Sitä miten moneen ihmiseen, ihmiskohtaloon se vaikuttaa. Heidän perheensä, lähipiirinsä ja ne toiset osapuolet ja niiden toisten osapuolten läheiset jopa.
Sillä on kauaskantoisia seurauksia, kun puolisot alkavat pettämisleikkinsä. Kannattaisi pitää koivet ristissä muiden kuin oman puolisonsa seurassa.
Pettävät eivät tule ymmärtäneeksi tekojensa seurausta
6
778
Vastaukset 6
- Anonyymi
Pettäminen on erittäin paha asia.
Itse en petä koskaen halua siinä mielessä rikkoa toistq
Ensin selvä ero jos ei kykene parisuhteessa olemaan nykyisen kanssa
Pettämunen on äärummäisen väkivaltainen teko- Anonyymi
Ja enemmän kui yleistä.
- Anonyymi
Juurikin näin
- Anonyymi
Hyvinkin väkivaltainen, henkistä väkivaltaa
- Anonyymi
Totta. Pelko oman parisuhteen onnistumisesta voi siirtyä seuraavalle sukupolvelle, ehkä ei uskalleta edes sitoutua.
- Anonyymi
Sivusuhteen aloitti välttääkseen mielipahaa kenellekään hionut ja hitsannut etäisyyttä kaikkeen mutta kiinni jäi juuri tuolla teollaan ei tuollainen osaa ajatella kun itseään kärsii ajoittaisesta mustasukkaisuudesta mutta onko siihen oikeutta pettäminen sivuteiden luominen on sairasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493