Mulla on timantin malliset kasvot ja ohuet, liukkaat vaaleat hiukset lapaluihin saakka. Hiukset aina tylsällä ponnarilla niskassa. Vanhentaako leikkaaminen automaattisesti? Nyt mulla on vielä kehyksettömät silmälasit enkä tiiä kuinka paljon ne muuttaa ilmettä. Mulla on meinaan ollut polkka ennen ja on hyvin sopinut. Mä rakastin sitä tunnetta kun hiukset ei roikkunut naamalla tiellä ja kehysti kauniisti kasvoja. Teki vielä skarpin olemuksen. Eli voin pitää auki mutta ei haittaa työssä tai vaikka lenkillä. Ihmetyttää tää pitkien hiusten ihannointi. Leikkaanko vai en? Ei tää tämmösenä siimanakaan ole minkään näköinen vaikka olisi kuin pitkä. Vihaan lettejä ja sekin ois kynän paksuinen. Nuttura on sykerö ja kampaukset ei pysy tuntia kauempaa. Eli ei ole näyttävä vaikka pitkä onkin.
40v nainen, uutta mallia hiuksiin.
Anonyymi
0
138
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741