Onko kohteliasta pyytää työnantajalta vapaata surun vuoksi. Täti kuoli tällä viikolla. Tunsin hänet hyvin. Hän asui jopa samassa kerrostalon rapussa, kun olin lapsi. Tänä iltana työn teko ol vaikeaa. Iltavuoron sain vietyä juuri ja juuri läpi. Työnteosta ei meinannut tulla mitään. Tuntui yhdessä vaihessa,että pyörryn. Minulla on jo perussairauksien vuoksi alentunut työkyky. Huomenna aamulla pitäisi mennä töihin aamuvuoroon.
Sairausloma työstä surun vuoksi
Anonyymi
2
128
Vastaukset
- Anonyymi
Jos koet ettet pysty tekemään työtäsi surun vuoksi, on ihan paikallaan pyytää lomaa. Ei siis palkallista sairauslomaa, vaan palkatonta vapaata (muuta työnantaja ei voi antaa).
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Työnantajalta on helpompi pyytää vapaata ,kuin lähteä terveydenhuollon kautta asiaa hoitamaan. Asun maaseudulla. Viikonloppuna terveyskeskus on auki vain 8 - 16. Muuna-aikana pitäisi mennä keskussairaalan päivystykseen. Sinne on yli tunnin matka autolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764