Naapuritalon ikkunaverho varkasi, kun auton peräkärryyn sitä vänkäsin ja kiinni sidoin.
Tilasin suuren peilikaukoputken Smith cassegtain merkkinen jööti 60cm pelillä varustettuna ja painaa 120 kg, kova homma raahata sitä mukana.
No siinä on kuljetus pyörän, että helposti voi siirtää.
Ensimmäinen testi suoritettu merenrannalla kaukoputki kohti 30 km päässä sijaitsevaa uimarantaa.
Kaukoputken raahaamisen yhteydessä meinasi tulla probleema, kun joku lenkkeilijä alkoi kyselemään, että mitä minä tuollaisella hirvittävän suurella kaukoputkella meinaan katsella, totesin, että lintuja bongaan, johon totesi, ettei siihen tuollaista julmetun suurta putkea tarvi, johon sanoin, että tarviipa, tuolla on 50km päässä Karikurppa ja minä sen aion bongata.
Onneksi lähti menemään lenkkeilijä.
Hyvin näkyy tällä kaukoputkella rannalla makoilevat kauniit naiset 30 km päästä.
Pikkareiden kuviptkin näkyy ja kas tuolla makoilee yksi nainen hame päällä, tuuli puhaltaa ja raottaa hametta, ei ole naisella pikkareita.
Kyllä on erinomainen laite tällainen suuri kaukoputki, kannatti maksaa 40 000 euroa, nyt pääsee katseleen naisia uimarannalla, eikä naiset tiedä mitään.
Tehokas kaukoputki tuli ja testasin
Anonyymi
1
206
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265