Nyt ei kyllä kaikki täsmää....

Anonyymi

Nyt putosin kartalta... Kirjoittelin yli pari kuukautta kivan oloisen miehen kanssa. Kirjoiteltiin päivittäin ja mies oli aidosti kiinnostuneen oloinen. Tänään hän laittoi viimeksi päivällä viestiä. Mies kyseli viestissä lomasuunnitelmiani. Ja tsemppasi mua yhdessä työjutussa. Ei ollut mitään merkkiä, että homma lopahtaisi. Kaiken lisäksi mies on korkeakoulutettu ja todella arvostetussa ammatissa. Nyt kysynkin, että voiko tinder-viestit kadota tai voiko tinder mennä jotenkin epäkuntoon. Olin aivan varma, että tällä miehellä on pokkaa ilmoittaa, jos kiinnostus lopahtaa tai tilanne muuttuu jotenkin. Ja tosiaan kahden kuukauden tiiviin kirjoittelun jälkeen ei kyllä kadota noin. Todella outoa.... Saan miehen kyllä facen tai mesen kautta kiinni, jos haluan selvittää asiaa. No, ehkä hällä ei vaan ollut pokkaa kertoa asiaa suoraan. Mutta ei noin fiksu mies toimi noin, jokin ei nyt täsmää.. Ei ole aiemmin kukaan tehnyt ohareita lähes päivittäisen yhteydenpidon jälkeen....

34

1342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä. Todellakin voi tinderi takuta ja nimenomaan viestien katoamisien suhteen!
      Melkein kadotin elämäni rakkauden, mutta tajusin jotain yhteystietoja pyytämään ennenkuin tinder poisti kaiki matchini.

      • Anonyymi

        Ja vielä lisään, että en luottaisi mihinkään ihmisen luomaan, varsinkaan elektroniikkaan ja kaikkeen siihen liittyvään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä lisään, että en luottaisi mihinkään ihmisen luomaan, varsinkaan elektroniikkaan ja kaikkeen siihen liittyvään.

        Onko varmasti noin, että.tinderistä voi viestit kadota?? Eli taidan laittaa miehelle mesen kautta viestiä.. En voi uskoa, että tämä mies katoaisi noin vain.. Tai jos niin on, niin sitten saa kadotakin. On kyllä joskus muulloinkin tinder itsekseen poistanut matchejä... Ja nyt tietysti tämä mieskin nyt varmaan luulee, että poistin meidän mätchin tuosta noin vain.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko varmasti noin, että.tinderistä voi viestit kadota?? Eli taidan laittaa miehelle mesen kautta viestiä.. En voi uskoa, että tämä mies katoaisi noin vain.. Tai jos niin on, niin sitten saa kadotakin. On kyllä joskus muulloinkin tinder itsekseen poistanut matchejä... Ja nyt tietysti tämä mieskin nyt varmaan luulee, että poistin meidän mätchin tuosta noin vain.....

        Kyllä on mahdollista.
        Juuri kuten tänään tapahtui snapchatissa, viestit vaan katos 🤷🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko varmasti noin, että.tinderistä voi viestit kadota?? Eli taidan laittaa miehelle mesen kautta viestiä.. En voi uskoa, että tämä mies katoaisi noin vain.. Tai jos niin on, niin sitten saa kadotakin. On kyllä joskus muulloinkin tinder itsekseen poistanut matchejä... Ja nyt tietysti tämä mieskin nyt varmaan luulee, että poistin meidän mätchin tuosta noin vain.....

        Mitä ikinä teetkin niin älä kadu :)
        Sitä otatko yhteyttä vai et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ikinä teetkin niin älä kadu :)
        Sitä otatko yhteyttä vai et.

        No, en tosiaankaan kadu. Laitoin miehelle mesen kautta viestiä, nyt pitää vaan toivoa, että hän huomaa viestin, koska ei olla kavereita facessa, niin todennäköisesti viestit menee hällä roskapostikansioon. Sitten taas toisaalta, jos mies katoaa tiiviin ja kivam yhteyden pidän jälkeen, niin saa kyllä kadotakin, jos on itse poistanut matchin, koska se olisi todella outoa, enkä haluaisi sellaisen kanssa olla edes tekemisissä, jos ei pysty suoraan kertomaan aikeistaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, en tosiaankaan kadu. Laitoin miehelle mesen kautta viestiä, nyt pitää vaan toivoa, että hän huomaa viestin, koska ei olla kavereita facessa, niin todennäköisesti viestit menee hällä roskapostikansioon. Sitten taas toisaalta, jos mies katoaa tiiviin ja kivam yhteyden pidän jälkeen, niin saa kyllä kadotakin, jos on itse poistanut matchin, koska se olisi todella outoa, enkä haluaisi sellaisen kanssa olla edes tekemisissä, jos ei pysty suoraan kertomaan aikeistaan....

        Toisinaan universumi sulkee ovia, oma päätös jäätkö odottamaan mitä sen oven takana oli, vai jatkatko seuraavalle ovelle löytämään syyn edelliselle suljetulle ovelle


    • Anonyymi

      Terve , hölynpölyn häikäisemä torvelo joka taas poistit kommentin, mihinkähän algoritmiin nuo poistot mahtavat perustua? Summanmutikka taas käytössä?

    • Anonyymi

      Selvisihän tuo, kun laitoin messenger-viestiä.. Miehellä oli jokin juttu meneillään ja tämä nainen oli kuulemma vaatinut täysin yllättäen miehen poistamaan tinderin.. En tiedä, kai tässä ainoa positiivinen juttu on, että mies vastasi ja luultavasti sain ihan rehellisen vastauksen.. No, mies ehdotti kuitenkin, että jatkettaisiin yhteydenpitoa eli on selvästi kiinnostunut myös minusta.. Itse olen aivan puulla päähän lyöty.... Ensinnäkin en uskonut, että mies vastaisi ja toisekseen en tiedä mitä tehdä... Järki sanoo, että pitäisi unohtaa koko juttu, tunteet taas sanoo ihan jotain muuta.....

      • Anonyymi

        Tunteesi voi olla oikeassa. Jos mies haluaa jatkaa yhteydenpitoa niin se viittaa siihen että tuo nainen ei loppujen lopuksi ollutkaan se oikea hänelle.

        Kysy häneltä onko hän edelleen yhteydessä tuohon naiseen. Voisit kirjoittaa joten kin siihen tapaan että
        "Olen alusta asti ollut aidosti kiinnostunut sinusta ja halukas tapaamaan ja tutustumaan paremmin. En kuitenkaan haluaisi olla mikään hätävara, joka pidetään hyllyllä odottamassa siltä varalta ettei parempaakaan löydy.. Joten kysyn nyt suoraan: Oletko oikeasti kiinnostunut juuri minusta, vai olenko sinulle jonkinlainen varavaihtoehto?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteesi voi olla oikeassa. Jos mies haluaa jatkaa yhteydenpitoa niin se viittaa siihen että tuo nainen ei loppujen lopuksi ollutkaan se oikea hänelle.

        Kysy häneltä onko hän edelleen yhteydessä tuohon naiseen. Voisit kirjoittaa joten kin siihen tapaan että
        "Olen alusta asti ollut aidosti kiinnostunut sinusta ja halukas tapaamaan ja tutustumaan paremmin. En kuitenkaan haluaisi olla mikään hätävara, joka pidetään hyllyllä odottamassa siltä varalta ettei parempaakaan löydy.. Joten kysyn nyt suoraan: Oletko oikeasti kiinnostunut juuri minusta, vai olenko sinulle jonkinlainen varavaihtoehto?"

        Lisäys edelliseen: et silti ole luvannut mitään etkä sitoutunut mihinkään, joten jatka ihmeessä Tinderin selaamista ja pidä yhteyttä myös muihin miehiin. Se on täysin luvallista niin kauan kuin muusta ei ole sovittu.


      • Anonyymi

        Viestittely on jo alusta asti noin hankalaa. Millä todennäköisyydellä siihen parannusta tulisi. Vai ajatteletko että tuo mies on prinssi joka yhtäkkiä saapuu valkealla ratsulla lasikenkä kädessä ja vie sinut alttarille.
        Nämä some ja deitti alustat on kokeiltu ja täytyy olla joku erityis vip linja että niistä aito parisuhde muodostuu.
        Lasipalloni näyttää että olet arvostetun varanaisena vielä vuosien päästä ja huomaat olevasi odotuslinjalla ilman aitoa suhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestittely on jo alusta asti noin hankalaa. Millä todennäköisyydellä siihen parannusta tulisi. Vai ajatteletko että tuo mies on prinssi joka yhtäkkiä saapuu valkealla ratsulla lasikenkä kädessä ja vie sinut alttarille.
        Nämä some ja deitti alustat on kokeiltu ja täytyy olla joku erityis vip linja että niistä aito parisuhde muodostuu.
        Lasipalloni näyttää että olet arvostetun varanaisena vielä vuosien päästä ja huomaat olevasi odotuslinjalla ilman aitoa suhdetta.

        "Nämä some ja deitti alustat on kokeiltu ja täytyy olla joku erityis vip linja että niistä aito parisuhde muodostuu. "

        Miten niin? Tiedän vaikka kuinka monta seurustelevaa paria, avo- ja avioparia ja lapsiperhettä, jotka ovat saaneet alkunsa niin että tutustuttiin Tinderissä tai muussa somealustassa. Väite ettei sieltä ketään löydä on ihan älytön. Aivan kuin olisi olemassa joku erityinen ihmislaji nimeltä Tinder-miehet, jotka ovat virtuaalisia ja ei-todellisia. Kyllä siellä somessa on ihan oikeita varteenotettavia ihmisiä. Lihaa ja verta ne somessa olevat miehetkin ovat, kuten ne harrastuspiireistä mukaan poimittava tapauksetkin. On siellä muutama feikkikin, mutta ne tunnistaa nopeasti esim. siitä etteivät lähde treffeille. Oikea ja itselle sopiva kumppani löytyy todennäköisemmin suomesta kuin baarista tai kaupan kassajonosta. Tämä on minun kokemukseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nämä some ja deitti alustat on kokeiltu ja täytyy olla joku erityis vip linja että niistä aito parisuhde muodostuu. "

        Miten niin? Tiedän vaikka kuinka monta seurustelevaa paria, avo- ja avioparia ja lapsiperhettä, jotka ovat saaneet alkunsa niin että tutustuttiin Tinderissä tai muussa somealustassa. Väite ettei sieltä ketään löydä on ihan älytön. Aivan kuin olisi olemassa joku erityinen ihmislaji nimeltä Tinder-miehet, jotka ovat virtuaalisia ja ei-todellisia. Kyllä siellä somessa on ihan oikeita varteenotettavia ihmisiä. Lihaa ja verta ne somessa olevat miehetkin ovat, kuten ne harrastuspiireistä mukaan poimittava tapauksetkin. On siellä muutama feikkikin, mutta ne tunnistaa nopeasti esim. siitä etteivät lähde treffeille. Oikea ja itselle sopiva kumppani löytyy todennäköisemmin suomesta kuin baarista tai kaupan kassajonosta. Tämä on minun kokemukseni.

        Hyvä että kokemuksesi on hyvä. Peukkua sille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nämä some ja deitti alustat on kokeiltu ja täytyy olla joku erityis vip linja että niistä aito parisuhde muodostuu. "

        Miten niin? Tiedän vaikka kuinka monta seurustelevaa paria, avo- ja avioparia ja lapsiperhettä, jotka ovat saaneet alkunsa niin että tutustuttiin Tinderissä tai muussa somealustassa. Väite ettei sieltä ketään löydä on ihan älytön. Aivan kuin olisi olemassa joku erityinen ihmislaji nimeltä Tinder-miehet, jotka ovat virtuaalisia ja ei-todellisia. Kyllä siellä somessa on ihan oikeita varteenotettavia ihmisiä. Lihaa ja verta ne somessa olevat miehetkin ovat, kuten ne harrastuspiireistä mukaan poimittava tapauksetkin. On siellä muutama feikkikin, mutta ne tunnistaa nopeasti esim. siitä etteivät lähde treffeille. Oikea ja itselle sopiva kumppani löytyy todennäköisemmin suomesta kuin baarista tai kaupan kassajonosta. Tämä on minun kokemukseni.

        Minä löysin nettitreffien kautta ainakin todella ihanan ihmisen, suhde siitä tuli,sitä ei tiedä miten jatkuu.
        Rakastuminen on kuitenkin mahdollista nettitreffienkin kautta.


    • Anonyymi

      Korkeasti koulutetulla on vaan muitakin naisia joten se löysi sinua kaunimman naisen jota paneskelee. Naisille vaina vaan ulkonäkö on tärkeintä ja sitten ne ihmettelee miksi mies pettää. Mies saa helposti uusia naisia joten ne voi jättää naisen helposti eikä niiden omatuntoa haittaa. Luultavasti aloittaja on joku tavis kuitenkin eikä sille kelpaa muut kuin komeat top 10 miehet. Siksi joutuu aina petetyksi.

      • Anonyymi

        No, johan on mielikuvitus taas vauhdissa tällä kommentoijalla.. Ensiksikin mua ei ole kukaan pettänyt... Kyseessä on ollut vasta kirjoittelu kiinnostavan miehen kanssa. Mitä miehen ulkonäköön tulee, hän ei ole lainkaan komea, vaan ihan tavallisen näköinen mies. Olen kiinnostunut miehen persoonasta ja henkisistä ominaisuuksista eli tällä kertaa ulkonäkö on toisarvoinen seikka... Eli siinä sulle.. Vieläkö aattelet, että täällä tavis-nainen vikittelee komeaa adonista.....


      • Anonyymi

        "Mies löysi kauniimman naisen... Ja naisille on ulkonäkö tärkeintä."

        Eikös tuo kuulosta siltä että nimenomaan miehelle on ulkonäkö tärkeintä, jos syyksi naisen vaihtamiseen riittää että löysi kauniimman?


      • Anonyymi

        Missä kohtaa ap kertoi että kyseessä on komea top10-mies? Eihän hän ole puhunut miehen ulkonäöstä mitään.


      • Anonyymi

        Ja mikä on tuo väite, että "Korkeasti koulutetulla on vaan muitakin naisia"? Menkää nyt hyvän miehet kouluun, jos niitä naisia kerta saa korkeakoulututkinnolla jonoksi saakka,


    • Anonyymi

      Kait nyt tajuat edes sen, että miehellä on joku toinenkin viritys, kun selvästi kertoi sen!

      • Anonyymi

        Varmasti kuten monella naisellakin. Ja iänikuinen viestittely ei kiinnosta ketään. Se ei johda yleensä mihinkään.


    • Anonyymi

      Parin kuukauden kirjoittelua?
      Eiköhän siinä vaiheessa jos ei ole ees tavattu toinen ottaa sellasen henkilön joka on halukas tapaamaan.

      "Hyvässä asemassa jne"... joo eli valinnan varaa on jos ulkonäkö on kunnossa. Sitähän naiset hakee. Positiota ja ulkonäköä. Eli muita ehdokkaita on.

      En ikinä viestittele yli 2 viikkoa enempää kenenkään kanssa jollei tapaamista tule. Tuskin moni muukaan.

      • Anonyymi

        Ei se tapaamaan lähteminen ole ihan niin yksinkertaista. Välimatkaa voi olla satoja kilometrejä. Kaikki eivät asu Suur-Helsingin alueella ja ruuhka-Suomessa.


    • Anonyymi

      En tiedä, mutta tapaus kuuostaa aivan samalta kuin omani. Mukavan oloinen, ei vaikuttanut ghostaajalta, suunnitelmia yhteisestä tapaamisesta oli. Hyvin koulutettu, kohtelias, juttu luisti ja kiinnostus oli molemmin puolista. Puolisen vuotta viestiteltiin ja soiteltiin. Yhtenä kauniina päivänä mies lopetti yhteydenpidon. Tähän ei ollut mitään erityistä syytä (riitely, keskustelun lopahtaminen yms.) Yritin soittaa ja laittaa viestiä. Ei vastannut, vaikka jälkeen päin huomasin miehen olleen paikalla useita kertoja.
      Jos olisi kokenut rasitteeksi ja halunnut eroon, luulisi, että olisi estänyt.

      • Anonyymi

        Kiva kuulla, että myös kohtalotovereita löytyy. Puoli vuotta on jo aika pitkä aika viestitellä, varmasti tuntuu pahalta, jos toinen katoaa. Itse viestittelin päivittäin pari kuukautta ja todella luulin löytäneeni jotain. Sain kuitenkin kaverin kiinni eli hän vastasi yhteydenottooni, kun laitoin hänelle viestiä. Mies olisi halunnut jatkaa viestittelyä, mutta ei pysty tapaamaan. Siis oli löytänyt jonkun mistä katsoo tuleeko vakavampaa. Mielestäni meidän keskustelut oli sen verran tiiviitä, että oletin olevani kutakuinkin ainoa kenen kanssa mies kirjoittelee. Mies on nyt löydettyäni hänet laittanut jälleen viestiä ja ehdottanut jutustelua. Mutta en oikein tiedä, mun fiilikset häntä kohtaan taisi laimentaa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla, että myös kohtalotovereita löytyy. Puoli vuotta on jo aika pitkä aika viestitellä, varmasti tuntuu pahalta, jos toinen katoaa. Itse viestittelin päivittäin pari kuukautta ja todella luulin löytäneeni jotain. Sain kuitenkin kaverin kiinni eli hän vastasi yhteydenottooni, kun laitoin hänelle viestiä. Mies olisi halunnut jatkaa viestittelyä, mutta ei pysty tapaamaan. Siis oli löytänyt jonkun mistä katsoo tuleeko vakavampaa. Mielestäni meidän keskustelut oli sen verran tiiviitä, että oletin olevani kutakuinkin ainoa kenen kanssa mies kirjoittelee. Mies on nyt löydettyäni hänet laittanut jälleen viestiä ja ehdottanut jutustelua. Mutta en oikein tiedä, mun fiilikset häntä kohtaan taisi laimentaa.....

        Jos se on pelkkää jutustelua niin ymmärrän ettei kiinnosta. Eikö miestä kiinnosta tavata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla, että myös kohtalotovereita löytyy. Puoli vuotta on jo aika pitkä aika viestitellä, varmasti tuntuu pahalta, jos toinen katoaa. Itse viestittelin päivittäin pari kuukautta ja todella luulin löytäneeni jotain. Sain kuitenkin kaverin kiinni eli hän vastasi yhteydenottooni, kun laitoin hänelle viestiä. Mies olisi halunnut jatkaa viestittelyä, mutta ei pysty tapaamaan. Siis oli löytänyt jonkun mistä katsoo tuleeko vakavampaa. Mielestäni meidän keskustelut oli sen verran tiiviitä, että oletin olevani kutakuinkin ainoa kenen kanssa mies kirjoittelee. Mies on nyt löydettyäni hänet laittanut jälleen viestiä ja ehdottanut jutustelua. Mutta en oikein tiedä, mun fiilikset häntä kohtaan taisi laimentaa.....

        Laimeaa koko kirjoittelu kuukausia. Hubaa ajanvietettä olet ollut, korkeasti koulutettu tottunut kirjoitteluun, että sai sinuun tyydytettyä tuon tarpeensa. Et ole ollut mielenkiintoinen heti tavatakseen, että etkö sitä huomannut!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla, että myös kohtalotovereita löytyy. Puoli vuotta on jo aika pitkä aika viestitellä, varmasti tuntuu pahalta, jos toinen katoaa. Itse viestittelin päivittäin pari kuukautta ja todella luulin löytäneeni jotain. Sain kuitenkin kaverin kiinni eli hän vastasi yhteydenottooni, kun laitoin hänelle viestiä. Mies olisi halunnut jatkaa viestittelyä, mutta ei pysty tapaamaan. Siis oli löytänyt jonkun mistä katsoo tuleeko vakavampaa. Mielestäni meidän keskustelut oli sen verran tiiviitä, että oletin olevani kutakuinkin ainoa kenen kanssa mies kirjoittelee. Mies on nyt löydettyäni hänet laittanut jälleen viestiä ja ehdottanut jutustelua. Mutta en oikein tiedä, mun fiilikset häntä kohtaan taisi laimentaa.....

        Arvatenkin se joku toinen on sen vaimo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla, että myös kohtalotovereita löytyy. Puoli vuotta on jo aika pitkä aika viestitellä, varmasti tuntuu pahalta, jos toinen katoaa. Itse viestittelin päivittäin pari kuukautta ja todella luulin löytäneeni jotain. Sain kuitenkin kaverin kiinni eli hän vastasi yhteydenottooni, kun laitoin hänelle viestiä. Mies olisi halunnut jatkaa viestittelyä, mutta ei pysty tapaamaan. Siis oli löytänyt jonkun mistä katsoo tuleeko vakavampaa. Mielestäni meidän keskustelut oli sen verran tiiviitä, että oletin olevani kutakuinkin ainoa kenen kanssa mies kirjoittelee. Mies on nyt löydettyäni hänet laittanut jälleen viestiä ja ehdottanut jutustelua. Mutta en oikein tiedä, mun fiilikset häntä kohtaan taisi laimentaa.....

        Apua, ihan kuin itseni kertomaa.Kyseessä pelimies. Ei jatkoon.


    • Anonyymi

      Se kuoli piikkivaurioon.

    • Anonyymi

      Oli samantyylinen kokemus, erään miehen kanssa. En enään kirjoittele pitkiä aikoja, mikäli joku kiinnostaa deitti sivuilla niin aika nopeasti kannattaa tavata. Viestittelyyn jää koukkuun.

    • Anonyymi

      Itse olen mies 52v. Olen elänyt aikaa kun ihmiset kohdattiin naamatusten ja mitä tuli, niin tuli tai ei! Tiedän face to face vuorovaikutuksen merkityksen. Luin pentuna satunnaisesti teksti-tv kirjeilmoituksia ( pentuna kun tuli tekstitv olin jo aikuinen ).

      Olen kohdannut ikäiseni naispuolisen ihmisen livessä joka oli sanonut kavereilleen että oli ajattelut minusta suoraan enemmänkin... Olen saanut netistäkin naispuolisia kavereita joiden kanssa on juteltu aika hevi asioita. EIkä pidemmälle mennytkään ollut yhtään hullimpi tyyppi! Olen harrastanut suomi24 kautta kirjeenvaihtoa ja mailaamista.

      Mutta yhtä juttua ihmettelen! Miten joku voi olla "aidosti kiinnostunut" nettipersoonast? Ihminen voi netissä vedättää 100-0 toista tekemällä itsestään vaikka mitä. Eikä ihmissuhteissa tarvi kuin keksiä yksi asia sadasta jolla vedättää, niin toinen on kusessa!

      Ei herranjumalla teitä!...

    • Anonyymi

      Hänen vaimonsa on saanut tietää ja vaatinut tinderin poistoa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe