Onko jo juhannusheila

Anonyymi

Hommattu? Kannattaa nyt vaa pyytää palstalaisia treffeille, vielä ehtii.

45

729

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ee-ei, eikä tulekaan hommattua. Meen itekseni mökille mököttään ja pitään sadetta.

      • Anonyymi

        Kuulostaa suunnitelmalta! Taidan tehdä ite samoin. 👵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa suunnitelmalta! Taidan tehdä ite samoin. 👵

        No sade näemmä peruttiin, mutta aina voi mököttää möllöttää poudallakin 😂


    • Anonyymi

      Ei ole edes bensaa hommattu, bensa on jo 3 euroa litralta!

    • Anonyymi

      Anjuskan kannas pika kihlat vietetään Viipurissa, Johanneksen kunniaksi!🤭🤭🤭

    • Anonyymi

      Jaa, mua on ainakin kenenkään ihan turha treffeille pyydellä. En harrasta juhannus tai muitakaan juhlapyhien ja vuodenaikojen heilasteluja.

    • On. Varmaan se on tämä työpöytä sitten... Tässä mä varmaan jussinakin olen. :o)

      Ja aika kurjaa keliäkin luvassa, joten ihan sama. :o)

      • Anonyymi

        Juhannuksena on superkelit!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juhannuksena on superkelit!

        No sekin ihan sama....täällä työpaikan miljöössä on aina hyvä keli. :o)


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No sekin ihan sama....täällä työpaikan miljöössä on aina hyvä keli. :o)

        Loma pitää pitää heinäkuussa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Loma pitää pitää heinäkuussa :)

        Elokuussa vasta on kelit. :o)


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Elokuussa vasta on kelit. :o)

        Elokuussa lomapäivä on lyhyt - tulee pimeä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elokuussa lomapäivä on lyhyt - tulee pimeä

        Ei merkittävää eroa... ja jokatapauksessa raipatirait ymöäri vuorokauden, niin mitä väliä? 🤣


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ei merkittävää eroa... ja jokatapauksessa raipatirait ymöäri vuorokauden, niin mitä väliä? 🤣

        Pimeässä jos raipatiroi, voi käydä hullusti.


    • Anonyymi

      Pyysin eksääni juhannusheilaksi. Se suostui. Menemme mökille saunomaan.

    • Anonyymi

      Parempi viettää juhannusta ilman heilaa. Voi sitten juhannuksen jälkeen lukea että muiden heila hukkunut.

    • Anonyymi

      Pelkät panot riittää..

    • Anonyymi

      Jotain vaihteluahan siinä tietysti vois olla.
      Aina jos minä ehdotan rouvalle, että otetaan sellainen 17-kesäinen filippiiniläinen mansikanpoimijatyttö tuohon meidän 10 m2 mansikkamaalle, niin se ehdottaa jotain 27-vuotiasta suomalaispoikaa.

      Ikinä ei päästä yhteisymmärrykseen. Täytyy kait ottaa molemmat.
      Pitääköhän tuo mansikkamaan koko tuplata?

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Siinä voi käydä niin, että 27-vuotias suomalaispoika on se, joka 17-vuotiaan hoitelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä voi käydä niin, että 27-vuotias suomalaispoika on se, joka 17-vuotiaan hoitelee.

        Hyvin todennäköistä. Tai sitten tuo rouva syttyy uudelleen, kun huomaa noin vanhemmalla iällä tykkäävänsäkin nuorista filippiiniläistytöistä.

        No, olispa ainakin jotain tulista ihmisten välistä talossa pitkästä aikaa. Voitaisiin renkipojan kanssa sitten kysyä, että päästäiskö mukaan muutenkin kuin vaan avaimen reiän taa?

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Heilani viettää Jussin perheensä kanssa. Vähän nuivaa mutta varmaan jotakin ihan kivaa keksin. Vaikka tansseihin kuuntelemaan hyvää orkesteria, Maustetytöt ois poikaa tai musiikki-ruokaravintolaan.

      • Anonyymi

        Jalkavaimot ei kelpaa perhejuhliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jalkavaimot ei kelpaa perhejuhliin.

        No ei se naimisissa ole eikä muussakaan parisuhteessa, on leski. Minä en halua sekaantua kun haluan vain hänet, en perhettä, enkä kovin kiinteästi häntäkään.


    • Mitäpä sillä, kun menee töissä sekin aika. Eikä sellaista ole minulle tarjollakaan missään. Ei ole ollut sataan vuoteen.

    • Anonyymi

      Eiköhän ne palstalaisten treffit ole täällä palstalla? Missä muualla?

    • Luulen, että et yllytä varattuja petturuuteen, vai?

    • Anonyymi

      Aion tehdä jonkin iltapäivälehden kyselyn siitä kuka on juhannusheilasi ja etenen sen mukaan.

    • Juhannus on buukattu lapsille, satavuotiaalle saunalle, järvelle, paljulle, hiljaisuudelle, hyvälle ruualle ja sään salliessa kokolle. Ei ollut heilaa helluntaina, mikä ei lupaa hyvää kesälläkään. 😁

      Eipä biletystä juuri kesään mahdu eikä niitä heiloja taida kotiovella tavata.😉 Yhdet juhlat on juhlittu, ja yhdet jäi väliin koronan takia. Sunrise Avenue’n keikka ja musiikkipainoitteiset paikalliset viinijuhlat on kalenterissa (ilman heilaa tietysti). Ja yksi kesämökkipaikkakunnan karnevaali vähän kutkuttelee, mutta taitaa jäädä välistä kuitenkin. Ehkäpä sitten syksystä on enemmän bilefiilistä, tai sitten ei.

      • Anonyymi

        Todellisuuspakoista elitismiä. Ei mitään vikaa mutta heilat ovat ihmisiä ja ne ei tuollaiseen kuvitukseen sovi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuuspakoista elitismiä. Ei mitään vikaa mutta heilat ovat ihmisiä ja ne ei tuollaiseen kuvitukseen sovi.

        Tiedän kyllä itsekin, ettei nykyinen elämäntyylini ole kovin heilapositiivinen. 🙄

        Juhannukseen ole koskaan heiloja kaivannut, eikä niitä ole kertaakaan ollut edes historiassa, jos nyt ei yhtä pikkupussailua lukion 3lk jollain kaupunkifestareilla lasketa. Ainoa juhannus milloin olen bilettänyt…. Sitä nuorempana olin kaikki juhannukset 13v alkaen harjoiteluleirillä (2.5-3vko). Ja loput ovat menneet rauhallisesti perheen, ystävien tai silloisen kumppanin kanssa. Myös ystävät rauhoittuvat juhannukseksi perheidensä kanssa. Jos haluaisin juhannusjuhlat, menisin varmaan sinkkujuhannukseen yksin, mutta omat lapset menee edelle. Halun heille kivan juhannuksen muistot,

        Vaikka alan lämmetä ajatukselle suhteesta, olen vielä hyvin kaukana siitä että lähtisin hakemalla hakemaan. Hakeminen on aika turhauttavaa touhua…. eikä nykyinen oikealle/vasemmalle pika-pinta-deittailu osu oikein omaan pirtaan. On aika eri asia, jos ja kun tunteet syttyy arjessa itsestään.Tai jos saa suoran kutsun treffeille valmiiksi jo mielenkiintoisen ihmisen kanssa. Siis kellun tuloksettomassa, mutta staattisessa välitilassa ilman itse valittua suunta. Voit kutsua sitä elitistiseksi, jos haluat, mutta itse kutsun sitä ihan normaaliksi elämäksi.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Tiedän kyllä itsekin, ettei nykyinen elämäntyylini ole kovin heilapositiivinen. 🙄

        Juhannukseen ole koskaan heiloja kaivannut, eikä niitä ole kertaakaan ollut edes historiassa, jos nyt ei yhtä pikkupussailua lukion 3lk jollain kaupunkifestareilla lasketa. Ainoa juhannus milloin olen bilettänyt…. Sitä nuorempana olin kaikki juhannukset 13v alkaen harjoiteluleirillä (2.5-3vko). Ja loput ovat menneet rauhallisesti perheen, ystävien tai silloisen kumppanin kanssa. Myös ystävät rauhoittuvat juhannukseksi perheidensä kanssa. Jos haluaisin juhannusjuhlat, menisin varmaan sinkkujuhannukseen yksin, mutta omat lapset menee edelle. Halun heille kivan juhannuksen muistot,

        Vaikka alan lämmetä ajatukselle suhteesta, olen vielä hyvin kaukana siitä että lähtisin hakemalla hakemaan. Hakeminen on aika turhauttavaa touhua…. eikä nykyinen oikealle/vasemmalle pika-pinta-deittailu osu oikein omaan pirtaan. On aika eri asia, jos ja kun tunteet syttyy arjessa itsestään.Tai jos saa suoran kutsun treffeille valmiiksi jo mielenkiintoisen ihmisen kanssa. Siis kellun tuloksettomassa, mutta staattisessa välitilassa ilman itse valittua suunta. Voit kutsua sitä elitistiseksi, jos haluat, mutta itse kutsun sitä ihan normaaliksi elämäksi.

        Parisuhdemielessä se on aika elitistinen - asetutaan linnakkeeseen ja sieltä käsin tarkkaillaan tilannetta. Aina voi ihmeitä sattua ja onhan niitä vastaavia miehiäkin jotka tyylikkäissä pikee-paidoissaan väijyyvät pienimmissäkin kesätapahtumissa saaliita. Siinä voi olla suuren rakkaustarinan alku kun markkinointipäällikkö ja konsultti kohtaavat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhdemielessä se on aika elitistinen - asetutaan linnakkeeseen ja sieltä käsin tarkkaillaan tilannetta. Aina voi ihmeitä sattua ja onhan niitä vastaavia miehiäkin jotka tyylikkäissä pikee-paidoissaan väijyyvät pienimmissäkin kesätapahtumissa saaliita. Siinä voi olla suuren rakkaustarinan alku kun markkinointipäällikkö ja konsultti kohtaavat.

        On hetkiä, niin kuin joulu ja juhannus, jotka omassa maailmankuvassa kuuluvat perheelle. Se sama linnake eli lapset on elämässä mukana oli heiloja tai ei. Jos heilasta tulee vakituinen kumppani, hän n tervetullut mökille (lapsineen, jos on) myös tietysti. 😊

        Kumpiko sinä olet markkinointipäällikkö vai konsultti? Itse en tunnista kumpaakaan roolia rakkaudessa enkä työelämässä. Rakkauden voi kohdata missä vaan ja koska vaan, ei se juhannusta tai vappua ympärilleen tarvitse.

        Tiedän kyllä varsin hyvin, että ulos on lähdettävä jossain kohtaa, jos haluaa pariutua. En kyllä vielä tiedä miten??? Siis minne sitten mennä… Nettideitit ei vaan iske pinnallisuuden takia. Baarissa saa olla hyvä tuuri, että kohdalle osuu muita kuin alkoholisteja. Sinkkutapahtumat (risteily, Sinkkubileet) taitaa olla vähän parempia siinä suhteessa, sanoin työ ja vaikka punttis. Tosin eipä arjessa kovin usein isotkaan tunteet johda suhteisiin. Palsta on sitten oma lukunsa: terapeuttista täällä on kirjoittaa, muttei puhe yksinään mihinkään johda. Suhteet alkaa ja tapahtuu irl.


      • Emberizi kirjoitti:

        On hetkiä, niin kuin joulu ja juhannus, jotka omassa maailmankuvassa kuuluvat perheelle. Se sama linnake eli lapset on elämässä mukana oli heiloja tai ei. Jos heilasta tulee vakituinen kumppani, hän n tervetullut mökille (lapsineen, jos on) myös tietysti. 😊

        Kumpiko sinä olet markkinointipäällikkö vai konsultti? Itse en tunnista kumpaakaan roolia rakkaudessa enkä työelämässä. Rakkauden voi kohdata missä vaan ja koska vaan, ei se juhannusta tai vappua ympärilleen tarvitse.

        Tiedän kyllä varsin hyvin, että ulos on lähdettävä jossain kohtaa, jos haluaa pariutua. En kyllä vielä tiedä miten??? Siis minne sitten mennä… Nettideitit ei vaan iske pinnallisuuden takia. Baarissa saa olla hyvä tuuri, että kohdalle osuu muita kuin alkoholisteja. Sinkkutapahtumat (risteily, Sinkkubileet) taitaa olla vähän parempia siinä suhteessa, sanoin työ ja vaikka punttis. Tosin eipä arjessa kovin usein isotkaan tunteet johda suhteisiin. Palsta on sitten oma lukunsa: terapeuttista täällä on kirjoittaa, muttei puhe yksinään mihinkään johda. Suhteet alkaa ja tapahtuu irl.

        Markkinointipäällikön ja konsultin lovestorylla tarkoittiin ilmeisesti kahden ”elitistisen” luokkakantaista liittoa 😄 Suppean puoleinen näkemys.
        Tutun psykologipariskunnan sanailua 1 promillen jälkeen kuunnellessa tulee mieleen, että ei ole liian läheinen ammatillinen läheisyyskään mikään ideaali välttis parisuhteen kannalta..


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Markkinointipäällikön ja konsultin lovestorylla tarkoittiin ilmeisesti kahden ”elitistisen” luokkakantaista liittoa 😄 Suppean puoleinen näkemys.
        Tutun psykologipariskunnan sanailua 1 promillen jälkeen kuunnellessa tulee mieleen, että ei ole liian läheinen ammatillinen läheisyyskään mikään ideaali välttis parisuhteen kannalta..

        Voin kuvitella psykologin liiton problematiikan, varsinkin jos käyttävät ammattiosaamista suhteen kiemuroiden setvimiseen. 🤣

        Minulla on hyvin vaikea ajatella Suomea luokkayhteiskuntana, koska se ei sitä vaan ole. Kuka tahansa voi kouluttautua taustasta riippumatta, jos oma halua, pitkäjännitteisyyttä ja lukupäätä löytyy. Koulutuksella ei ole edes niin väliä edes työelämässä. Jos olet fiksu ja oppivainen, etenet yleensä koulutuksesta huolimatta (poislukien tietysti ammatit, jossa laki vaatii pätevyyden esim. lääkäri). Koulutus on periaattessa vain pohja, josta rakentaa.

        Olen itse väitellyt, mutta se keneen ihastun ja rakastun ei ole ammattiin ja koulutukseen riippuvaista. Enkä väitellyt tutkinnon takia, vaan oppimisen ja sen, että oppiminen mahdollistaa helpommin työn, johon kokee intohimoa (ainakin välillä). Ex suhteista löytyy puolet ammattikoulu- ja puolet korkeakoulutaustalla. Korkeakoulutaustakin vaihtelee Liikuntatieteistä enemmän matemaattisiin )luonnon/insinööritieteet).

        Koulutuksen sijaan älykkyys/fiksuus ja käytöstavat ratkaisevat paljon enemmän. Elän siis käytännössä niin kuin sanon. Se, että kolahtaa vaatii yleensä tunteiden LISÄKSI, että löytyy saman henkinen aaltopituus ja saman suuntainen arvomaailma. Monet oman alan ihmiset, oli sitten koulutustausta mikä vaan, suhteellisen helposti osuvat tuon vaatimuksen sisälle.


      • Emberizi kirjoitti:

        Voin kuvitella psykologin liiton problematiikan, varsinkin jos käyttävät ammattiosaamista suhteen kiemuroiden setvimiseen. 🤣

        Minulla on hyvin vaikea ajatella Suomea luokkayhteiskuntana, koska se ei sitä vaan ole. Kuka tahansa voi kouluttautua taustasta riippumatta, jos oma halua, pitkäjännitteisyyttä ja lukupäätä löytyy. Koulutuksella ei ole edes niin väliä edes työelämässä. Jos olet fiksu ja oppivainen, etenet yleensä koulutuksesta huolimatta (poislukien tietysti ammatit, jossa laki vaatii pätevyyden esim. lääkäri). Koulutus on periaattessa vain pohja, josta rakentaa.

        Olen itse väitellyt, mutta se keneen ihastun ja rakastun ei ole ammattiin ja koulutukseen riippuvaista. Enkä väitellyt tutkinnon takia, vaan oppimisen ja sen, että oppiminen mahdollistaa helpommin työn, johon kokee intohimoa (ainakin välillä). Ex suhteista löytyy puolet ammattikoulu- ja puolet korkeakoulutaustalla. Korkeakoulutaustakin vaihtelee Liikuntatieteistä enemmän matemaattisiin )luonnon/insinööritieteet).

        Koulutuksen sijaan älykkyys/fiksuus ja käytöstavat ratkaisevat paljon enemmän. Elän siis käytännössä niin kuin sanon. Se, että kolahtaa vaatii yleensä tunteiden LISÄKSI, että löytyy saman henkinen aaltopituus ja saman suuntainen arvomaailma. Monet oman alan ihmiset, oli sitten koulutustausta mikä vaan, suhteellisen helposti osuvat tuon vaatimuksen sisälle.

        Tuo kaikki on totta ja se mitä elämä ainakin on opettanut, on ettei kannata tinkiä tärkeimmistä kriteereistä. Siitä ei seuraa mitään hyvää. Yhteiselon tulee soljua eteenpäin mutkattomasti ja siksi se saman henkinen aaltopituus on välttämätön.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Voin kuvitella psykologin liiton problematiikan, varsinkin jos käyttävät ammattiosaamista suhteen kiemuroiden setvimiseen. 🤣

        Minulla on hyvin vaikea ajatella Suomea luokkayhteiskuntana, koska se ei sitä vaan ole. Kuka tahansa voi kouluttautua taustasta riippumatta, jos oma halua, pitkäjännitteisyyttä ja lukupäätä löytyy. Koulutuksella ei ole edes niin väliä edes työelämässä. Jos olet fiksu ja oppivainen, etenet yleensä koulutuksesta huolimatta (poislukien tietysti ammatit, jossa laki vaatii pätevyyden esim. lääkäri). Koulutus on periaattessa vain pohja, josta rakentaa.

        Olen itse väitellyt, mutta se keneen ihastun ja rakastun ei ole ammattiin ja koulutukseen riippuvaista. Enkä väitellyt tutkinnon takia, vaan oppimisen ja sen, että oppiminen mahdollistaa helpommin työn, johon kokee intohimoa (ainakin välillä). Ex suhteista löytyy puolet ammattikoulu- ja puolet korkeakoulutaustalla. Korkeakoulutaustakin vaihtelee Liikuntatieteistä enemmän matemaattisiin )luonnon/insinööritieteet).

        Koulutuksen sijaan älykkyys/fiksuus ja käytöstavat ratkaisevat paljon enemmän. Elän siis käytännössä niin kuin sanon. Se, että kolahtaa vaatii yleensä tunteiden LISÄKSI, että löytyy saman henkinen aaltopituus ja saman suuntainen arvomaailma. Monet oman alan ihmiset, oli sitten koulutustausta mikä vaan, suhteellisen helposti osuvat tuon vaatimuksen sisälle.

        Suomessa ei tosiaan ole luokkayhteiskuntaa, vaikka sitä ja muuta vastakkainasettelua palstalla kovasti yritetäänkin.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Tuo kaikki on totta ja se mitä elämä ainakin on opettanut, on ettei kannata tinkiä tärkeimmistä kriteereistä. Siitä ei seuraa mitään hyvää. Yhteiselon tulee soljua eteenpäin mutkattomasti ja siksi se saman henkinen aaltopituus on välttämätön.

        Näin se on. Jos keskenään ei viihdy myös silloin kun on tylsää, ei suhde kanna kovin pitkälle. Jos koko ajan joutuu vääntämään rautalangasta eikä toinen vaan tajua, aika haastavaa on saada itseään ymmärretyksi ja kuulluksi (molemmin päin). Jos toinen on kiihkeä vihervasemmistolainen ja toinen kiihkeä persu (kärjistäen), tai toinen on feministi ja toinen sovinisti, voi alussa suhde sujuakin, mutta ennen pitkää edessä on paljon erimielisyyksiä, ja myötähäpeää (molemmin puolin). Vaikka nyt ei tarvitse samaa puoluetta äänestää, niin elämänkatsomuksen liian isot erot on kuitenkin iso rasite suhteen kestävyydelle.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Näin se on. Jos keskenään ei viihdy myös silloin kun on tylsää, ei suhde kanna kovin pitkälle. Jos koko ajan joutuu vääntämään rautalangasta eikä toinen vaan tajua, aika haastavaa on saada itseään ymmärretyksi ja kuulluksi (molemmin päin). Jos toinen on kiihkeä vihervasemmistolainen ja toinen kiihkeä persu (kärjistäen), tai toinen on feministi ja toinen sovinisti, voi alussa suhde sujuakin, mutta ennen pitkää edessä on paljon erimielisyyksiä, ja myötähäpeää (molemmin puolin). Vaikka nyt ei tarvitse samaa puoluetta äänestää, niin elämänkatsomuksen liian isot erot on kuitenkin iso rasite suhteen kestävyydelle.

        Arvot pitää olla samat. Joo. Se on yksi varma asia.


    • Juhannus jää jännittävästi carpe diemin varaan heila-asioiden osalta. Lähes varmasti voin luvata ettei mua löydetä klassisesti ruishalmeesta rakastelemasta. Vai missä pellossa yöttömän yön lempimistä nyt harrastetaankaan 🤔

    • Anonyymi

      Ei ehdi pyytää. Suunnitelmat, aktiviteetit ja tekeminen on jo heinäkuulla. Näyttää taas siltä, että ihan liian paljon suunnitelmia ja tekemistä kirjattu juhannuksen jälkeen kesälomalle, sen vaihteeseen ja jälkeen. Yleensä käy niin, etten sitten kuitenkaan välitä lähteä mihinkään. Voi ehkä olla, että kuulun niihin, jotka lupaavat aina tulla ja peruvat viimehetkellä. En halua olla ilkeä, mutta aika saamaton ja laiska olen.. ja pakko tunnustaa, että se tuntuu monesti vain suorittamiselle. Mistä löytäisi se jutun missä olen itse sen asian sisällä, niin ettei ne jätä enemmän tyhjää.

    • Anonyymi

      Juhannukselta aloitetaan perinteisesti heinätyöt. Se ei ole seurustelun aikaa.

    • Anonyymi

      Olin yksi juhannus maanviljelijän heilana. Hän pyysi auttamaan traktorin ajon kanssa ja pikaohjeisti minut siihen. Lopulta kävi niin, että miehen oli juostava traktori kiinni. Onneksi oli laittanut siihen melko pienen vaihteen, mutta silti. Jäi se sekin juhannus mieleen :D

    • Anonyymi

      Ai se on juhannus taas pian.
      No täällä minä mökillä olen koko kesän. Ens viikolla pitää kyllä kotona käydä pesemässä pyykkiä ainakin. Kyllä minulla heila on ja vietämme juhannusta ihan normaalin viikonlopun merkeissä.

    • Anonyymi

      Tänään pitää mennä nukkumaan jo heti kello 21 jälkeen että huomenna jaksaisi. Luvassa on pitkä päivä, onhan tullut Juhannus.

      AV

    • Anonyymi

      Ei ole juhannusheilajuhannusta tiedosta. Juhannuksen jälkeen alkaa hiljaiset viikot, kun lapsi on isovanhempien luona toisella puolella Suomea pari viikkoa. Viimeksi olen ollut niin pitkään yksin kotona yli 13 vuotta sitten.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      300
      3315
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1293
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1193
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe