Jos luoksesi tulis tänään vastakkainen sukupuoli niin miten hemmottelisit häntä ja mitä tekisitte yhdessä eli millainen olis tosi kiva päivä
Sinkut miten hemmottelisit
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kuule tapana ruveta tuntemattomia sen kummemmin hemmottelemaan.
- Anonyymi
Jos taas "vastakkaiseen sukupuoleen" kuuluva vierailija on isäni tai veljeni, niin tarjoan kahvit tai ruokaa. Riippuen nyt vierailiun ajankohdasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos taas "vastakkaiseen sukupuoleen" kuuluva vierailija on isäni tai veljeni, niin tarjoan kahvit tai ruokaa. Riippuen nyt vierailiun ajankohdasta.
Tarkoitin kyllä poika ystävää tai tulevaa poikaystävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin kyllä poika ystävää tai tulevaa poikaystävää
No sitten pätee ensimmäinen vastaus. En pidä tapanani sen kummemmin hemmotella tuntemattomia täysin yllättäen ja kutsumatta kotiini tuppautuvia ihmisiä. Kysyisin mitä asiaa, kehottaisin poistumaan ja jos ei häivy niin kutsun poliisin.
- Anonyymi
Miksi vastakkainen sukupuoli?
- Anonyymi
Koska Välis ei ymmärrä muitakin mahdollisuuksia olevan olemassa.
Miksi aina vastakkainen sukupuoli? Purnaan, että ota huomioon muutkin kun heterot!
🏳️🌈🦄
Yksisarvinen edustaa biseksuaaleja.- Anonyymi
Minä taas en ymmärrä tätä vastakkaisen sukupuolen kylään tulemista.
Mitä se oikein tarkoittaa? Kuulostaa siltä että tulee joko pelkkä valtava pillu tai sitten koko maailman naisväestö.
Kauheita mielikuvia.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Hemmotella voisi jos iloinen oisi! Nyt koittaa vain selvitä täällä, elossa ja pahalla päällä. Miksikä niin...no kun, tietää vaan sen minkä näkee!
- Anonyymi
Tosi kiva päivä ei pidä sisällään yhtään miestä (itselleni se ns. vastakkainen sukupuoli).
- Anonyymi
Yllätysvierailulle tulee suku-puoli, eli anopin koko puolikas suku, pölähtää aamutuimaan paikalle rimputtaen väkivaltaisesti ovikella ja ovea varovaisesti raaputellen.
- Anonyymi
Tuollaisen yllätys-pölähdys-vierailun voisi tehdä vielä mielenkiintoisemmaksi se, jos olisi kammottava krapula ja olisin vieraiden saapuessakin vielä nukkumassa...
En mitenkään...
Tyttö touhuu kaverinsa kanssa, poitsu lähti tyttökaverinsa kaa Köörenhaminaan ja mä hyppään ontheroad. Se on mopoilta.
En mä ketään kestitse ja höösää tänään...tytön oisin voinut ottaa matkaan, mutta sille tulee kaveri. Päryyttävät skoballa kylille varmaan. 😁- Anonyymi
Ehkä muutaman minuutin jaksaisin jutella niitä näitä, ja odotan, että lähtee jatkamaan matkaa, jotta minulla olisi kotirauha.
-Likinäkörillitäti - Anonyymi
Englanninkielisiä vitsejä:
What was the ghost's favorite fruit?
- Boo-berry. (Blueberry on mustikka)
What did the magician say to the fisherman?
- Pick a cod, any cod. (cod on siis kala, card on taikurin kortti)
What do you call cheese that isn't yours?
- Nacho cheese. (mikä ei ole omaa hiivatulehdustasi, juustoasi siis)
Elokuva: Spiderhead, uusi elokuva. Välis, sinua ei voi olla tunnistamatta. 😆
Jos joku ihminen tulisi kylään, todennäköisesti se olisi isäni, äitini, sisko perheineen, ystäviä
tai lasten ystäviä. Aikuisten kohdalla se tarkoittaa, että keitän kahvit ja samalla jutellaan kuulumisia. Läheisiä ystäviä on aina kiva nähdä, vaikka useimmiten tapaaminen tapahtuu muualla kuin kotona, Ystävän/läheisen kanssa voi vaikka mennä keikalle, näyttelyyn, käydä syömässä, käydä kahvilla ja terassilla, mennä kävelemään, melomaan tai keilaamaan tai pienille reissuille.
Rakastetun miesystävän (pojat jätän nuoremmille), jos sellainen olisi, kanssa voisi tehdä ihan sanoja juttuja mitä ystävienkin kanssa tekee. Kuitenkin parisuhteessa parhaat hetket on kaksin: Läsnäoloa, läheisyyttä, hyviä keskusteluja, silmiin katsomista ja hellyyttä, halaamista, lusikassa makoilua ja kiireetöntä yhdessäoloa. Ja ainakin omalta kohdalta on selvää, että tuollainen rakkaan tapaaminen sisältää myös runsaasti kiireetöntä ja joskus myös hätäisempää, mutta sanoisinko intensiivisempää, rakastelua.
Se ei kuitenkaan tarkoita miehen palvomista, passaamisesta eikä kummankaan alistamista, vaan tasapuolista kahden ihmisen kunnioittavaa kohtaamista! Eikä se tarkoita sitä, että kuka vaan ovesta sisään astuva soveltuu intiimiin ja rakastavaan kohtaamiseen vain sillä perusteella, että on mies. En tuntematonta ikinä kutsuisi kotiini edes kahville, se olisi naisen kannalta järjetön riski.- Anonyymi
No nyt kysyttiin että kutsuit jonkun miehen kylään eli yleisesti mitä tekisitte niin kai jotain tekisitte ja teet esim ostat vaikka pullapitkon kahveille vai onko oikeasti et tunne niin käsket painumaan vit.uun en ole ennen tollasia naisia nähnyt taidat olla korkeastikoulutettu jännäjenna
Anonyymi kirjoitti:
No nyt kysyttiin että kutsuit jonkun miehen kylään eli yleisesti mitä tekisitte niin kai jotain tekisitte ja teet esim ostat vaikka pullapitkon kahveille vai onko oikeasti et tunne niin käsket painumaan vit.uun en ole ennen tollasia naisia nähnyt taidat olla korkeastikoulutettu jännäjenna
Kaikki korkeasti koulutetut ei ole jänniä Välis. 🤣 Ei edes tohtorit. Heistä on iso osa nörttejäkin. Omassa ympäristössä on 30% väitelleitä, ja sanoisin, että jännimmät jennat ja jannet löytyy niistä, jotka ilman koulutusta tai vähemmällä koulutuksella. Sivusta katsoen vaikka tuotannon työntekijöiden ihmissuhdekierrätys on välillä niin menevää, ettei kukkahattu meinaa pysyä päässä.
Kutsun miehen kylään vasta kun jo tunnen hänet irl, minulla on romanttisia ajatuksia häntä kohtaan ja tiedän/oletan miehenkin olevan kiinnostunut. Tällä hetkellä minulla ei ole miespuolista ystävää, jota näkisin vapaa-ajalla. Jos olisi, kutsuisin hänet kotiini ihan samalla tavalla kuin naispuolisen ihmisen. Se ei katso sukupuolta.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko välis kivaa seurustella äitinsä kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se varsin normaalia nimenomaan on, että jos joku tuntematon tulee ilman syytä norkoilemaan niin sen käsketään suksia kuuseen. Paino siis nimenomaan sillä, että tulee ilman syytä norkoilemaan.
- Anonyymi
Kyllä minä hammottelen naista ruokaa tekemällä. Leivon pullaa tai suklaa neliöitä ja tarjoon viiniä myös.
T: viinamies- Anonyymi
Ensimmäinen normaali vastaus ja varmasti tulee toistekkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen normaali vastaus ja varmasti tulee toistekkin
Ruoka on asia joka naisen saa kiinnostumaan miehestä. Olen kokannut kyllä 14 vuotiaasta asti että osaan kailenlaista. Ihan perusruokakin on hyvää mutta se että edes kokkaa naiselle niin tekee naisiin vaikutuksen. Osaan kokata kalaa monesta eri kalasta ja itselle teen usein lohikiusausta. Sitten on kaikenlaisia piirakoita joihin voi laittaa kanaa ja vihanneksia. Naiset tykkää salaateista myös ja kevyistä ruuista. Hampurilaisia ei kannata naiselle tarjoillla. Liian rasvaista ja liian raskasta ruokaa.
T: viinamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruoka on asia joka naisen saa kiinnostumaan miehestä. Olen kokannut kyllä 14 vuotiaasta asti että osaan kailenlaista. Ihan perusruokakin on hyvää mutta se että edes kokkaa naiselle niin tekee naisiin vaikutuksen. Osaan kokata kalaa monesta eri kalasta ja itselle teen usein lohikiusausta. Sitten on kaikenlaisia piirakoita joihin voi laittaa kanaa ja vihanneksia. Naiset tykkää salaateista myös ja kevyistä ruuista. Hampurilaisia ei kannata naiselle tarjoillla. Liian rasvaista ja liian raskasta ruokaa.
T: viinamiesMä olen niin tottunut siihen, että miehetkin kokkaavat, ettei se nyt kyllä sen suurempia vaikutuksia tee. Kuulostaa kovin 60-lukulaiselta, että mies kokkaamassa on joku maailman kymmenes ihme.
- Anonyymi
Suunnittelisimme yhdessä väliksen pataanvetoa.
- Anonyymi
Tuokin on hyvä et yhdessä suunnittelette niin teistä voi äkkiä tulla pari
- Anonyymi
Sukupuolet ovat rinnakkaisia ☝.
- Sheena- Anonyymi
Wuppis-täti :)
- Anonyymi
Mukavinta olisi vain yhdessä juopotella ja jutella. Tarjoaisin viiniä ja laittaisin mukavaa, hieman nostalgista musiikkia soimaan joka johdattelisi puheenaiheita menneiden muisteluun. Ei ole mitään viehättävämpää kuin nainen joka tykkää nostalgiasta! Myös se juopottelu olisi nostalgista, koska sitähän joskus 90-luvulla harrastettiin.
- Anonyymi
Veisin hänet ihme paikkoihin ja toljotettais kaikkea uutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991