Voiks naisia iskee rannalla? Voiko tarjota vaikka apua auringo rasvan laittamiseen?
Hei nyt menkää ulos
35
50
Vastaukset
Rannalle, kun aurinko on pilvessä, tuulee ja vettä sataa 18 lämmintä? Älä nyt naurata.
Täällä Faijan luona ei myöskään ole biitsi-keli. Onkohan missään päin Suomea? Ehkä sitten lähempänä juhannusta kannattaa mennä rannoille grillamaan itseään tai levittelemään aurinkorasvoja.
Mitäs loppuviikkoon kuuluu?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Täällä Faijan luona ei myöskään ole biitsi-keli. Onkohan missään päin Suomea? Ehkä sitten lähempänä juhannusta kannattaa mennä rannoille grillamaan itseään tai levittelemään aurinkorasvoja.
Mitäs loppuviikkoon kuuluu?Vanhemmillani minäkin täällä. Katsoo nyt keliä, mitä tekee mitä ei. :)
Bätääs kirjoitti:
Vanhemmillani minäkin täällä. Katsoo nyt keliä, mitä tekee mitä ei. :)
Bätääs: "Katsoo nyt keliä, mitä tekee mitä ei. :)"
Täällä ei nyt sada, joten leikkasin ruohoa. Jäi kesken, kun ruohonleikkurin polttomoottori sammui ja ei käynistynyt uudestaan.
Hyvät viikonloput sinne! :)Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Bätääs: "Katsoo nyt keliä, mitä tekee mitä ei. :)"
Täällä ei nyt sada, joten leikkasin ruohoa. Jäi kesken, kun ruohonleikkurin polttomoottori sammui ja ei käynistynyt uudestaan.
Hyvät viikonloput sinne! :)No harmi, loppuiko bensa vai ylikuumeniko? :)
Kiitos, hyvää viikonloppua sinullekin. :)Bätääs kirjoitti:
No harmi, loppuiko bensa vai ylikuumeniko? :)
Kiitos, hyvää viikonloppua sinullekin. :)"loppuiko bensa vai ylikuumeniko? :)"
Bensiini ei loppunut. Ylikuumenemisesta en tiedä. Lähti sitten uudelleen käyntiin, mutta muutaman minuutin päästä uudelleen sammui. Huomenna leikkaan työnnettävällä leikkurilla loput, jos bensakäyttöinen leikkuri ei huomennakaan toimi kunnolla. Onneksi kerkisin leikkaamaan ennen vikaa sieltä, missä oli pisin ruoho ja paksuin.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
"loppuiko bensa vai ylikuumeniko? :)"
Bensiini ei loppunut. Ylikuumenemisesta en tiedä. Lähti sitten uudelleen käyntiin, mutta muutaman minuutin päästä uudelleen sammui. Huomenna leikkaan työnnettävällä leikkurilla loput, jos bensakäyttöinen leikkuri ei huomennakaan toimi kunnolla. Onneksi kerkisin leikkaamaan ennen vikaa sieltä, missä oli pisin ruoho ja paksuin.Katoitko öljyt? Saako kipinää, tulppa ehkä sökö? Puola päästää maihin?
Jeps. :)Bätääs kirjoitti:
Katoitko öljyt? Saako kipinää, tulppa ehkä sökö? Puola päästää maihin?
Jeps. :)"Katoitko öljyt? Saako kipinää, tulppa ehkä sökö? Puola päästää maihin?"
En vaivaa sillä päätä tänään. Huomenna pitää katsoa kaikki mahdollinen. Jos ei itse keksi niin pitää leikkata työnnettävällä mallilla loput ja viedä maanantaina leikkuri huoltoon.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
"Katoitko öljyt? Saako kipinää, tulppa ehkä sökö? Puola päästää maihin?"
En vaivaa sillä päätä tänään. Huomenna pitää katsoa kaikki mahdollinen. Jos ei itse keksi niin pitää leikkata työnnettävällä mallilla loput ja viedä maanantaina leikkuri huoltoon.Oukkidoukki. Luulen, että selviit tulpan vaihdolla. :)
Bätääs kirjoitti:
Oukkidoukki. Luulen, että selviit tulpan vaihdolla. :)
"Luulen, että selviit tulpan vaihdolla. :)"
Minusta vika on jossain muualla. Jos olisi tulpasta kyse niin ei ilmeisesti käynnistyisi ollenkaan, mutta käynistyy ja käy muutaman minuutin.
Keskustellaan jossain muusta - mitä meinaat tehdä viikonloppuna?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Minusta vika on jossain muualla. Jos olisi tulpasta kyse niin ei ilmeisesti käynnistyisi ollenkaan, mutta käynistyy ja käy muutaman minuutin.
Keskustellaan jossain muusta - mitä meinaat tehdä viikonloppuna?No voi tyristori sentäs. Osaa se tulppakin piiputtaa.
Mistä juteltais?- Anonyymi
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Keskustellaan jossain muusta - mitä meinaat tehdä viikonloppuna?Muistattehan myös säännöllisesti tarkistaa että leikkurinne täyttää asetuksen "Valtioneuvoston päätöksen ruohonleikkureiden melupäästöjen rajoittamisesta" mukaiset melurajat. https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1992/19920995 🐑
Bätääs kirjoitti:
No voi tyristori sentäs. Osaa se tulppakin piiputtaa.
Mistä juteltais?"Mistä juteltais?"
Vaikka kesäsuunnitelmista? Itse meinaan matkustaa elokuussa Stadiin serkkutapaamiseen. Entä minkälaisia suunnitelmia teillä on kesäksi? Juhannuksena menette minne? Itse vietän juhannuksen Faijan luona kaupungissa.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
"Mistä juteltais?"
Vaikka kesäsuunnitelmista? Itse meinaan matkustaa elokuussa Stadiin serkkutapaamiseen. Entä minkälaisia suunnitelmia teillä on kesäksi? Juhannuksena menette minne? Itse vietän juhannuksen Faijan luona kaupungissa.Käydään kesän aikana ainakin uimassa, kun vedet lämpenee, huvipuistoissa, sukulaisilla lännessä että mun vanhemmilla, kylpylässä ja pyöräillä polkupyörillä, hoidetaan puutarhaa. Mun lapsille ostin oman kasvikopin ja siellä kadvaa heidän kurkut 2 kpl tainta ja 1 tomaattipuska. Yhdessä hoidetaan, opetan heille kasvattamaan itse kasveja muitakin.
Kehäkukkia, samettikukkia ja auringonkukkia siemenistä kylvettiin ja seurataan kasvua. :)Bätääs kirjoitti:
Käydään kesän aikana ainakin uimassa, kun vedet lämpenee, huvipuistoissa, sukulaisilla lännessä että mun vanhemmilla, kylpylässä ja pyöräillä polkupyörillä, hoidetaan puutarhaa. Mun lapsille ostin oman kasvikopin ja siellä kadvaa heidän kurkut 2 kpl tainta ja 1 tomaattipuska. Yhdessä hoidetaan, opetan heille kasvattamaan itse kasveja muitakin.
Kehäkukkia, samettikukkia ja auringonkukkia siemenistä kylvettiin ja seurataan kasvua. :)Ja isukin kanssa tehdään uusiks yks nurmikko alue ja istutuksia pihapiiriin. Tilataan multaa ja 10 kg on nurmikon siemeniä. Ostin 66 eurolla.
Sitten mulla on noita terassihortensioita joita hoidetaan likkojen kanssa ja useampi amppeliorvokki ja pionipuska.Bätääs kirjoitti:
Käydään kesän aikana ainakin uimassa, kun vedet lämpenee, huvipuistoissa, sukulaisilla lännessä että mun vanhemmilla, kylpylässä ja pyöräillä polkupyörillä, hoidetaan puutarhaa. Mun lapsille ostin oman kasvikopin ja siellä kadvaa heidän kurkut 2 kpl tainta ja 1 tomaattipuska. Yhdessä hoidetaan, opetan heille kasvattamaan itse kasveja muitakin.
Kehäkukkia, samettikukkia ja auringonkukkia siemenistä kylvettiin ja seurataan kasvua. :)Kuulostaa kivalta perhekesältä! :) Minun hommani on lähinnä leikata ruohoa ja poistaa kukkapenkistä voikukkia. Missä huvipuistossa meinasitte käydä? Lintsillä?
Kuulostaa kivalta perhekesältä! :) Minun hommani on lähinnä leikata ruohoa ja poistaa kukkapenkistä voikukkia. Missä huvipuistossa meinasitte käydä? Lintsillä?
Juu, innostaa itseäkin. Ei olla viellä päätetty mihin mennää, tykkimäellä jo käytiin ja kivaa oli.
Hyödyllistä hommaa. 👍Bätääs kirjoitti:
Juu, innostaa itseäkin. Ei olla viellä päätetty mihin mennää, tykkimäellä jo käytiin ja kivaa oli.
Hyödyllistä hommaa. 👍Minäkin kävin lapsena Tykkimäellä, sillä Faijan äiti asui Kouvolassa. Lintsi oli enemmän tuttu kylläkin. Joskus eksyttiin myös Tampereelle ja Särkänniemeen.
Muuten kesäkuun lopussa meinaan ostaa television ja heinäkuun toinen näillä näkymin pidän elokuvaillan luonani. Uusi telkku olisi testivoittaja, LG C1. Samana päivänä 2.7. olisi aiemmin näillä näkymin myös minigolfturnaus ulkona kavereitten kanssa. Sen jälkeen illalla katson toisessa porukassa leffaa.
Hyvää kesää ja viikonloppu iltaa! Itse lopettelen kohta tämän päivän osalta ja ryhdyn puuhaamaan muuta! Iltoja! :)Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Minäkin kävin lapsena Tykkimäellä, sillä Faijan äiti asui Kouvolassa. Lintsi oli enemmän tuttu kylläkin. Joskus eksyttiin myös Tampereelle ja Särkänniemeen.
Muuten kesäkuun lopussa meinaan ostaa television ja heinäkuun toinen näillä näkymin pidän elokuvaillan luonani. Uusi telkku olisi testivoittaja, LG C1. Samana päivänä 2.7. olisi aiemmin näillä näkymin myös minigolfturnaus ulkona kavereitten kanssa. Sen jälkeen illalla katson toisessa porukassa leffaa.
Hyvää kesää ja viikonloppu iltaa! Itse lopettelen kohta tämän päivän osalta ja ryhdyn puuhaamaan muuta! Iltoja! :)Oukei. Kiva paikka se tykkis. 👍
Mukavaa yhdessä oloa elokuvan kera. Mekin katellaan taas iltasella, kun muksut nukkuu viikinki sarjaa. 🦴⚔️🏹🛡️🗡️
Hyvää iltaa. :)Bätääs kirjoitti:
Oukei. Kiva paikka se tykkis. 👍
Mukavaa yhdessä oloa elokuvan kera. Mekin katellaan taas iltasella, kun muksut nukkuu viikinki sarjaa. 🦴⚔️🏹🛡️🗡️
Hyvää iltaa. :)Iltoja ja hyviä viikinki-sarjoja! Hyvät viikonloput! :)
Iltoja ja hyviä viikinki-sarjoja! Hyvät viikonloput! :)
Kiitti. :)
- Anonyymi
Täällä ainakin on pilvetöntä lähes. Huomiseksi luvattu sadetta. Naisia ei voi rannalla lähestyä koska ne pitää miestä ahdistelijana.
- Anonyymi
Minäkin olin jo aamulla ulkoilemassa vaikka olen tällä hetkellä invalidi...
Invalidi saa naisen seksiä aika helposti jos on komea kuten minä ja väliaikaisesti vain inalidi.
Muttta eiisessä elokuvassa Forrest Gump esiintyi aika TÖRKEÄ NAISNARSISTI, käytti hyväkseen Forrest Gumppia, ja varasti rahat vammaiselta,.. Jenny joku... Menenkin aivan kohta, en kyllä biitsille ketään muksimaan, mutta jos aloittais nurmenleikkuun siimaleikkurilla ja sitten hurauttais leikkurilla loput.
- Anonyymi
Itseäni huvittaa kyllä jopa enemmänkin kuin jättisuurien hämähäkkien elokuvat: Borimir Zlskyn pukeytumistyyli, tuo Ukrainan miniMies; aina joku tummanvihreä yöpuku, kuin päällä ja mikki hiiren kuviot vain puuttuvat tuosta hänen asusteestaan.
Itselläni on tietysti aina asunnosta uloslähtiessä kauluspaita, pakko, ja kunnolliset lankatut kengät, mustat kiiltävät, ja... eli... nooh saahan sitä kääpiö yöpugfussaan tanssia, mutta... ei kovin soveliasta EU-jäsen valtion johtajallekaan.. - Anonyymi
Mikä semmoinen rasva on?
- Anonyymi
Kirjoituksesta päätellen et ole penaalin terävin kynä joten ei tarvitse levittää AURINKORASVAA. Kai sinä senkin sekoitat mobil ykköseen tmv.
- Anonyymi
Kerran poljn fillarilla viittäkymppiä ja poliisi pysäytti. Se oli nais poliisi ja sanoin että ajan liian lujaa. Sanoin että en aja vaan poljen oli hyvä myötätuuli. Sanoi että hiljennä vauhtia mutta en miä mitään hiljentänyt.
Todellinen biitsikeli 13 ja pilvistä. Sinne vaan aurinkorasvojen kanssa hytisemään. Saat myös olla yksin.
Pitää olla melko kehopositiivinen mies, jos ajattelee iskevänsä naisen uikkarit jalassa.
Etelän lomakohteissa tätä tapahtuu, mutta Suomessa tulee herkästi epävarma alaston olo.- Anonyymi
Varustautuu UV- sekä IR.-taskulampuilla, jolla valaisee itseä, tekee keino-auringonpaistetta paristojen avulla, taskulampuilla, jos aurinko on pilvessä.
- Anonyymi
Vielä parempi, ottaa solariumin mukaan aina varalle kun menee rannalle ottamaan aurinkoa, siltä varalta jos aurinko menee pilveen voi mennä solariumiiin.
- Anonyymi
Ette te uskalla naisia lähestyä. Siksihän sinkkuja olette.
- Anonyymi
Ulkomailla kreikassa voi. Suomessa ei.
- Anonyymi
Tällä hetkellä rannalla voit tarjota turkkia niskaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763432
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681939Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191500- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671267Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035