Kauheita lölleröitä....

Anonyymi

54

622

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin syöneitä. ☝️

    • Anonyymi

      Ennen oli itsekritiikkiä.

      Tuo on nyt sitä voimaantumista ja kehopositiivisuutta.

      Jos tuota ei halua nähdä, "kiusaa".

    • Anonyymi

      Vähästä se sunkin mielenrauhas järkkyy. Jos tyrkyllä on jotain, mitä ei kiinnosta katella nii sen kun jätät katsomatta. Sillä siitä pääsee.

      • Anonyymi

        Aattelepa ite, jos nuo kaikki tulisivat samalle sohvalle istumaan, niin sohva parka sentään, joutuisi kärsimään tuollaisesta löllömäärästä, varmaan jalat pettäisivät sohvasta tai pohja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aattelepa ite, jos nuo kaikki tulisivat samalle sohvalle istumaan, niin sohva parka sentään, joutuisi kärsimään tuollaisesta löllömäärästä, varmaan jalat pettäisivät sohvasta tai pohja.

        Sehän on sitten niiden ongelma. Mä osaan kyllä nousta ylös ihan itse.


    • Anonyymi

      Kehon koko ja koostumus sikseen, mutta miksi tatuointeja naamassa...ei ymmärrä...ja miksi tatuoinnit naamassa on melkein aina tuollaisia ikään kuin kokonaisuudesta irrallisia pikku kuvia...

    • Anonyymi

      Kuudes kuva on aisteja herättävä, jokaiselle jotakin.

      AV

    • Anonyymi

      Toisessa kuvassa oleva eli nainen istuu punaisessa mekossa on aika seksikäs

    • Maksaako siis joku näiden katsomisesta vai onko tuo jokin keskinäinen esiintymiskerho?

      • Anonyymi

        Voit lukea artikkelin ihan ite.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voit lukea artikkelin ihan ite.

        Kiitos. Varsin yllättäviä ja jännittäviä ansaintalogiikoita sitä maailmassa esiintyy. Toivottavasti ruokakulut saa vähentää verotuksessa.


    • Anonyymi

      Upeita naisia, melkein yhtä upeita kuin minä.

    • Anonyymi

      Ihan kuin minä!!!

    • Anonyymi

      Jotenkin kuvaavaa nyky-yhteiskunnalle että jos nainen ei ole viehättävä se ei aio tehdä mitään muuttuakseen viehättävämmäksi vaan alkaa tunkemaan väkipakolla epäviehättävyyttään muiden silmille, sitten toiset samanlaiset lähtee mukaan ja komppaa kilpaa toisiaan toimintaan josta ei kukaan oikeasti nauti.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Fiksusti kirjoitettu ja tämä tullaan varmaan taas poistamaan.

        AV


      • Anonyymi

        Nainen joka istuu punaisessa mekossa eli jos ei muka ole viehättävä niin hänen ei tarvi kuin sanoa tuu tänne pussailemaan tai avaa reisiään enemmän niin se on siinä tai sanoo pussaa reisiä tai näyttää tissejä niin punamekkoinen on hyvän näköinen kasvoistaan ja vartaloltaan eli on seksikäs tipu


      • Anonyymi

        Et taaskaan tajunnut mitään. Mutta se ei ole mikään yllätys, koska olet älykkyydeltäsi niin vajavainen.


      • Anonyymi

        Hahah. Ihan oikein teille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taaskaan tajunnut mitään. Mutta se ei ole mikään yllätys, koska olet älykkyydeltäsi niin vajavainen.

        Ei vaan sinä et tajunnut. Disse tuolla ketjussa tapansa mukaan kehuu noita mutta fakta on kuitenkin se että hyvin harva heteromies nautinnokseen noita lähtisi katsomaan, edes disse, eikä edes disse tilaisi niiltä sylitansseja.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan sinä et tajunnut. Disse tuolla ketjussa tapansa mukaan kehuu noita mutta fakta on kuitenkin se että hyvin harva heteromies nautinnokseen noita lähtisi katsomaan, edes disse, eikä edes disse tilaisi niiltä sylitansseja.

        -harmiseikirj-

        Disse on nainen


    • Anonyymi

      Ei ole miehillä nokan koputtamista näihin asioihin. Jokainen elää niin kuin haluaa. Mitä enemmän joku arvostelee, sitä enemmän syökää!

    • Anonyymi

      Aion lihottaa itseäni ainakin 20 kg.

      • Anonyymi

        Joillekin vähäinenkin ylipaino voi aiheuttaa sokeritaudin, joudut ostamaan isompia vaatteita ,,liikkumisen ilo katoaa ym...


    • Vähän tulee mieleen nyt sellainen vanhan timpurin sanonta: Tyhmä ei tajua vikaa ja fiksu ei sitä sano ääneen.

      • Anonyymi

        Et taida kerto, mikä tässä on vikana, jos on, koska olet fiksu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et taida kerto, mikä tässä on vikana, jos on, koska olet fiksu?

        Ei tarvitse, koska muutkin fiksut tietää mikä on vikana.


