Jos olisit hääkuvaaja ja sinkku niin näkist aina miten ihmiset menee naimisiin ja rakastavat toisiaan mutta sinä olet vaan sinkku etkä kelpaa kenellekkään.
Ajatelkaas nyt vähän
8
69
Vastaukset
- Anonyymi
Olis kauheeta olla häissä kun itse rumana en pääse koskaan naimisiin. En mene häihin koskaan.
Luulen, että olisin miettinyt tuon asian etukäteen, enne kuvaajaksi ryhtymistä. Että miten arka asia mulle muitten rakkaus olisi, ei onneksi ole.
En ole osannut ajatella niin sinkkunakaan, enkä epäonnisten suhteiden jälkeenkään, että muitten onni ja rakkaus olis mitenkään multa pois tai mitään tekoa oman epäonnisuuteni kanssa. En osaa kadehtia toisten suhteita enkä onnea.
Mulle on jotenkin itsestään selvää, että mun epäonni rakkaudessa liittyy ja johtuu jotenkin aina itsestänikin. Ja silloin on aina jotain tehtävissä, jos vaan tartun toimeen.Jos ei onnaa yhden kanssa, voi onnata toisen kanssa jne. Mitä kateus tai katkeruus hyödyttäisi? Ne jotka rakastaa toisiaan, rakastaa joka tapauksessa, vaikka kuinka muita harmittaisi. Ja harmitus on aina oma ongelma jolle tehdä jotain, eikä ainakaan sotkea muitten suhteita kateuttaan tms.
Bätääs kirjoitti:
Jos ei onnaa yhden kanssa, voi onnata toisen kanssa jne. Mitä kateus tai katkeruus hyödyttäisi? Ne jotka rakastaa toisiaan, rakastaa joka tapauksessa, vaikka kuinka muita harmittaisi. Ja harmitus on aina oma ongelma jolle tehdä jotain, eikä ainakaan sotkea muitten suhteita kateuttaan tms.
Toi et kelpaa kenellekkään on vaan omaa luovuttamista ja uskon puutetta itseensä, ei muitten syy eikä vika.
Onneksi en ole hääkuvasja. Tuohon tunteeseen riittää sekin, että näet onnellisia pareja kaupungilla, kaupoissa ja puistoissa. Varsinkin näin kesällä.
- Anonyymi
Olisi hauska ajatus jos olisi pakko ottaa hääkuva, mutta myös erokuva jos sellainen kohdalle tulisi. Laittaisi valokuvat vierekkäin, ennen ja jälkeen, oltiin siinä välissä. Kummassa kuvassa sitä hymyilisi?
Aurinkoinen päivä tulossa.
Annetaan syitä uskoa ja pidetään ulkona hauskaa yhdessä niiden sydänkäpysten kanssa, jos niitä teillä on.
https://www.youtube.com/watch?v=-8YV5xhENt8
AV
- Anonyymi
Sinkkujen osuus väestöstä kasvaa koko ajan ja yhä vähemmän mennään naimisiin,niin minkä vuoksi tässä olisi joku paniikki.
- Anonyymi
Koska miehet ei juo viinaa baareissa niin eivät tutustu naisiin. Ei silloin naimisiin pääse myöskään ja sinkkuja on yhä enemmän.
T : vinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904342
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?482749Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132481Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082268Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2121644Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426