Jopon laakerista puuttuu 2 kuulaa. Pitääkö se vaihtaa vai pystyykö sillä ajamaan
Jopon laakerit
3
66
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulia myydään jokaisessa asiantuntevassa pyöräliikkeessä. Oikea määrä on täysi kuppi -1, tiedoksi jos et näe räjäytyskuvasta tai muuten tiedä.
- Anonyymi
Ei pysty ajamaan.
- Anonyymi
Laakerikuuliakin saa aivan irrallisina erikokoisia, mutta suosittelen ottamaan koko laakerin, ellei kuulan koko ole sitten erittäin harvinainen jota ei löydy mistään sitten..
Itse en ole päässyt vielä pyöräilemään koko keväänä ollenkaan, kesärenkaan pystyin vaihtamaan, pahasti loukkaantunut, elenkin meni puoli päivää sairaalassa.
Nelipyörällä eli rollaattorilla olen pystynyt pyöräilemään kyllä :D
Ja pyörätuolilla :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995