1. Kun menin kauppaan....
2. Liukastuin kaupassa....
3. Kassalla minuun iski....
4. Kaupan ovella....
5. Kotimatkalla törmäsin...
6. Hoipuin kotiovelle, mutta...
7. Kotona minua odotti....
8. Olen niin onnellinen, että...
9. Vihdoin kuitenkin...
10. Nukkumaan mennessä vielä....
Jatka lausetta. Kopioi alla oleva lista ja vastaa...
11
112
Vastaukset 11
Näytän mallia...
1. Kun menin kauppaan....otin korin mukaan ja laitoin sinne kananmunia 6 kpl.
2. Liukastuin kaupassa....banaaninkuoreen ja munat lensivät jonnekin.
3. Kassalla minuun iski....totuus munista. Kuulutuksessa sanottiin, että joku on viskannut munia kylmäkaapin koneistoon ja se savuaa.
4. Kaupan ovella....katsoin kun ihmiset juoksivat kaupasta ja lapset kiljui.
5. Kotimatkalla törmäsin...vapaapalokuntalaiseen, joka puki juostessa asuaan.
6. Hoipuin kotiovelle, mutta...syyllisyys painoi, kuulin sireenien soivan.
7. Kotona minua odotti....sohva. Voisin käpertyä sen syleilyyn ja unohtaa kauppareissun.
8. Olen niin onnellinen, että...alkava dementia toimii edes jossain asiassa.
9. Vihdoin kuitenkin...a-studio alkaa. Ja katson dokkarinkin.
10. Nukkumaan mennessä vielä....muistin, että aamulla pitää käydä töihin kahvimaitoa kaupasta.Laitetaampas vielä lennokkaampi tänne.
1. Kun menin kauppaan....jokin kummallinen humina kuului taivaalla.
2. Liukastuin kaupassa....johonkin omituiseen vihreään limaan.
3. Kassalla minuun iski....omituinen fiilis, että minua seurataan.
4. Kaupan ovella....Omituinen humina jatkui.
5. Kotimatkalla törmäsin...Valonsäteeseen, kun menin sen sisään, minut sädetettiin avaruusalukseen, missä oli vihreitä örkkejä, mitkä oli jättäneet sen limavanan. Ne olivat kuin Simpsoneista ja kuolaten selittivät, että maapallo vallataan kohta ja saisin päättää mihin isketään ensin. Sanoin, että iskekää vaikka Turkkiin ja sanokaa, että Putinilta terveisiä. No sitten ne lähti siitä ja pääsin takaisin.
6. Hoipuin kotiovelle, mutta...muistin, että kahvimaito jäi ja kävin sitä kaupasta vielä.
7. Kotona minua odotti....ällistynyt poika, se sanoi, että Nato on aloittanut sodan Venäjää vastaan. Olivat ampuneet jotain omituisia vihreitä kuolaavia venäläisiä ja siellä on täysi rytinä päällä.
8. Olen niin onnellinen, että...muistin ostaa sen maidon. Aamukahvi mustana ei toimi.
9. Vihdoin kuitenkin...itsekin näin tapahtumat maailmalla. Venäjä oli kaatunut ja sota Ukrainassa oli loppu, Turkki lopetti Suomelta ja Ruotsilta vaatimukset ja kaikki oli taas hyvin.
10. Nukkumaan mennessä vielä....laitoin kellon soimaan, etten vaan nuku liian pitkään, koska kaikki oli niin hyvin. :oD
- Anonyymi
Sulls tota energiaa näyttää piisaavan..
- Anonyymi
Team Turina rulez 💪
Anonyymi kirjoitti:
Team Turina rulez 💪
Sen virallinen nimihän on Team Turina Sport. TTS. :oD
- Anonyymi
1. Kun menin kauppaan....vedin disseä pataan
2. Liukastuin kaupassa....nousin pystyyn ja vedin disseä pataan
3. Kassalla minuun iski....vitutus ja vedin disseä pataan
4. Kaupan ovella....vitutus ei laantunut ja vedin varmuuden vuoksi vielä kerran disseä pataan
5. Kotimatkalla törmäsin...jazuliin ja vedin varmuuden vuoksi disseä pataan, koska jazuli on aika kova nyrkkeilijö
6. Hoipuin kotiovelle, mutta... disse oli tiellä ja oli pakko vetää sitä pataan
7. Kotona minua odotti.... Onneksi ei kukaan eikä tarvinnut vetää disseä pataan
8. Olen niin onnellinen, että...voisin vetää disseä pataan useamman kerran lisää
9. Vihdoin kuitenkin...ei tarvi enää vetää disseä pataan
10. Nukkumaan mennessä vielä....mietin, että huomennakin vedän disseä pataanNo onneks oot noin rento läpsyttelijä, että 6 kertaa vähällä aikaa voit vetää mua pataan. :oD
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No onneks oot noin rento läpsyttelijä, että 6 kertaa vähällä aikaa voit vetää mua pataan. :oD
Huomenna vedän vaan kerran disseä pataan. Toista kertaa ei enää tarvita. Sitä sanotaan yleensä knock outiksi.
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna vedän vaan kerran disseä pataan. Toista kertaa ei enää tarvita. Sitä sanotaan yleensä knock outiksi.
Siihen tarvitaankin jo jotain, eikä mikään linkkuranne. :oD Mulla kuuppa sen verran luuta ja se on niitattu jykevällä kaulalla jämäkkään ruotoon, että uholla ei saa aikaan kun savolaista hähätystä. :oD
- Anonyymi
1. Kun menin kauppaan näin matkalla valkoisen kurjen.
2. Liukastuin kaupassa pakastinaltaan edessä olevaan lätäkköön.
3. Kassalla minuun iski kova olkakipu.
4. Kaupan ovella käännyin takaisin kertoakseni henkilökunnalle tapahtuneesta.
5. Kotimatkalla törmäsin lyhtypylvääseen.
6. Hoipuin kotiovelle, mutta oli pakko soittaa ambulanssi.
7. Kotona minua odotti vain jääkaapin valo, koska ostokset olivat jääneet autoon.
8. Olen niin onnellinen, että selvisin tapahtuneesta suuremmitta vammoitta.
9. Vihdoin kuitenkin pystyin menemään uudelleen kauppaan.
10. Nukkumaan mennessä vielä kiitin onneani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459