Jare kuoppasi Cheek-hahmon ja alkoi olla oma itsensä

Mutta pystynköhän mä palstahahmoni kanssa samaan? 🤔

Meinaan vain, että monet vakiopuheenaiheeni alkaa olla jokseenkin loppuunkaluttuja, kun erilaisista tapahtumista (kilpa-autoilu-ura, teini-iän tyttöystävähaasteet yms.) alkaa olla jo yli 10 vuotta aikaa, ihmisiä on nukkunut pois, globaali tilanne mennyt aivan uusiksi jne. Samaten koko nimimerkkini etymologia alkoi olla aika vanhentunutta, eikä kuvastanut nykyistä mua erityisen ajankohtaisesti, vaikka aina tavalla tai toisella siinä on p-kirjain esiintynyt. 🙄

En tiedä jaksanko vihoitella siitä, että ylläpito poisti sunnuntai-iltana kesken kisan mun laatiman Indy-ketjun, vaikka jääkiekkoaiheisia aloituksia oli ja saa olla tusinatolkulla. Indy kun nyt on vain kerran vuodessa, ja mä niputin aihepiirin yhden ja saman otsikon alle päivää ennen kisaa, enkä spämmännyt palstalle pitkin toukokuuta jokaikistä seinäänajoa tai omasta mielestäni mielenkiintoista tilastokukkasta, niin en tiedä ketä se ketju sunnuntaina sitten häiritsi. Heja Swerige ja onnea Marcus Ericssonille!

Ja miksi en vihoittele siitä ketjun poistosta ylläpidolle, niin aiemman nikkini uusien viestien esikatselussa näkyi tähänastinen rimanalitus kommentoinnissa palstalla. Trollihahmoja nyt saa haukkua ihan miksi huvittaa, ei niiden kunniaa voi loukata, mutta vihjailut muutama vuosi sitten myymäni ajoneuvon uudesta omistajasta meni kyllä sellasen "punaisen viivan" yli ja sen taisi tajuta ylläpitokin. Tosin sitä en tiedä, miksi sen takia piti koko ketju poistaa 🙄

---

Sitä en tiedä mitähän tänne kirjoittelen jatkossa, mutta aika selvää näyttäisi olevan että ajankohtaisista urheilutapahtumista pitäisi osata valkata oikeat lajit, joten annan niistä paremmin tietäville mahdollisuuden ruotia lätkää ja futista vapaammin ilman mitään häiritsevää bensankatkua palstalla.

Enkä tiedä tarvitseeko kaikkia menneisyyden asioita kerrata jatkossa moneen kertaan täälläkään, kun olen monista niistä päässyt jo muutenkin osapuilleen yli ja irti. Pahimmillaan vain ylläpitää niitä kaikkia negatiivisia ajatuksia tai tuo niitä mieleen, jos jokaisessa mahdollisessa välissä pitää päästä uhriutumaan palstalla jostain kokemastaan vääryydestä 🙄 Toissa vuosikymmenen tapahtumien takia sosioekonominen asemani on heikompi mitä lapsuudessani oletin, viime vuosikymmenellä erilaiset sairaudet itsellä ja muilla varjosti ihan kaikkea, alkoholisti olen lopun ikäni, mutta en tiedä tarvitseeko mun 2020-lukua elää "periksenä" 🤨

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa, no semmottista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2022
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1305
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      68
      1245
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1105
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1050
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe