Kaalisoppadieetti

Anonyymi

Vieläkö joku harrastaa?
Ajattelin aloittaa huomenna. Ostin jo sipulit, kaalin ym.

Kun pidän kurssia kahden viikon perästä, jos ehtisi saada muutaman kilon pois.
Se siinä on kurssien pitämisessä, että joutuu olemaan näkyvillä koko ajan.
Muuten ei niin haittais, kun kotonaan köpittelee.

56

1070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Dieetit ovat out, nyt pudotetaan painoa pysyvästi elämäntapoja ja ruokailutottumuksia muuttamalla.

      • Anonyymi

        Kuinka korkeasti olet koutettu ton ruokapuolen suhteen?


    • Anonyymi

      Laihtuu sillä pysyvästi ja ruoka on oikeaa ruokaa.

      Takaisin lihominen johtuu vain siitä että jos palaa takaisin entiseen ruokavalioon lihoo takaisin.

      • Anonyymi

        Ei sitä kaalisoppaakaan jaksa loppuelämäänsä syödä.


    • Anonyymi

      Kaikesta päätellen ei ole painonhallintakurssi. Parin viikon kuluessa lähtee vähän nestettä lähinnä eikä se näy ulospäin mitenkään.

      • Anonyymi

        Aloitin tänään.
        Kaalisoppa porisee hellalla.

        Tottakai tiedän, että ei nää kilot lähde lopullisesti, mutta on hyvä alkustartti.
        Kuurin jälkeen aloitan kunnolliset tottumukset.

        Ohjeessa lukee että pitäisi keittää kaksi tuntia.
        En aio keittää niin pitkään.

        Lähden nyt hakemaan mausteita omasta puutarhasta, mitkä lisätään ihan lopuksi.
        Katsotaan miten käy.
        En ole mittaillut painoani, jotain 80 kiloa on kai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitin tänään.
        Kaalisoppa porisee hellalla.

        Tottakai tiedän, että ei nää kilot lähde lopullisesti, mutta on hyvä alkustartti.
        Kuurin jälkeen aloitan kunnolliset tottumukset.

        Ohjeessa lukee että pitäisi keittää kaksi tuntia.
        En aio keittää niin pitkään.

        Lähden nyt hakemaan mausteita omasta puutarhasta, mitkä lisätään ihan lopuksi.
        Katsotaan miten käy.
        En ole mittaillut painoani, jotain 80 kiloa on kai.

        Eiköpä se tästä.
        Yllättävän hyvälle maistuu, kun ei keitä liian pitkään.
        Oli kotona taimaanbasilikaa, ja vihreän paprikan sijaan laitoin kaksi pitkäsuippopäistä punaista paprikaa.

        Melonia. Rabarberiteetä.


    • Anonyymi

      Yök!

      Itse juon mieluummin kahvia.

      • Anonyymi

        Jokainen juo mitä itse haluaa.
        Minulle tulee kahvista närästystä.

        Millä dieetillä itse olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen juo mitä itse haluaa.
        Minulle tulee kahvista närästystä.

        Millä dieetillä itse olet?

        Toinen päivä menossa.
        Tässä kaalisoppaa syön, ei ole nälkä.

        Virkeä olo, nukutti hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen päivä menossa.
        Tässä kaalisoppaa syön, ei ole nälkä.

        Virkeä olo, nukutti hyvin.

        Pahoittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelen.

        Ei sinun tarvitse.

        Mutta kun olet tällä palstalla vierailija, niin lue enemmän muista dieteistä.
        Tulet varmaan löytämään oman suosikkidieetin, mitä voit kokeilla.
        Tule sitten kertomaan, mikä dieetti on sinun mielestä paras, tepsivin ja hyvänmakuisin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun tarvitse.

        Mutta kun olet tällä palstalla vierailija, niin lue enemmän muista dieteistä.
        Tulet varmaan löytämään oman suosikkidieetin, mitä voit kokeilla.
        Tule sitten kertomaan, mikä dieetti on sinun mielestä paras, tepsivin ja hyvänmakuisin!

        Seurasin asiaa ja löysin. Hyvänmaksuin on mansikkakakku toffee muut karkit. Toimivuudesta en tiedä, mutta maku ja haju on parempi kuin kaalikeitossa. Dieetti on alunperin Massiivikalorihöpöttäjän kehittämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seurasin asiaa ja löysin. Hyvänmaksuin on mansikkakakku toffee muut karkit. Toimivuudesta en tiedä, mutta maku ja haju on parempi kuin kaalikeitossa. Dieetti on alunperin Massiivikalorihöpöttäjän kehittämä.

        Onnittelen, ja olen iloinen puolestasi!


    • Anonyymi

      Eikö kurssia voi pitää ilman kaalikeittoa?

      • Anonyymi

        Voi.
        Sait vastauksen kysymykseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi.
        Sait vastauksen kysymykseesi.

        Voiko ihminen kysyä ilman, että hän saisi vastausta? Mikä on elämän tarkoitus? Onko hedelmissä sokeria ja rapauttaako se terveytemme? Onko olemassa jokin pohjoismainen sivusto, jossa olisi kerrottu terveellisen ruokavalion salaisuudet? Siis sellainen sivusto, jonka ylläpitäjä ei ole THL:n juoksupoika ja jolla on näyttöä kyvystä viestiä nasevasti?

        Saako tällä palstalla puhua diabeteksesta, vai olisiko parempi siirtyä sellaiseen ketjuun, joka käsittelee kaltaistemme "asioita"? Saako tällä palstalla puhua ruokavalion vastuullisuudesta, vai onko parempi, että siirrymme kokonaan jollekin maailmanparannuspalstalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko ihminen kysyä ilman, että hän saisi vastausta? Mikä on elämän tarkoitus? Onko hedelmissä sokeria ja rapauttaako se terveytemme? Onko olemassa jokin pohjoismainen sivusto, jossa olisi kerrottu terveellisen ruokavalion salaisuudet? Siis sellainen sivusto, jonka ylläpitäjä ei ole THL:n juoksupoika ja jolla on näyttöä kyvystä viestiä nasevasti?

        Saako tällä palstalla puhua diabeteksesta, vai olisiko parempi siirtyä sellaiseen ketjuun, joka käsittelee kaltaistemme "asioita"? Saako tällä palstalla puhua ruokavalion vastuullisuudesta, vai onko parempi, että siirrymme kokonaan jollekin maailmanparannuspalstalle?

        Tuohon osaa vastata vain Veijo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon osaa vastata vain Veijo.

        Koska tämän ketjun aihe on "kaalisoppadieetti", niin on ihan ok kysyä että "Eikö kurssia voi pitää ilman kaalikeittoa?".

        Fiksuna ihmisenä vastasin fiksusti että "Voi. Sait vastauksen kysymykseesi".

        Ei ole relevanttia kysellä täällä noita sinun muita esittämisiä kysymyksiä, ja ei ole relevantti myöskään vastata niihin.

        Koska huomaan, että tarkoituksenasi on vain viisastella, niin jätän tähän omalta osaltani keskustelut kaalisoppadieetistä.

        Jatkan sitä edelleen, mutta en tule enää raportoimaan ja kertomaan siitä.

        Ole tyytyväinen!
        Hyvää kesää sinulle!
        Hastalavista!


    • Anonyymi

      En osaa sanoa, onko kaalisoppadietti sen parempi kuin mikään muukaan dieetti, elämäntavat määräävät ja määrittelevät enemmän ja paremmin.

      Mutta sen voin ilmoittaa, että kaalia kannattaa syödä ja käyttää ruuanlaitossa monipuolisesti, koska se on terveysruokaa; kaali puhdistaa elimistöä. - Nm. Syöpäsolu inhoaa kaalia

      • Anonyymi

        "- Nm. Syöpäsolu inhoaa kaalia"

        Tuoretta kaalia. Tuntikausien keittäminen, lämmittäminen ja paha hajun kehittäminen saa indole-3-karbinolin vaikutukset ihan minimiinsä.

        Jos haluaa laihtua kaalilla, kaalista pitää tykätä jo alunperin. Vertailuna asia on ihan sama kuin pitäisi laihduttaa syömällä sian munuaisia - eräille herkku, eräiden inhokki.

        Dieettiruoka pitää muodostaa niistä elintarvikkeista, joita haluaa syödä myös dieetin jälkeen ihan normaalissa elämässään jatkossa vuosien tai vuosikymmenten ajan. Kaalikeittodieetti on tai olisi suurelle osalle ihmisistä poppakonsti, ei tavallista elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "- Nm. Syöpäsolu inhoaa kaalia"

        Tuoretta kaalia. Tuntikausien keittäminen, lämmittäminen ja paha hajun kehittäminen saa indole-3-karbinolin vaikutukset ihan minimiinsä.

        Jos haluaa laihtua kaalilla, kaalista pitää tykätä jo alunperin. Vertailuna asia on ihan sama kuin pitäisi laihduttaa syömällä sian munuaisia - eräille herkku, eräiden inhokki.

        Dieettiruoka pitää muodostaa niistä elintarvikkeista, joita haluaa syödä myös dieetin jälkeen ihan normaalissa elämässään jatkossa vuosien tai vuosikymmenten ajan. Kaalikeittodieetti on tai olisi suurelle osalle ihmisistä poppakonsti, ei tavallista elämää.

        Kaalia voi syödä aivan tuoreenakin, varsinkin varhais- / kesäkaali on hyvä salaattiaines, mutta ei sitä tarvitse tuntitolkulla keitellä, jos ruuanvalmistukseen käyttää. - Nm. Unohda dieetti, muuta elämäntapasi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaalia voi syödä aivan tuoreenakin, varsinkin varhais- / kesäkaali on hyvä salaattiaines, mutta ei sitä tarvitse tuntitolkulla keitellä, jos ruuanvalmistukseen käyttää. - Nm. Unohda dieetti, muuta elämäntapasi

        Näinpä. Vanhempikin kaali menee kun silppuaa oikein pieneksi.

        Kaalikeitolle riittää keittoajaksi 30 minuuttia, perunoiden kanssa 45.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Näinpä. Vanhempikin kaali menee kun silppuaa oikein pieneksi.

        Kaalikeitolle riittää keittoajaksi 30 minuuttia, perunoiden kanssa 45.

        Kaalia ei siis kantsi panna pataan ekaksi. Eikä pilkottu pottukaan 45 min. tartte. - Nm. Vaikka en kelloa katsokaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaalia ei siis kantsi panna pataan ekaksi. Eikä pilkottu pottukaan 45 min. tartte. - Nm. Vaikka en kelloa katsokaan

        Juu, ensiksi potut ja pienennetty kaali vasta jonkin ajan kuluttua. Peruna saa olla ylikypsää niin se suurustaa liemen. Lihaa saa keittää pidempään.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Juu, ensiksi potut ja pienennetty kaali vasta jonkin ajan kuluttua. Peruna saa olla ylikypsää niin se suurustaa liemen. Lihaa saa keittää pidempään.

        Riippunee lihasta, joka ei ole edes pakollinen. - Nm. Vaihtoehto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippunee lihasta, joka ei ole edes pakollinen. - Nm. Vaihtoehto

        Joo ei. Kaslikeitossa liha saa kyllä minusta olla reilusti ylikypsää jos sitä käyttää mutta pitäisi tosissaan kokeilla papukaalikeittoa. Perunoiden kanssa voidi toimia se, että keittäisi muutsmsn ylikypsäksi ja loput jättäisi kypsäksi niin rakenne voisi olla parempi.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Joo ei. Kaslikeitossa liha saa kyllä minusta olla reilusti ylikypsää jos sitä käyttää mutta pitäisi tosissaan kokeilla papukaalikeittoa. Perunoiden kanssa voidi toimia se, että keittäisi muutsmsn ylikypsäksi ja loput jättäisi kypsäksi niin rakenne voisi olla parempi.

        Kuulostat kokilta, mitä meitsi ei ole. - Nm. Pakon sanelemana vain


    • Anonyymi

      Paraikaa 140 miljoona venäläistä on kaalisoppadieetillä ,tosin kohta ei sopassa ole kaaliakaan.

      • Anonyymi

        Niiih, eikä Putlerille mahda silti kukaan mitään. - Nm. Ylivertaisuuden dilemma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niiih, eikä Putlerille mahda silti kukaan mitään. - Nm. Ylivertaisuuden dilemma

        Hehee,

        Tää Nm. Unohda dieetti, muuta elämäntapasi - heiluu siis täälläkin.

        Jokapaikan höylä.
        Jos on itse muuttanut elämäntapansa, niin miksi aihetta olla laihdutuspalstalla?
        Kas, siinä pulma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehee,

        Tää Nm. Unohda dieetti, muuta elämäntapasi - heiluu siis täälläkin.

        Jokapaikan höylä.
        Jos on itse muuttanut elämäntapansa, niin miksi aihetta olla laihdutuspalstalla?
        Kas, siinä pulma.

        "Jos on itse muuttanut elämäntapansa, niin miksi aihetta olla laihdutuspalstalla?
        Kas, siinä pulma."

        Tämä on Painonhallinta- ja Terveys-palstojen alipalsta. Eli jos lukee Painonhallintaa tai Terveys-palstaa, niin näkee automaattisesti myös sen alla olevien eri alipalstojen viestit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos on itse muuttanut elämäntapansa, niin miksi aihetta olla laihdutuspalstalla?
        Kas, siinä pulma."

        Tämä on Painonhallinta- ja Terveys-palstojen alipalsta. Eli jos lukee Painonhallintaa tai Terveys-palstaa, niin näkee automaattisesti myös sen alla olevien eri alipalstojen viestit.

        Yeap, mutta hän ei näe. - Nm. Mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yeap, mutta hän ei näe. - Nm. Mitään

        Oli miten oli, mutta sain pois helposti kolme kiloa.

        Tarttee jatkaa järkevämmin syömällä.

        Ei sitä kaalisoppaa jaksa viikkotolkulla.
        Muutaman päivän, niin pääsee alkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli miten oli, mutta sain pois helposti kolme kiloa.

        Tarttee jatkaa järkevämmin syömällä.

        Ei sitä kaalisoppaa jaksa viikkotolkulla.
        Muutaman päivän, niin pääsee alkuun.

        Eeerittäin hyvä, mutta vastauspaikka vähän hassu. - Nm. Ei dieetti, vaan elämäntapa


    • Anonyymi

      Tuo haisee tosi pahalta.

      • Anonyymi

        Ei haittaa jos haisee.
        Jos meinaa laihtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa jos haisee.
        Jos meinaa laihtua.

        Moninkertainen kärsimys. Ikkunat auki.


    • Anonyymi

      Kaalin kovimmasta osasta raaskin tehdä soppaa, mutta uusi kaali on niin rapeaa ja raikkaan miedon makuista, että sen raastan sipulien kanssa.

      • Anonyymi

        Yeap, kevät- eli varhaiskaali on vallan oiva salaattiaine. - Nm. Ihan rouskutan sinälläänkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yeap, kevät- eli varhaiskaali on vallan oiva salaattiaine. - Nm. Ihan rouskutan sinälläänkin

        Oli yks hankala juttu, sain sen eilen loppuun.
        Nousi paino, kun tuli oluteltua, että olis hermot kestäneet.

        Tänään on kaalikeitto liedellä kiehumass, syön melonia, juon vettä ja kahvia.

        Jo kahdessa päivässä saa tulosta.

        Helppoa muuten helteellä, kun ei tee mieli tehdä ruokia.


    • Anonyymi

      Kahdessa kuukaudessa saa itsensä äkäiseksi, kaalikeitto on hyvä lisä tuossa asiassa.

      Jos haluaa laihtua, miksi pitää kärsiä ja tuntea nälkää melkein 100 % ajasta? Parempiakin vaihtoehtoja on olemassa, sillä kaikki ruoka ei ole tasa-arvoista.

      Aloittajalle kysymys, paljonko nyt laihduit kaalikeiton ansiosta, takia ja vuoksi?

    • Anonyymi

      Mitä aloittajan kysymykseen kaalikeitosta tulee, niin vuosittain sitä tulee harrastettua - varsinkin talvisin kuuma keitto hyppysten välissä lämmittää. Keväällä myös siitä iäkkäästä kaalista saa makoisaa keittoa ja laatikkoa.
      Olen hankkinut samoja tarpeita varten hapankaalin ohjeet ja välineet. Juuri nyt pistelen poskeeni samoista kaalikeiton aineista valmistettua hapankaalia. Ovela kun olin niin, Keitin punaisia linssejä kanaliemessä proteiiniksi ja passa hyvin yhteen.
      Saa syödä isosta kupista, niin nopeaa tiskata. On sitä muutakin puuhaa.
      Näin syksyllä tuoretta en raaskii keittää. Raasteita monella tapaa.

      • Anonyymi

        Maistuu muuten ihan hyvälle!

        Lisäsin eri yrttejä.

        Ajattelin laittaa viidentenä päivänä jauhelihaa mukaan.
        Voiko sen laittaa noin vaan, vaan pitäiskö ruskistaa ensin pannulla.

        Sitten on yksi banaanipäivä.
        Teen silloin mustikka-banaani smoothin.

        Tottakai tiedän, että on parempiakin dieettejä!
        Tässä on kuitenkin se etu, että saa nopeasti pois liiat, kun malttaa vain 5-7 päivää vetää.

        Onneksi on kuuma, eikä huvita mikään syöminen.
        Mustaa kahvia kyllä juon.


    • Anonyymi

      Ruskistettu jauheliha ja - ehkä sipulia voissa? - pannulla antaa eri maun kuin keitetyt tuotteet. Liha kuivahtaa ja tulee "rapeaksi".
      Keitetty jauheliha paisuu ja pysyy pehmeänä. Ottaa yrttien maun.

      Turhaa sitä on itseään piinata muutaman enemmän kcal:n tähden.
      Itse pidän kaalikeitto-dieetin aineita pohjana ja mukaelen niitä.
      Muistaakseni dieetti oli alun perin sairaalasta, ravintoterapeutilta, joten tiukka noudattaminnen on varmaan tehokkainta.
      Orjallinen noudattaminen Ei sovi minulle - olen spontaani kaikessa.
      Jaksan kauemmin syödä terveellisesti mielitekoja noudattaen.

      Vahva kahvi terastettynä cayannepippurilla antaa energiaa elokuun iltaan. Valitsin pari tummaa suklaakonfettia viereen, mutta 1/2 yhdestä riitti! Loput rasiaan, kun mieliteko tuli täytettyä.;-)
      Täällä ei ole muita käpälöimässä suklaata kuin minä.

    • Anonyymi

      Vieläkö joku harrastaa? Tuskin.

      • Anonyymi

        Tuohan oli jännä vihje, että laittaa cayanne-pippuria.
        En ole ennen kuullutkaa.
        Pitääpä kokeilla.

        Olen laittanut kardemummaa.

        Nyt on siis ekapäivä, jospa onnistuisin pitämään tämän dieetin, että pääsisi edes vähän kiloissa alaspäin.
        On sitten helpompi jatkaa.

        Joo, ruskistan. Miten pitkään tarttee kiehua sopassa?
        Vai tartteeko ollenkaan?
        Jos vain lisää soppaan?

        Miten sinä olet onnistunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan oli jännä vihje, että laittaa cayanne-pippuria.
        En ole ennen kuullutkaa.
        Pitääpä kokeilla.

        Olen laittanut kardemummaa.

        Nyt on siis ekapäivä, jospa onnistuisin pitämään tämän dieetin, että pääsisi edes vähän kiloissa alaspäin.
        On sitten helpompi jatkaa.

        Joo, ruskistan. Miten pitkään tarttee kiehua sopassa?
        Vai tartteeko ollenkaan?
        Jos vain lisää soppaan?

        Miten sinä olet onnistunut?

        En ole koskaan syönyt enkä syö. Jos söisin niin makkaran kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan oli jännä vihje, että laittaa cayanne-pippuria.
        En ole ennen kuullutkaa.
        Pitääpä kokeilla.

        Olen laittanut kardemummaa.

        Nyt on siis ekapäivä, jospa onnistuisin pitämään tämän dieetin, että pääsisi edes vähän kiloissa alaspäin.
        On sitten helpompi jatkaa.

        Joo, ruskistan. Miten pitkään tarttee kiehua sopassa?
        Vai tartteeko ollenkaan?
        Jos vain lisää soppaan?

        Miten sinä olet onnistunut?

        Kardemummaa kahvissa? Saisi vaihtelua siihen Liiterin halpaan murukahviin kanelin/cayannepippurin lisäksi. Kardemumma edistää varmaan yhtä hyvin rasvanpolttoa kuin aiemmat.

        Minulta on jäänyt liha, kana, kala elokuussa pois kokonaan.
        Silliä tosin olen syönyt, mutta lasken sen makeisiin sokerin tähden.
        Tykkään jauhelihasta keitettynä ja paistettuna kaalisopassa.
        Voita kaipaan, ellen ole syönyt porkkanaa pitempään.
        Se on kai se A-vitamiini voissa, jota keho kaipaa.

        Tuli kova mieliteko voihin pitkästä aikaa. Otin tarjoukseta.
        Saa vähän hapankorpun ja juuston väliin.

        Katsoin tuossa entisiä muistiinpanojani, niin tapaan joka vuosi jaksaa
        3 kuukautta laihdutusta ; -2kg kuukausi ja -6kg yhteensä.
        Kun ei laihduta liian nopeasti, niin ei jää koskaan roikkuvaa nahkaa, eikä edes ryppyjä.

        Olen katsonut nyt kesällä vanhempia naisia, niin ne laihat luurangot muistuttavat variksenpelättimiä, varsinkin löysien vaatteiden liehuessa ympärillä. Iäkkäille sopii hiukan silavaa luiden päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kardemummaa kahvissa? Saisi vaihtelua siihen Liiterin halpaan murukahviin kanelin/cayannepippurin lisäksi. Kardemumma edistää varmaan yhtä hyvin rasvanpolttoa kuin aiemmat.

        Minulta on jäänyt liha, kana, kala elokuussa pois kokonaan.
        Silliä tosin olen syönyt, mutta lasken sen makeisiin sokerin tähden.
        Tykkään jauhelihasta keitettynä ja paistettuna kaalisopassa.
        Voita kaipaan, ellen ole syönyt porkkanaa pitempään.
        Se on kai se A-vitamiini voissa, jota keho kaipaa.

        Tuli kova mieliteko voihin pitkästä aikaa. Otin tarjoukseta.
        Saa vähän hapankorpun ja juuston väliin.

        Katsoin tuossa entisiä muistiinpanojani, niin tapaan joka vuosi jaksaa
        3 kuukautta laihdutusta ; -2kg kuukausi ja -6kg yhteensä.
        Kun ei laihduta liian nopeasti, niin ei jää koskaan roikkuvaa nahkaa, eikä edes ryppyjä.

        Olen katsonut nyt kesällä vanhempia naisia, niin ne laihat luurangot muistuttavat variksenpelättimiä, varsinkin löysien vaatteiden liehuessa ympärillä. Iäkkäille sopii hiukan silavaa luiden päälle.

        Kaalikeiton, kardemumman ja cayannen voi korvata possun sisäfileellä ja perunalla. Siihen kyytipojaksi tuoretta kaali-paprika -salaattia, korianteria ja chiliä. Jälkiruuaksi kanelilla maustettua kahvia ja mustikkapiirasta.

        Kaalikeitto ei vain ole hyvää, eikä se laihduta. Mieluummin siis oikeaa ruokaa kuin suolaista vesivelliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaalikeiton, kardemumman ja cayannen voi korvata possun sisäfileellä ja perunalla. Siihen kyytipojaksi tuoretta kaali-paprika -salaattia, korianteria ja chiliä. Jälkiruuaksi kanelilla maustettua kahvia ja mustikkapiirasta.

        Kaalikeitto ei vain ole hyvää, eikä se laihduta. Mieluummin siis oikeaa ruokaa kuin suolaista vesivelliä.

        Ei tarvitse kahdesti katsoa, kumpaan pöytään istuisin! LOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse kahdesti katsoa, kumpaan pöytään istuisin! LOL

        On vähän kumma, että jotkut täällä jaksavat "vitsailla".

        Kun olen ite päättänyt, että pidän tätä kaalisoppakuuria tämän viikon, - niin sallikaa minun pitää se.

        Eilen aloitin, ja jo yksi kilo humpsahti pois.

        Joo - tiedän että joku tulee heti kertomaan, että se on vettä.
        Eli ei tartte kertoa uudelleen.

        Tänään on vuorossa tomaattia, kurkkua, porkkanaa ja melonia kaalisopan lisäksi.
        Mahdottoman energinen olo, koko ajan oon touhunnut aamusta lähtien.
        Tämä on ekatauko, kun tulin tänne raportoimaan.

        Joo, on kiva kun saa kertoa muille.
        Ei oo tuttavia tässä, joille kertoa, enkä viitsi ruveta soittelemaan kenellekään.
        Joten nyt te kaikki siellä netillä tiedätte, että yksi kilo vähemmän ja kuuri jatkuu.

        Terveisiä!


    • Anonyymi

      Kiitos terveisistä.

      Kaalikeitto on OUT - kaalikeitto on poppaukkojen keksintö, ei mitään muuta. Suolaista lientä, ei energiaa, ei kylläisyyden tunnetta, pahaa hajua tosin yllin kyllin.

      Koska et aio syödä kaalikeittoa koko elämääsi, miksi et rakentaisi dieettiäsi niiden ruokien ympärille, joista itse oikeasti pidät? Kukaan ei voi rakentaa ruokaansa kaalin ympärille, vaikka se olisikin hyvä lisä.

      Kaalikeitto ei anna sinulle kerrassaan yhtikäs mitään enempää kuin raaka kaali. Raakana kaalin ravintoaineet ovat kuitenkin parhaimmillaan.

      • Anonyymi

        Tiedän että raaka kaali on terveellisempää.

        Ei oo suolaista lientä, ei ollenkaan suolaa keitossa.
        Laitan yrttisuolaa kyllä vähän.
        Se just, kun on nimenomaan se kylläisyyden tunne, ei oo yhtään nälkä.

        Se on nimellä Sairaaladietti, ei Poppaukkojen dieetti.

        Se etu on, että kun teen kaalikeiton, niin se riittää useammaksi päiväksi, kunhan vain lämmittää osan. Ei tartte kokkailla sinä aikana, saa hommailla muuta.

        Kyllä minä myönnän lemmessä, että onhan sitä parempaakin syötävää, mutta viikon jälkeen syön sitten - kun oon 3-5 kiloa keveämpi.

        En minä aio syödä kaalikeittoa "kko elämääni", tämän viikon vain.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe