TIVOLI EI ENÄÄ TULE TORNIOON KOSKAAN

Anonyymi

Näyttää vahvasti siltä, että korona on vienyt yhden palasen kesää lopullisesti pois Torniosta. Nimittäin Suomen Tivoli ei 2022 pysähdy edellenkään Torniossa. Tuskin enää tulevinakaan vuosina.

Alkaa näkyä kuinka mitättömäksi Tornio mennyt. Yksikään kiertävä huvipuisto ei tänne halua tulla. Sentään vielä Sirkus pysähtyy.

26

2605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tule tivolli koko Lapinlääniinkään tänä vuonna. Mutta jospa sitten tulevaisuudessa?

• Anonyymi

Tuskin ellei joku Lapisss perusta Tivolia. Nykyään ei kannata, kun kustannukset nousseet ja vielä lisää Puten sotailujen seurauksena.

• Anonyymi

Jos huvituksia kaipaa...menkää ouluun...hyvä ettei tuukkaan

• Anonyymi

törniöön riiittää suviseurat ja muut jeesus tapatumat, muu on syntiä jos on kivaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

törniöön riiittää suviseurat ja muut jeesus tapatumat, muu on syntiä jos on kivaa.

Suviseurat sais kyllä tulla takas. Kauppojen myynti moninkertaistui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilkkaatko piru meän herraa kiittäkää ja kunnioittakaa herraa..hän on kuollut syntisten saatanoitten tähden eläköön jeesus .ja jeesuksen paskaläjä .😅😅🤣🤣🤣

• Anonyymi

Onhan meillä Arpan pomppulinna Kivirannalla ja Priede taidemuseolla että kyllä me ostaan juhlia Torniossa

• Anonyymi

Törniöläisille riittää vähempikin. Parempi olisi kun merkittäisiin jotenkin, että pysyisivät omassa kylässään eivätkä leviäisi muualle sivistyksen pariin.

- Kaikkien alojen asiantuntija

• Anonyymi

Ilman torniolaisia: Ei olisi CMXää. Ei olisi alppihiihdon MM kultaa. Ei olisi Jääkiekon olympiakultaa. Ei olisi Jarno Ahmaa, James Potkukelkkaa. Ilman Torniolaisia ei olisi Lapin Kultaakaan tuotemerkkinä. Ei olisi Haka noussut takaisin veikkausliigaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman torniolaisia: Ei olisi CMXää. Ei olisi alppihiihdon MM kultaa. Ei olisi Jääkiekon olympiakultaa. Ei olisi Jarno Ahmaa, James Potkukelkkaa. Ilman Torniolaisia ei olisi Lapin Kultaakaan tuotemerkkinä. Ei olisi Haka noussut takaisin veikkausliigaan.

Niin ja ilman torniolaisia Ei olisi Lahti hemohes ja hiihtoakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja ilman torniolaisia Ei olisi Lahti hemohes ja hiihtoakaan.

Ilman Torniota paikkana, ei olisi koskaan syntynyt Jukka Poika artistia. Kipinä musiikkiin lähti nimen omaam Torniossa asuessaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman Torniota paikkana, ei olisi koskaan syntynyt Jukka Poika artistia. Kipinä musiikkiin lähti nimen omaam Torniossa asuessaan.

Ilman Torniota ja torniolaisia ei olisi suomen parasta Lageria.

• Anonyymi

Kyllä tosiaankaikki osoittaa että tornio on kuollut kirjain.oikein kirjoituksen ääliö kyttääjä joka ei ole koskaan edes oulussa käynyt sanoppa sananen.käyn taas joskus tornion sivuilla itse torniossa en ole 35vuoteenpysähtyny .enkä usko että koskaan pysähdyn jeesuksenluvattuun käpykylään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin on ja se toellakin on hyvää 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SKF on hyvä laageri, eli suomeksi laakeri.

• Anonyymi

No onhan se Sirkus Finlandia siellä Torikentällä juuri nyt !

• Anonyymi

On ja menkäähän kattomaan.

• Anonyymi

Eikä yhtään muslimi-,eikä viherpropakandaa.

• Anonyymi

Tai torikentän laidalla siinä korkeimmassa talossa ,ympäri vuoden!

• Anonyymi

Hulvatonta menoa löytää Biorexistäkin.

• Anonyymi

Zeppeliin Zatelliitistä löytyy.

• Anonyymi

tornio velka ukkojen kaupunki

• Anonyymi

haaparantaan tulee lasten päivät eli tivoli

• Anonyymi

Jos tulee Kivirannalle, pitää varoa ettei lapset pyöri koiran jätteissä.

Terveisin: A**a

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tulee Kivirannalle, pitää varoa ettei lapset pyöri koiran jätteissä.

Terveisin: A**a

kiviranta asuu vain narkomaaaneja mitä sitte,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiviranta asuu vain narkomaaaneja mitä sitte,

Uusi valtuusto voisi alkaa siivoustalkoot Kivirannassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4190
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe