Taimenta enontekiöltä

Anonyymi

Mistä sais parhaiten

17

1589

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiertelin eilen kylillä, etsiskelin missä on töpselikyrsä/porojohtaja asian tynkää olisi
      kuka tietää kadonnu ihan täysin onko tietoa vihjettä mistä voisi tavoittaa?

• Anonyymi

Asia viety eteenpäin.Tiedoksi.

• Anonyymi

Kuka tämä töpseli ompi kertokaa?

• Anonyymi

Kuka on tämä kuuluisa Töpselikyrsä. jota kysellään ympäri pitäjiä?

• Anonyymi

Minua et muuten hauku miksikään persereijäksi,olen sellainen joka laittaa asiat eteenpäin.Viranomaiset on minun puolella,en viitsi teidän kanssa leikkiä.Sitä saat mitä tilaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua et muuten hauku miksikään persereijäksi,olen sellainen joka laittaa asiat eteenpäin.Viranomaiset on minun puolella,en viitsi teidän kanssa leikkiä.Sitä saat mitä tilaat.

Turhaan poistit viestin,jaoin Viestisi viranomaisille,nyt leikit loppuu täällä.Haukuit sellaista joka ei jätä asiaa selvittämättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaan poistit viestin,jaoin Viestisi viranomaisille,nyt leikit loppuu täällä.Haukuit sellaista joka ei jätä asiaa selvittämättä.

Ilmoita kirjoittelija julkisesti .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmoita kirjoittelija julkisesti .

Niin ilmoitankin,viranomaiset pitää siitä huolen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ilmoitankin,viranomaiset pitää siitä huolen.

Tätä touhua katsottu tarpeeksi kauan,hyvä kun narautit kirjoittelijan.Ei osannut varoa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä touhua katsottu tarpeeksi kauan,hyvä kun narautit kirjoittelijan.Ei osannut varoa .

Pakko narautan muitakin kirjoittajia täällä niitä riittää joka palstalla. Mitta tuli täyteen

• Anonyymi

Peltsi ja Aki saivat taimenta Kilpisjärveltä jostaki tunturi järvestä, sinne vaan onkimaan.

• Anonyymi

Putin7laiser oletw tankilla tevoilissataase

• Anonyymi

Kaupassa. Eikö ole. Kukkula.

• Anonyymi

Hauskako luulet olevas? Olet vain surkuhupaisa. Kiskis jyppyrä oli siellä munat se makkara

• Anonyymi

Myllyt pyöriin ja sähköä kuntaan.

• Anonyymi

Son paras ku menet kauppaan. Osta pakaste seiniä.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      137
      6279
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      66
      5192
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3665
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3250
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      104
      2340
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      71
      2276
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      0
      1990
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1608
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      76
      1098
    10. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      12
      1008
    Aihe