Karkki ei lihota

Anonyymi

Siinä säästää vuodessa paljon rahaa kun ostaa vain isoja karkkipusseja eikä pieniä patukoita.
Ongelmani on ollut se että olen syönyt heti ne kaikki jos olen ostanut kaappiin esim ison suklaalevyn tai karkkipussin
Teen nyt niin että VIEN ne halvat karkit kellariin ja haen sieltä muutaman kerran viikossa 50g. Kun karkki on halpaa ja sen piilottaa kellariin se ei lihota.Kirjoitan pussien päälle ELÄ OTA.Jos laita karkit keittiöön ne alkaa heti lihottaa.Oleskelen paljo kellarissa.

27

715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikä lihottaki, vaikka kuinka paljon syön aina, en nää jälkeen lihomista

• Anonyymi

Älyvapaata lässytystä, pénnut véks palstalta.

• Anonyymi

Kyllä se lihottaa. Vaikka mitä tekisi niin se menee silti suusta alas.

• Anonyymi

Hyvä ja asiallinen avaus.

Nyt kaikki eläminen kallistuu, joten on hyvä että täällä annetaan uusia ja käyttökelpoisia vihjeitä.

• Anonyymi

Joo, varastoon voi ostaa vain sellaista, joka myös pysyy siellä.

• Anonyymi

Ja sitten seuraava satu

• Anonyymi

Vain ketodieetti toimii?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain ketodieetti toimii?

Ja sitten taas seuraava satu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain ketodieetti toimii?

Toimii mutta kalorivaje yleisesti?

• Anonyymi

Pippa Laukka antaa neuvoja, kuinka päästä eroon karkinhimosta:

»Laukalla on myös täsmäneuvo, jonka avulla voidaan entistä paremmin välttää karkkihyllyjen houkutukset.

– Älä mene niille hyllyille päinkään, hän rajaa.

Jos vahingossa kuitenkin päädytään karkkihyllyjen keskelle tai niiden äärelle, Laukka neuvoo ottamaan houkuttelevan tuotteen tuoteselosteen tarkasteluun. Tuoteseloste kannattaa lukea tarkkaan läpi.

– Kysy samalla, onko siellä jotain, jota kehosi tarvitsee.»

https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/a601f525-4fc8-4b59-8ea8-90f583f6b6c6

• Anonyymi

Olen ratkaissut tuon ongelman tilaamalla karkit verkkokaupasta. Ei tarvi mennä karkkihyllyn houktuksiin. Nytkin odotan lähetystä 60 nen kilon säkki hedelmätoffeeta. Tulee rankka viikonloppu kun pitää pussittaa karkit ja kirjoittaa joka pussin päälle ELÄ OTA.Ei kerkiä ladulle hiihtämään.

• Anonyymi

En syönyt ennen karkkia. Minulla oli 3 kg ylipainoa. Sitten luin täältä että karkki laihduttaa joten aloin ostaa säkillisiä karkkeja. Suklaakeksejä, maradou levyjä ja lidlistä hedelmätoffeeta. Olen lihonut puolessa vuodessa. Nyt painan 326,3 kg. Milloin karkin laihduttavuus vaikuttaa? Saanko jo ensi viikolla veitsenterävät vatsalihakset?

• Anonyymi

MO eiköhän sekin tåriippuu millainen aineenvaihdunta kullakin on. Itse en ostele enää suklaalevyjä koska tiedän että syön ne samana päivänä. Mutta ostan ison pussin werthers
        Karkkia ja syön niitä mukan kun haluan , en osaa sanoa laihdunko vai lihoankom, koska en käy koskaan puntarilla mitailemassa painoani .
        Niin kauan kun vaatteet eivät ala,kiristämään. Niin ilmeisesti en ole lihonut .ja jos vaatteet tulevat liian väljiksi niin se kertoo siitä että olen laihtunut.
        Moni ystäväni punnitsee itseään koko ajan. Ja tuntevat stressiä siitä jos ae näyttää enemmän kun aikaisemmalla kerralla.
        Joten kun on kohtuu kaikessa mitä tulee ravintoon niin ei haittaa muutama karkki päivässä .

• Anonyymi

Joko on karkkiale kaupassa että pääsee laihduttamaan?

• Anonyymi

Kyllä nyt kannattaa laihduttaa kun Lidlissä on karkit tarjouksessa alle 6si euroa. Jotta laihtuu HUOMATTAVASTI enmmän kannattaa ostaa vähintää 40mentä kiloa karkkia varastoon.Niin laihtuu ja karkki on hyvänmakuista ja siitä saa energiaa ja hiilihydraatteja ilman hydraatteja ei aivot toimi.

• Anonyymi

Kirjota siihen että elä ota.

• Anonyymi

Parhaiten laihtuu ja pysyy kuosissa kokonaan ilman karkkia. Jouluna kuitenkin voi nauttia suklaasta.

• Anonyymi

Niin ja säästyy rahatkin!

• Anonyymi

Minulla sama nyt vanilia kerma jäätelön kanssa. Kellarissa on Pinviini suklaa tuutteja 76 moni pakkausta kun oli halvalla tarjous.Yksi Tuutti on kallis ostaa yksittöin.Kirjoitin laatikon päälle ELÄ SYÖ tai LIHOO.Yksi jäätelö annos on yksi suklaa tuutti.Näitä piti syödä yöllä 2 kpl mutta söinkin vahingossa 54 kpl.Aamulla EI ollut nälkä niin paastosin aamun klo 2.00 - 8.00 ja aamupalaa en muutenkaan ikinä syö,vaan täyte kakkukahvit ja muutama pussi fasupaloja ja kääretorttu.ENEMPÄÄ ei kannata syödä ettei mene herkutteluksi.

• Anonyymi

Tuo oli Pilailijan teksti. Hänellä ei kasva vielä yhtään píllukarvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syömishäiriö ei ole pilailua.

• Anonyymi

Kuinka voi vetää täytekakkua naamaansa jo aamusta . Jo on tälläkin ihmeelliset ruokailutavat.kun syö normaalisti kunnon ruokaa niin se riittää pitämään painoakin normaalina, ja joskus voi toki makeisiakin , vaikka tavallisesti ruoka pitää verensokeri tasapainossa ja silloin ei usein edes halaja karkkeja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on aina ensimmäisenä mielessä p*llunkarvat.

Hakeudu jo hoitoon. Täällä on ihmisillä painon kanssa ongelmia ja sinulla taas on vielä vakavampia. Sinua ei voida auttaa täällä.

• Anonyymi

MINÄ olen tehnyt tilastoa syömisestäni jo vuosia ekseliin. Olen merkannut jokaisen kalorin ja syömäni hedelmäkarkin. Ne olen syönyt OIKEAMÄÄRÄUSESTI ja OIKEA AIKAISESTI. Esitän tässä esimerkin jotta tiedätte miten pitää syödä Oikein ja oikeamääräisesti oikeita ravintoaineita ja varsinkin karkkia.

Esim . Vuonna 1976 seuraavasti

Tammikuun 1 päivä 4 kg hedelmäkarkkia (Lidlin ei ollut mutta ostin fatserin vihreitä kuulia)

Helmikuun 14 päivä 3 kg hedelmäkarkkia. Määrä jäi tammikuusta niin lisäsin kilon suklaata.

Tässä kohtaa meille rakennettiin kellari että saan karkit itseltäni piiloon.

• Anonyymi

Viidentenä päivänä voi syödä karkkia ja fasupaloja kuudentena päivänä kadanossia ja lihasmuutsieta, seitsemäntenä päivänä voi syödä maradou suklaata ja spakettia kahdeksantena päivänä kaakauta ja vanilia kerma jäätelöä jos on kuuma ilma.MINÄ keksin mikä on VAIHTELEVAA.Lidlin hedelmätoffee on vaihteleva,mansikkatoffee appelsiinitoffee sitruunatoffee päärynätoffee pananitoffee kirsikkatoffee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viidentenä päivänä voi syödä karkkia ja fasupaloja kuudentena päivänä kadanossia ja lihasmuutsieta, seitsemäntenä päivänä voi syödä maradou suklaata ja spakettia kahdeksantena päivänä kaakauta ja vanilia kerma jäätelöä jos on kuuma ilma.MINÄ keksin mikä on VAIHTELEVAA.Lidlin hedelmätoffee on vaihteleva,mansikkatoffee appelsiinitoffee sitruunatoffee päärynätoffee pananitoffee kirsikkatoffee.

Jostain Shanghaista voisit löytää syvällisen ja empaattisen poikaystävän, joka ei välitä naisen ulkonäöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jostain Shanghaista voisit löytää syvällisen ja empaattisen poikaystävän, joka ei välitä naisen ulkonäöstä.

En välitä naisista vaikka minua 14 vuotiaat tytöt ahdistelee.Eretkiot on minulla kovat.En ole myöskään dedofiili. Tänään tulee hyvät ilmat niin pitää vaihtaa polkupyörään kampiakseli ja fiilata ja rasvata ketjut.Saman öljynvoi käyttää MONTA kertaa kun laskee sen suodatin paperin läpi ja hiekat jää suodatin pussiin. Aivan hyvin voi käyttää vielä paistoon kun tekee kaalikastiketta.Siinä on hyvin proteenit jäljellä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      308
      3158
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      18
      2041
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1840
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1585
    5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      399
      1451
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      35
      1351
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      219
      1240
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1134
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1046
    10. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      20
      980
    Aihe