98 Bensa maksoi tänään 2.70 euroa litra ja hinta kohoaa lisää jo varmaankin huomenna. Syksyyn mennessä varmaankin on jo yli 5 euroa litra. Ja kansa makselee nöyränä ja nuolee hallitusta.
Polttoaineiden hinta
24
1382
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole helppoa minullakaan entisenä kittiläläisellä Saksassa. Bensiinin hinta on täälläkin jo 1.73€/L mutta onneksi palkat on suuremmat ja verot pienemmät kuin kotona kittilässä .ai niin vuoden 2022 Mercedekseni maksoi uutena saman verran kuin Kari veljeni 2002 mallin 500000 km ajettu ja tänä vuonna rovaniemeltä ostettu nuha punppu mese.
https://ich-tanke.de/statistik/tankstellen/ - Anonyymi
kyllä taitaa ens talvena olla turistikato näillä hinnoilla.
- Anonyymi
aja Lahden ICAlle ko haet snuussiä samantien, otat tankillisen kruunula
- Anonyymi
Lahden kauppa Ruotsin rajalla ei myy polttoaineita täytyy ajaa Pajalaan.
- Anonyymi
Ei hallitus päätä bensan hintaa. Muuta Venäjälle.
- Anonyymi
Kukas päätti ettei venäjältä oteta öljyä, sähköä tai muitakaan tuotteita. Kansa maksaa ja köyhät kyykkyyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas päätti ettei venäjältä oteta öljyä, sähköä tai muitakaan tuotteita. Kansa maksaa ja köyhät kyykkyyn
Miksi pitäisi ostaa. Jos kannatat Ukrainan sotaa muuta Venäjälle. Me muut kyllä pärjätään vaikka bensan hinta nousisikin. Sillä ei ole väliä tässä tilanteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi ostaa. Jos kannatat Ukrainan sotaa muuta Venäjälle. Me muut kyllä pärjätään vaikka bensan hinta nousisikin. Sillä ei ole väliä tässä tilanteessa.
Elä sotke minua meihin muihiisi. En pärjää näillä bensan hinnoilla. Mulle sotaki sopii, niinkuin sopi USA:n ja Brittien tuhoamissota Irakiinkin, satoinen tuhansine lapsiuhreineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä sotke minua meihin muihiisi. En pärjää näillä bensan hinnoilla. Mulle sotaki sopii, niinkuin sopi USA:n ja Brittien tuhoamissota Irakiinkin, satoinen tuhansine lapsiuhreineen.
Opettele edes kirjoittamaan oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irakissa tuli 80-90 000 siviiliuhria joista lapsiuhreja oli satojatuhansia…..niinkö????
- Anonyymi
Kyllä se päättää veroista.
- Anonyymi
Kaivoksella avautuu työpaikkoja lisää paikallisille , kun reissumiehet lopettaa kulkemisen korkeiden kustannusten johdosta...Hyvä vai huono asia??
- Anonyymi
huono
- Anonyymi
Eikös Kittilä ole kuningaskunta vai kuningatarko se siellä on.? Eihän se kuningaskunnassa pitäisi olla suuri ongelma vaikka hotusiini maksaisi 2 e/litra. Kyllähän noin äveriäs kunta ja sen kunigatar hoitaa pienet öljytoimitukset. Koskas muuten se Kittilän kuningatar tulee johonkin parvelleelle vilkuttamaa ohi ajaville turisteille tai mäenlaskettelukisojojen aikaan vilkuttelee muillekkin turisteille. Ottakaa herranen aika mukaan imagoa vahvistamaan.
- Anonyymi
Luonto kiittää kun polttoaineet kallistuu kovaa vauhtia ja autoilu vähenee rajusti.
- Anonyymi
Vihreiden tavoite hinta on 4,30€/litra. Hieman ollaan vielä tavoitteesta jäljessä. Tarkoitus olisi saada kaikille 100 000€ Tesla alle. Sitten oli tarkoitus puuttua sähkön hintaan mutta...hups se karkaakin alta pois. Sähkön hinta nyt 45 c/Kwh...Mennään takaisin puukaasuautoihin? Aivan kuin pulavuosina!!
- Anonyymi
Missä ihmeenpaikassa on tollainen kwh hinta säkölle? 6,4 c on minulla sähkön kwh. Sähköautoille on jo suunnitteilla joku jarrutusvero.
- Anonyymi
Nopeudenrajoittimet pakollisiksi kaikkiin uusiin autoihin – mitä tämä tarkoittaa?
EU on päättänyt, että vuonna 2024 ei saa enää myydä uusia autoja ilman, että niiden maksiminopeus on rajoitettu. Paskahousu poista tämä viesti!!! - Anonyymi
Beshinta korkea. Kivi-sora kuorma-auto tullut vastaan klo 15-16 keskiviikkona, jokin osa pudonnut otettu talteen. Kolari Kittilä välillä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812