Elämä on valintoja

Anonyymi

25

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Piti suurentaa kuvaa, mutta hyönteishotellihan siinä hyttysaseen vieressä. En nyt näe siinä ristiriitaa.

Helpompihan asiakkaan on löytää etsimänsä, kun aiheeseen liittyvät ovat samalla osastolla.

• Anonyymi

Et nähnyt ristiriitaa? Etkö tosiaan? Vai luuletko, että thermacell osaa valikoida mitkä hyönteiset se tappaa..ja kalat ja linnut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et nähnyt ristiriitaa? Etkö tosiaan? Vai luuletko, että thermacell osaa valikoida mitkä hyönteiset se tappaa..ja kalat ja linnut?

Jos ne kaupassa on vierekkäin, onko pakko molemmat ostaa? Pakkoko ne sitten on vierekkäin laittaa kotipihalla?

Haloo, käytä järkeäsi.

• Anonyymi

Elämä on valintoja, mutta kaikki tekemät valintasi ovat yhdentekeviä ja johtavat aina vääjäämättä samaan lopputulokseen :)

• Anonyymi

Eli, siis jos uskot kohtaloon, niin silloin on tuollaista että on yhdentekevää mitä teet elämässä, mitä valintoja tahansa kaikki johtaa samaan.

• Anonyymi

Blääh. Kaikki johtaa kuolemaan, se on varma, mutta pitääkö siinä matkalla tuhota mahdollisimman paljon muitakin?

Ennen oli kuulemma miehet miehiä, mutta mitä nää itikoita pelkäävät pehmopallit on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Blääh. Kaikki johtaa kuolemaan, se on varma, mutta pitääkö siinä matkalla tuhota mahdollisimman paljon muitakin?

Ennen oli kuulemma miehet miehiä, mutta mitä nää itikoita pelkäävät pehmopallit on?

Tsiisus maria, syytätkö sä tosissasi yksistään miehiä? Kyllä mullakin on hyttysviha ja taatusti läimäsen hyttysen liiskaksi jos mun iholleni tai huusholliini änkeää. Käytän myös hyttyskarkotetta. Toisaalta mun puutarhassani on hyönteishotelli, amppareille ja kukkia perhosille sekä kukkakärpäsille. Missään kohtaa en usko hyttysten majoittautuvan puutarhaani verenhimoisina petoina, kuitenkin niitä siellä on... lammikoissa sikinneinä.
        Onhan ainakin linnuille ja syyskesästä sudenkorennoille syötävää... elämä jakuu monimuotoisena kuten ennenkin. En käytä myöskään edes sallittuja myrkkyjä tuomenkehrääjä koin torjuntaan hedelmäpuihin... pelkällä vedellä yritän ratkaista ongelmaa ja linnut auttavat myös... sekä muurahaiset omalta osaltaan, ennen pahempia verkottautumisia.

trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tsiisus maria, syytätkö sä tosissasi yksistään miehiä? Kyllä mullakin on hyttysviha ja taatusti läimäsen hyttysen liiskaksi jos mun iholleni tai huusholliini änkeää. Käytän myös hyttyskarkotetta. Toisaalta mun puutarhassani on hyönteishotelli, amppareille ja kukkia perhosille sekä kukkakärpäsille. Missään kohtaa en usko hyttysten majoittautuvan puutarhaani verenhimoisina petoina, kuitenkin niitä siellä on... lammikoissa sikinneinä.
        Onhan ainakin linnuille ja syyskesästä sudenkorennoille syötävää... elämä jakuu monimuotoisena kuten ennenkin. En käytä myöskään edes sallittuja myrkkyjä tuomenkehrääjä koin torjuntaan hedelmäpuihin... pelkällä vedellä yritän ratkaista ongelmaa ja linnut auttavat myös... sekä muurahaiset omalta osaltaan, ennen pahempia verkottautumisia.

trollikka

Käytätkö thermocelliä? Se on ympärisömyrkky.

• Anonyymi kirjoitti:

Käytätkös itse hiuskiinnettä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tasapuolisuuden nimissä, vaikka olenkin todennut thermocelliä puolustelevien olleen miesoletettuja. Käyttävät niitä kuulemma ihan jo siksi, että se tosiaan luontoa tuhoaa, minkä ne ajattelevat ärsyttävän vihervassareita tai vastaavia. Semmoisia isänmaallisia taas siis.

Ennen oli naiset naisia, mutta mitä nämä pehmopimpit on, jotka pelkäävät itikoita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tasapuolisuuden nimissä, vaikka olenkin todennut thermocelliä puolustelevien olleen miesoletettuja. Käyttävät niitä kuulemma ihan jo siksi, että se tosiaan luontoa tuhoaa, minkä ne ajattelevat ärsyttävän vihervassareita tai vastaavia. Semmoisia isänmaallisia taas siis.

Ennen oli naiset naisia, mutta mitä nämä pehmopimpit on, jotka pelkäävät itikoita?

Muistakaa thermocellaajat
        https://www.kaleva.fi/ala-lahde-thermacell-kaulassa-hillasuolle-ymparist/3702991

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Käytätkös itse hiuskiinnettä?

En käytä.

• Anonyymi kirjoitti:

En käytä.

Spraydödöö, mitään suihketta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä, jos hyttyskarkoitettani tarkoitat? Kyllä se karkoite on vanha pallogrilli ja lehtipuuhiilet grillatessa. Olen huomannut grillatessani ett savusta hyttyset ei oikein pidä! Kärpäslätkää käytän sisätiloissa ja ulkona kumpaa tahansa kämmentäni, läiskäyttäen itikan hengiltä, jos mun iholleni pyrkivät ja sama koskee paarmoja.
        trollikka

Pari hyttystä pyydystin tänä iltana, ennen kuin panin Mimmin nukkumaan. Enää ei ole hyttysen itinää kuulunut, eli ilmeisesti oli vain 2 kiusanhenkeä tänä iltana tullut sisälle ruokaileen. Rauha heidän muistoilleen, ja rauha meidän yöunille, toivottavasti!
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistakaa thermocellaajat
        https://www.kaleva.fi/ala-lahde-thermacell-kaulassa-hillasuolle-ymparist/3702991

Tjaaha, yks hitaasti ymmärtävä jo kysyikin käytänkö thermocelliä, en mä edes tiennyt mitä se on... piti oikein googlettaa. Just olin kertonut pitkät jorinat puutarhastani, hyönteisistä, kasveista ja kukkasista ja siitä etten käytä edes hyönteismyrkkyä pihlajanmarjakoiden torjuntaan; koska luonto itse hoitaa kiusalliset hyönteiset pois. Linnut, muurahaiset, leppäkertut ja sudenkorennot esimerkiksi.

Niin luetun ymmärtäminen on joskus vaikeaa!
        "Ennen oli naiset naisia, mutta mitä nämä pehmopimpit on, jotka pelkäävät itikoita?"

Tekis mieli haastaa kyseinen poju tasaselle, multa löytyy sen verran ruutia hihasta etten pelkää puolustaa itseäni edes fyysisesti. Kakarasta asti olen harrastanut jonkin verran itsepuolustus taitoja. Kyllä sellainen 100kg jässikkä lentää vielä kevyesti, yli olan!
        Avittaa ihan itse ilmalentoaan, mutt jos laskeutumistaidot on vajaavaiset... saattaa käydä huonostikin. Joka tapauksessa mulla on nopeat kintut ja olen jo tavoittamattomissa, kun rojahtanut sankari viimein pääsee taas omille jaloilleen!

• Onks tuolla vesipyttyjen vieressä Sandels-lavoja? :oD

• Anonyymi

Oli tai ei, Sandels on huonoa olutta, mieluummin juon vaikka lähdevettä vesipytystä!
        Ootkos muuten nähnyt Harmista palstailemassa, mä en ole vähään aikaan törmännyt häneen täällä. Missä mahtaa piileskellä, vai onko peräti löytänyt morsmaikun itselleen!

Hyvää yötä, kaikille palstaa lukeville!
        trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

Oli tai ei, Sandels on huonoa olutta, mieluummin juon vaikka lähdevettä vesipytystä!
        Ootkos muuten nähnyt Harmista palstailemassa, mä en ole vähään aikaan törmännyt häneen täällä. Missä mahtaa piileskellä, vai onko peräti löytänyt morsmaikun itselleen!

Hyvää yötä, kaikille palstaa lukeville!
        trollikka

Mitä... no sandelssihan on kuin linnun maitoa. :oD

No jossain ketjussahan se jotain minusta mainitsi, mutta mä luulen, että taitaa vaan jättää nykyään sen allekirjoituksenkin pois, ainakin jos kiukkuisempia ja provoilumielessä viskottuja laittaa...

• Toiset tapetaan ja toisia halutaan. Elämä on. Se vaan on.

• Anonyymi

Sama myrkky tappaa kyllä pölyttäjätkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sama myrkky tappaa kyllä pölyttäjätkin.

Juu varmasti. Mutta mikä tuli kuvasta mieleen.

• Bätääs kirjoitti:

Juu varmasti. Mutta mikä tuli kuvasta mieleen.

Itelläni ei ole kumpaakaan. Ei myrkynlykkääjää eikä hyönteishotelliakaan. Pyrin jättämään luonnonvaraisia kukkia aina n. 20 neliön pläntin, missä pöriläät pörrää. Ja satunnaisia tuppaita pitkin tontin reunoja. On myös vanha kanto mikä näkyy kutsuvan luokseen.

Ei ole tapana myrkytellä mitään.

• Bätääs kirjoitti:

Itelläni ei ole kumpaakaan. Ei myrkynlykkääjää eikä hyönteishotelliakaan. Pyrin jättämään luonnonvaraisia kukkia aina n. 20 neliön pläntin, missä pöriläät pörrää. Ja satunnaisia tuppaita pitkin tontin reunoja. On myös vanha kanto mikä näkyy kutsuvan luokseen.

Ei ole tapana myrkytellä mitään.

Meillä kannetaan ampparit, hämähäkit, koppikset ulos, kun tulee sisällä vastaan. Edes niitä ei tapeta. Hyttysen kyllä liiskaan kämmenellä välillä. Kun puree niin perkuleesti.

• Anonyymi

RAIDia kainaloon, tuotakin voi käyttää deodoranttina, ei tule hyttyset eikä ampiaiset lähelle, kun on myrkkyä iholla.

• Anonyymi

RAIDia kainaloon ja Mobilattiaq munille, kokeile vaikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1906
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1349
    Aihe