Miehille kysymys

Anonyymi

Miten reagoit, jos joku nainen sanoo sinua hyvännäköiseksi?

88

724

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tykkää

• Anonyymi

En kysynyt miltä se tuntuu, vaan miten reagoit.

• Anonyymi

Kysyn että haluatko lähtee panemaan heti.

• Anonyymi

Vaikka kehuja olisi mummosi ikäinen?

• Anonyymi

Nainen on vastenmielinen m*lkku

• Anonyymi

Eli miten reagoit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli miten reagoit?

Ignooraan, mut kotona ajattelen, et olipa ihan oikeassa, oon aika äijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ignooraan, mut kotona ajattelen, et olipa ihan oikeassa, oon aika äijä

Entä mitä ajattelet naisesta, joka ignooraa sinun kuvitellun kehusi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä mitä ajattelet naisesta, joka ignooraa sinun kuvitellun kehusi?

Sori, piti välillä tehdä hommia.

Nainen on itsenäisesti ajatteleva eikä mikään markan lirkku.

• Anonyymi

Automaattireaktio on hymy, niin kuin kunnon poliitikolla.
      Se mitä päänsisällä prosessoituu riippuu naisesta, tilanteesta, ....

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Pelkkä hymy? Edelleenkään en kysy tunnetta, vaan reaktiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha. Meillä on sitten eri ymmärrys reaktiosta.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha. Meillä on sitten eri ymmärrys reaktiosta.

-keinovaginamies-

Niin en siis tarkoittanut omaa tunnereaktiota, vaan reaktiota ulospäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin en siis tarkoittanut omaa tunnereaktiota, vaan reaktiota ulospäin.

Eikä hymy ole reaktio ulospäin? Nainen näkee hymyn ja reaktion. Vai tarkoitatko nettihöpinää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä hymy ole reaktio ulospäin? Nainen näkee hymyn ja reaktion. Vai tarkoitatko nettihöpinää?

Kyllä on. Siis reaktiona on pelkkä hymy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hymy on reaktio.

• Anonyymi

Ois aika yllättävä kommentti normaalille miehelle. Toki kiittäisin ja tuntisin itseni imarrelluksi / Nordia53

• En uskoisi häntä.

• Anonyymi

Mutta mitä sanoisit? "En usko sinua? "

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta mitä sanoisit? "En usko sinua? "

Jotain sellaista... Kiittäisin kuitenkin.

• Soitan hänelle ambulanssin. Ilmeisesti lyönyt päänsä tai saanut lämpöhalvauksen auringossa.

...tai sitten hän haluaa jotain, jolloin vastaus on EI.

• Anonyymi

Etkä soittaisi 😉

• Anonyymi

REagoin kuin 007 eli en lainkaan huomioi.

• Anonyymi

Olen kyllä otettu..
      Ei se vttuilulla sitä sano

• Anonyymi

Älä höpise, osta silmälasit 😁

• Kiitos mä sanoisin, vaikka pitäisi sanoa, että kiitos kun jaoit oman huomiosi minulle.

• Anonyymi

Ei kukaan oo tohtinu päin naamaa sanoa

• Anonyymi

mulle on kyllä sanottu seuraavia lauseita:
        "maailman paras perse"
        "kato ku sain hyvän näkösen naapuriksi" (hotelliin kun menin)
        "hyvän näköinen"
        "söpö"
        "kaikki kattoo sua, kun oot niin hyvän näköinen"

joten kyllähän sitä naiset tohtii kyllä sanoa... ja mitä ylemmäs suomea menee (lappiin), niin villlimmäksi homma vaan menee. Hesassahan kaikki on niin itteensä täynnä olevii muijii...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"maailman paras perse"
        "hyvän näköinen"
        "söpö"

joten kyllähän sitä naiset tohtii kyllä sanoa... ja mitä ylemmäs suomea menee (lappiin), niin villlimmäksi homma vaan menee. Hesassahan kaikki on niin itteensä täynnä olevii muijii...

Ei tohi sillon kun on liian komia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"maailman paras perse"
        "hyvän näköinen"
        "söpö"

"Hyvännäköinen perse"
        -kommentoija vaan oli mies-

• Anonyymi

Hämmentyisin ja kiittäisin.

• Anonyymi

Ei ne oikein tykkää, jos väärä sanoo. 👵

• Anonyymi

Eivät tykkää jos mummo kehuu, miksi?

• Anonyymi

Sekin pitää sanoa 😂🤣😅 loput joskus

• Anonyymi

Kysymykset paranee päivä päivältä! Alkaa muistuttaa aku ankkaa!

• Anonyymi

Vastaan, että niin minunkin mielestäni.

• Anonyymi

Kun pyöräilin joskus erittäin aktiivisesti, niin tietystikin peppuni oli erittäinkin seksikäs kai tyttjen mnielesätä jokua sanoi 2 tyttöä niitä oli sanoivat: aika tiukka pelppu, olin kuin James Bond, 007, en reagoinut mitnkään vilkaisin vain vähän.

• Anonyymi

Noin se aina menee

• Anonyymi

Yökerhossa kerran nainen sanoi minua kivaksi. Halasin sitten naista ja suutelin samantien. Pyysin sitten naista tanssimaan ja suutelin naista uudelleen. Tarjosin sille myös juotavaa ja pina jo lähdin naisen kanssa kotiini seksiä harrastamaan.

T: viinamies

• Anonyymi

Imisin ujona peukaloa ja tuijottelisin kohti kengänkärkiäni 😉

-Palstahessu

• Anonyymi

eikös tuollainen lausahdus ole nykyään jo seksuaalista häirintää.... siis kyllähän siitä rikosilmoitus olisi heti netin kautta laadittavan, joten ensin pyytäisin sun puhelinnumeroo...jos ja kun sen mulle kirjoittaisit niin eikun rikosilmoitusta värkkäämään.

• Anonyymi

Sanon yhden sanan, specsavers.

AV

• Anonyymi

Sinäkin niin ruma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin niin ruma.

Kaunista ei saa tekemälläkään mutta komean ehkä::)

AV

• Anonyymi

Minua on naiset kehuneet komeaksi mieheksi läpi elämän. Ihan tosi. Mutta minusta komeus tai kauneus ei ihmisessä riitä. Kaikki muu ihmisessä on paljon tärkeänpää, koska nämä seikat on vain ulkokultaisuutta. Ronskin näköinen akka vetoaa minuun paljon enemmän, kuin mikään huoliteltu missinainen. Olen tavallinen K mies ja nautin pienistä asioista. Niistähän se elämä koostuu.

• Minun mies ei sano mitään tai toteaa vai niin. Ei kiinnosta.

• Anonyymi

Tajusin vasta nyt, että sinähän elätkin homosuhteessa. Ei pahalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Tajusin vasta nyt, että sinähän elätkin homosuhteessa. Ei pahalla.

Heh, en elä. Kyllä meillä on ihan erilaiset pelit ja vehkeet, olen äitikin kahdelle biologiselle lapsellemme. Päättele siitä. ;P

• Bätääs kirjoitti:

Heh, en elä. Kyllä meillä on ihan erilaiset pelit ja vehkeet, olen äitikin kahdelle biologiselle lapsellemme. Päättele siitä. ;P

Mut voisin hyvin elääkkin homoseksuaalisessa suhteessa, naisena naisen kanssa. Satuin nyt rakastumaan mieheen.

• Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

Mutta profiloit itsesi mieheksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta profiloit itsesi mieheksi?

En profiloi. Muunsukupuoliseksi ja hybridiksi kuten huumorilla sanotaan. Koen kuitenkin olevani enemmän sinut oman maskuliinisen puoleni kanssa kuin femiinin. Miehiset asiat tuntuu luontevammalle kaikin tavoin.

Siksi kai joskus anatominen ristiriitakin. Tissi inho ja haamupenis kokemuksia.

Mutta nykyään hyväksyn itseni maskuliiniksi biologiseksi naiseksi.

• Bätääs kirjoitti:

En profiloi. Muunsukupuoliseksi ja hybridiksi kuten huumorilla sanotaan. Koen kuitenkin olevani enemmän sinut oman maskuliinisen puoleni kanssa kuin femiinin. Miehiset asiat tuntuu luontevammalle kaikin tavoin.

Jos olisin intiaani, niin olisin varmaan se two-spirit soul. Tuntuu että on kaksi (bi) sielunpalaa yhdessä. Toinen tulee kehostani, toinen hengestäni. Joo kuulostaa huvittavalle.

Ikään kuin vanha sielu olisi jäänyt mukaan jostain eikä siirtynyt pois.

Intiaaneillahan oli naisia jotka toimivat miehinä, hoitivat miesten velvollisuuksia ja avioituivat naisen kanssa. Oli myös neljä sukupuolta määritelty.

Maskuliini mies, maskuliini nainen, femiini mies, femiini nainen. Heille se oli normaalia mikä nykyään nähdään kipeenä.

• Bätääs kirjoitti:

Jos olisin intiaani, niin olisin varmaan se two-spirit soul. Tuntuu että on kaksi (bi) sielunpalaa yhdessä. Toinen tulee kehostani, toinen hengestäni. Joo kuulostaa huvittavalle.

Intiaaneillahan oli naisia jotka toimivat miehinä, hoitivat miesten velvollisuuksia ja avioituivat naisen kanssa. Oli myös neljä sukupuolta määritelty.

Maskuliini mies, maskuliini nainen, femiini mies, femiini nainen. Heille se oli normaalia mikä nykyään nähdään kipeenä.

Tuossa pintaraapaisuna two spirit.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaksihenkinen

Olivat arvostettuja, kunnes länsimaat ja kolonalismi.. Syyti halveksuntansa ihan nykyiseen tyyliin.

• Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

Luulin että olet mies naisen kehossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Luulin että olet mies naisen kehossa.

Yym, moni luulee. Se ei kuitenkaan ole niin mustavalkoista. Ei minulle, jollekkin voi ollakin tasan noin.

Mä en kuitenkaan kuulu koulukuntaan, joka kieltää oman biologisen kehonsa tai pitää sitä virheenä. Etsin mielummin vastauksia niin, että molemmat selittyy ja löytyy syy, eikä mikään ole virhe vaan kehityskulku joka vaikutti lopputulokseen.

Minusta tuntui kolkolta ajatella, että olen fyysinen virhe, kun joskus mietin asiaa. Olenko mies? No en ole, mullahan on kaikki naisen jutut, keho.

• Bätääs kirjoitti:

Yym, moni luulee. Se ei kuitenkaan ole niin mustavalkoista. Ei minulle, jollekkin voi ollakin tasan noin.

Mä en kuitenkaan kuulu koulukuntaan, joka kieltää oman biologisen kehonsa tai pitää sitä virheenä. Etsin mielummin vastauksia niin, että molemmat selittyy ja löytyy syy, eikä mikään ole virhe vaan kehityskulku joka vaikutti lopputulokseen.

Minusta tuntui kolkolta ajatella, että olen fyysinen virhe, kun joskus mietin asiaa. Olenko mies? No en ole, mullahan on kaikki naisen jutut, keho.

Mun järkeni ei pysty kieltämään mun fysiikkaa, kehoa vaikka mun pääni sisällä tuntus miltä.

Torjuisinko syntymäkehoni virheenä? Vai torjuisinko persoonani virheenä?

En halua pitää kumpaakaan virheenä, vaan lahjana. Olen erilainen, mutta saan olla.

• Bätääs kirjoitti:

Mun järkeni ei pysty kieltämään mun fysiikkaa, kehoa vaikka mun pääni sisällä tuntus miltä.

Torjuisinko syntymäkehoni virheenä? Vai torjuisinko persoonani virheenä?

En halua pitää kumpaakaan virheenä, vaan lahjana. Olen erilainen, mutta saan olla.

Mies naisen kehossa kuulosta ensin oikealta, mutta kun sitä miettii niin koko miehuushan on vaan kaikkea sitä miksikä ihmiset sen määrittelee. Ei mikään homogeeninen juttu eikä yksi "rooli", siksi koen oikeammaksi sanoa, että olen molempia. Hybridi.

• Bätääs kirjoitti:

Mies naisen kehossa kuulosta ensin oikealta, mutta kun sitä miettii niin koko miehuushan on vaan kaikkea sitä miksikä ihmiset sen määrittelee. Ei mikään homogeeninen juttu eikä yksi "rooli", siksi koen oikeammaksi sanoa, että olen molempia. Hybridi.

Olis jännä nähdä mitä meistä kaikista tulis, jos ei olis yhteiskuntia ja kulttuureja mitkä roolittaa mitään.

• Bätääs kirjoitti:

Aattelen et mun persoona on vaan parempi tarttumapinta kaikelle miestyypilliselle ja mun seurani poikien ja miesten kanssa lapsuudesta asti on niin ikään vaan vahvistanut sitä toimintatapaa ja tapoja mitkä on miehekkäitä. Olen "miesten kasvattama" tavallaan ja siksi imenyt itseeni miehiset jutut, koska ne on pikkukersasta ollut vaan enemmän mua. Mutta tekeekö se pimpakkaan mieheksi? Ei se tekee vaan psyykkisesti, persoonalta ja sosiaalisesti mut maskuliiniksi. Vaan ei se mun sukupuolta muuksi muuta.

• Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

Nykyään Thaimaassa samantapainen käytäntö jossa sukupuolistatus ei ole riippuvainen fyysisestä sukupuolesta vaan saatetaan poika tavallaan kulttuurisesti opettaa "naisten tavoille".
        Johtuuko se siitä että jos perheeseen syntyy pelkästään samaa sukupuolta olevaa, halutaan tavallaan keskimääräistää tulevaa. Jos kaikki ovat samaa sukupuolta, syntyy ongelmia kuten joissakin maissa kun kaikki tyttölapset on tapettu.

• Bätääs kirjoitti:

Aattelen et mun persoona on vaan parempi tarttumapinta kaikelle miestyypilliselle ja mun seurani poikien ja miesten kanssa lapsuudesta asti on niin ikään vaan vahvistanut sitä toimintatapaa ja tapoja mitkä on miehekkäitä. Olen "miesten kasvattama" tavallaan ja siksi imenyt itseeni miehiset jutut, koska ne on pikkukersasta ollut vaan enemmän mua. Mutta tekeekö se pimpakkaan mieheksi? Ei se tekee vaan psyykkisesti, persoonalta ja sosiaalisesti mut maskuliiniksi. Vaan ei se mun sukupuolta muuksi muuta.

Lisään nyt vielä, että jos mä aamulla heräisin miehen keholla, kehoisena niin se olis mulle ok sekin. Voisin elää miehen kehoisenakin. Ei tuottas ongelmaa, mutten mä ala repimään kroppaani rikki siksi, että muuttuisin mieheksi, kun kerta naisena synnyin pimpalla etc.

• Anonyymi kirjoitti:

Nykyään Thaimaassa samantapainen käytäntö jossa sukupuolistatus ei ole riippuvainen fyysisestä sukupuolesta vaan saatetaan poika tavallaan kulttuurisesti opettaa "naisten tavoille".
        Johtuuko se siitä että jos perheeseen syntyy pelkästään samaa sukupuolta olevaa, halutaan tavallaan keskimääräistää tulevaa. Jos kaikki ovat samaa sukupuolta, syntyy ongelmia kuten joissakin maissa kun kaikki tyttölapset on tapettu.

Voi olla?

• Anonyymi kirjoitti:

Mut jos ihmisen oma kokemus on tämmöinen, kun mulla, niin väittäisin, että aivojen tasolla on jokin kehitysvaihe maskulisoinut tiettyjä tekijöitä synnyttäen, miksi on maskuliinisia ja femiinejä. Miksi tunnetaan halua mieheen tai naiseen.

Aivoissa on löytynytkin yhtäläisyyksiä jo esim. homomiesten ja heteronaisten aivoissa jne.

• Bätääs kirjoitti:

Mut jos ihmisen oma kokemus on tämmöinen, kun mulla, niin väittäisin, että aivojen tasolla on jokin kehitysvaihe maskulisoinut tiettyjä tekijöitä synnyttäen, miksi on maskuliinisia ja femiinejä. Miksi tunnetaan halua mieheen tai naiseen.

Aivoissa on löytynytkin yhtäläisyyksiä jo esim. homomiesten ja heteronaisten aivoissa jne.

Ettei tämä ole kulttuurin kikka, vaan kehitysvaiheen prosessi jo äitimme kohdussa.

• Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

Tuossa pintaraapaisuna two spirit.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaksihenkinen

Olivat arvostettuja, kunnes länsimaat ja kolonalismi.. Syyti halveksuntansa ihan nykyiseen tyyliin.

No niin. Nyt rauhoittukaamme.

• Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

Autot ovat hybridejä.

• Anonyymi kirjoitti:

Autot ovat hybridejä.

Moon enempi moottoripyörä.

• Anonyymi kirjoitti:

No niin. Nyt rauhoittukaamme.

Nukkuessa yleensä rauhoittuu.

• Bätääs kirjoitti:

Nukkuessa yleensä rauhoittuu.

Toivottavasti nukuit hyvin, kun olit hereillä jo noin aikaiseen? Itse olen onnellinen siitä, että ruohonleikkuri ongelma ratkesi - sytytystulpan johto oli irti - sen takia ei toiminut!

Kun itse olin hyvännäköinen niin kuulin siitä sekä naisilta että miehiltä. Se vaikutti, että sitä ei enää noteerannut niin paljon, jos nainen sanoi komeaksi. Yhtenä päivänä yli 30 naista hymyili minulle runsaan 2 kilometrin matkalla kaupungin kaduilla. Sitten 31-vuotiaana ei enää hymyilty ainakaan Stadissa, joten ulkonäkö oli mennyt paljolti iän mukana. En ollut enää komea niin kuin noin 21-vuotiaana. Nyt yli 40-vuotiaana ei naiset enää komeaksi sano, mikä saattaa johtua hiustyylistä. Pitäisikö sitä muuttaa takaisin aiempaan pois noin siilityylistä, jotta tulisi kommentteja "komea"? Hiukset vaikuttavat paljon ulkonäköön myös miehillä.

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Toivottavasti nukuit hyvin, kun olit hereillä jo noin aikaiseen? Itse olen onnellinen siitä, että ruohonleikkuri ongelma ratkesi - sytytystulpan johto oli irti - sen takia ei toiminut!

Kun itse olin hyvännäköinen niin kuulin siitä sekä naisilta että miehiltä. Se vaikutti, että sitä ei enää noteerannut niin paljon, jos nainen sanoi komeaksi. Yhtenä päivänä yli 30 naista hymyili minulle runsaan 2 kilometrin matkalla kaupungin kaduilla. Sitten 31-vuotiaana ei enää hymyilty ainakaan Stadissa, joten ulkonäkö oli mennyt paljolti iän mukana. En ollut enää komea niin kuin noin 21-vuotiaana. Nyt yli 40-vuotiaana ei naiset enää komeaksi sano, mikä saattaa johtua hiustyylistä. Pitäisikö sitä muuttaa takaisin aiempaan pois noin siilityylistä, jotta tulisi kommentteja "komea"? Hiukset vaikuttavat paljon ulkonäköön myös miehillä.

Nukun yössä sen 4-5 tuntia, pidempään aniharvoin. Nuo masennuslääkkeet aiheuttaa sen, että yöunet jää lyhyiksi ja levottomat jalat vaivaa jo ennen aamuyö 4.

Lopulta on niin epämukava tunne jaloissa ja kömmenissä, että en enää pysty olemaan paikoillani ja nousen ylös.

Alan sitten puuhailemaan kotitöitä hissukseen.

Miten se lähti käyntiin, kun tulpanhattu oli irti? Kun ei saa kipinää.

Minusta sun hiuksissa ei ole mitään sanomista, ovat jees. 👍

• Bätääs kirjoitti:

Nukun yössä sen 4-5 tuntia, pidempään aniharvoin. Nuo masennuslääkkeet aiheuttaa sen, että yöunet jää lyhyiksi ja levottomat jalat vaivaa jo ennen aamuyö 4.

Lopulta on niin epämukava tunne jaloissa ja kömmenissä, että en enää pysty olemaan paikoillani ja nousen ylös.

Alan sitten puuhailemaan kotitöitä hissukseen.

Miten se lähti käyntiin, kun tulpanhattu oli irti? Kun ei saa kipinää.

Minusta sun hiuksissa ei ole mitään sanomista, ovat jees. 👍

Bätääs: "Nukun yössä sen 4-5 tuntia, pidempään aniharvoin. Nuo masennuslääkkeet aiheuttaa sen, että yöunet jää lyhyiksi ja levottomat jalat vaivaa jo ennen aamuyö 4."

Sinähän vähillä yöunilla pärjäät?

"Miten se lähti käyntiin, kun tulpanhattu oli irti? Kun ei saa kipinää."

Se ilmeisesti tartui johonkin pensasaitaan ja irtosi. Aikaisemmin ehkä oli joku muu vika, kun se sammui?

"Minusta sun hiuksissa ei ole mitään sanomista, ovat jees. 👍"

Kahden viikon päästä leikkautan 3 mm pituiseksi sivuilta ja takaa. Kasvatan tuosta keskeltä pitemmät hiukset ja leikkautan ne sitten seuraavalla kerralla johonkin muotoon. Eli muutan kampausta, sillä jostain syystä haluan näyttää kesällä paremmalta. Leikkautan seuraavan kerran siistiksi ennen elokuun Stadin serkkutapaamista. Jos olisin hiuksilta sitten paremmannäköinen. Ehkä ne on jees, mutta haluan hetkeksi muutosta. Millaiset hiukset sinulla on?

Bätääs: "Nukun yössä sen 4-5 tuntia, pidempään aniharvoin. Nuo masennuslääkkeet aiheuttaa sen, että yöunet jää lyhyiksi ja levottomat jalat vaivaa jo ennen aamuyö 4."

Sinähän vähillä yöunilla pärjäät?

"Miten se lähti käyntiin, kun tulpanhattu oli irti? Kun ei saa kipinää."

Se ilmeisesti tartui johonkin pensasaitaan ja irtosi. Aikaisemmin ehkä oli joku muu vika, kun se sammui?

"Minusta sun hiuksissa ei ole mitään sanomista, ovat jees. 👍"

Kahden viikon päästä leikkautan 3 mm pituiseksi sivuilta ja takaa. Kasvatan tuosta keskeltä pitemmät hiukset ja leikkautan ne sitten seuraavalla kerralla johonkin muotoon. Eli muutan kampausta, sillä jostain syystä haluan näyttää kesällä paremmalta. Leikkautan seuraavan kerran siistiksi ennen elokuun Stadin serkkutapaamista. Jos olisin hiuksilta sitten paremmannäköinen. Ehkä ne on jees, mutta haluan hetkeksi muutosta. Millaiset hiukset sinulla on?

En oikeestaan pärjää, koska joudun nukkumaan päiväunet joka päivä. Mutta se on hinta, että olen henkisesti pirteempi enkä alakuloinen ja aikaansaamaton itkupilli ja sama lääke on auttanut myös hermokipuihini. Joten lääkitys toimii, vaikka haittana on yöunien lyhyys ja levottomien jalkojen oireiden paheneminen.

Nyt olen saanut taas otteen elämästäni minkä masennus oli viedä, näyttää maailma erilaiselle, kun pari kuukautta sitten. Olisin heikommassa jamassa, jos en olis avannut suutani masis oireista, 32 oli pisteet.

Vakava masis pisteiden mukaan, mutta itse koen että ei, en ole ollut itsetuhoinen.

Minä jo aattelin, että testait ymmärränkö oikeesti tekniikasta mitään. :D

Oukei. Hiustyyliä on kiva välillä vaihtaa.

Minä leikkaan itse hiukseni ja hiusmalli on nyt vastaavanlainen, liitän kuvan.

https://nextluxury.com/wp-content/uploads/Man-with-Viking-Haircut.jpg

Mutta tätä mittaluokkaa.. Ei niin naisellinen, kun päänahka näkyy, kun on niin lyhyttä kun ikinä leikkurilla saa leikattua.

https://menshaircuts.com/wp-content/uploads/2018/11/viking-hairstyles-undercut-man-braid.jpg

• Bätääs kirjoitti:

En oikeestaan pärjää, koska joudun nukkumaan päiväunet joka päivä. Mutta se on hinta, että olen henkisesti pirteempi enkä alakuloinen ja aikaansaamaton itkupilli ja sama lääke on auttanut myös hermokipuihini. Joten lääkitys toimii, vaikka haittana on yöunien lyhyys ja levottomien jalkojen oireiden paheneminen.

Nyt olen saanut taas otteen elämästäni minkä masennus oli viedä, näyttää maailma erilaiselle, kun pari kuukautta sitten. Olisin heikommassa jamassa, jos en olis avannut suutani masis oireista, 32 oli pisteet.

Vakava masis pisteiden mukaan, mutta itse koen että ei, en ole ollut itsetuhoinen.

Mutta tätä mittaluokkaa.. Ei niin naisellinen, kun päänahka näkyy, kun on niin lyhyttä kun ikinä leikkurilla saa leikattua.

https://menshaircuts.com/wp-content/uploads/2018/11/viking-hairstyles-undercut-man-braid.jpg

Tarkoitus on kasvattaa tuo pituus niin pitkäksi kun se siististi kasvaa ja letittä viikinkien tyyliin. Mutta edelleen pitää muuten lyhyenä päänahan ja kallonmuodon paljastaen.

Isästäni karski, minusta ihan magee ja tunnen omakseni. 👍

• Bätääs kirjoitti:

Näillä on sama tyyli, letit on kivat.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQC5PPJteqgICbI7yZy9A7KFuT0tIERasNG6w&usqp=CAU

Jaakko Ohtonen tuo oikeanpuoleinen.

• Bätääs kirjoitti:

Voi harmi, jos yöunet jäävät reilusti lyhyeksi. Itse nukun hyvin näin valoisalla kesälläkin.

Vai viking-hiukset meinasit kasvattaa. Jokaisella on makunsa. Ei minullakaan tyylistä paljon eroa, kun veden hetkeksi kesähiukset sivulta ja takaa 3 milliin eli melkein klaniksi.

Kävin tuossa autolla syömässä kaupungilla hampurilaisen. Nyt on maha täynnä!

Törmätään illalla? Itse pidän tauko jonnekin kello 20 asti, mutta sen jälkeen tulen tänne uudestaan. Oli kiva kirjoitella kanssasi.

Voi harmi, jos yöunet jäävät reilusti lyhyeksi. Itse nukun hyvin näin valoisalla kesälläkin.

Vai viking-hiukset meinasit kasvattaa. Jokaisella on makunsa. Ei minullakaan tyylistä paljon eroa, kun veden hetkeksi kesähiukset sivulta ja takaa 3 milliin eli melkein klaniksi.

Kävin tuossa autolla syömässä kaupungilla hampurilaisen. Nyt on maha täynnä!

Törmätään illalla? Itse pidän tauko jonnekin kello 20 asti, mutta sen jälkeen tulen tänne uudestaan. Oli kiva kirjoitella kanssasi.

Jees. Mä otan nyt ne päiväunet, syömisen jälkeen tulee aina järkky väsymys. Palataan. :)

• Bätääs kirjoitti:

Jees. Mä otan nyt ne päiväunet, syömisen jälkeen tulee aina järkky väsymys. Palataan. :)

Toivon mukaan oli hyvät päikkärit? Itse poimin Faijan luona kukkapenkkeistä voikukkia pois, etteivät ne pääsisi siementämään ympäristöönsä. Onko teillä rikkakasveja puutarhassa?

Toivon mukaan oli hyvät päikkärit? Itse poimin Faijan luona kukkapenkkeistä voikukkia pois, etteivät ne pääsisi siementämään ympäristöönsä. Onko teillä rikkakasveja puutarhassa?

Onhan niitä aina. :)

• Anonyymi
    • Anonyymi

Useammin niitä ollut kaksi ja pahannäköiseksi sanoen.

• Anonyymi

En mitenkään. Suomessa työlainsäädäntö siirrettiin suoraan tavalliseen elämään.
      Työlainsäädäntö kieltää kaikenlaisen seksuaalisen flirtin ja ahdistelun.

Jos miehenä siihen vastaat - Olet Auervaara -

• Anonyymi

Täysin ymmärrettävää, joskin enemmän kuin snadisti hämmentävää.
      Toiset diggaa nuoria leijonia, toiset vanhoja pässejä.
      Se on naisen luonto.

• "Miten reagoit, jos joku nainen sanoo sinua hyvännäköiseksi?"

Kyllä siinä menee tanssiaskeleet sekaisin. Liian hämmentävä kokemus.

• Anonyymi

Kymmeniä kertoja elämän varrella kuullut tuon eri versioissaan, ei sellaiseen reagoi mitenkään. Erilaista höpinää mahtuu maailmaan.

• Anonyymi

Nainen sanoo miestä hyvännäköiseksi ainoastaan kun haluaa seurustella miehen kanssa. Esimerkiksi baarissa naiset ei kehu tavis miehiä koskaan. Tuskin siis kuulette naisilta kehuja.

• Anonyymi

Minulle mies sanoi, että näytän avaruusoliolta; reagoin siihen niin, että otin ufon ja lensin vit…Venukselle huis hele vet tiin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3422
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2051
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1929
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      18
      1491
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1411
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1338
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1316
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1257
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1035
    Aihe