juhlissa? Miten meni niinku omasta mielestäsi?
Kuinka käyttäydyt
26
<50
Vastaukset
Tosi hyvin.
Ryykään tontille, vedän napakat käntsyt, arvostelen muiden kuullen isäntää/emäntää, syön sormillani, kaadan boolimaljan ja oksennan eteiseen lähtiessäni.
Ihan kivasti meni.- Anonyymi
Juon tietenkin viinat ennen kun muut ehtii. Siten saa ilmaiset känni ainakin.
- Anonyymi
Ole hyvä ja kiitos.
- Anonyymi
Inhoan juhlia. Ovat "pakkopullaa".
- Anonyymi
Saa sieltä kuplivaakin
- Anonyymi
Viimeksi tanssin alasti. Kun olen myöhemmin nähnyt muita juhliin osallistujia, he jostain syystä hymyilevät minut nähdessään ??????
- Anonyymi
Asiallisesti.
- Anonyymi
Olin aika tuubassa, mut kesän ekat juhlat :D yritetään selvitä huomiseks.
- Anonyymi
Söin liikaa ja vielä salaa.
En mennyt juhliin. Suku hyväksyy omituisuuteni.
- Anonyymi
Feidasit. Not good.
Anonyymi kirjoitti:
Feidasit. Not good.
Joo, mutta eniten niitä ihmetyttänee se, että kun joskus kuolen, minkäänlaista tilaisuutta ei järjestetä.
- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
Joo, mutta eniten niitä ihmetyttänee se, että kun joskus kuolen, minkäänlaista tilaisuutta ei järjestetä.
Wtf??
- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
Yes indeed my fellow. Ole huoleti, kyllä suku rakastaa minua.
Farewell farewell my friend
- Anonyymi
Riipaisi lähtökännit ja esiinnyin suvun edessä kohtalaisen vauhdikkaasti. Lisäksi eksäni paheksui huolellisesti, mikä lisäsi vauhtia juhlistaani. Nuoriso oli niin metsissä ja nyt lähdetään voitolla yöhön
- Anonyymi
Messissä!
- Anonyymi
😆🤣😂🤣🤣🤣
- Anonyymi
Minun mielestäni kuitenkin se pukeutuminen olisi tärkeä jolla osoittaa että kunnioittaa toisxta ihmistä, pukeutumalla kunnollisesti, en nyt välttämättä tarkoita mitäään nato-pukupakkoa, mutta niiinnn.
Olen aika juhlissa käyttäytynyt hyvin. Jutellut monien kanssa ja pitänyt pukua päällä kunnioittaakseni muita, vaikka tavallan se ei ole yhtään minua, olla siis fiini ja tyylikäs, sekä käyttäytyä etiketin mukaan.
Tänään pojan juhlissa olin isäntä ja emäntä. Tiskasin, täyttelin kippoja, kuppeja ja pidin maljapuheet.
Nyt on muodollisuudet ohi, niin lähti rytkyt niskasta. Yksi olut ja ulospuhallus. 😁👌
Mutta ylpeä olen. Ylioppilas ja peruskoulusta päässyt . Kyllä kelpaa. 😁- Anonyymi
I’m so proud of you! 🏆🏆🏆🏆
Anonyymi kirjoitti:
I’m so proud of you! 🏆🏆🏆🏆
Thänksistä.
Ehkä otan pikkunokoset, sitten ssuna lämpeämään. 😁👌- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Thänksistä.
Ehkä otan pikkunokoset, sitten ssuna lämpeämään. 😁👌Ansainnut 👍
- Anonyymi
Lähden käyttäytymään https://youtu.be/sonJeNXs1D4
- Anonyymi
Missä juhlissa. En ole ollut juhlissa miesmuistiin. Nyt ei edes ollut suvussa yhtään ylioppilasta.
- Anonyymi
Kai nyt joku sentään edes ammattiin valmistuu sielläkin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664127Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423225
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222427Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522226- 482065
- 471788
- 361740
- 301576