Eikö ole mitään puhuttavaa

Anonyymi

Koska palsta on hiljainen?
Vai oletteko löytäneet panokumppanin ja ette ehdi kirjoitella mitään?

60

659

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palsta on hiljainen ja kylätie on hiljainen, että eipä tässä mitään voi.

    • Anonyymi

      Pantu pillit pussiin on...

    • Anonyymi

      Puhuttavaa voisi ollakin, mutta ei näiden vakkari-addiktien kanssa. Ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Ei ehdi puhuu kun pitää panna. On niin paljon pantavaa että ei palstalla puhumiseen ole aikaa.

    • Anonyymi

      Kertokaa vaikka vitsejä.

      • Anonyymi

        Kaikki tytöt ja naiset on bi. Jos ei biseksuaaleja niin bipolaarisia.


      • Mies ja nainen olivat sekstailemassa
        Mies sanoi, olet ihana
        Nainen siihen, TURPA KIINNI! En mikään lihava ole

        Tuo on sitten juuri itse keksitty


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Mies ja nainen olivat sekstailemassa
        Mies sanoi, olet ihana
        Nainen siihen, TURPA KIINNI! En mikään lihava ole

        Tuo on sitten juuri itse keksitty

        Haha, hauska 😂

        - Sheena


    • Anonyymi

      Älä häiritse. Viinanjuonti on senverta rankkaa hommaa ettei keskeyttäjiä tarvita. Ota sinäkin viinaa niin et ihmettele maailmallisia suruja.

      • Anonyymi

        No no

        Kolme annosta

        Onko liikaa

        Hyvää yötä


    • Anonyymi

      Tanssikausi alkoi

    • Anonyymi

      Lisääntyminen ei ole enää muodikasta, ja hyvä niin.

    • mun jutut vissiin on nii huonoja ettei mulkukkaa vastaa🤔

      • Eipä sulta tule aloituksia juuri. Sä vaan tuumailet sinne tänne... 😄
        Mutta ei oo huonoja juttuja. Kyllä sulkukka sentään vastaa. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Eipä sulta tule aloituksia juuri. Sä vaan tuumailet sinne tänne... 😄
        Mutta ei oo huonoja juttuja. Kyllä sulkukka sentään vastaa. 😄

        No joo, enpä mää sillee aloittele, ku oon enempi tämmöne sivusta seuraaja ja näitten palstojen viihdekäyttäjä😁


      • m.wurst kirjoitti:

        No joo, enpä mää sillee aloittele, ku oon enempi tämmöne sivusta seuraaja ja näitten palstojen viihdekäyttäjä😁

        No sitähän kai aika moni muukin. 😊

        Mutta että tänne sais viriävää neskustelua, sais porukka rohkeammin laittaa erilaisia aloituksia.

        Itse sai pitkästäaikaa kunnolla heitettyä juttua vähän yllättäinkin tässä yksi ilta/aamupäivä. Yleensä turinointi jää siihen, että tuumaa jotain ja joku tuumaa vaan, että aha.... ei juuri jää keskusteltavaa. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No sitähän kai aika moni muukin. 😊

        Mutta että tänne sais viriävää neskustelua, sais porukka rohkeammin laittaa erilaisia aloituksia.

        Itse sai pitkästäaikaa kunnolla heitettyä juttua vähän yllättäinkin tässä yksi ilta/aamupäivä. Yleensä turinointi jää siihen, että tuumaa jotain ja joku tuumaa vaan, että aha.... ei juuri jää keskusteltavaa. 😄

        Aha🙃


      • m.wurst kirjoitti:

        Aha🙃

        Oli ihan pakko😁😆

        (Sori)


      • m.wurst kirjoitti:

        Aha🙃

        Niinpä..😁

        Täällä jotenkin aina jyrätään kaikki keskustelut, tai sitten ei vaan sanota mitään.
        Ehkä ihan räikeimmille provoille vastataan ja vastakkainasettelu on ainoa tapa keskustella. Vähän sellainen huutelu-tyyppinen. 🙄

        Joskus täällä oli vielä useampikin kirjoittelija ja juttu luisti, vaikka ei oltu samaa mieltä aina. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        Niinpä..😁

        Täällä jotenkin aina jyrätään kaikki keskustelut, tai sitten ei vaan sanota mitään.
        Ehkä ihan räikeimmille provoille vastataan ja vastakkainasettelu on ainoa tapa keskustella. Vähän sellainen huutelu-tyyppinen. 🙄

        Joskus täällä oli vielä useampikin kirjoittelija ja juttu luisti, vaikka ei oltu samaa mieltä aina. 😊

        Vakavasti puhuen, turvaudun itsekin mieluummin tuohon omasta mielestä vitsikkääseen vastailuun just joihinki provoihin ym. Kun A: en oikeen osaa sellaista vastavuoroista (netti-) keskustelua, ja B: en mielelläni avaudu henk. koht. elämästäni ja asioistani täällä, vaikka tää nyt sinällään aika anonyyminä paikkana olisi helppo ympäristö siihen..
        Tässä tämän kevään aikana kun palailin tänne, ensin nimettömänä, en alkuun osannut melkeinpä edes järkeviä lauseita muodostaa. Ja muistikuvat aiemmista nimimerkillä kirjoitetuista oli et olisin ollut vaan v'ttumainen vänkääjä..
        Ne noin 2 vuotta mitä olin kokonaan pois täältä; ero pitkästä suhteesta ja muutto toiselle paikkakunnalle, siitä seurannut tietynlainen juurettomuus (joo, olen takaisin kotiseuduillani mutta vuosia toisaalla, toisenlaista elämää.. itsetuntemus ja itsetunto, mitäneon🤔), vaikea masennus (toistuvana osa elämää, mut pahimpia tähän mennessä, ehkä tää uus lääkitys nyt olis jo toimiva..) ja isoveljen itsemurha.


      • m.wurst kirjoitti:

        Vakavasti puhuen, turvaudun itsekin mieluummin tuohon omasta mielestä vitsikkääseen vastailuun just joihinki provoihin ym. Kun A: en oikeen osaa sellaista vastavuoroista (netti-) keskustelua, ja B: en mielelläni avaudu henk. koht. elämästäni ja asioistani täällä, vaikka tää nyt sinällään aika anonyyminä paikkana olisi helppo ympäristö siihen..
        Tässä tämän kevään aikana kun palailin tänne, ensin nimettömänä, en alkuun osannut melkeinpä edes järkeviä lauseita muodostaa. Ja muistikuvat aiemmista nimimerkillä kirjoitetuista oli et olisin ollut vaan v'ttumainen vänkääjä..
        Ne noin 2 vuotta mitä olin kokonaan pois täältä; ero pitkästä suhteesta ja muutto toiselle paikkakunnalle, siitä seurannut tietynlainen juurettomuus (joo, olen takaisin kotiseuduillani mutta vuosia toisaalla, toisenlaista elämää.. itsetuntemus ja itsetunto, mitäneon🤔), vaikea masennus (toistuvana osa elämää, mut pahimpia tähän mennessä, ehkä tää uus lääkitys nyt olis jo toimiva..) ja isoveljen itsemurha.

        Tarkennuksena sen verran et itse olin se kun halusi erota, et sikäli mun kai olis turha valittaa sen seuraamuksista mulle itelleni..
        Mut tämmösenä ikuisena "ajopuuna" ja "tuuliviirinä" kun en vaan osaa.. v'ttu mää oon kohta nelkyt enkä yhtään tiiä mitä elämältä haluan! Välillå se on yhtä, sit se on toista tai jopa kolmattakin ehkä,


      • m.wurst kirjoitti:

        Tarkennuksena sen verran et itse olin se kun halusi erota, et sikäli mun kai olis turha valittaa sen seuraamuksista mulle itelleni..
        Mut tämmösenä ikuisena "ajopuuna" ja "tuuliviirinä" kun en vaan osaa.. v'ttu mää oon kohta nelkyt enkä yhtään tiiä mitä elämältä haluan! Välillå se on yhtä, sit se on toista tai jopa kolmattakin ehkä,

        No voi hitsi. Laitoin pitkän jaarituksen, mutta eipä näköjään suostunut lähtemään.

        Mutta siis onhan sulla aikamoinen mylläkkä käynyt. 😳
        Kyllä vähemmästäkin vähän hakee suuntia. Mutta itse oon oikeastaan jo pidemmänaikaa käyttänyt tätä palstaa osittain siihen. Joskus enempi, joskus vähemmin. Kyllä aikahyvin saa peilausta, kun osaa vähän katsoa mitä sieltä vastaan tulee. Kaikkeen ei tartte ottautua. 😊

        Mutta kiva kun oot tehnynnä kampäkin. 😁👌


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Tarkennuksena sen verran et itse olin se kun halusi erota, et sikäli mun kai olis turha valittaa sen seuraamuksista mulle itelleni..
        Mut tämmösenä ikuisena "ajopuuna" ja "tuuliviirinä" kun en vaan osaa.. v'ttu mää oon kohta nelkyt enkä yhtään tiiä mitä elämältä haluan! Välillå se on yhtä, sit se on toista tai jopa kolmattakin ehkä,

        Sekaannun tähän "itse olin se kun halusi erota, et sikäli mun kai olis turha valittaa sen seuraamuksista mulle itelleni.."

        Ero koskettaa ja kolahtaa aina, vaikka sitä vain itse olisi halunnut. Usein siinä kantaa myös osan exän tunnekuormasta.

        - Sheena


      • Disseisback kirjoitti:

        No voi hitsi. Laitoin pitkän jaarituksen, mutta eipä näköjään suostunut lähtemään.

        Mutta siis onhan sulla aikamoinen mylläkkä käynyt. 😳
        Kyllä vähemmästäkin vähän hakee suuntia. Mutta itse oon oikeastaan jo pidemmänaikaa käyttänyt tätä palstaa osittain siihen. Joskus enempi, joskus vähemmin. Kyllä aikahyvin saa peilausta, kun osaa vähän katsoa mitä sieltä vastaan tulee. Kaikkeen ei tartte ottautua. 😊

        Mutta kiva kun oot tehnynnä kampäkin. 😁👌

        Per aspera ad astra

        Tai 'per aspera ad rubus' (vaikeuksien kautta vattuihin) niinkuin veli sen mulle ilmaisi kun olin polttanut näppini nokkosiin vadelmia tavoitellessani.

        Tännekai se olis periaatteessa helppo purkaa tuntojaan, jos osais mut kun ei sitä osaa edes tutuille ihmisille😕
        Helpompaa laittaa aivot narikkaan ja olla vaan et raipatirai ja kainalopierua päälle,


      • m.wurst kirjoitti:

        Per aspera ad astra

        Tai 'per aspera ad rubus' (vaikeuksien kautta vattuihin) niinkuin veli sen mulle ilmaisi kun olin polttanut näppini nokkosiin vadelmia tavoitellessani.

        Tännekai se olis periaatteessa helppo purkaa tuntojaan, jos osais mut kun ei sitä osaa edes tutuille ihmisille😕
        Helpompaa laittaa aivot narikkaan ja olla vaan et raipatirai ja kainalopierua päälle,

        No niihin tuntoihin itsessä on jokin syy. Tietty jokainen kokee kaiken elämässä tapahtuvan sekasortoisen p.skan eritavalla, mutta absoluuttinen totuus on, että kaikesta pitäis päästä yli ja vielä olla valmiimpi ottamaan lisää shaiburaa matkan varrella. 🙄

        Toisaalta jos voi ja osaa ottaa letkeästi ja löytää kainalopieruista sopivan voiman, kuten Obi van Kenobi, niin hitto...mikä jottei. 😁👌

        Oikeestaan sait mut ainakin hyvälle mielelle. Nyt en pääse miellekuvasta irti, että jossain joku turauttelee treenimielessä kainalopieruja ja hekottaa joka turauksen saatuaan ilmoille vedet silmissä. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekaannun tähän "itse olin se kun halusi erota, et sikäli mun kai olis turha valittaa sen seuraamuksista mulle itelleni.."

        Ero koskettaa ja kolahtaa aina, vaikka sitä vain itse olisi halunnut. Usein siinä kantaa myös osan exän tunnekuormasta.

        - Sheena

        Hyvin sanottu,


      • Disseisback kirjoitti:

        No niihin tuntoihin itsessä on jokin syy. Tietty jokainen kokee kaiken elämässä tapahtuvan sekasortoisen p.skan eritavalla, mutta absoluuttinen totuus on, että kaikesta pitäis päästä yli ja vielä olla valmiimpi ottamaan lisää shaiburaa matkan varrella. 🙄

        Toisaalta jos voi ja osaa ottaa letkeästi ja löytää kainalopieruista sopivan voiman, kuten Obi van Kenobi, niin hitto...mikä jottei. 😁👌

        Oikeestaan sait mut ainakin hyvälle mielelle. Nyt en pääse miellekuvasta irti, että jossain joku turauttelee treenimielessä kainalopieruja ja hekottaa joka turauksen saatuaan ilmoille vedet silmissä. 🤣

        May the force (tai kainalopieru) be with you,

        Mää en muuten osaa kovin hyvin niitä, tuhnuiksi jää, vaatii harjoittelua💪


      • m.wurst kirjoitti:

        Oli ihan pakko😁😆

        (Sori)

        Tuota ei näyttänyt edes vellikellossa, mut sulla on hyvä huumori. Tykkään. 😁👌


      • Disseisback kirjoitti:

        Tuota ei näyttänyt edes vellikellossa, mut sulla on hyvä huumori. Tykkään. 😁👌

        Oisko mennyt sillä ohi vellikellon ku vastasin tuossa omaan kommenttiini,

        Kiitos😊


      • m.wurst kirjoitti:

        May the force (tai kainalopieru) be with you,

        Mää en muuten osaa kovin hyvin niitä, tuhnuiksi jää, vaatii harjoittelua💪

        Suihkussa wörnii paremmin ja lisäks saa sopivan "märkyyden" turaukseen. 😆

        Muuten, joku tyyppi osas kämmenilläkin piereskellä. Tainnut tehdä tiliäkin sillä. 😁👌

        https://youtu.be/tmejOngg8rY

        Tunnelmaa perjantai-iltaan...


      • m.wurst kirjoitti:

        Oisko mennyt sillä ohi vellikellon ku vastasin tuossa omaan kommenttiini,

        Kiitos😊

        Aiiiivana! 😁👌

        Enpä sitä hoksannu...


      • Disseisback kirjoitti:

        Suihkussa wörnii paremmin ja lisäks saa sopivan "märkyyden" turaukseen. 😆

        Muuten, joku tyyppi osas kämmenilläkin piereskellä. Tainnut tehdä tiliäkin sillä. 😁👌

        https://youtu.be/tmejOngg8rY

        Tunnelmaa perjantai-iltaan...

        Ah, taitolaji!

        Kämmenistä muistu mieleen ku pentuna piirrettiin kaverin kämmenelle muka sen unelmatalo, hulppea kartano pihapiireineen kaikkineen, jne.. mukaanluettuna *pthyi* uima-allas (jolloin siis sylkäistiin siihen kaverin käteen)

        Pieruhuumorilla taasen sit tähän iltaan
        https://youtu.be/Uk8Y_WXfLUc


      • m.wurst kirjoitti:

        Ah, taitolaji!

        Kämmenistä muistu mieleen ku pentuna piirrettiin kaverin kämmenelle muka sen unelmatalo, hulppea kartano pihapiireineen kaikkineen, jne.. mukaanluettuna *pthyi* uima-allas (jolloin siis sylkäistiin siihen kaverin käteen)

        Pieruhuumorilla taasen sit tähän iltaan
        https://youtu.be/Uk8Y_WXfLUc

        Jestas... ihmekään kun ei siihen aikaan ollut mitään tietoa globaaleista pöpöistä. 😆 Muutama vuosi tuosta taaksepäin, nuoltiin eteisessä kengänpohjia. Nykypöpökammoiset sais slaagin...

        Kyllähän pieru on aina iloinen asia, kun se on vaan sitten pelkkä kaasupurkaus, eikä hae "varrellista elementtiä". 😁 Ainakin tuottajalleen..


      • Disseisback kirjoitti:

        Jestas... ihmekään kun ei siihen aikaan ollut mitään tietoa globaaleista pöpöistä. 😆 Muutama vuosi tuosta taaksepäin, nuoltiin eteisessä kengänpohjia. Nykypöpökammoiset sais slaagin...

        Kyllähän pieru on aina iloinen asia, kun se on vaan sitten pelkkä kaasupurkaus, eikä hae "varrellista elementtiä". 😁 Ainakin tuottajalleen..

        Joo ei puhettakaan näinä tautisina aikoina enää mistään "uima-altaista",
        Vaikka eilettäinkin olin melkoisessa "pöpö"-käsittelyssä kun siskon siitepölyallergiset muksut yskivät ja aivastelivat menemään antaumuksella ja peittelemättä,

        Jossain kohtaa lapsuuttani oli myös ihme villitys laittaa kastematoja ja muitakin öttiäisiä naamalle🤔
        Jätkäntäillä (tukkimiehentäi) on taipumus tarrata jaloillaan kiinni alustaansa kun sitä sormella vähän painaa selästä, niin niitä sit laitettiin oman nenän päähän (aikuistumisen myötä en enää näe huvittavaksi kiusata viattomia luontokappaleita)


      • m.wurst kirjoitti:

        Joo ei puhettakaan näinä tautisina aikoina enää mistään "uima-altaista",
        Vaikka eilettäinkin olin melkoisessa "pöpö"-käsittelyssä kun siskon siitepölyallergiset muksut yskivät ja aivastelivat menemään antaumuksella ja peittelemättä,

        Jossain kohtaa lapsuuttani oli myös ihme villitys laittaa kastematoja ja muitakin öttiäisiä naamalle🤔
        Jätkäntäillä (tukkimiehentäi) on taipumus tarrata jaloillaan kiinni alustaansa kun sitä sormella vähän painaa selästä, niin niitä sit laitettiin oman nenän päähän (aikuistumisen myötä en enää näe huvittavaksi kiusata viattomia luontokappaleita)

        Joo. Kaikki ökömönkiäiset tutkittiin ja sorkittiin, hämmennettiin sammakonkudut jossain ojassa ja kiusattiin heinällä murkkuja, sit kun ravisteli siitä enimmät murkut, maistui se heinä väkevälle.

        Mikäs tään otsikon aihe olikaan? 😄

        Mut öitä. 😴


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Tarkennuksena sen verran et itse olin se kun halusi erota, et sikäli mun kai olis turha valittaa sen seuraamuksista mulle itelleni..
        Mut tämmösenä ikuisena "ajopuuna" ja "tuuliviirinä" kun en vaan osaa.. v'ttu mää oon kohta nelkyt enkä yhtään tiiä mitä elämältä haluan! Välillå se on yhtä, sit se on toista tai jopa kolmattakin ehkä,

        Kuitenkin halusit palata juuri tälle palstalle, jossa exäsi Randombypassar kirjoittelee.🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin halusit palata juuri tälle palstalle, jossa exäsi Randombypassar kirjoittelee.🤔

        Minä olin täällä ensin😀

        Mut taas vakavasti puhuen, mietin kyllä sitäkin, tullen tulokseen et eiköhän tälle "hiekkalaatikolle" sovi molemmat,

        Ja henk. koht. asiat hoidetaan muualla kui täällä, mikäli tarvetta sellaiseen ilmenee.


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo. Kaikki ökömönkiäiset tutkittiin ja sorkittiin, hämmennettiin sammakonkudut jossain ojassa ja kiusattiin heinällä murkkuja, sit kun ravisteli siitä enimmät murkut, maistui se heinä väkevälle.

        Mikäs tään otsikon aihe olikaan? 😄

        Mut öitä. 😴

        Kyl sitä ite vielä näin aikuisenakin, jos vaikka kiven kääntäå paikoiltaan pihalla, nii ensimmäisenä menee nokka pitkällä siihen tutkimaan mitä kaikkia ölliäisiä sieltä paljastuu,
        Vähän ällöttäviä mut silti kiinnostavia😀

        "Mikäs tään otsikon aihe olikaan? 😄"
        En minä muista, täälei vissiin ollu mitään puhuttavaa🤔


      • m.wurst kirjoitti:

        Kyl sitä ite vielä näin aikuisenakin, jos vaikka kiven kääntäå paikoiltaan pihalla, nii ensimmäisenä menee nokka pitkällä siihen tutkimaan mitä kaikkia ölliäisiä sieltä paljastuu,
        Vähän ällöttäviä mut silti kiinnostavia😀

        "Mikäs tään otsikon aihe olikaan? 😄"
        En minä muista, täälei vissiin ollu mitään puhuttavaa🤔

        No jaksaa sitä vielä miettiä ja tutkia. Se on terve piirre. Täällä löytyy aina jotain uutta...😁

        Tänään korjsilin maapaikan viemäriä. Vanha valurautainen antoi periksi....

        Mutta jännästi oli tehnyt kolmionmallisen vesireijän pystyputkeen kakkeliin...

        https://aijaa.com/bp8ncm

        Ae että oli herkku homma, vaan jonkun nääkin on hoijettava...


      • Disseisback kirjoitti:

        No jaksaa sitä vielä miettiä ja tutkia. Se on terve piirre. Täällä löytyy aina jotain uutta...😁

        Tänään korjsilin maapaikan viemäriä. Vanha valurautainen antoi periksi....

        Mutta jännästi oli tehnyt kolmionmallisen vesireijän pystyputkeen kakkeliin...

        https://aijaa.com/bp8ncm

        Ae että oli herkku homma, vaan jonkun nääkin on hoijettava...

        Caccahommia siis💩

        Multahan ei entisellä mökillä onnistunut edes paskihuussin säiliön tyhjennys yökkäilemättä,
        Vaikken muuten ainakaan omasta mielestäni mitenkään erityisen hajuherkkä ookkaan, mut siinä hajussa oli sitä jotain🤢


      • m.wurst kirjoitti:

        Caccahommia siis💩

        Multahan ei entisellä mökillä onnistunut edes paskihuussin säiliön tyhjennys yökkäilemättä,
        Vaikken muuten ainakaan omasta mielestäni mitenkään erityisen hajuherkkä ookkaan, mut siinä hajussa oli sitä jotain🤢

        No en tiedä käryskö nää edes..

        Siis keittiön viemäreitä...oikeeta sitä "itseään tuskin oli.

        Mutta päivän voin vetää väkisin, että edes 364 voin elää ilman kokemusta. 🤣


    • Anonyymi

      Puute seksistä kaikilla on.

    • Mun luovuuteni virrassa on nyt sellainen kuohu, että tekstiä tuuppaa tauotta, mutta ne jutut ovat tosi tylsiä.
      Ja vaikka niitä ei lähetä, silti hävettää.

    • Anonyymi

      Itsellä menossa vaihe jossa uutta sukupolvea nostetaan framille ja vanhaa kannetaan hautaan.
      Jotenkin naiset tai runkkaaminen on jäänyt vähemmälle, olenko tulossa vanhaksi? Jep, olenhan minä.

      AV

      • Anonyymi

        Ainoastaan epätoivoisesti miehuudestaan kiinnipitävät papat sekstaa viidenkympin jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan epätoivoisesti miehuudestaan kiinnipitävät papat sekstaa viidenkympin jälkeen.

        Tuo oli hyvä, kaavan mukaan seksi kuuluukin alle 40 vuotiaille naisille. Nuorena on halu, tavoite ja sen myötä tullut oikeus.
        Yli 40 vuotiaita naisia pannessa olo on sama kun räjähteellä ilman nallia?

        AV


    • Anonyymi

      Disse ja Jazuli virvoittavat palstan.

      • Mää kyllä aattelin et jos vaan häipyis tuonne taka-alalle, ei mul oikee oo enää mitään höpistävää. Ja mieli tekee vaan touhuttaa pihalla ja ipanoitten kanssa. Tänääkin köllöteltii pihalla teltassa vilttien ja tyynyjen päällä ja luettiin kirjoja. Sitten istutettii kukkia ja salaattia vähän kylvettiin.. Käytii kaupas ja viikonloppu lähetään molempina päivinä perheen voimiin huvittelemaan. Jee!! 😄👍

        Ei kai se huono oo jos kesän ees olis vaan ihan muissa puhteissa?


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Mää kyllä aattelin et jos vaan häipyis tuonne taka-alalle, ei mul oikee oo enää mitään höpistävää. Ja mieli tekee vaan touhuttaa pihalla ja ipanoitten kanssa. Tänääkin köllöteltii pihalla teltassa vilttien ja tyynyjen päällä ja luettiin kirjoja. Sitten istutettii kukkia ja salaattia vähän kylvettiin.. Käytii kaupas ja viikonloppu lähetään molempina päivinä perheen voimiin huvittelemaan. Jee!! 😄👍

        Ei kai se huono oo jos kesän ees olis vaan ihan muissa puhteissa?

        Disselle jää iso vastuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Disselle jää iso vastuu.

        Hän selvinnee kyllä.


      • Bätääs kirjoitti:

        Mää kyllä aattelin et jos vaan häipyis tuonne taka-alalle, ei mul oikee oo enää mitään höpistävää. Ja mieli tekee vaan touhuttaa pihalla ja ipanoitten kanssa. Tänääkin köllöteltii pihalla teltassa vilttien ja tyynyjen päällä ja luettiin kirjoja. Sitten istutettii kukkia ja salaattia vähän kylvettiin.. Käytii kaupas ja viikonloppu lähetään molempina päivinä perheen voimiin huvittelemaan. Jee!! 😄👍

        Ei kai se huono oo jos kesän ees olis vaan ihan muissa puhteissa?

        Ajankohtainen aihe, ollako vai eikö olla. Mietin samaa, ei palstailua koskien mutta muuten. Totuttuja kaavoja on töiden sun muiden takia niin paljon, että kannattaa juosta omien kotkotustensa perässä kun voi. Oli sitten isompaa tai pienempää tekemistä.


      • Bätääs kirjoitti:

        Mää kyllä aattelin et jos vaan häipyis tuonne taka-alalle, ei mul oikee oo enää mitään höpistävää. Ja mieli tekee vaan touhuttaa pihalla ja ipanoitten kanssa. Tänääkin köllöteltii pihalla teltassa vilttien ja tyynyjen päällä ja luettiin kirjoja. Sitten istutettii kukkia ja salaattia vähän kylvettiin.. Käytii kaupas ja viikonloppu lähetään molempina päivinä perheen voimiin huvittelemaan. Jee!! 😄👍

        Ei kai se huono oo jos kesän ees olis vaan ihan muissa puhteissa?

        Palsta hiljee aika lailla, jos lähes pois. Tosin on se jo hiljenny, hiljeni jo jonkun verran kun Allu poistu muihin maisemiin =D (Allulle kommentointi oli aika vilkasta ja oli hänellä itselläänkin useita aloituksia, mutta hyvä jos on mennyt ja keksinyt itselleen jotain muuta tekemistä). Eihän tänne jää vähän vakituisemmista kuin Disseisback. Hänen täytyy pitää juttelua ja tunnelmaa yllä. Itse en kai enää kuulu tuohon osastoon vakituiset, kun saatan välillä olla useita päiviäkin poissa täältä, joskus ehkä jopa viikkotasollakin. Enkä enää niin paljon kommentoi täällä, muutaman vastauksen voin heittää.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Palsta hiljee aika lailla, jos lähes pois. Tosin on se jo hiljenny, hiljeni jo jonkun verran kun Allu poistu muihin maisemiin =D (Allulle kommentointi oli aika vilkasta ja oli hänellä itselläänkin useita aloituksia, mutta hyvä jos on mennyt ja keksinyt itselleen jotain muuta tekemistä). Eihän tänne jää vähän vakituisemmista kuin Disseisback. Hänen täytyy pitää juttelua ja tunnelmaa yllä. Itse en kai enää kuulu tuohon osastoon vakituiset, kun saatan välillä olla useita päiviäkin poissa täältä, joskus ehkä jopa viikkotasollakin. Enkä enää niin paljon kommentoi täällä, muutaman vastauksen voin heittää.

        No mutta uusia tulee, vaikka vanhoja jäisi poiskin. En pidä itseeni korvaamattomana milläänlailla.

        Vois jopa olla hyvä, kun tulis tuoreempaa verta tilalle. Jutut uudistuisi.

        Allu on tuumaustauolla. :D


      • Bätääs kirjoitti:

        No mutta uusia tulee, vaikka vanhoja jäisi poiskin. En pidä itseeni korvaamattomana milläänlailla.

        Vois jopa olla hyvä, kun tulis tuoreempaa verta tilalle. Jutut uudistuisi.

        Allu on tuumaustauolla. :D

        En tiedä uudistuuko tällä palstalla jutut, vaikka uusia palstalaisia tulisikin. Onhan nytkin välillä täällä jotain uusia, mutta samat jutut pyörii. Miten saada nainen? millaisesta miehestä naiset pitää? Aiotteko sinkut palstailla koko loppuikänne/koko juhannuksen/joulun/kesän? Vain viinaa juomalla saa naisia jne. Lähes koko sen ajan, kun itse olen tällä palstalla käynyt on aiheet olleet kutakuinkin nuo. Välillä joku on tehny aloituksen, johon voi linkittää musiikkia ja joskus joku on kysellyt esim. millaista säätä siellä on missä kukin asuu tai millaisra ruokaa haluaisi laittaa, mutta näitä poikkeuksia lukuunottamatta keskusteluiden aiheet ovat olleet suurinpiirtein liikkuneet miesten ja naisten ulkonäön kommentoinnissa sekä parisuhteen tai sen puuttumisen ruotimisessa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        En tiedä uudistuuko tällä palstalla jutut, vaikka uusia palstalaisia tulisikin. Onhan nytkin välillä täällä jotain uusia, mutta samat jutut pyörii. Miten saada nainen? millaisesta miehestä naiset pitää? Aiotteko sinkut palstailla koko loppuikänne/koko juhannuksen/joulun/kesän? Vain viinaa juomalla saa naisia jne. Lähes koko sen ajan, kun itse olen tällä palstalla käynyt on aiheet olleet kutakuinkin nuo. Välillä joku on tehny aloituksen, johon voi linkittää musiikkia ja joskus joku on kysellyt esim. millaista säätä siellä on missä kukin asuu tai millaisra ruokaa haluaisi laittaa, mutta näitä poikkeuksia lukuunottamatta keskusteluiden aiheet ovat olleet suurinpiirtein liikkuneet miesten ja naisten ulkonäön kommentoinnissa sekä parisuhteen tai sen puuttumisen ruotimisessa.

        Mä luulen ettei täällä oikeasti kovin paljon uusi uusia pyöri. Jotain uusio porukkaa, jotka välillä ovat pois ja tulevat heittämään muutaman kommentin joukkoon.

        Anonyymit kun erottuu lähinnä kärkkäydellään toisistaan. Niin ei näistä aina tiiä mitä ja mistä ovat.


    • Anonyymi

      Minä hain coca colaa korillisen. Ei kelpaa raitis mies naisille.

    • Jos se kumppani ei ole kovin kummoinen, voi siinä panemisen lomassa pistää parit viestit palstalle.

    • Anonyymi

      Homo

    • Anonyymi

      kumppania ei löydä mistään muualta kuin baarista. Naiset ei halua puhua missään muualla.

    • Suurin osa varmaan nauttii kesästä ja upeista keleistä jossain ulkona, yksin taikka jonkun kanssa yhdessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3387
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1850
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe