Laihduttaja ei saa syödä yhtään karkkia

Anonyymi

Jos syö vähäkään karkkia kalorit nousee vähintään puolella.Kyllä se vaan niin on.
200g karkkia on jo 800 kaloria.
JOS syö ei varmasti laihdu.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se niin on ja kaikki muutkin herkut pitää jättää kokonaan pois.muuten EI laihdu.

      • Anonyymi

        Pidän itse todella paljon vihreästä salaatista ja tomaatista; se on minulle todellista herkkua. Miksi ihmeessä minun pitäisi jättää nuo pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän itse todella paljon vihreästä salaatista ja tomaatista; se on minulle todellista herkkua. Miksi ihmeessä minun pitäisi jättää nuo pois?

        Sama kysymys mulla. Minä tykkään kaalista ja on mulle herkkua. Nytkö se pitäis jättää pois? Kuka näitä "laihdutusohjeita" keksii ja millä asiantuntemuksella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän itse todella paljon vihreästä salaatista ja tomaatista; se on minulle todellista herkkua. Miksi ihmeessä minun pitäisi jättää nuo pois?

        "Pidän itse todella paljon vihreästä salaatista ja tomaatista; se on minulle todellista herkkua. Miksi ihmeessä minun pitäisi jättää nuo pois?"

        Ei mitään syytä. Sivu kuhisee hoopoveen johdolla kioskitieteilijöitä.

        Googlaa

        terveenä ja kylläisenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kysymys mulla. Minä tykkään kaalista ja on mulle herkkua. Nytkö se pitäis jättää pois? Kuka näitä "laihdutusohjeita" keksii ja millä asiantuntemuksella?

        "Sama kysymys mulla. Minä tykkään kaalista ja on mulle herkkua. Nytkö se pitäis jättää pois? Kuka näitä "laihdutusohjeita" keksii ja millä asiantuntemuksella?"

        Sivun kioskitieteilijät


    • Anonyymi

      Tämä on vanhaa tietoa eli huomasin etten laihtunut yhtään sm eikä mm pihtimitalla niin tajusin että karkkia VOI syödä jos pitää sitä kellarissa ja syö vain VÄHÄN.Jos on syönyt ennen PALJON niin voi syödä n 596 g päivässä ja päälle täytekakkukahvit.Huomenna kerron miten huomenna on AINOA oikea tapa laihduttaa.Nyt pyöräilen uuden kampiakselin kanssa kioskille näyttämään jäätelön myyjälle pihtimittani ylhäältä ja alhaalta ja ruokatermoksen jossa ON halpaa jäätelyä.Syön sen kioskin tuolilla enkä poistu enkä osta kioskin KALLISTA jäätelyä.

      • Anonyymi

        Itse laihduin kolmessa viikossa 8 kiloa kun löysin elämäni ekan poikaystävän. Meillä oli ihanaa, naitiin kuin oravat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse laihduin kolmessa viikossa 8 kiloa kun löysin elämäni ekan poikaystävän. Meillä oli ihanaa, naitiin kuin oravat.

        Kerro lisää oravien tavoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää oravien tavoista.

        Juu, olen 16 vuotias ja elämästäni puuttui onni. Minulla oli syömishäiriö ja oksentelin paljon ja menetin kakki hampaani. Sitten sain tekarit ja hampaani taas loistivat mutta sydämestäni puuttui onni ja mässytin pullaa ja vittuilin tällä palstalla vanhoille sedille. Sitten tutustuin ryhmäterapiassa IHANAAN poikaan joka hieroi minua joka paikasta ja suuteli, Hän tuli minuun edestä ja takaa ja laihduin joka yö kaksi kiloa. Minulla hävisi kokonaan mässyttämisen tarve kun sain elämään hellyyttä. Minulla on suloinen sydän. Sen tiesin jo ennestään mutta vasta poikaystäväni herätti minut kukkaan. Haluaisin että kaikki palstan tytöt löytäisivät kastelua kaipaavat sisäiset terälehtensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, olen 16 vuotias ja elämästäni puuttui onni. Minulla oli syömishäiriö ja oksentelin paljon ja menetin kakki hampaani. Sitten sain tekarit ja hampaani taas loistivat mutta sydämestäni puuttui onni ja mässytin pullaa ja vittuilin tällä palstalla vanhoille sedille. Sitten tutustuin ryhmäterapiassa IHANAAN poikaan joka hieroi minua joka paikasta ja suuteli, Hän tuli minuun edestä ja takaa ja laihduin joka yö kaksi kiloa. Minulla hävisi kokonaan mässyttämisen tarve kun sain elämään hellyyttä. Minulla on suloinen sydän. Sen tiesin jo ennestään mutta vasta poikaystäväni herätti minut kukkaan. Haluaisin että kaikki palstan tytöt löytäisivät kastelua kaipaavat sisäiset terälehtensä.

        Kysyin oravista, en hallusinaatioista.


      • Anonyymi

        Puutteen lisäksi tuo mies kärsii pääavun puutteesta, ei enää oravia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puutteen lisäksi tuo mies kärsii pääavun puutteesta, ei enää oravia.

        Voi olla, mutta minä kyllä puhuin itsestäni, en hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, olen 16 vuotias ja elämästäni puuttui onni. Minulla oli syömishäiriö ja oksentelin paljon ja menetin kakki hampaani. Sitten sain tekarit ja hampaani taas loistivat mutta sydämestäni puuttui onni ja mässytin pullaa ja vittuilin tällä palstalla vanhoille sedille. Sitten tutustuin ryhmäterapiassa IHANAAN poikaan joka hieroi minua joka paikasta ja suuteli, Hän tuli minuun edestä ja takaa ja laihduin joka yö kaksi kiloa. Minulla hävisi kokonaan mässyttämisen tarve kun sain elämään hellyyttä. Minulla on suloinen sydän. Sen tiesin jo ennestään mutta vasta poikaystäväni herätti minut kukkaan. Haluaisin että kaikki palstan tytöt löytäisivät kastelua kaipaavat sisäiset terälehtensä.

        Oliko se "poika" jotain 73 vee? Kulki pyörällä jäätelökioskilla eikä raaskinut ostaa sulle jäätelöä? Yrittikö näyttää "alavatsaansa" ? Iskureplana haukkui sinua läskiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse laihduin kolmessa viikossa 8 kiloa kun löysin elämäni ekan poikaystävän. Meillä oli ihanaa, naitiin kuin oravat.

        "Itse laihduin kolmessa viikossa 8 kiloa kun löysin elämäni ekan poikaystävän. Meillä oli ihanaa, naitiin kuin oravat."

        Uskon tuon, sen verran seksijutut on sinun jutuissa pyörineet. Ja olen kyllä aavistanut että rakkautesi suuntautuu enempi poikiin ja viha tyttöihin. Poikaystäväsi oli varmaan ihastunut uusiin mononlämmittäjiisi ja generaattoriin. Mukava kun sulla on poikaystävä joka voi pihtimitata sinun alavatsaa ja ylävatsaa. Onnea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Itse laihduin kolmessa viikossa 8 kiloa kun löysin elämäni ekan poikaystävän. Meillä oli ihanaa, naitiin kuin oravat."

        Uskon tuon, sen verran seksijutut on sinun jutuissa pyörineet. Ja olen kyllä aavistanut että rakkautesi suuntautuu enempi poikiin ja viha tyttöihin. Poikaystäväsi oli varmaan ihastunut uusiin mononlämmittäjiisi ja generaattoriin. Mukava kun sulla on poikaystävä joka voi pihtimitata sinun alavatsaa ja ylävatsaa. Onnea!

        Höpsis minä olen kyllä bi-tyttö niin kuin pari muutakin tämän palstan kirjoittajaa. Mutta kiinnostukseni kohdistuu nykyisin enemmän poikiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se "poika" jotain 73 vee? Kulki pyörällä jäätelökioskilla eikä raaskinut ostaa sulle jäätelöä? Yrittikö näyttää "alavatsaansa" ? Iskureplana haukkui sinua läskiksi?

        Se oli kyllä yli 20 v, mutta ei noin paljon yli :D


      • Anonyymi

        "Nyt pyöräilen uuden kampiakselin kanssa kioskille näyttämään jäätelön myyjälle pihtimittani ylhäältä ja alhaalta "

        jatka pihtimittauksiasi tai siirry putkitonkeihin mutta älä tule sivulle höpisemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, olen 16 vuotias ja elämästäni puuttui onni. Minulla oli syömishäiriö ja oksentelin paljon ja menetin kakki hampaani. Sitten sain tekarit ja hampaani taas loistivat mutta sydämestäni puuttui onni ja mässytin pullaa ja vittuilin tällä palstalla vanhoille sedille. Sitten tutustuin ryhmäterapiassa IHANAAN poikaan joka hieroi minua joka paikasta ja suuteli, Hän tuli minuun edestä ja takaa ja laihduin joka yö kaksi kiloa. Minulla hävisi kokonaan mässyttämisen tarve kun sain elämään hellyyttä. Minulla on suloinen sydän. Sen tiesin jo ennestään mutta vasta poikaystäväni herätti minut kukkaan. Haluaisin että kaikki palstan tytöt löytäisivät kastelua kaipaavat sisäiset terälehtensä.

        "Juu, olen 16 vuotias ja elämästäni puuttui onni"

        Eikö se onni saapunutkaan pyöräilemällä ja laihdutuksella edes vaikka on tikkulaiha? Sulla taitaa olla dementia koska kuvittelet olevasi 16 ja kuitenkin käytät tekareita. Muistaakseni olit 73 ainakin kerroit että sulla on koko päivä aikaa pyöräillä ja yöt vetää jäätelöä
        Hedelmätoffeeko hampaat vei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Juu, olen 16 vuotias ja elämästäni puuttui onni"

        Eikö se onni saapunutkaan pyöräilemällä ja laihdutuksella edes vaikka on tikkulaiha? Sulla taitaa olla dementia koska kuvittelet olevasi 16 ja kuitenkin käytät tekareita. Muistaakseni olit 73 ainakin kerroit että sulla on koko päivä aikaa pyöräillä ja yöt vetää jäätelöä
        Hedelmätoffeeko hampaat vei?

        Sinulla menevät nyt ihmiset sekaisin. Hampaat vei syömishäiriö oksennuksineen, mutta nyt on taas hohtavan valkeat hampaat, kuten ikäiselleni sopiikin. En edes syö karkkia. Käytän myös piilolinssejä ja Tena-alushousunsuojia.


    • Anonyymi

      Jos haluat pysyvästi lahtua. Jätät kaiki tuotteet missä sokeria,kuin maketusainetta.Myös hiilhappolliset juomat. Ne laajentaa vatsalukua ja vatsalakun mahtu siloin likaa ruokaa.Opetelet ruokarytmin syömän kelon mukaan nälkää et näe.Vinkin ja ruuan saat tiedon netin Sairaalan ruoka ajat. On 2 vikon kelon aika mitä lappavat suuhun ja todella kelon mukaan mitä syövät, 30kg ylipainoa lähti 3 vuodessa koko elämän dietillä olelta.Laihdutti lihos tyylin.Kilot ei tulut takasin kun syö kelon mukaan edellen.Toinen sama asia, lähti 40kg. kesti 5 vuotta.Läskit ei tulut takaisin kun edeleen syö perhensä kanssa sairalan kellon aikojen mukaan. Katsoo mitä syövät ja saman teke aina koti.Onko vaikeaa? Jos on ole mitä olet.

      • Anonyymi

        Kelon mukaan tottakai.


      • Anonyymi

        Minä laitan vihkoon oikealle puolelle alekkain ne ruuat mitä olen syönyt ja vasemmalle alekkain mitä en ole syönyt. Näin olen estänyt itseäni lihomasta 30 kg kuukaudessa. Nyt alekkain kirjoitan 689g hedelmätoffeeta,3lme kääretorttua,mansikkakakkua 577gja 2ksi kedap ranskalaisilla.Pitää KATSOA mitä syö ja olen tuijottanut mansikkakakkua siksi koko iltäpäivän kelo 13mentoista jälkeen.


    • Anonyymi

      Mutta JOS syö 100 g rasvaa, se on jo 900 kaloria.
      JOS syö ei varmasti laihdu.

    • Anonyymi

      Pari tuntia kun ulkoilee, niin saa sen aikana syödä jonkin verran karkkia ja juoda energiajuomaa. Mitä ei saa tehdä, on syödä vähäistä enemmän vehnää, koska se muuttuu jollain systeemillä kaksinkertaisena määränä läskiksi. Todettu on, molemmat noista.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe