä toimitaan. "Jos et kannata meitä sinut hiljennetään tai nauretaan pihalle"
        Ja tämmöinen sakki todellakin puhuu tasa-arvosta. Sehän on suorastaan sairasta.
        Jos arvostuksesi perustuu sukupuoleen, ikään tai poliittiseen suuntautumiseen olet silloin avoimesti epätasa-arvon kannattaja. Aivan turha ratsastaa millään tasa-arvo nimikkeellä.
        Kommentillasi pyrit hakemaan palstafeministejä komppaamaan puheitasi ja perustat sen sillä helpommalla eli pyrit mustamaalaamaan vastakirjoittajan eri termein on se sitten teboilin baarin nyrkin heiluttaja tai mikä hyvänsä.
        Eli rakentava henkilökohtainen keskustelu on sinulle vaikeaa, koska pyrit hakemaan tyylilläsi komppaajia niinkö?

        En hae komppaajia ja uskonkin, että moni naiskirjoittelija saattaa olla pidättyväisempi arvostelemaan muita.

        Feminismi kyllä ei aja mitään epätasa-arvoa, vaan on aikoinaan ihan älymmystömiesten ja naisten kehittelemä ajatus juurikin sukupuolten tasa-arvoistamisesta. Mutta oikeasti siihen ei tarvitakaan mitään ismiä. Vaan kyllä siitä tulee vallitseva tila jatkossa hyvinvointimaailmaan.

        Eikä oikeastaan tarvitakaan mitään feminismiä enää. Ihan koko maailma on länsi edellä muuttumassa sukupuoliroolittomaan tapaan elää. Joillekin miehille se vaan tuntuu olevan tiukempaa hyväksyä ja se koetaan uhkaksi, ihan vaan varmuuden vuoksi.

        Naisia tytöttelevät ja alentavat muinaismiehet väistyy muristen pikkuhiljaa vanhoinkoteihin ja sitä kautta multiin, mutta uusi sukupolvi on jo varhaiskasvatuksesta lähtien oppinut, että olitpa ritva tai kalle, niin itse teet elämäsi. Eikä heillä ole samaa vastakkainasettelua, kuten sinäkin tykkäät tehdä.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        En hae komppaajia ja uskonkin, että moni naiskirjoittelija saattaa olla pidättyväisempi arvostelemaan muita.

        Feminismi kyllä ei aja mitään epätasa-arvoa, vaan on aikoinaan ihan älymmystömiesten ja naisten kehittelemä ajatus juurikin sukupuolten tasa-arvoistamisesta. Mutta oikeasti siihen ei tarvitakaan mitään ismiä. Vaan kyllä siitä tulee vallitseva tila jatkossa hyvinvointimaailmaan.

        Eikä oikeastaan tarvitakaan mitään feminismiä enää. Ihan koko maailma on länsi edellä muuttumassa sukupuoliroolittomaan tapaan elää. Joillekin miehille se vaan tuntuu olevan tiukempaa hyväksyä ja se koetaan uhkaksi, ihan vaan varmuuden vuoksi.

        Naisia tytöttelevät ja alentavat muinaismiehet väistyy muristen pikkuhiljaa vanhoinkoteihin ja sitä kautta multiin, mutta uusi sukupolvi on jo varhaiskasvatuksesta lähtien oppinut, että olitpa ritva tai kalle, niin itse teet elämäsi. Eikä heillä ole samaa vastakkainasettelua, kuten sinäkin tykkäät tehdä.

        Niinpä. Feminismiä ei täällä tarvita, kun täällä on jo tasa-arvo. Siitä huolimatta feministit valittavat jatkuvasti ja sillä erolla, että heidän valitus perustuu miehiin koskevaan vihaan. Jos he ajaisivat tasa-arvoa, niin miksi eivät sitten mene islamistisiin yms maihin valittamaan? Eli valitetaan vain valittamisen ilosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Feminismiä ei täällä tarvita, kun täällä on jo tasa-arvo. Siitä huolimatta feministit valittavat jatkuvasti ja sillä erolla, että heidän valitus perustuu miehiin koskevaan vihaan. Jos he ajaisivat tasa-arvoa, niin miksi eivät sitten mene islamistisiin yms maihin valittamaan? Eli valitetaan vain valittamisen ilosta.

        Tasa-arvoinen yhteiskunta on sama asia kuin feministinen yhteiskunta. Elät jo sellaisessa. :o)
        Vaikka täytyy sanoa, ettei Suomen nykyinen puolustusvoimat ole ihan tasa-arvoinen, mutta lapsen askelin sitäkin kohti mennään ja voihan Nato tuoda siihen oman kiihdyttävän lisänsä aikanaan...ja toivottavasti.

        Siis sinusta feministit valittavat miesten vihasta? (kö?)

        Ja mitä täällä kirjoitetut asiat liittyy islamistisiin maihin mitenkään? Ensin kirjoitit, ettei saa vetää hommaa politiikkaan suotta ja nyt itse sinkoat islamilaisiin maihin...

        Voitko vielä kertoa vaikka yhden konkreettisen feministien valituksen miehiä kohtaan?
        Se helpottaisi kummasti päästä ajatuksesi päälle.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tasa-arvoinen yhteiskunta on sama asia kuin feministinen yhteiskunta. Elät jo sellaisessa. :o)
        Vaikka täytyy sanoa, ettei Suomen nykyinen puolustusvoimat ole ihan tasa-arvoinen, mutta lapsen askelin sitäkin kohti mennään ja voihan Nato tuoda siihen oman kiihdyttävän lisänsä aikanaan...ja toivottavasti.

        Siis sinusta feministit valittavat miesten vihasta? (kö?)

        Ja mitä täällä kirjoitetut asiat liittyy islamistisiin maihin mitenkään? Ensin kirjoitit, ettei saa vetää hommaa politiikkaan suotta ja nyt itse sinkoat islamilaisiin maihin...

        Voitko vielä kertoa vaikka yhden konkreettisen feministien valituksen miehiä kohtaan?
        Se helpottaisi kummasti päästä ajatuksesi päälle.

        Kynistä nyppii, että nykyään miesten perseilyä ei enää paineta villaisella. Siitä ei saisi puhua eikä siihen saisi puuttua. Kynistä nyppii, että naiset ei enää joudu huolimaan mitä tahansa retaletta hoivattavakseen, että naisen ei tarvitse sietää kaikkea, että nainen voi jäädä yksineläjäksi, että naisella on itsemääräämisoikeus, että naiset pärjää koulussa ja työelämässä ja että miehiltäkin odotetaan vastuunkantoa ja vastuun jakamista.

        Mutta Kynis onkin ehta setämies. Ikää on onneksi sen verran, että kilometrien loppupää häämöttää jo eikä kukaan ota tuollaista vanhaa luolamiestä enää tosissaan. Nykynuoriso on paljon fiksumpaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kynistä nyppii, että nykyään miesten perseilyä ei enää paineta villaisella. Siitä ei saisi puhua eikä siihen saisi puuttua. Kynistä nyppii, että naiset ei enää joudu huolimaan mitä tahansa retaletta hoivattavakseen, että naisen ei tarvitse sietää kaikkea, että nainen voi jäädä yksineläjäksi, että naisella on itsemääräämisoikeus, että naiset pärjää koulussa ja työelämässä ja että miehiltäkin odotetaan vastuunkantoa ja vastuun jakamista.

        Mutta Kynis onkin ehta setämies. Ikää on onneksi sen verran, että kilometrien loppupää häämöttää jo eikä kukaan ota tuollaista vanhaa luolamiestä enää tosissaan. Nykynuoriso on paljon fiksumpaa.

        No joo... siis kyllähän varmaan on muitakin, jotka näkee feministin aina vaan ääripään tempauksia järjestäväksi hirmuksi, mikä treenaa lantionpohjan lihaksia ketsuppipullolla. :oD

        Mutta tosiaan, maailma muuttuu ja entisestä feminismistä tulee ihan normaalia ja itsestäänselvää... just pojan kanssa mietittiin kerran, että se nimitys on jo jokseenkin harhaanjohtavaa, varsinkin kun maailma on muuttunut paljon...se viittaa naissukupuoleen enemmän kansankuuloisesti ja saattaa aiheuttaa närää siksikin...

        Saisivat keksiä uusia ja täsmällisempiä termejä. :o)


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tasa-arvoinen yhteiskunta on sama asia kuin feministinen yhteiskunta. Elät jo sellaisessa. :o)
        Vaikka täytyy sanoa, ettei Suomen nykyinen puolustusvoimat ole ihan tasa-arvoinen, mutta lapsen askelin sitäkin kohti mennään ja voihan Nato tuoda siihen oman kiihdyttävän lisänsä aikanaan...ja toivottavasti.

        Siis sinusta feministit valittavat miesten vihasta? (kö?)

        Ja mitä täällä kirjoitetut asiat liittyy islamistisiin maihin mitenkään? Ensin kirjoitit, ettei saa vetää hommaa politiikkaan suotta ja nyt itse sinkoat islamilaisiin maihin...

        Voitko vielä kertoa vaikka yhden konkreettisen feministien valituksen miehiä kohtaan?
        Se helpottaisi kummasti päästä ajatuksesi päälle.

        Islam ei ole politiikkaa vaan uskontoa. Noin alkeellistako sinun "sivistyksesi" on? :0
        Kuulut samaan kuplaan palstafeministien kanssa. Miehiä haukutaan kilpaa, mutta sille omalle haukkumiselle ollaan sokeita. Käytännössä jokaisessa keskustelussa täällä se sama oksennus miehiä kohtaan näkyy. Senkuin menet ja luet.
        Ja turha yrittää vääntää feminismistä synonyymiä tasa-arvolle. Sehän on tasan sama, kun väittäisit sovinismia tasa-arvoksi. Mikään viha -ismi ei sovi sivistyneeseen yhteiskuntaan. Kuten sanoin menkööt islamistisiin maihin valittamaan ismejään missä saavat taatusti vihaa myös takaisin. Helppohan se on kitistä sellaisille jotka eivät anna samalla mitalla takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kynistä nyppii, että nykyään miesten perseilyä ei enää paineta villaisella. Siitä ei saisi puhua eikä siihen saisi puuttua. Kynistä nyppii, että naiset ei enää joudu huolimaan mitä tahansa retaletta hoivattavakseen, että naisen ei tarvitse sietää kaikkea, että nainen voi jäädä yksineläjäksi, että naisella on itsemääräämisoikeus, että naiset pärjää koulussa ja työelämässä ja että miehiltäkin odotetaan vastuunkantoa ja vastuun jakamista.

        Mutta Kynis onkin ehta setämies. Ikää on onneksi sen verran, että kilometrien loppupää häämöttää jo eikä kukaan ota tuollaista vanhaa luolamiestä enää tosissaan. Nykynuoriso on paljon fiksumpaa.

        Ja näin kommentoi itseään sivistyneenä pitävä muka tasa-arvoa ajava feministi.
        Ikärasismisi yms lienee idolisi pääministerin aikaansaannoksia kahtia jakavassa politiikassaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Islam ei ole politiikkaa vaan uskontoa. Noin alkeellistako sinun "sivistyksesi" on? :0
        Kuulut samaan kuplaan palstafeministien kanssa. Miehiä haukutaan kilpaa, mutta sille omalle haukkumiselle ollaan sokeita. Käytännössä jokaisessa keskustelussa täällä se sama oksennus miehiä kohtaan näkyy. Senkuin menet ja luet.
        Ja turha yrittää vääntää feminismistä synonyymiä tasa-arvolle. Sehän on tasan sama, kun väittäisit sovinismia tasa-arvoksi. Mikään viha -ismi ei sovi sivistyneeseen yhteiskuntaan. Kuten sanoin menkööt islamistisiin maihin valittamaan ismejään missä saavat taatusti vihaa myös takaisin. Helppohan se on kitistä sellaisille jotka eivät anna samalla mitalla takaisin.

        Eli uskonnollako sitten voi määritellä ihmisiä ja ryhmiä?

        Eli sinulla ei ole sanoa muuta kuin oma fiilis? Jos sinusta tuntuu, että feministit kiukuttelee sinusta miehenä, niin sehän on sinun ongelma ja varsinkin kun et osaa oijeasti edes kertoa, mistä muka on kyse.

        Eli tyhjänjankkaamista sulta. Oletko sukua Kynikselle? Sekin jankkaa, mutta ei osaa näyttää faktoja, eikä perustella.


    • Anonyymi

      Jopa kiltin ja kunnollisen miehen seksitön elämä näyttelee keskeistä osaa pohdittaessa huomaamattomia haittatekijöitä. Täytyy siitä huolimatta että maailmalla on viime aikoina tapahtunut paljon, todeta, että feministinen miesviha havainnollistaa hyvinvointimalliamme sekä erilaisissa laitoksissa tapahtuvaa valmistusta.

      Tapahtumat viime aikoina osoittavat, että setämiesten himokkaat katseet avaavat itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti ilmiöiden liiallista nonfiguratiivisuutta. Tilastot osoittavat, että väkivaltaisesti ähkivä jännämies yllättää toimivuudellaan, ja selvittää samalla viimeaikaisia absurdeja väittämiä.

      Yksilötasolla luulisi olevan selvää, että heikkojen feministimiesten munattomuus ja nössöys aiheuttaa huolestumista suunniteltaessa peräänkuulutettua lakonisuutta.

    • Anonyymi

      Naisella ei voi olla penistä.

      Mies ei voi synnyttää.

      • Anonyymi

        Kaikilla miehillä ei ole penistä, kaikki naiset eivät synnytä.


    • Anonyymi

      Naapurissa asuu aika perseva muijja. Huh huh aikamoinen kinkku.

    • Anonyymi

      Ja taas Kynis poistatti kommentin, jossa hänet paljastetaan. Luuletko urpo tosissasi, ettei muut huomaa samaa kuin minä? :-D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3239
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1753
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1295
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1263
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1158
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      831
    Aihe