Naisten on vaikea ymmärtää

Anonyymi

Omaa ulkonäköään. Tavis naiset luulee levansa kauniita ja kauniit luulee olevansa kauniita vaikka ovat taviksia. Siksi sitten miehet ei kelpaa naisille ja miehet jää ilman kumppania ja eivät voi perhettä perustaa koska naiset luulee itsestään liikoja. Ulkonäkö on se kun naiset valitsee miehen joten sadat tuhannet miehet jää ilman kumppania.

69

670

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin tai mitäs jos ei mieti omaa ulkonäköään lainkaan noin? Tiedätkö kun kauneus ei ole mitenkään tärkeä asia onnellisuuden kannalta, sisäinen kauneus ja hyvä olo taas on erityisen merkityksellistä.

      • Anonyymi

        Niin no, nämä kuvittelevat naisten pohtivan asiaa samoin kuin he itse sitä pohtivat. Ei heille tule edes mieleen, ettei ulkonäkö olisikaan se ainoa oleellinen asia maailmassa.


      • Anonyymi

        Komeus on naisille tärkein asia. Vaikka mies oilisi miten kusipää jännämies väkivaltainen niin nainen kyllä haluaa sen miehen jos se on komea, Siitä ö on lukuisia esimerkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komeus on naisille tärkein asia. Vaikka mies oilisi miten kusipää jännämies väkivaltainen niin nainen kyllä haluaa sen miehen jos se on komea, Siitä ö on lukuisia esimerkkejä.

        Ei, tuo kusipäisyys nyt vaan on suomimiesten perusominaisuus ja löytyy myös niistä rumista miehistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Komeus on naisille tärkein asia. Vaikka mies oilisi miten kusipää jännämies väkivaltainen niin nainen kyllä haluaa sen miehen jos se on komea, Siitä ö on lukuisia esimerkkejä.

        Ehkä niille joita tunnet, muunlaisiakin on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, nämä kuvittelevat naisten pohtivan asiaa samoin kuin he itse sitä pohtivat. Ei heille tule edes mieleen, ettei ulkonäkö olisikaan se ainoa oleellinen asia maailmassa.

        Jotain sellaista kuvittelua siinä on. Tai käsitys on vaan suppea ja putkinäköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, tuo kusipäisyys nyt vaan on suomimiesten perusominaisuus ja löytyy myös niistä rumista miehistä.

        Aloittaja tuskin kysyi asiaa miehiä vihaavilta feministeiltä. Mut joo mitä kysymykseen tulee, niin tottakai ulkonäkö on se juttu koska evoluutio on luotu niin, että komeat ja voimakkaat lisääntyy. Rumien kohtalo on jäädä rannalle valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja tuskin kysyi asiaa miehiä vihaavilta feministeiltä. Mut joo mitä kysymykseen tulee, niin tottakai ulkonäkö on se juttu koska evoluutio on luotu niin, että komeat ja voimakkaat lisääntyy. Rumien kohtalo on jäädä rannalle valitettavasti.

        Vieläkö gentsu uskoo, että ydinlaskeuma tekee heteromiehistä homoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja tuskin kysyi asiaa miehiä vihaavilta feministeiltä. Mut joo mitä kysymykseen tulee, niin tottakai ulkonäkö on se juttu koska evoluutio on luotu niin, että komeat ja voimakkaat lisääntyy. Rumien kohtalo on jäädä rannalle valitettavasti.

        Tässä oli kyllä paras aivorupsaus vähään aikaan:
        "..evoluutio on luotu.."

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä oli kyllä paras aivorupsaus vähään aikaan:
        "..evoluutio on luotu.."

        -keinovaginamies-

        Evoluutio on luonut asian niin, jos sanavalinta miellyttää sinua paremmin.


    • Anonyymi

      Sitä mäkin oon miettiny, kun nainen on niin erilainen kuin mies. Töissä kun kaikki on miehiä ja muissakin paikoissa missä liikun. Mutta nainen erottuu heti, jos tänne eksyy. Että miksei nainen voi olla normaali tasapaksu kuin mies.

    • Anonyymi

      Tässä nuo nuoret maahanmuuttaja miehet poikkeavat edukseen, he kaikki luulevat olevansa komeita ! Ja mitä siitä seuraa....
      He pesevät itsensä joka päivä, pesevät hampaansa 3 kertaa päivässä, ovat puhtaissa hyvin sopivissa vaatteissa ja tulevat rohkeasti kevyesti jutustelemaan naisille. Eipä ihme, että suomalainen likainen ujo lökäpöksy jää vaan ihmettelemään kauniita naisia.

      • Anonyymi

        Lökäpöksy voi mennä kalaan tai tehdä polttopuuta.


      • Anonyymi

        Hyi.

        Kuvailit tosin pientä, trendikästä ryhmää mamuja. Ja toisaalta keski-ikäistä, maaseudulla asuvaa miestä.

        Kyllä se ihana Muhammad lähtee, kun on oleskeluluvan saanut.

        Rehti ja reilu suomalainen mies on paras.

        Olen ylpeästi isänmaan puolella, kuten puoli miljoonaa muutakin.


      • Anonyymi

        Ja silti haisevat paskalle. Eikö haju lähde pesemällä?


    • Anonyymi

      No eipä täsä mitään kummempaa rouva läksi kuuden makaronin kaa pitää opetella paistaa makkaraa 😂🤣😅

    • Anonyymi

      Eihän sillä ole mitään merkitystä minkä näköisenä nainen itseään pitää. Kun fakta on kukaan ei halua asennevammaista miestä.

    • Anonyymi

      No onneksi ei tarvikaan tajuta. Kyllä miehet sen meidän puolesta hoitaa kuitenkin. Kelpaa jos kelpaa. Jos ei kelpaa, niin ollaan ilman. Se siitä ja elämä jatkuu.

    • Anonyymi

      Kai naiset sen tietää et ovat maailman kaunein asia eli mikään ei ole yhtä kaunis ja seksikäs kuin naiset ja jos totuus sanotaan niin naisilla on valta eli se mies jonka nainen haluaa on onnen pekka

    • No on tässä miehilläkin oma osuutensa.

      Kun pitää yrittää panna kaikkea mikä liikkuu ja valehdella samassa silmät ja suut täyteen kohteen kauneudesta ja seksikkyydestä, niin ei ihme jos pää menee sekaisin.

    • Anonyymi

      ”…kauniit luulee olevansa kauniita vaikka ovat taviksia.”

      🤔

    • Anonyymi

      Jos et kelpaa, se ei tarkoita, että se nainen kuvittelee olevansa liian kaunis. :D

    • Anonyymi

      Ristiriidat ja sekava olotila pistävät vähemmästäkin pään sekaisin. Itsekkyys kuitenkin sisällä tiedostaa, ettei kannata lämmetä ihan jokaiselle vastaantulijalle. Virheitä tapahtuu, kun pelko jäädä yksin on suuri.

    • Anonyymi

      Miesten on samoin vaikea ymmärtää omaa ikäänsä. 50-60-vuotiaat luulevat kelpaavansa 20-30-vuotiaille naisille. Siksi sitten 50-60-vuotiaat naiset ei kelpaa 50-60-vuotiaille miehille ja nämä naiset jää ilman.

      Olipa taas kerran juuri vähän aikaa sitten yksi sellainen esimerkki, ja kun sanoin että haen nuorempaa seuraa, vastauksena oli että kyllä hänkin yleensä hakee minua nuorempaa seuraa... Pisti jo vähän huvittamaan.

      Kirjautumaton palstalutka

      • Anonyymi

        Ilmeisesti papparaisella ei ole ollut oikein menestystä niiden vielä nuorempien kanssa ja nyt joutui rimaa laskemaan ja yrittämään vähän vanhempaa. :-D


    • Anonyymi

      Asia nyt on mielestäni niin, jokainen ihminen on omalla tavallaan jotenkin kaunis.
      Ei se kauneus aina näy heti... päällisin puolin katsoessa. Joillain ihmisillä saattaa olla ihanan lempeät silmät, toisella taas valloittava hymy... jne.
      Onhan näitä kriteereitä monen moisia. Miesten luonne kaiketi on naisille se tärkein; luotettavuus, periksi antamattomuus ja avoimmuus. Vaikeistakin asioista on voitava keskustella, asiallisesti ja demokraattisesti.

      "Tavis naiset luulee levansa kauniita ja kauniit luulee olevansa kauniita vaikka ovat taviksia."
      Ehkä tämän kirjoittajalla onkin ongelmana se; ettei tavis naiset kelpaa hänelle; pitäisi lähinnä olla joku Sofia B, kaikkine salaisuuksineen...!

      Turha tavismiehen on havitella Sohvin tasoista... pitää rahaa olla rutkasti perstaskussa... ja silti tulee jätetyksi, heti kun uus mielenkiintoinen (rahakas) mies ilmestyy näköpiiriin.

      Aika onnetetonta itkeä täällä... jottei oikeaa naista itselleen löydä; kun naiset on niin kranttuja! Koitas ymmärtää; missä se vika piilee!
      trollikka

    • "Tavis naiset luulee levansa kauniita ja kauniit luulee olevansa kauniita vaikka ovat taviksia."

      Siis jos kauniitkin naiset vaan luulee olevansa kauniita vaikka ovat oikeasti (ilmeisesti miesten mielestä🤔) taviksia. Ja tavis naiset on taviksia vaikka luulevat nekin olevansa kauniita. Niin ketkä sitten on oikeasti kauniita jos kauniitkin ovat taviksia ja tavikset eivät ole kauniita ja kaikki naiset on vaan taviksia vaikka luulevat olevansa kauniita ja ja ja ovatko kaikki miehet sitten komeita vai luulevatko vaan😳

      • Anonyymi

        Niin ja onko kauniit tavikset sitten taviksia vai kauniita? 🙄 Ja onko tavallisen komeaa miestä olemassakaan, vai onko kaikki miehet joko tavallisia tai komeita 😳 Kyllä tässä on pieni ihminen vallan pyörällä päästään 😬

        -Palstahessu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja onko kauniit tavikset sitten taviksia vai kauniita? 🙄 Ja onko tavallisen komeaa miestä olemassakaan, vai onko kaikki miehet joko tavallisia tai komeita 😳 Kyllä tässä on pieni ihminen vallan pyörällä päästään 😬

        -Palstahessu

        Joo ei tässä riitä omat pienet harmaat aivosolut tämän pähkäilyyn, on nyt kyllä kookospähkinä purtavaksi🤔🧐


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Joo ei tässä riitä omat pienet harmaat aivosolut tämän pähkäilyyn, on nyt kyllä kookospähkinä purtavaksi🤔🧐

        Ei niin, varsinkin kun ne aivosolut ovat suunnilleen 🤏 pienet ja niitä ei ole kovin paljon 😬 Yritä siinä sitten kookospähkinöidä 🤷‍♂️

        -Palstahessu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin, varsinkin kun ne aivosolut ovat suunnilleen 🤏 pienet ja niitä ei ole kovin paljon 😬 Yritä siinä sitten kookospähkinöidä 🤷‍♂️

        -Palstahessu

        "kookospähkinöitä tässä mulla on, laitan riviin kaikki pähkinät, suuret pienet ja pääsi kokoiset..."

        Leijonakuninkaasta😁


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        "kookospähkinöitä tässä mulla on, laitan riviin kaikki pähkinät, suuret pienet ja pääsi kokoiset..."

        Leijonakuninkaasta😁

        👌😁

        -Palstahessu


    • Anonyymi

      Nainen on se joka valitsee miehen. Miesten on vaan odotettava että valitseeko nainen ja jos ei valitse niin sitten mies ei seurustele. Ulkonäkö on suurin syy että nainen valitsee miestä itselleen. Lyhyet alle 170 cm miehet jää ikisinkuiksi koska naiset pitää lyhyitä miehiä rumina.

      • Anonyymi

        Vai niin, no sitten olen luonnevikainen. Minä olen tuo n. 170cm ja kihlauduin 10cm lyhyemmän miehen kanssa muinoin. Mies vaan löysi uuden kiinnostavamman naisen, se siitä kihlauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin, no sitten olen luonnevikainen. Minä olen tuo n. 170cm ja kihlauduin 10cm lyhyemmän miehen kanssa muinoin. Mies vaan löysi uuden kiinnostavamman naisen, se siitä kihlauksesta.

        Meitä luonnevikaisia on paljon. Tunnen useamman pariskunnan, jossa mies on lyhyempi ja tosiaan jopa alle tuon 170 senttiä

        Itse olen 165 senttinen ja mieheni on mua pari senttiä lyhyempi. Eksä on kanssani saman pituinen.


      • Anonyymi

        Mun elämäni mies oli lyhyt pätkä. Komea se kyllä oli. Kaikki joihin oon ihastunut ei ole olleet komeita, tyypissä voi olla vaan jotain. Vaistoaa, että tuossa on mielenkiintoinen persoona ja niin oli.


    • Anonyymi

      Kaikki naiset ovat kauniita.

    • Anonyymi

      Oletkos ajatellut että sadat tuhannet naiset ovat mielummin yksin kuin alkaisivat parisuhteeseen kaltaistesi peräkammarin poikien kanssa. Kannataisiko sinun kehittää itseäsi jotta sinäkin herättäisit mielenkiintoa vastakkaisessa sukupuolessa. Älä jää sinne maaseudulle vemputtamaan nettipirnolle, vaihda lehmän hajuiset teryleeniverkkarit farkkuihin ja aja parransänki.

    • Kun sanotaan, että makuasioista ei voi kiistellä, tarkoitetaan sitä, ettei toinen voi sanoa toisen puolesta, että maistuuko joku toisesta hyvälle, pahalle vai jollekin siltä väliltä.

      Sama totuus piilee näkö-nimisen aistimuksen kanssa. Jokaikinen ihminen saa ulkonäköön liittyvistä aistimuksista omanlaiset kiksit ja niin se vaan on.

      Sanotaan, että kun syö jotsin ällöttävää noin 30 kertaa väkisin, se ei ole enää ällöttävää, vaan sitä sietää jo paremmin.
      Pitäisikö aloittajsn mielestä naisien, jotka eivät pidä itse jotain miestä miellyttävän näköinenä, oksennussankko kädessä siedättäytyä sulattamaan, että tätä tyyppiä sitä joutuu vaan katsomaan, kun kuulemma ollaan samantasoisia? Vai mikä on pointti?

      • Anonyymi

        Tuskinpa se on pelkästään ulkonäkö, joka pariutumisessa on se kynnyskysymys... ainakaan naiselle. Yhä edelleen väittäisin ett se on luonne ja tempperamentti sekä luotettavuus.
        Tässä lähistöllä asuu nuori perhe, täysin vastakohtia toisilleen. Naisen olen usein nähnyt lenkkeilemässä, yksinään. Pariskuntana lasten kanssa kaupassa, 4 varmaan alle kouluikäistä kauniisti puettua tytärtä mukanaan.

        Tuskin tuohon miehen ulkonäköön ainakaan nainen on rakastunut... farkut ei yllä vatsamakkaran yli, vyö luultavasti navan alapuolella pitämässä housuja ylhäällä. Taatusti yli 120 kg painoa, ehkä enemmänkin. Aikaisemmin hänellä oli sellainen jöröjukka hiuspehko, piikisuora tukka sojotti sinne tänne... nyt on ajettu siilitukaksi, kesän kunniaksi luultavasti.
        Ihan hyvä parannus ulkonäköön! =)

        Hauskaa heillä näyttää olevan keskenään ostoksia tehdessään, miehen työntäessä ostoskärryjä ja samalla toiseksi nuorinta tytärtään, vaimon työntäessä vaunuja, parin suuremman tyttären kävellessä joko edellä... hedelmä osastoa kohti...tai lontustautuen perässä... ilman suurempaa mielenkiintoa. Kassalle tullessa lastenkin mielenkiinto taas herää, karkkihyllyjen läheisyydessä.

        Syrjäsilmällä katsottuna; tavallinen onnellinen perhe! Ainakin siltä se minusta näyttää, tiedä sitten kotioloissa.

        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa se on pelkästään ulkonäkö, joka pariutumisessa on se kynnyskysymys... ainakaan naiselle. Yhä edelleen väittäisin ett se on luonne ja tempperamentti sekä luotettavuus.
        Tässä lähistöllä asuu nuori perhe, täysin vastakohtia toisilleen. Naisen olen usein nähnyt lenkkeilemässä, yksinään. Pariskuntana lasten kanssa kaupassa, 4 varmaan alle kouluikäistä kauniisti puettua tytärtä mukanaan.

        Tuskin tuohon miehen ulkonäköön ainakaan nainen on rakastunut... farkut ei yllä vatsamakkaran yli, vyö luultavasti navan alapuolella pitämässä housuja ylhäällä. Taatusti yli 120 kg painoa, ehkä enemmänkin. Aikaisemmin hänellä oli sellainen jöröjukka hiuspehko, piikisuora tukka sojotti sinne tänne... nyt on ajettu siilitukaksi, kesän kunniaksi luultavasti.
        Ihan hyvä parannus ulkonäköön! =)

        Hauskaa heillä näyttää olevan keskenään ostoksia tehdessään, miehen työntäessä ostoskärryjä ja samalla toiseksi nuorinta tytärtään, vaimon työntäessä vaunuja, parin suuremman tyttären kävellessä joko edellä... hedelmä osastoa kohti...tai lontustautuen perässä... ilman suurempaa mielenkiintoa. Kassalle tullessa lastenkin mielenkiinto taas herää, karkkihyllyjen läheisyydessä.

        Syrjäsilmällä katsottuna; tavallinen onnellinen perhe! Ainakin siltä se minusta näyttää, tiedä sitten kotioloissa.

        trollikka

        No niinhän se oikeasti onkin. Mutta joillekin on vain yksinkertaisen vaikeaa ymmärtää, että mikä heille on tärkeää ja tietynlaista, voi toiselle ollakin jo ihan muuta toista.

        Jos elämässä missään asiassa etsii vahvistusta oletukselleen, sen taatusti löytää. Jos taas tutkailee ja ihmettelee maailmaa avoimin aistein, huomaa, ettei ole vain yhtä oikeaa vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa se on pelkästään ulkonäkö, joka pariutumisessa on se kynnyskysymys... ainakaan naiselle. Yhä edelleen väittäisin ett se on luonne ja tempperamentti sekä luotettavuus.
        Tässä lähistöllä asuu nuori perhe, täysin vastakohtia toisilleen. Naisen olen usein nähnyt lenkkeilemässä, yksinään. Pariskuntana lasten kanssa kaupassa, 4 varmaan alle kouluikäistä kauniisti puettua tytärtä mukanaan.

        Tuskin tuohon miehen ulkonäköön ainakaan nainen on rakastunut... farkut ei yllä vatsamakkaran yli, vyö luultavasti navan alapuolella pitämässä housuja ylhäällä. Taatusti yli 120 kg painoa, ehkä enemmänkin. Aikaisemmin hänellä oli sellainen jöröjukka hiuspehko, piikisuora tukka sojotti sinne tänne... nyt on ajettu siilitukaksi, kesän kunniaksi luultavasti.
        Ihan hyvä parannus ulkonäköön! =)

        Hauskaa heillä näyttää olevan keskenään ostoksia tehdessään, miehen työntäessä ostoskärryjä ja samalla toiseksi nuorinta tytärtään, vaimon työntäessä vaunuja, parin suuremman tyttären kävellessä joko edellä... hedelmä osastoa kohti...tai lontustautuen perässä... ilman suurempaa mielenkiintoa. Kassalle tullessa lastenkin mielenkiinto taas herää, karkkihyllyjen läheisyydessä.

        Syrjäsilmällä katsottuna; tavallinen onnellinen perhe! Ainakin siltä se minusta näyttää, tiedä sitten kotioloissa.

        trollikka

        Oletan, että tuokin on makuasia, että onko ulkonäkö olennaisinta vai jokin muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletan, että tuokin on makuasia, että onko ulkonäkö olennaisinta vai jokin muu.

        ???


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No niinhän se oikeasti onkin. Mutta joillekin on vain yksinkertaisen vaikeaa ymmärtää, että mikä heille on tärkeää ja tietynlaista, voi toiselle ollakin jo ihan muuta toista.

        Jos elämässä missään asiassa etsii vahvistusta oletukselleen, sen taatusti löytää. Jos taas tutkailee ja ihmettelee maailmaa avoimin aistein, huomaa, ettei ole vain yhtä oikeaa vastausta.

        Asiasta toiseen... jokin aika sitten kerroit ett mun systeri oli viestittänyt sun kanssasi.
        Tahdoin tietää tarkasti häneltä; ett mitä? Tämä ryökäle sanoo ettei hän ole sun kanssasi viestitellyt, sanoi vaan kertoneensa omia mielipiteitään niin hyvin kuin osasi matkia mun juttutyyliäni. Eikä hän myönnä edes allekirjoittaneensa viestiä mun nimiini.

        Niin ett mistä tässä lopulta olikaan kysymys? Mä en nyt oikein ymmärrä mistä olette keskustelleet... siis jos olette keskustelleet. Systeri kihisee kiukkua ja vanoo ettei keskustellut kenenkään kanssa, kirjoitti vain mielipiteitään erinäisistä asioista palstalaisille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asiasta toiseen... jokin aika sitten kerroit ett mun systeri oli viestittänyt sun kanssasi.
        Tahdoin tietää tarkasti häneltä; ett mitä? Tämä ryökäle sanoo ettei hän ole sun kanssasi viestitellyt, sanoi vaan kertoneensa omia mielipiteitään niin hyvin kuin osasi matkia mun juttutyyliäni. Eikä hän myönnä edes allekirjoittaneensa viestiä mun nimiini.

        Niin ett mistä tässä lopulta olikaan kysymys? Mä en nyt oikein ymmärrä mistä olette keskustelleet... siis jos olette keskustelleet. Systeri kihisee kiukkua ja vanoo ettei keskustellut kenenkään kanssa, kirjoitti vain mielipiteitään erinäisistä asioista palstalaisille.

        Jaa... en tarkkaan muista. Mutta sanoi olevansa sun sisko(puoli?)

        Ei siis mitään poikkeavaa. Ja yks kommentti. Siitä on niin paljon aikaa, etten mä muista mitä. Mutta ilmeisesti muut ei oo huomannut, kun ei oo noussut esiin ja mä en edes sitä nostaiskaan esiin. 😊

        Jotenkin vaan kiva, että teillä on se klaani. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Jaa... en tarkkaan muista. Mutta sanoi olevansa sun sisko(puoli?)

        Ei siis mitään poikkeavaa. Ja yks kommentti. Siitä on niin paljon aikaa, etten mä muista mitä. Mutta ilmeisesti muut ei oo huomannut, kun ei oo noussut esiin ja mä en edes sitä nostaiskaan esiin. 😊

        Jotenkin vaan kiva, että teillä on se klaani. 😊

        Ilmeisesti asia on niin kuin systeri väittää, ei ole esiintynyt mun nikkelläni täällä. Joten se siitä, mä hermostuin suotta. Olen mä joskus lukenut sellaistakin tekstiä, jota en omakseni tunnusta... vaikka lopussa onkin mun nikkeni. Rekisteröimättömyyteen liittyy se pieni hankaluus, pitää vain omista kirjoituksista kiinni.
        Viikonlopun me vietetään kotitalossa, koirallani on uusharrastus, se kulkee Mimmin tukipylväänä. Eli Mimmi pitää Pojun selkäkarvoista kiinni, ja koira kulkee samaa tahtia flikan kanssa tuvassa.
        Vein lopulta Pojun juoksulenkille, ett pääsi lapsenvahdin hommista vapaaksi.

        Mimmi kävelee muutoin yksikseen unissakävelijänä, kädet suoraan edessä koko ajan.
        Kun jalat väsyy, kädet siirtyy suorina sivulle ja pehva tömähtää lattiaan. Huilii hetken aikaa ja punnertaa jälleen jaloilleen... ikiliikkuja; ihan ominkin voimin. Kuukausi tai kaks, niin likan perässä saa jo juosta, ett pystyy vahtimaan hänen edesottamuksiaan.
        Rasittava ikäkausi menossa... menossaan ei mitään tolkkua ja kaiken mitä käsiinsä saa myös heti nappaa. Kaikki särkyvä alkaa olla lähellä katonrajaa, varmuuden vuoksi.

        Mä odotin niin innolla ett Mimmi oppii kävelemään... nyt mä odotan ett oppii harkitsemaan mitä saa/voi tehdä, ja mikä on ehdottomasti kiellettyä!
        Kyllä tämä tästä... mennään päiväkerrallaan niin neidillekin ikää karttuu, ehkä rauhoittuukin edes jonkin verran... duracell pupu.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti asia on niin kuin systeri väittää, ei ole esiintynyt mun nikkelläni täällä. Joten se siitä, mä hermostuin suotta. Olen mä joskus lukenut sellaistakin tekstiä, jota en omakseni tunnusta... vaikka lopussa onkin mun nikkeni. Rekisteröimättömyyteen liittyy se pieni hankaluus, pitää vain omista kirjoituksista kiinni.
        Viikonlopun me vietetään kotitalossa, koirallani on uusharrastus, se kulkee Mimmin tukipylväänä. Eli Mimmi pitää Pojun selkäkarvoista kiinni, ja koira kulkee samaa tahtia flikan kanssa tuvassa.
        Vein lopulta Pojun juoksulenkille, ett pääsi lapsenvahdin hommista vapaaksi.

        Mimmi kävelee muutoin yksikseen unissakävelijänä, kädet suoraan edessä koko ajan.
        Kun jalat väsyy, kädet siirtyy suorina sivulle ja pehva tömähtää lattiaan. Huilii hetken aikaa ja punnertaa jälleen jaloilleen... ikiliikkuja; ihan ominkin voimin. Kuukausi tai kaks, niin likan perässä saa jo juosta, ett pystyy vahtimaan hänen edesottamuksiaan.
        Rasittava ikäkausi menossa... menossaan ei mitään tolkkua ja kaiken mitä käsiinsä saa myös heti nappaa. Kaikki särkyvä alkaa olla lähellä katonrajaa, varmuuden vuoksi.

        Mä odotin niin innolla ett Mimmi oppii kävelemään... nyt mä odotan ett oppii harkitsemaan mitä saa/voi tehdä, ja mikä on ehdottomasti kiellettyä!
        Kyllä tämä tästä... mennään päiväkerrallaan niin neidillekin ikää karttuu, ehkä rauhoittuukin edes jonkin verran... duracell pupu.
        trollikka

        No siskopuoliskollas löytyy sama selkäranka kuin sulla. Ihan muistaakseni jämäkkää tekstiä tuli, enkä sinäänsä jäänyt ihmettelemään.

        Niin ja toi Mimmi.... äitinsä tyttö. 😁👌


    • Anonyymi

      "Omaa ulkonäköään. Tavis naiset luulee levansa kauniita ja kauniit luulee olevansa kauniita vaikka ovat taviksia."

      Just, joo. Ehkä ymmärrän nyt aloittajaa hieman... paremmin!
      Elloksen mainos pamahti ruutuun... Uimapuku mainos. Kaiken kokoiset esiintyivät uima-asisuisina, myös niin kutsutut kehopositiiviset rehevät naismallit.
      Joillekin miehille muutama kilokin on liikaa... naisen pitää olla nälkäkurki, jotta näyttää naiselle... monenkin jopa ylipainoisen ja iäkkäämmänkin miehen mielipide ilmeisesti. Toivoa sopii ett nuokin "mestarit" joskus kasvaisivat henkisesti aikuisiksi!

      trollikka

    • Anonyymi

      Mistä sinä bimbo luulet tietäväsi mitä naiset luulevat?

    • Anonyymi

      Kauneus on katsojan silmissä, kirjoituksesi täyttä sontaa.

    • Anonyymi

      Jos ulkonäöllä ei ole väliä niin kaikki palstan yksinäiset ikisinkut olisi parisuhteessa naisen kanssa. Kyllä se vaan on niin että naiset päättää ja valitsee ja on paljon ikisinkkuja jotka eivät ole koskaan olleet naisen kanssa. Ulkonäkö on naisille tärkeintä.

    • Anonyymi

      Naiset ovat mieluummin yksin kuin huolivat sopimattoman miehen. Koskee kaikenlaisia, kokoisia ja ulkonäköisiä naisia. Tarkemmin kun miettii, koskee myös miehiä ja muun sukupuolisia.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Paitsi palstapoikia, jotka väittävät itselleen kelpaavan naisen kuin naisen.


    • Anonyymi

      En tiedä, kuka katsoo ulkonäköä ja millä opein?
      Tänään kun kävin kaupassa myyjä sanoi että laitoit sitten kevyen urheilutakin päälle, ei pärjää enää topissa vai mikä on. Kyllä, omaan hyvin poikkeavan fyysisen ulkonäön mutta silti pidän normaaleja, pienen ylipainon omaavia vartaloita enemmän houkuttelevina.
      Urheilu on harrastus ja se joka sitä tekee vuosia näyttää toki erilaiselta mitä normaalisti käyttäytyvä henkilö, joita suurin osa meistä on.
      Pienet ihrakertymät naisen lanteiden yläpuolella on vain plussaa, huonon päivän varanto:)

      AV

    • Anonyymi

      Jaa, tätä vähä-älyistä vänkäämistä taas, huoh!

      • Anonyymi

        Jep, vähä-älyisyys ja lisääntyminen esiintyy usein lauseissa:)
        Miksi, en tiedä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, vähä-älyisyys ja lisääntyminen esiintyy usein lauseissa:)
        Miksi, en tiedä.

        AV

        Kannattaisiko olla seksuaalisesti haluttava, oli mies tai nainen?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko olla seksuaalisesti haluttava, oli mies tai nainen?

        AV

        Ei se ainakaan silloin ole kannattavaa, jos ei siihen koe tarvetta.


    • Anonyymi

      Se johtuu siitä että toiset naiset kehuu heitä somessa kauniiksi vaikka eivät olisikaaan sitten ne luulee että ovatkin kauniimpa mitä ovat.

      • Anonyymi

        Ehkäpä tässä on sellainen "kauneus on katsojan silmässä" tyyppinen ero?

        Kuvamuokkausten aivopesemät sällit ei enää kykene näkemään kauneutta aitoudessa ja luulevat että tietokoneella luotu illuusio on todellisuutta?


    • Anonyymi

      Omaa ulkonäköä on varmaan vaikea arvioida, mutta myös katsojasta riippuu paljolti, miten kauniina tai komeana jonkun näkee. Tunnen kyllä ainakin sellaisia naisia, jotka eivät ymmärrä miten kauniita ovat, mutta vähemmän on tutuissa itseään turhaan kehuvia näkynyt.

      • Anonyymi

        Todellisuudessahan naiset keskimäärin ovat hyvin kriittisiä oman ulkonäkönsä suhteen.


    • Anonyymi

      Naiset on sinkkui koska eivät saa komeaa top 10 miestä ja atm mies ei kelpaa.

    • Anonyymi

      Naiset ei halua myöntää että ovat alempi tasoisia miehiin verrattuna. Naiset peittää rumuutensa meikkaamalla. Naisilla on huonompi iho kuin miehillä.

      • Anonyymi

        Miksi miehet sitten niin kiivaasti tavoittelee sellaisia alempitasoisia olentoja? Miksi miehet ei vaan heilastele keskenään, ettei tarttis tyytyä mihinkään inhaan naiseläjään? Mieshän on kaikin puolin parempi kuin nainen :)


    • Anonyymi

      Turhaa yleistystä, ei todellakaan kaikki tavisnaiset luule olevansa kauniita, mutta he ovat tyytyväisiä itseensä juuri sellaisina kuin ovat.

      • Anonyymi

        Sekös se aloittaja-ätmiä harmittaa, sillä eihän se nyt sovi että kukaan olisi itseensä tyytyväinen. Kyllä kaikkien pitäisi olla yhtä katkeria ja onnettomia kuin hän.


    • Anonyymi

      Minä en ymmärrä etten taviksena kelpaa tavis naisille. Jännämiehet kelpaa ja juopot ja ääliöt jotka pettää ja kohtelee naisia huonosti.

      • Anonyymi

        Ettet vaan tavoittelisi itseäsi tasokkaampia naisia :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      69
      1071
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe