dominointi asemasta

Anonyymi

miten jotkut miehet voi saavuttaa dominointi aseman yökerhossa. miten jotkut miehet on jossa nurkassa täydessä yökerhossa jossa on primadonnia vaikka muille jakaa yrittämättä lainkaan niitä naisia?

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki asiat ruokkivat itseään, sen olen elämäni aikana nähnyt. On noidankehiä ja sitten on olemassa sellaisia positiivisia versioita noidankehistä. Positiivinen versio on sellainen tilanne että kun tekee jotain ja siinä usein onnistuu niin se ruokkii itse itseään niin itseluottamuksen kuin tietotaidonkin suhteen. Negatiivinen noidankehä on pariutumisen suhteen sellainen että jos mies on joskus yrittänyt vokotella naisia ja aina on ollut tyly vastaanotto, niin se on voinut lannistaa miehen. Toiset luovuttavat paljon helpommin kuin toiset silloin kun vastoinkäymisiä tulee eteen. Sen pystyn sanomaan että jos en itse koe vetoa naiseen ja hän ei minuun, niin ei häntä kannata silloin myöskään lähestyä. Siinä pitää olla mukana sitä kemiaa osapuolten välillä.

    • Ei voi saavuttaa. Se on synnynnäinen ominaisuus. Alfamieheksi synnytään, eikä opita. 🌹👀

      • Anonyymi

        Eli siis toisinsanoen synnytään johonkin sosiaaliluokkaan. Mikä se sosiaaliluokka sitten on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis toisinsanoen synnytään johonkin sosiaaliluokkaan. Mikä se sosiaaliluokka sitten on.

        Sosiaaliluokka ei riitä. On kyse synnynnäisistä alfaominaisuuksista, jotka ovat vain harvalla omassa sosiaaliluokassakin. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Sosiaaliluokka ei riitä. On kyse synnynnäisistä alfaominaisuuksista, jotka ovat vain harvalla omassa sosiaaliluokassakin. 🌹👀

        Eli annoit sielusi perkeleelle saadaksesi tilapäistä hyötyä.


    • Anonyymi

      Välis, sut tunnistaa asenteesta naisia kohtaan ja yhdyssanavirheistä.

    • Anonyymi

      Miehet valitsevat laumastaan aina yhden johtajan, jota sitten lampaiden lailla tottelevat.

    • Selittyy helposti vaikka työporukalla. Siis siellä on sinun silmien alla ollut vaikka lähikaupan henkilökunta, joka koostuu niistä primadonnista ja miehestä.

      Kyse voi myös olla muusta porukasta, mikä on kokoontunut sinne. Vaikka niin sanottu tyttöjen ilta ja tämä mies on jonkun niistä naisista puoliso. On vaan lupautunut juoppokuskiksi.

      Joillain on katsos elämää, eikä se aina ole yhtä naisien jahtaamista ja kyttäämistä, kuten ilmeisesti eräillä.

    • Anonyymi

      Kun juo usein viinaa yökerhossa niin miehestä tulee naisten ihailema ja mieheltä ei seuraa puutu.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Aika usein, jos useampi nainen kokoontuu viettämään iltaa yökerhoon, he houkuttelevat seurakseen ainakin yhden tutun miehen. Siksi näet, että naiset saisivat juhlia rauhassa. Ei olisi kokoajan kyljessä joku mies "yrittämässä". Tämä on realityä.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Kyllä wingman miehen aina tunnistaa bileissä. Kaikista eniten vituttaa toki "kyynärpää" miehet jotka jonglöörää itsensä sun ja naisen väliin jolla on silmäpeliä. Mutta ei siinä viiti turpaankaa mennä vetämään kun saa vaa hullun maineen ja kaiken lisäksi tää mun bile ura on jo aika taputeltu että sinänsä koko touhu ei kiinnosta mut käynpä ajankuluksi läpi historiikkina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä wingman miehen aina tunnistaa bileissä. Kaikista eniten vituttaa toki "kyynärpää" miehet jotka jonglöörää itsensä sun ja naisen väliin jolla on silmäpeliä. Mutta ei siinä viiti turpaankaa mennä vetämään kun saa vaa hullun maineen ja kaiken lisäksi tää mun bile ura on jo aika taputeltu että sinänsä koko touhu ei kiinnosta mut käynpä ajankuluksi läpi historiikkina.

        Kokeneimmat miehet katselevat rauhassa ympärilleen arvioiden koko yökerhoa analysoiden jokaisen ihmisen. Kun istut jossain pöydässä tunnin, tunnet jo suurimman osan ihmisestä ilman keskustelua. Silmät ja käyttäytyminen eivät valehtele. Jos etsii jotain, saa usein sopivan.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeneimmat miehet katselevat rauhassa ympärilleen arvioiden koko yökerhoa analysoiden jokaisen ihmisen. Kun istut jossain pöydässä tunnin, tunnet jo suurimman osan ihmisestä ilman keskustelua. Silmät ja käyttäytyminen eivät valehtele. Jos etsii jotain, saa usein sopivan.

        AV

        Missä olet tällä hetkellä? Voisit ottaa minut siipiesi suojiin ja kädestä pitäen näyttää miten kokenut mies toimii.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2073
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1435
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1408
    4. 52
      1273
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe