Joo. Juu. Jos yksi nainen antaa miehelle pakit, niin onhan se yksi nainen noin 0,00005 prosenttia Suomen täysi-ikäisistä naisista. Ja jos 10 naista antaa miehelle pakit, niin onhan se jopa noin 0,0005 prosenttia Suomen täysi-ikäisistä naisista. Joo, kauheen suuria prosenttilukuja, heh heh. Siis: Kannattaako pitää hurjaa älämölöä siitä, jos on saanut pakit?
t. Jari
Jos nainen antaa pakit
30
94
Vastaukset
- Anonyymi
Pakkien saaminen ei ole mikään ongelma, voi olla joskus jopa helpotus.
- Anonyymi
Niinpä. Joka on antanut pakit, lienee sellainen henkilö, jonka kanssa ei parisuhde olisi mitenkään kivaa.
- Anonyymi
Pakkien saamisesta ei saa tehdä ruikutuksen aihetta. Elämässä mennään eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkien saamisesta ei saa tehdä ruikutuksen aihetta. Elämässä mennään eteenpäin.
Pakkeja ei tarvitse miettiä, ei haittaa.
- Anonyymi
Käykääpä katsomassa vaikka youtubesta miten naiset ottavat pakit. Itselläkin kokemusta kuten varmasti monella muullakin homottelusta kun ei kelpaakaan.
- Anonyymi
Niinpä, jotkut naiset ihmettelevät valtavasti, jos mies ei halua suhteeseen heidän kanssaan.
Jos mies ei halua, niin syy ei ole mikään homous, vaan miehen valikoiva maku. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, jotkut naiset ihmettelevät valtavasti, jos mies ei halua suhteeseen heidän kanssaan.
Jos mies ei halua, niin syy ei ole mikään homous, vaan miehen valikoiva maku.Se ei pane joka valkkaa. Kertoo suomalaisista miehistä. Tosi on vielä tänään...
- Anonyymi
No mieti nyt, selvästi gei.
- Anonyymi
Itse oon kyllä tyytyväinen, jos tänä vuonna en saa yksiäkään pakkeja. En siis meinaa edes yrittää lähestyä ketään, joten ehkä siihen vois päästä.
- Anonyymi
Juu, tuo toimii kyllä uskoisin, samoilla linjoilla mennään
Mä voisin paritkin siistit pakit saada.
Oikeastaan ei edes pakkeja tarviis, vaan pari ns. "Marjankeruukoppia".
https://hobbyhall.fi/fi/kodin-remontointi/tyokalut/tyokalupakit-ja-muu-tyokalujen-sailytys/tyokalulaatikko-asennustyokaluille-patrol-stuff?id=94048&mid=147263&gclid=CjwKCAjwnZaVBhA6EiwAVVyv9KssbZ2YZ8cKvDB9TVYYr-1v0WKeu6FCbHkGzY2fQjVDlkM-TNG-HBoCw_0QAvD_BwE
Meniskö noi pakeista? 😊- Anonyymi
Jazuli sai pakit :)
Lillis2020 - Anonyymi
Huonosti sopivat, tarvii olla kannellinen astia, höyrystyminen on aika voimakasta toisinaan 😁
Anonyymi kirjoitti:
Huonosti sopivat, tarvii olla kannellinen astia, höyrystyminen on aika voimakasta toisinaan 😁
No mulle kävis noi hyvin... pari riittäis hyvin. Noilla vois kantaa tarvittavat työkalut kohteeseen ja sit takaisin omille paikoilleen.
Ehkä naiset ei mulle noita hommaa kuitenkaan, niin on itse investoitava. 😁
- Anonyymi
Joka saa naiselta pakit, ei kymmenen minuutin päästä edes ajattele koko asiaa.
Terveisin: Puolireuho- Anonyymi
Joissakin Etelä-Euroopan maissa miehet eivät mieti koko asiaa, koska he eivät ole niin tosikkoja kuin monet suomalaiset ovat. Suomalaiset ottavat asiat liian vakavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joissakin Etelä-Euroopan maissa miehet eivät mieti koko asiaa, koska he eivät ole niin tosikkoja kuin monet suomalaiset ovat. Suomalaiset ottavat asiat liian vakavasti.
Jos siellä Etelä-Euroopassa on ihmisillä muutakin ajattelemista kuin pakkomielle seurusteluun.
- Anonyymi
Pitäähän sitä nyt vähän edes voivotella että pieleen meni, vaikka nyt promillen verran vain menisikin. Ripaus täällä palstalla saatua pyyteetöntä 😁 myötätuntoa auttaa kummasti korjaamaan kolhuja ja yrittämään erehdyksen voimalla uudestaan 😎.
- Anonyymi
Minä sain pakit mieheltä ja olen nainen. Rumaksi en voi itseäni sanoa.
- Anonyymi
Moni fiksu, älykäs, kaunis nainen on saanut pakit mieheltä. Ei mitenkään harvinainen tilanne.
- Anonyymi
Voi keittää vaikka nakit.
- Anonyymi
Hyvä ajatus, ainakin silloin tällöin toisinaan.
- Anonyymi
Suomalaiset yleensäkin suhtautuvat asioihin liian tosikkomaisesti, ja löytävät asioista enimmäkseen negatiivisia puolia. Kas jos joku nainen suhtautuu mieheen torjuvasti, niin mitä ihmeen väliä sillä on. Täytyy myös ymmärtää, että sillä torjuja-naisella voi olla omia ongelmia.
- Anonyymi
Ei kannata nelikymppisenä kurppana mennä lähestymään 18 vuotiaita. Saat ahdistelijan maineen.
- Anonyymi
Valtaosin näin, vaan ei kaikki silti heistäkään ikäisiään (aina) hae. Kokemus, kypsyys ja karisma viehättää. Jos lähestyy niin kiinnostus pitää olla varmaa ja jo kaempaa saatua.
- Anonyymi
Sivistyneet henkilöt eivät käytä Kurppa-nimitystä.
-Likinäkörillitäti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivistyneet henkilöt eivät käytä Kurppa-nimitystä.
-LikinäkörillitätiOlen samaa mieltä.
- Anonyymi
Suomessa on edelleen ( 80-luvulla vielä voimakkaammin ) liian tosikkomainen ajatus siitä, että on pakko hankkia seurustelusuhde, jotta ei vaan joutuisi juorujen kohteeksi tai "epänormaalin" henkilön maineeseen. ( Tosin tietääkseni "epänormaali" ihminen saa keskimäärin samaa palkkaa kuin "normaali" ). On hölmöä kuvitella, että elämä muuttuisi hurjan iloiseksi, kun on päässyt parisuhteeseen, koska oikeasti on olemassa erittäin vaikeita parisuhteita. Vaikeita sekä naisille että miehille.
==Etelä-Suomen mies- Anonyymi
Juuu - jotkut avioliitossa olevat miehet jopa kadehtivat poikamiehiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603395Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111- 711104
Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27869- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854