Halpaa bensaa

Anonyymi

Haaparannalla oli 95 yli 40cent halvempi ingossa.kurssikin hyvä 10.62 ruotsissa!

10

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keskitalon köyhä mattiko se lässyttää? Orvokit halpoja nyt

      • Anonyymi

        Vaikka minulla ei ole rahasta pulaa ja pärjään loppujen louksi ihan hyvin. En käytä omaa autoani kuin silloin tällöin joten voisi ajatella että minua ei pensan hinta kiinnosta pätkääkään. Mutta kun tässä on kyse tämän vajaaälysen ministeriön päätöksestä kerätä verorahoja omiin ulkomaille lahjoitettaviin paketteihin ja SITÄ MINÄ EN HYVÄKSY! Ja perkele kyllä ihimisten pitää pystyy liikkumaan vaikka ihan huviksensa että nyllä se bensan hinta vituttaa minuakin vaikken sitä juurikaan tarvi ostaa omiin autoihini. Vittuun nuo ministerit pitää saada mutta niin isoa virhettä tai veropetosta ei pääministeri pysty tekemään etteikö lakia ehditä muuttaa sillä välin että loppujenlopuksi ministeri on toiminut lakejen mukaan ja Sanna vaan toteaa Get over it ja haistattaa kansalle vitut !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka minulla ei ole rahasta pulaa ja pärjään loppujen louksi ihan hyvin. En käytä omaa autoani kuin silloin tällöin joten voisi ajatella että minua ei pensan hinta kiinnosta pätkääkään. Mutta kun tässä on kyse tämän vajaaälysen ministeriön päätöksestä kerätä verorahoja omiin ulkomaille lahjoitettaviin paketteihin ja SITÄ MINÄ EN HYVÄKSY! Ja perkele kyllä ihimisten pitää pystyy liikkumaan vaikka ihan huviksensa että nyllä se bensan hinta vituttaa minuakin vaikken sitä juurikaan tarvi ostaa omiin autoihini. Vittuun nuo ministerit pitää saada mutta niin isoa virhettä tai veropetosta ei pääministeri pysty tekemään etteikö lakia ehditä muuttaa sillä välin että loppujenlopuksi ministeri on toiminut lakejen mukaan ja Sanna vaan toteaa Get over it ja haistattaa kansalle vitut !

        Päättäjät harhautuneet omien palkkojensa myötä nostamaan pensan hintaa kuvittelemalla että veroroposilla kerätään jotain suuria suunnitelmia varten, Pettyvät todella!!!!! Ei ole varmuudella tulossa noilla hinnoilla sitä suurta pottia, vaan kansakunta kiristää pensatankin täyttökertoja ja määriä!
        Jopa työmatkat vaikeutuvat kun kilometrejä ei voi lyhentää ja julkinen liikenne on heikoissa kantimissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka minulla ei ole rahasta pulaa ja pärjään loppujen louksi ihan hyvin. En käytä omaa autoani kuin silloin tällöin joten voisi ajatella että minua ei pensan hinta kiinnosta pätkääkään. Mutta kun tässä on kyse tämän vajaaälysen ministeriön päätöksestä kerätä verorahoja omiin ulkomaille lahjoitettaviin paketteihin ja SITÄ MINÄ EN HYVÄKSY! Ja perkele kyllä ihimisten pitää pystyy liikkumaan vaikka ihan huviksensa että nyllä se bensan hinta vituttaa minuakin vaikken sitä juurikaan tarvi ostaa omiin autoihini. Vittuun nuo ministerit pitää saada mutta niin isoa virhettä tai veropetosta ei pääministeri pysty tekemään etteikö lakia ehditä muuttaa sillä välin että loppujenlopuksi ministeri on toiminut lakejen mukaan ja Sanna vaan toteaa Get over it ja haistattaa kansalle vitut !

        Paljonko maksaa diisseli?


    • Anonyymi

      Tankkasin Ingolla 23.08/litra kruunuissa. Tuhat kruunua meni tankkiin!

    • Anonyymi

      Bensa on kaikille samanhintaista,köyhille kallista.

      • Anonyymi

        Ei ole saman hintaista.


    • Anonyymi

      Kannattaa olla tarkkana Ingo määrää itse osto kurssin niin saattaa olla ylläri suomalaiselle tankkaajalle

    • Anonyymi

      Meitille kuorma-auto koulutuksessa teoriaopettaja kertoi hänellä kun on yksityinen kuljetusyritys, että talvipakkasella käyttää myös kesädieseliä. Väitti että dieselin ollessa lähellä jäätymistä tankissa sitä kuluu vähemmän kun dieseliä kulkeutuu moottoriin. Pitää olla vain hyvä laskupää muistipaperilla millainen sekotus on tankissa, jos pakkanen kiristyy täytyy taukopaikalla tarvittaessa lisätä talvidieseliä?

    • Anonyymi

      Bensan hinta tänään Vesalan Shellillä Hrannalla on 2,01 ekeä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe