Ikuinen vanhapiikako?

Anonyymi

Olen jo 45-vuotias nainen, välillä todella harmittaa tämä sinkkuus. Erosin 10 vuotta sitten pitkästä ja hankalasta avoliitosta, enkä ole sen jälkeen onnistunut löytämään pidempi aikaista suhdetta. Toki on ollut joitain noin puolen vuoden tapailusuhteita, lisäksi on ollut vaan yksi kevyempi suhde. Tämä kevyempi juttu on ollut varsin toimiva ja välillä toki läheisyyttä ja seksiäkin tarvii. Mutta en voi ymmärtää miksen löydä miestä. Olen välillä todella surullinen tämän takia. Mietin jopa mikä minussa on vikana, toki menneisyydessäni on joitain ikäviä juttuja mitkä saattaa olla jarruna. Pitääkö mennä terapiaan vai mitä tehdä. En voi ymmärtää, miten koulutettu, omillaan toimeen tuleva, sosiaalinen ja ihan viehättäväkin nainen ei löydä miestä...

32

993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisten suurin vika on nirsous. Rimaa alas niin kyllä kumppanin löytyy.

      • Anonyymi

        Miesten suurin vika on nirsous. Naisella ei saa olla edes yhden kilon verran ylipainoa, lapsia, kissaa, koiraa, tatuointeja, lyhyitä hiuksia eikä henkilöhistoriassaan enemmän kuin kaksi seurustelusuhdetta. Naisen pitää olla neitsyt mutta hyvä sängyssä ja valmis seksiin. Pitää olla töissä ja varakas mutta ei saa olla urakeskeinen. Pitää olla hyvä ruoanlaittaja ja kodinhoitaja mutta ei saa olla hössöttää kanaemo. Pitää olla sivistynyt ja älykäs mutta ei saa olla miestä fiksumpi. Pitää sitä ja ei pidä tätä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miesten suurin vika on nirsous. Naisella ei saa olla edes yhden kilon verran ylipainoa, lapsia, kissaa, koiraa, tatuointeja, lyhyitä hiuksia eikä henkilöhistoriassaan enemmän kuin kaksi seurustelusuhdetta. Naisen pitää olla neitsyt mutta hyvä sängyssä ja valmis seksiin. Pitää olla töissä ja varakas mutta ei saa olla urakeskeinen. Pitää olla hyvä ruoanlaittaja ja kodinhoitaja mutta ei saa olla hössöttää kanaemo. Pitää olla sivistynyt ja älykäs mutta ei saa olla miestä fiksumpi. Pitää sitä ja ei pidä tätä.

        Saaolla kissaa ja tatuointeja, lyhyet hiukset, entisiä kumppaneita niistä en edes kysyisi mitään ekä halua tietää ja viis kiloo ylipainoo, hössöttäjä ei saa olla vaan rauhallinen mutta varakas ei tarvii olla, älykkyyttä saakin olla.

        Naiset on kyllä todella nirsoja ja vain miehen ulkonäkö tärkeintä- Luonteeseen eivät halua tutustua kun näkevät miehen naaman niin siihen loppuu kiinnostu.


      • Anonyymi

        Kyllä jokaisen ihmisen oikeus on olla nirso! Varsinkin jutuissa joissa mennään pidemmälle on hyvä tietää toisesta enemmän ja vaatia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jokaisen ihmisen oikeus on olla nirso! Varsinkin jutuissa joissa mennään pidemmälle on hyvä tietää toisesta enemmän ja vaatia.

        Mutta kun olet ylinirso niin et löydä ketään!
        Naisen pitäs ymmärtää että kaikki ei todellakaan mene niin kuin hän vain haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun olet ylinirso niin et löydä ketään!
        Naisen pitäs ymmärtää että kaikki ei todellakaan mene niin kuin hän vain haluaa.

        Aikanaan kauppiksessa markkinoinnissa oli juttua siitä kuinka paljon vastaantuleva ihminen antaa vaikutusta itsestään sanomatta sanaakaan. Luku 75-80 on todella suuri. Kun ihminen näkee toisen on niin iso mielikuva että sitä on äärimmäisen vaikea muuttaa! Jos käy ilmi että ihminen on omasta syystään korviaan myöten kusessa niin toinen tekee kaikkensa tämän pelastamiseksi vaikka parempi olisi jättää heti!

        Tuosta kauppisajasta on yli 30v. Ihmisen vaikutus toiseen live-tilassa ei ole muuttunut miksikään, mutta nettikusettaminen on todella paljon helpompaa! Netissä paskasta tulee kuningas ja ihminen joka on rehellinen saa olla.

        Jos minä saisin päättää niin kaikki nettideitit kiellettäisiin lailla! Kun itse olin ”juniori” ei ollut nettiä, ei ollut omia kännyköitä tekstiviestein yms. Jos olisi tajunnut niin olisi kirjoittanut edes kirjeen!

        Nyt jos tapaisi ihmisen kasvotusten niin kannattaa mennä sanomaan asia suoraa. Jos ei ole asiaa niin purkautuminen on turhaa!

        Turhien mielikuvien luominen on turhaa! Netissä tatuointien poistaminenkin onnistuu käsidesillä!


      • Anonyymi

        Rimoja ei myydä juhannuksena!


    • Anonyymi

      se mitn komnunikoit muiden miesten kanssa ratkaisee kaiken. Ei muuta. Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Olen samaa ikäluokkaa oleva mies, netistä ei löydy ainakaan mitään. Ihan yllätyin kun pariin nettideittiin (vai millä niitä kutsutaan) laitoin profiilin kuvilla, ja ei oikeastaan kukaan vastannut mitään. Kuitenkin profiilissa kävi muutamia naisia päivittäin.

      Muutama 10 vuotta vanhempi nainen lähetti viestiä tai laittoi flirtin.

      Tässä iässä on vaikea enää löytää ketään sopivaa. Eikä haittaisi vaikka olisi lapsiakin (mielellään isompia), kun itsellänikin on (aikuisia jo).

    • Anonyymi

      Harmittaa naisten nirsous. Normi miehet ei kelpaa enää naisille. Ette te ole sen parempia kuin miehet mutta naisten kriteeri listat kasvaa aina vaan lisää.

    • Anonyymi

      Samaa ikää ja kyllä se tuntuu auttamattoman toivottomalta löytää enää mitään kunnon seurustelua.. mutta kun ei löydy edes vakituisempaa ja pidempi aikaisempaa panokaveriakaan! En enää edes jaksa odottaa sen kummempaa. Eikä luulisi olevan ulkonäöstäkään kiinni, olen hoikka, pitkätukkainen, ei tatuointeja jne. Miehet ei vaan saa mitään aikaan ja ilmeisen nirsoja kun ei kiinnosta. Ei tunnu olevan pitkäjänteisyyttä tutustua pidempään kun pitää kai syöksyä jo seuraavalle pesälle..

    • Anonyymi

      45v nainen mistä päin Suomi olet olen 56v sinkku mies seurustelu kumppaniksi tositarkoituksella whatsapp viestiä 0409320389

      • Anonyymi

        Taas tämä.. keski-ikäisille miehille ei kelpaa oman ikäluokan nainen vaan aina pitäisi olla vähintään 10v nuorempaa. No 45v naista harvemmin kiinnostaa yli 50v papsut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tämä.. keski-ikäisille miehille ei kelpaa oman ikäluokan nainen vaan aina pitäisi olla vähintään 10v nuorempaa. No 45v naista harvemmin kiinnostaa yli 50v papsut...

        Kuule ei 45 ja 50 ole kaukana toisistaan jos 50 v on pappa olet mummo koska molemmat on keski ikäisiä.


    • Anonyymi

      Olen suht samanikäinen, yhtä kauan sitten eronnut ja oikeastaan olisi voinut olla oma kirjoitukseni. Satutko asumaan pk-seudulla..? Oma kokemus on että täällä on vain niin vahvasti miesten markkinat, ja eronneet miehet löytävät nopeasti uuden. Meidän ikäisiä naisia on sitten paljon vapaana. Aikanaan eron jälkeen kun jaksoin käydä baareissa, löysin kyllä juuri tuollaisia lyhyempiä suhteita mutta ei niistä sitten loppujen lopuksi tullut mitään. En osaa oikein nettideittaillakaan. Joten loppujen lopuksi oma vika lähinnä ja olen myös ehkä vähän "erakoitunut" eli viihdyn yksin. Anteeksi ei tästä hyötyä ollut :D, teki vain mieli kirjoittaa kun kuulosti tutulta.

      • Anonyymi

        Olisi ihan mielenkiintoista tietää mistä ne pk-seudun 40-50 vuotiaat miehet löytävät nopeasti uuden naisen? Ei ainakaan netin treffipalveluista. Baaristako sitten?


      • Anonyymi

        En asu pk-seudulla, vaan vähän syrjemmässä. Kiva kuulla, että on muitakin samankaltaisessa tilanteessa olevia. Alan jo valmistautua ajatukseen, ettei ketään taida enää edes löytyä. Yhden kivan miehen kanssa kirjoittelin muutaman kuukauden tosi tiiviisti. No, mies katosi mitään ilmoittamatta. Myöhemmin sain vastauksen, että olikin jo löytänyt jonkun kivan.. Ei sitten voinut ilmoittaa.... Ja vaikuttaa siltä, että kirjoitteluvaiheessa ei kannata olla kellekään uskollinen, vaan ihan vapaasti voi kirjoitella ja treffailla useampia samanaikaisesti.... Itse en välttämättä toimisi noin, mutta tuntuu olevan ajan henki....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ihan mielenkiintoista tietää mistä ne pk-seudun 40-50 vuotiaat miehet löytävät nopeasti uuden naisen? Ei ainakaan netin treffipalveluista. Baaristako sitten?

        Kyllä netistä ainakin oma ex-mies löysi kuten myös suurin osa tuttujen/puolituttujen eronneiden pariskuntien miehistä.. työpaikalta jotkut. Ihmetyttää usein kun miehet sanovat ettei netistä löydä kun sivusta seuraten se on heille aika helppoa. Tai sitten on vain tuuri käynyt. Nyt siis puhutaan tosiaan 40-50 -v miehistä joilla lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En asu pk-seudulla, vaan vähän syrjemmässä. Kiva kuulla, että on muitakin samankaltaisessa tilanteessa olevia. Alan jo valmistautua ajatukseen, ettei ketään taida enää edes löytyä. Yhden kivan miehen kanssa kirjoittelin muutaman kuukauden tosi tiiviisti. No, mies katosi mitään ilmoittamatta. Myöhemmin sain vastauksen, että olikin jo löytänyt jonkun kivan.. Ei sitten voinut ilmoittaa.... Ja vaikuttaa siltä, että kirjoitteluvaiheessa ei kannata olla kellekään uskollinen, vaan ihan vapaasti voi kirjoitella ja treffailla useampia samanaikaisesti.... Itse en välttämättä toimisi noin, mutta tuntuu olevan ajan henki....

        En halunnut tosiaan masentaa yhtään enempää, ajattelin vaan että meitä muitakin löytyy ja tunnen monia kivoja ja nättejä naisia joille tässä iässä on uuden suhteen löytäminen vaikeaa.. kyllä sieltä netistäkin jotkut kuitenkin löytävät joten varmaan ihan hyvä idea kirjoitella ja treffailla useampia, eikä tavallaan "sitoutua" yhden kanssa kirjoitteluun. Jos itse vielä kokeilisin nettideittailua niin yrittäisin varmaan treffata aika nopeasti, mulle se kirjoitteluvaihe oli aivan tervanjuontia.

