Näyttää vahvasti siltä, että korona on vienyt yhden palasen kesää lopullisesti pois Torniosta. Nimittäin Suomen Tivoli ei 2022 pysähdy edellenkään Torniossa. Tuskin enää tulevinakaan vuosina.
Alkaa näkyä kuinka mitättömäksi Tornio mennyt. Yksikään kiertävä huvipuisto ei tänne halua tulla. Sentään vielä Sirkus pysähtyy.
TIVOLI EI ENÄÄ TULE TORNIOON KOSKAAN
26
2605
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tule tivolli koko Lapinlääniinkään tänä vuonna. Mutta jospa sitten tulevaisuudessa?
- Anonyymi
Tuskin ellei joku Lapisss perusta Tivolia. Nykyään ei kannata, kun kustannukset nousseet ja vielä lisää Puten sotailujen seurauksena.
- Anonyymi
Jos huvituksia kaipaa...menkää ouluun...hyvä ettei tuukkaan
- Anonyymi
törniöön riiittää suviseurat ja muut jeesus tapatumat, muu on syntiä jos on kivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
törniöön riiittää suviseurat ja muut jeesus tapatumat, muu on syntiä jos on kivaa.
Suviseurat sais kyllä tulla takas. Kauppojen myynti moninkertaistui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilkkaatko piru meän herraa kiittäkää ja kunnioittakaa herraa..hän on kuollut syntisten saatanoitten tähden eläköön jeesus .ja jeesuksen paskaläjä .😅😅🤣🤣🤣
- Anonyymi
Onhan meillä Arpan pomppulinna Kivirannalla ja Priede taidemuseolla että kyllä me ostaan juhlia Torniossa
- Anonyymi
Törniöläisille riittää vähempikin. Parempi olisi kun merkittäisiin jotenkin, että pysyisivät omassa kylässään eivätkä leviäisi muualle sivistyksen pariin.
- Kaikkien alojen asiantuntija- Anonyymi
Ilman torniolaisia: Ei olisi CMXää. Ei olisi alppihiihdon MM kultaa. Ei olisi Jääkiekon olympiakultaa. Ei olisi Jarno Ahmaa, James Potkukelkkaa. Ilman Torniolaisia ei olisi Lapin Kultaakaan tuotemerkkinä. Ei olisi Haka noussut takaisin veikkausliigaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman torniolaisia: Ei olisi CMXää. Ei olisi alppihiihdon MM kultaa. Ei olisi Jääkiekon olympiakultaa. Ei olisi Jarno Ahmaa, James Potkukelkkaa. Ilman Torniolaisia ei olisi Lapin Kultaakaan tuotemerkkinä. Ei olisi Haka noussut takaisin veikkausliigaan.
Niin ja ilman torniolaisia Ei olisi Lahti hemohes ja hiihtoakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja ilman torniolaisia Ei olisi Lahti hemohes ja hiihtoakaan.
Ilman Torniota paikkana, ei olisi koskaan syntynyt Jukka Poika artistia. Kipinä musiikkiin lähti nimen omaam Torniossa asuessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman Torniota paikkana, ei olisi koskaan syntynyt Jukka Poika artistia. Kipinä musiikkiin lähti nimen omaam Torniossa asuessaan.
Ilman Torniota ja torniolaisia ei olisi suomen parasta Lageria.
- Anonyymi
Kyllä tosiaankaikki osoittaa että tornio on kuollut kirjain.oikein kirjoituksen ääliö kyttääjä joka ei ole koskaan edes oulussa käynyt sanoppa sananen.käyn taas joskus tornion sivuilla itse torniossa en ole 35vuoteenpysähtyny .enkä usko että koskaan pysähdyn jeesuksenluvattuun käpykylään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin on ja se toellakin on hyvää 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SKF on hyvä laageri, eli suomeksi laakeri.
- Anonyymi
No onhan se Sirkus Finlandia siellä Torikentällä juuri nyt !
- Anonyymi
On ja menkäähän kattomaan.
- Anonyymi
Eikä yhtään muslimi-,eikä viherpropakandaa.
- Anonyymi
Tai torikentän laidalla siinä korkeimmassa talossa ,ympäri vuoden!
- Anonyymi
Hulvatonta menoa löytää Biorexistäkin.
- Anonyymi
Zeppeliin Zatelliitistä löytyy.
- Anonyymi
tornio velka ukkojen kaupunki
- Anonyymi
haaparantaan tulee lasten päivät eli tivoli
- Anonyymi
Jos tulee Kivirannalle, pitää varoa ettei lapset pyöri koiran jätteissä.
Terveisin: A**a - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulee Kivirannalle, pitää varoa ettei lapset pyöri koiran jätteissä.
Terveisin: A**akiviranta asuu vain narkomaaaneja mitä sitte,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiviranta asuu vain narkomaaaneja mitä sitte,
Uusi valtuusto voisi alkaa siivoustalkoot Kivirannassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006