      • Anonyymi

        Oli muuten aika hyvin heitetty tähän paikkaan.. 😀


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ei tarvitse, koska muutkin fiksut tietää mikä on vikana.

        No mikset meitä tyhmiä sitten valista? Onko vika itse strippaamisessa, vai pitäisikö strippaaminen sallia vain kauneusihanteiden mukaisille naisille ja miehille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli muuten aika hyvin heitetty tähän paikkaan.. 😀

        Joo... vaikka rakentavuus tässäkin menee arvaten kohteelta ohi...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikset meitä tyhmiä sitten valista? Onko vika itse strippaamisessa, vai pitäisikö strippaaminen sallia vain kauneusihanteiden mukaisille naisille ja miehille?

        No valistaisin tuota aloittajaa lähinnä. Ja sitä, että hän arvostelee noiden strippareiden ulkonäköä.

        Minusta strippaus on jees, varsinkin itse koreografia ja aistikkuus, jos sitä on. Sekä se, että siellä on strippaamassa ihan kaikennäköistä ihmistä... eikun vaan.

        Itse en kyllä varta vasten strippaamista lähde katsomaan, kun enemmän mua ahistais idea siitä muusta katsojakunnasta ja heidän käyttäytymisestä...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No valistaisin tuota aloittajaa lähinnä. Ja sitä, että hän arvostelee noiden strippareiden ulkonäköä.

        Minusta strippaus on jees, varsinkin itse koreografia ja aistikkuus, jos sitä on. Sekä se, että siellä on strippaamassa ihan kaikennäköistä ihmistä... eikun vaan.

        Itse en kyllä varta vasten strippaamista lähde katsomaan, kun enemmän mua ahistais idea siitä muusta katsojakunnasta ja heidän käyttäytymisestä...

        Ahaa, tarkoititkin kommentillasi aloittajaa. Ok.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, tarkoititkin kommentillasi aloittajaa. Ok.

        Joo. Ja jos hän kokee jossain jonkun vian, vaikka noissa strippareissa, fiksuna ei sanois mitään...mutta...niin...

        Tarkoitushan ei ole mitään muuta kuin loukata ja nöyryyttää, sekä alistaa. Kertoo aloittajan kypsyydestä ja aikuisuuteen kasvamattomuudesta.

        Itsekin on vaikeaa välillä sanoa asiallisesti, tai sinnepäinkään tälläisistä tyypeistä ja heidän aivopieruistaan. Vaikka pitäisi, että asia menisi perille, eikä tulisi vastareagointia.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo. Ja jos hän kokee jossain jonkun vian, vaikka noissa strippareissa, fiksuna ei sanois mitään...mutta...niin...

        Tarkoitushan ei ole mitään muuta kuin loukata ja nöyryyttää, sekä alistaa. Kertoo aloittajan kypsyydestä ja aikuisuuteen kasvamattomuudesta.

        Itsekin on vaikeaa välillä sanoa asiallisesti, tai sinnepäinkään tälläisistä tyypeistä ja heidän aivopieruistaan. Vaikka pitäisi, että asia menisi perille, eikä tulisi vastareagointia.

        Täällähän lihavat ätmit ovat toistuvasti valitelleet, kun eivät kelpaa (edes) lihaville naisille. Mistäköhän johtuis?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän lihavat ätmit ovat toistuvasti valitelleet, kun eivät kelpaa (edes) lihaville naisille. Mistäköhän johtuis?

        No motiivia voi aina miettiä, miksi pitää edes puuttua toisten ulkonäköön ja tekemisiin yms.?

        Minulle tulee mieleen vain pikkulapsimainen kiukuttelu, kun joku ei mene mielen mukaan. Kaikki muut on "kakkapyllyjä ja tyhmiä" kun mikään ei mene kuten itse halutaan.

        Oikeastaan tuolla Venäjällä tuntuu olevan Lavrovilla ja Putinilla vähän sama piirre. Muut maat on sotkeneet kaiken jonkun pikku poliittisen kuprun vuoksi. (sotilaallinen operaatio Ukrainaan... vähän tuhotaan vaan taloja ja ampuillaan ihmisiä)


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No valistaisin tuota aloittajaa lähinnä. Ja sitä, että hän arvostelee noiden strippareiden ulkonäköä.

        Minusta strippaus on jees, varsinkin itse koreografia ja aistikkuus, jos sitä on. Sekä se, että siellä on strippaamassa ihan kaikennäköistä ihmistä... eikun vaan.

        Itse en kyllä varta vasten strippaamista lähde katsomaan, kun enemmän mua ahistais idea siitä muusta katsojakunnasta ja heidän käyttäytymisestä...

        Ja siis katsojathan sitä äänestävät, jaloillaan ja lompakoillaan. Jos homma on suosittua ja kannattaa, niin se nyt on ihan se ja sama kuinka paljon aloittajaa yököttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis katsojathan sitä äänestävät, jaloillaan ja lompakoillaan. Jos homma on suosittua ja kannattaa, niin se nyt on ihan se ja sama kuinka paljon aloittajaa yököttää.

        Tuo yksi tienasi yli 300 illassa. 20 iltaa on jo 6000 euoa.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No motiivia voi aina miettiä, miksi pitää edes puuttua toisten ulkonäköön ja tekemisiin yms.?

        Minulle tulee mieleen vain pikkulapsimainen kiukuttelu, kun joku ei mene mielen mukaan. Kaikki muut on "kakkapyllyjä ja tyhmiä" kun mikään ei mene kuten itse halutaan.

        Oikeastaan tuolla Venäjällä tuntuu olevan Lavrovilla ja Putinilla vähän sama piirre. Muut maat on sotkeneet kaiken jonkun pikku poliittisen kuprun vuoksi. (sotilaallinen operaatio Ukrainaan... vähän tuhotaan vaan taloja ja ampuillaan ihmisiä)

        Ainakin puhuvat tismalleen samoin: kaikki mistä muita syyllistävät pätee eniten heihin itseensä, ja kaikki mitä sanovat tekevänsä ja pyrkivänsä on päinvastoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin puhuvat tismalleen samoin: kaikki mistä muita syyllistävät pätee eniten heihin itseensä, ja kaikki mitä sanovat tekevänsä ja pyrkivänsä on päinvastoin.

        Jep...
        Kaikki on vinksin vonksin tai ainskin heikun keikun...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No motiivia voi aina miettiä, miksi pitää edes puuttua toisten ulkonäköön ja tekemisiin yms.?

        Minulle tulee mieleen vain pikkulapsimainen kiukuttelu, kun joku ei mene mielen mukaan. Kaikki muut on "kakkapyllyjä ja tyhmiä" kun mikään ei mene kuten itse halutaan.

        Oikeastaan tuolla Venäjällä tuntuu olevan Lavrovilla ja Putinilla vähän sama piirre. Muut maat on sotkeneet kaiken jonkun pikku poliittisen kuprun vuoksi. (sotilaallinen operaatio Ukrainaan... vähän tuhotaan vaan taloja ja ampuillaan ihmisiä)

        Sä olet kiva :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet kiva :)

        Jonkun mielestä ehkä...

        Palstasetulit saattaa olla eri mieltä...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Jonkun mielestä ehkä...

        Palstasetulit saattaa olla eri mieltä...

        Ketä ne on? Mä tykkään...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketä ne on? Mä tykkään...

        No keitä lie? Varmaan just niitä, jotka näitä tämänkaltaisia aloituksia viljelee.🤷‍♂️
        Aina kun jotain joskus näihin tämäntyyppisiin vastaan, tai laitan jonkun aloituksen, joku/jotkut spämmii kaikkee kiukkuista narinaa... milloin oon narsisti, nsismainen, homo, tai mitä nyt kiukkuilevan päähän pälkähtää...

        Mut et oo ainut joka tykkääkin...on niitäkin, mutta ihan kiva kuulla olevansa kivakin. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No keitä lie? Varmaan just niitä, jotka näitä tämänkaltaisia aloituksia viljelee.🤷‍♂️
        Aina kun jotain joskus näihin tämäntyyppisiin vastaan, tai laitan jonkun aloituksen, joku/jotkut spämmii kaikkee kiukkuista narinaa... milloin oon narsisti, nsismainen, homo, tai mitä nyt kiukkuilevan päähän pälkähtää...

        Mut et oo ainut joka tykkääkin...on niitäkin, mutta ihan kiva kuulla olevansa kivakin. 😊

        Ookke, omituisia. Kovin miellyttävältä yksilöltä vaikutat :) Illanjatkoja!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ookke, omituisia. Kovin miellyttävältä yksilöltä vaikutat :) Illanjatkoja!

        No tää ja monet muutkin palstat on joidenkin ajatuksien oksennuspaikkoja. 🙄

        Illanjatkoja sinnekin. 😊


    • Anonyymi

      Onni Hakala on nainen

    • Anonyymi

      Kalu lespsahtaa

      • Onkos sulla se sitten normaalisti aina tanassa? Hetivalmis? 🤣🤣🤣


    • Tytöt ovat muuten enimmäkseen synnynnäisesti kauniita, mutta tatuoinnit, epäonnistunut meikkaus ja tukanvärjäys ovat vieneet sivuun. 🌹👀

      • Anonyymi

        Niin sinähän nimitteletkin naisia paitsi tytöiksi, niin myös esim pilaantuneiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinähän nimitteletkin naisia paitsi tytöiksi, niin myös esim pilaantuneiksi.

        Tääl yksinäni laulelen, kun ilta tullut on.
        :,: Ei ole mulla turvaa, eik yhtään ystävää. :,:


    • Anonyymi

      Ihan kamalia suttunaamoja joita en panis edes sokeana.

    • Anonyymi

      Jaa, taas tätä vänkäämistä, huoh!

      • Anonyymi

        Kaikki seksityö on vastenmielistä, riippuvaisilta viedään rahat,seksin takia tehdään maailmassa julmia rikoksia, mitä enemmän tarjontaa,sitä enemmän ongelmia kuten huumeissa.


    • Anonyymi

      Tynnöri

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe