Muistakaa Äiteljä ja Vaimoja muulloinkin kuin äitienpäivänä. Kävin jo eillen äitini haudalla vaikka äitini kuolemasta on jo kauan niin ajatukset ovat usein hänessä. Myös lasteni äitiä muistan vaikka "huuhaa"ukko olenkin. Olemme ollet alle 18 vuotiaasta alkaen yhdessä,ja minä en ole helppo kumppani. Ei siinä "miehuus" mene vaikka vie muulloinkin kuin syntymä-ja äitienpäivänä kukkia kullalleen. VOi myös sanoa minä rakastan sinua. Kaikkille ÄIDEILLE ONNITELUT.
Muistakaa Äitejä.
6
261
Vastaukset
kiitos Nylkynen.
Todella - äitejä ja vaimoja voi muistaa vuoden jokaisena päivänä - vaikkapa sanomalla:
Minä rakastan Sinua.
Kaikille äideille onnea ja kiitokset niin paljosta - olette sen arvoisia.
T. MM.- Äiti ja Nainen
On Suurta Miehuutta osoittaa rakkautta niille, joita ei ole olemassa enää ja varsinkin niille jotka ovat vielä olemassa.
Äideille.
Ja tietenkin entisille, nykyisille ja tuleville Vaimoille...jotka kaikki ovat sen lisäksi vielä Naisia. ;))) - amaryllie
oikein paljon.!!!!
Siinä puhui taas sydämmen ääni!!!!kauniisti Ihana äitienpäivä kun on kaksi touhukasta lasta, koti ja aurinkokin vielä paistaa ulkona :)
Kiitos paljon ja sinulle aurinkoista sunnuntaita :)- Punainen vaara
Meillä ei vietetä äitienpäivää kahdestakin syystä: Äitienpäivä on kommunistien juhlapyhä, joka ei näin suomalaista oikeistolaista miellytä. Toiseksi, ja tärkeimmäksi, äitien päivä on ihan yhtä lailla joka päivä. Harmittavaa, kun ihmiset muistavat omaa emoaan kerran vuodessa vain. No, kukin taaplaa tavallaan. Hyvää pyhää!
- nylkynen
Merkillinen näkökanta,mutta sinulla on täysi oikeu siihen.Siinä olen samaa mieltä,että pitää muistaa useammin. Empä ole ajatellut asiaa aatteen kannalta.Minullakun ei ole minkäänlaisia aatteita eikä jäsenkirjaa. Taitaa olla tiedonkulku huonoa koska täällä Etelä-Pohjanmaalla
täällä kun oikeitolaisetkin vie kukkia äidilleen.
Jokainen laittakoon päivät tärkeys järjestykseen.
Hyvää päivän jatkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273325Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122469Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.862388Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072084Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761673Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481564Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261466Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1281207
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136