        Olisin toivonut että joku löytyisi ihan arkielämästä mutta olen kyllä jo tajunnut että se on ihan utopiaa (kirjastot, kaupat, eihän kukaan nykypäivänä edes uskaltaisi lähestyä noissa). Mutta tsemppiä ja toivon että löydät jonkun sopivan miehen. :)


      • Anonyymi

        Johtuu tasan tuloero luokista. Naiset on laitettu palkka kuoppaan. Et kelpaa miehelle jolla on rahaa. Ja miehillähän on. Ostakoot huoria ja tauteja. Arvostan enemmän itseäni. Ja haalin nyt myös vain sitä rahaa. En tarvitse miestä enää kuin vain kertapannolle. Ja saan nuoren orin vuoteeseen heti kun haluan. Ihania viestejä kaiket päivät kun se käy kuumana. Whatta hell. I wanna live my life😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuu tasan tuloero luokista. Naiset on laitettu palkka kuoppaan. Et kelpaa miehelle jolla on rahaa. Ja miehillähän on. Ostakoot huoria ja tauteja. Arvostan enemmän itseäni. Ja haalin nyt myös vain sitä rahaa. En tarvitse miestä enää kuin vain kertapannolle. Ja saan nuoren orin vuoteeseen heti kun haluan. Ihania viestejä kaiket päivät kun se käy kuumana. Whatta hell. I wanna live my life😊

        Meillä jokaisella on omat kuopat sukupuolista riippumatta. Eriasioitten vuoksi on parempi ettei mennä mihinkään nettideittiin.


    • Anonyymi

      Ei parisuhde ole onnellisuuden tae. Hyvin menee yksinkin. Puhun eläimille ja saan aina hienon vastauksen.

      • Anonyymi

        Ehkei nyt ihan suoraa vastausta 😁, jonkinlainen vastike kai mieluummin...


    • Anonyymi

      Suomi on valheellisten juorujen maa. Yksin olevat naiset mielletään kiertopalkinnoiksi, joilla miehiä riittää vaikkei niitä edes olisi.
      Ole myös pohtinut tätä samaa. Järjellä sitä ei voi selittää mutta selvä muutos ihmisissä näkyy armeijan käynnin jälkeen viimeistään. Eletään siviilissäkin joukkue touhua missä myös omista naisista on tullut vihollisia. Nämä puolustusintoiset miehet jakavat naiset kuin tehtävät konsanaan. Meidän sinkkunaisten tehtäväksi on jäänyt kentältä palaavien miesten viihdyttäminen. Onneksi poikkeuksia löytyy, jotka ovat ymmärtäneet jäädä pois tällaisesta ihmisten jaottelusta.

      • Anonyymi

        Onnellinen että minua on siunattu kahdella lapsella. Ovat vain poikia, joten tämä aivopesu elämätehtäviin alkoi jo syntymän jälkeen. Toivoisin kahta sivaria mutta turhia toiveita.


    • Anonyymi

      Mitä te niitä parisuhteita haette. Vaikeuksia kerjäätte. Opetelkaa olemaan onnellisia itseksenne,omillanne. Jos ei sitä osaa ei osaa olla toisen kanssakaan. Ja kun sen oppii ei sitä toista enää kaipaakkaan💗

    • Anonyymi

      Mikset nauti siitä, että saat välillä olla yksinkin? Ne hetket ovat myös lahjoja.

      • Anonyymi

        Niin... housut jalassa ja jeesus mielessä?


    • Anonyymi

      Nainen saa helposti uuden kumppanin jos ei ole nirso.

      • Anonyymi

        Itse olen yksinoleva mies ja arvostan jonkin tason vaatimuksia! Ihmissuhteet pitäisi vaan luoda muuten kuin netissä. Jos kaveruus muuttuu muuksi niin niillä ”nirsouksilla” tulee oma asema.


    • Anonyymi

      Mikäkö deittailukulttuurissa on vialla?
      Naisten kovat vaatimukset. Etsitään miljonääriä prinssiä julkkista mutta itsellä ei ole minkäänlaisia avuja joilla näitä saisi ja mihinkään vähempään ei tyydytä koska julkisuus ja raha on ykkösasioita!

    • Anonyymi

      Hei, sullahan on asiat hyvin!
      Mua ei ole kukaan mies koskaan huolinut ja olen jo 35.En ole suudellut miestä koskaan.
      No, kuka tällaista lihavaa, ryysyissä kävelijää ja rumaa huolisikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe