Mulla on timantin malliset kasvot ja ohuet, liukkaat vaaleat hiukset lapaluihin saakka. Hiukset aina tylsällä ponnarilla niskassa. Vanhentaako leikkaaminen automaattisesti? Nyt mulla on vielä kehyksettömät silmälasit enkä tiiä kuinka paljon ne muuttaa ilmettä. Mulla on meinaan ollut polkka ennen ja on hyvin sopinut. Mä rakastin sitä tunnetta kun hiukset ei roikkunut naamalla tiellä ja kehysti kauniisti kasvoja. Teki vielä skarpin olemuksen. Eli voin pitää auki mutta ei haittaa työssä tai vaikka lenkillä. Ihmetyttää tää pitkien hiusten ihannointi. Leikkaanko vai en? Ei tää tämmösenä siimanakaan ole minkään näköinen vaikka olisi kuin pitkä. Vihaan lettejä ja sekin ois kynän paksuinen. Nuttura on sykerö ja kampaukset ei pysy tuntia kauempaa. Eli ei ole näyttävä vaikka pitkä onkin.
40v nainen, uutta mallia hiuksiin.
Anonyymi
0
115
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184559
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283290Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082453Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342055- 1861748
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341715Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131423Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71350Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421272