Millaisena mies näkee

Anonyymi

Naisen synnytyksen jälkeen? Rehellisiä mielipiteitä. Onko se vielä samalla tapaa hyvä nainen kaikessa mielessä silloin kun keho on läpikäynyt synnytyksen? Ei tarvii kaunistella vaan sanoa oma mielipide. Kiitos.

67

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun mielestä nainen on kaunis synnytyksen jälkeenkin, en ole ollut Isä aiemmin tähän ikään mennessä 28v. Sanon mielipiteeni sen enempää kaunistelematta miten asian ajattelen.

    • Anonyymi

      Naisista tulee ei-haluttuja. Paikat roikkuu ja väljenee.

      • Anonyymi

        Joku nainen on väljentyny sinunki takias, eikö oo hyvä että väljiä naisia siis on...


    • Anonyymi

      Riippuu niin miehestä. Ei tuohonkaan voi antaa kaikkia miehiä koskevaa vastausta.

      Toiset miehet rakastavat enemmän, toiset vähemmän.

      • Anonyymi

        Jokainen tietää oman vastauksensa.


    • No ainakin meillä lapset lähensi ennestään ja mies muuttui jos mahdollista enempää muuttua huolehtivammaksi. Ja vatsasta sanoi, etteihän se nyt voi ollakkaan kuten ennen raskautta, kun olet läpi käynyt kaksi raskautta ja sektiota. Maha oli vielä hillitön kummallakin kerralla.

      • Siis kun mulle se arpia täynnä oleva vetelä vatsanahka oli alkuun inhotus.


      • Anonyymi

        Tässä kysyttiin miehiltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kysyttiin miehiltä.

        Ja kerroin miehen kannan.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Ja kerroin miehen kannan.

        Voivat vastata omin neuvoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voivat vastata omin neuvoin.

        Ei halunnut.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Ei halunnut.

        No ei kai kysymyksiä tarvitse ääneen torilla lukea? Se mies, mikä lukee, vastaa jos jaksaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai kysymyksiä tarvitse ääneen torilla lukea? Se mies, mikä lukee, vastaa jos jaksaa.

        Heh, jos ei kelpaa niin olkoo kelpaamatta. Siinä se nyt silti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kysyttiin miehiltä.

        Tää on kyllä mies…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää on kyllä mies…

        Ei leveät hartiat minusta miestä tee. Vain harteikkaan.


    • Anonyymi

      Eli tässä selvisi nopeasti, että palsta on yksinomaan naisten palsta.

      • Anonyymi

        Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että tulee tähän sinun naistenhalvennusketjuun viisastelemaan. Yksin olet mies aiheesi kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että tulee tähän sinun naistenhalvennusketjuun viisastelemaan. Yksin olet mies aiheesi kanssa

        Sehän tässä oikeasti onkin tarkoituksena, kuten tuosta toisesta viestistä huomaa ( vastasi aloittaja itselleen, jotta keskusteku menisi haluamaansa suuntaan).

        T. Lapseton.


    • Anonyymi

      Rakastettuna, jos lapsi on toivottu. Muutoin melko välinpitämättömästi tunnetasolla. Pitäisi tajuta viimeistään siinä vaiheessa, jos mies ei ole paikan päällä mukana. - cu-

      • Anonyymi

        Ihan mielenkiinnosta kysy, että miten pitäisi asia nähdä, jos miestä ei ole päästetty paikalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kysy, että miten pitäisi asia nähdä, jos miestä ei ole päästetty paikalle?

        En tiedä miten toi pitäsi nähdä, mutta itse ilmoitin miehelle jo alkuraskaudesta, että synnytykseen en häntä mukaan "huoli". Sanoin, että itselleen silloin jotain muuta puuhaa, mutta sinne hän ei mukaan tule. Eipä siitä tarvinut kiistellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miten toi pitäsi nähdä, mutta itse ilmoitin miehelle jo alkuraskaudesta, että synnytykseen en häntä mukaan "huoli". Sanoin, että itselleen silloin jotain muuta puuhaa, mutta sinne hän ei mukaan tule. Eipä siitä tarvinut kiistellä.

        Itse otin miehen mukaan ensimmäisen ja kolmanteen synnytykseen mielellään. Toinen synnytys mies oli sen verran mielletään sairas, että olisin mielummin jättänyt hänet kotiin, MUTTA katsoin ettei kyse ole minusta vaan isä-lapsi suhteesta ja isän oikeuteen kokea lapsen syntymä.

        Mies kiukutteli ja valitti, kaikki oli huonosti ja minä tein kaiken väärin.Päätin vaan, että suljen sen kaiken ulos ja keskityn lapsen saamiseen ulos ja pitämään oman mielen hyvänä. En hermostunut kertaakaan. Kätilö hermostui neljä kertaa ja ilmoitti, että ex lentää ulos, jos homma ei muutu. 😂 (Nyt voi jo nauraa). Yhden kerran käskivät minut keinutuolin, ja mies oli lukenut Aku ankkaa keinutuolissa tunnin. Mies tokaisi, että tuoli on hänen. Kätilö ei ollut kovin ystävällinen sanoissaan. Kun synnytys alko edetä, sanoi että on nälkä. Sanoin, että laukussa on mun suklaata, johon totesi ettei tuo riitä, Kätilö sanoi, että mene vaan ihmeessä syömään, mutta takas pääsee vasta kun homma on ohi. Normaalisti olisin ollut myötähäpeästä sairas, mutta hormonit auttaa keskittymään oleelliseen. Sen jälkeen kun kuvasivat ja totesivat ettei lapsi tule ulos, jos ei leikkata (oli oikeassa asennossa, mutta tila ei riitä),jotenkin muuttui omaksi itsekseen ja jaksoi olla jopa tukena ja hoitaa vauvaa kun olin itse heräämössä.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Itse otin miehen mukaan ensimmäisen ja kolmanteen synnytykseen mielellään. Toinen synnytys mies oli sen verran mielletään sairas, että olisin mielummin jättänyt hänet kotiin, MUTTA katsoin ettei kyse ole minusta vaan isä-lapsi suhteesta ja isän oikeuteen kokea lapsen syntymä.

        Mies kiukutteli ja valitti, kaikki oli huonosti ja minä tein kaiken väärin.Päätin vaan, että suljen sen kaiken ulos ja keskityn lapsen saamiseen ulos ja pitämään oman mielen hyvänä. En hermostunut kertaakaan. Kätilö hermostui neljä kertaa ja ilmoitti, että ex lentää ulos, jos homma ei muutu. 😂 (Nyt voi jo nauraa). Yhden kerran käskivät minut keinutuolin, ja mies oli lukenut Aku ankkaa keinutuolissa tunnin. Mies tokaisi, että tuoli on hänen. Kätilö ei ollut kovin ystävällinen sanoissaan. Kun synnytys alko edetä, sanoi että on nälkä. Sanoin, että laukussa on mun suklaata, johon totesi ettei tuo riitä, Kätilö sanoi, että mene vaan ihmeessä syömään, mutta takas pääsee vasta kun homma on ohi. Normaalisti olisin ollut myötähäpeästä sairas, mutta hormonit auttaa keskittymään oleelliseen. Sen jälkeen kun kuvasivat ja totesivat ettei lapsi tule ulos, jos ei leikkata (oli oikeassa asennossa, mutta tila ei riitä),jotenkin muuttui omaksi itsekseen ja jaksoi olla jopa tukena ja hoitaa vauvaa kun olin itse heräämössä.

        No mä uskoin, että sitä suhdetta ehtii kyllä kehittää sen syntymän jälkeenkin (ja hyvin tuo on kehittynyt). Ja kyse ei tosiaan ollut mistään "miten mieheni näkee minut synnytyksen jälkeen", vaan siitä että jokainen ylimääräinen ihminen paikalla olisi tehnyt tilanteesta vielä rasittavampaa ja stressaavampaa. Musta oli ihan tarpeeksi veemäistä jo se pelkkä hoitohenkilökunta. Täydellisessä maailmassa olisin tehnyt kuten valtaosa eläimistä ja mennyt itsekseni omaan rauhaan, mutta se olis turhan riskialtista. Oli siis pakko tehdä kompromissi ja sietää hoitohenkilökunta, mutta ei yhtään ainutta henkeä enempää.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Itse otin miehen mukaan ensimmäisen ja kolmanteen synnytykseen mielellään. Toinen synnytys mies oli sen verran mielletään sairas, että olisin mielummin jättänyt hänet kotiin, MUTTA katsoin ettei kyse ole minusta vaan isä-lapsi suhteesta ja isän oikeuteen kokea lapsen syntymä.

        Mies kiukutteli ja valitti, kaikki oli huonosti ja minä tein kaiken väärin.Päätin vaan, että suljen sen kaiken ulos ja keskityn lapsen saamiseen ulos ja pitämään oman mielen hyvänä. En hermostunut kertaakaan. Kätilö hermostui neljä kertaa ja ilmoitti, että ex lentää ulos, jos homma ei muutu. 😂 (Nyt voi jo nauraa). Yhden kerran käskivät minut keinutuolin, ja mies oli lukenut Aku ankkaa keinutuolissa tunnin. Mies tokaisi, että tuoli on hänen. Kätilö ei ollut kovin ystävällinen sanoissaan. Kun synnytys alko edetä, sanoi että on nälkä. Sanoin, että laukussa on mun suklaata, johon totesi ettei tuo riitä, Kätilö sanoi, että mene vaan ihmeessä syömään, mutta takas pääsee vasta kun homma on ohi. Normaalisti olisin ollut myötähäpeästä sairas, mutta hormonit auttaa keskittymään oleelliseen. Sen jälkeen kun kuvasivat ja totesivat ettei lapsi tule ulos, jos ei leikkata (oli oikeassa asennossa, mutta tila ei riitä),jotenkin muuttui omaksi itsekseen ja jaksoi olla jopa tukena ja hoitaa vauvaa kun olin itse heräämössä.

        ”Tuoli on hänen” 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Tuoli on hänen” 🤣

        Repesin samassa kohtaa. Sehän velmu kaveri on ollut.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Repesin samassa kohtaa. Sehän velmu kaveri on ollut.

        -keinovaginamies-

        Oli siinä kohtaa jo aika sairas (mt). Ei hän ollut oikeasti paha eikä terveenä itsekäs, mutta sellaiseksi ihminen muuttuu kun kunnolla sairastuu,

        En kanna kaunaa, enkä ole koskaan palannut asiaan. Selvisin ja lapsi syntyi, lopulla el ole niin väliä! Kätilö kyllä oli aivan raivona. 🤣 Varmaan ajatteli, että olen tahdoton henkisen väkivallan uhri, ja taisi sääliä minua aikalailla… mutta totuus oli että tiesin jo etukäteen mitä tuleman pitää.

        Mietin, että selviääkö jos otan tuon mukaan vai pistänkö oman etuni edelle, vai onko isä-lapsi suhde tärkeämpi. Ystävä, joka tiesi tilanteen, yritti puhua minulle, että jätä ex ulos ja hän tulee tueksi ja äitinikin vihjaili, että jos tarvitsee hön voi tulla mukaan, mutta tiesin selviäväni kun vaan suljen kaiken turha ulos.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Oli siinä kohtaa jo aika sairas (mt). Ei hän ollut oikeasti paha eikä terveenä itsekäs, mutta sellaiseksi ihminen muuttuu kun kunnolla sairastuu,

        En kanna kaunaa, enkä ole koskaan palannut asiaan. Selvisin ja lapsi syntyi, lopulla el ole niin väliä! Kätilö kyllä oli aivan raivona. 🤣 Varmaan ajatteli, että olen tahdoton henkisen väkivallan uhri, ja taisi sääliä minua aikalailla… mutta totuus oli että tiesin jo etukäteen mitä tuleman pitää.

        Mietin, että selviääkö jos otan tuon mukaan vai pistänkö oman etuni edelle, vai onko isä-lapsi suhde tärkeämpi. Ystävä, joka tiesi tilanteen, yritti puhua minulle, että jätä ex ulos ja hän tulee tueksi ja äitinikin vihjaili, että jos tarvitsee hön voi tulla mukaan, mutta tiesin selviäväni kun vaan suljen kaiken turha ulos.

        Sinnikäs muori oot. Hyvä että pystyt nauramaan jutulle, vaikka eihän sairaudelle sillä tavalla saisi.

        Kuvitteellisessa samassa tilanteessa olisin varmasti jättänyt äijän kotiin. :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Repesin samassa kohtaa. Sehän velmu kaveri on ollut.

        -keinovaginamies-

        Varsinainen kingi j…ta. Huh.


    • Ei tullut edes mieleenkään, että suolinen vaimoni olisi menettänyt jotakin poikamme syntymän jälkeen. 🌹👀

      • Anonyymi

        Suolinen oli edelleen


      • suolinen > suloinen, anteeksi nöyristelevästi, sulimmasti ja matelevasti. 🌹👀


    • Anonyymi

      Peikkona metsän peikkona no vitsi

    • Anonyymi

      Tuokin taitaa naisen aivojen ajatelma.

    • Mä en ole koskaan nähnyt synnyttänyttä naista. Siis niiku sillai naisena. Ne ovat jonkun äitejä.

      • Anonyymi

        80v lapseton on sulle Nainen, mutta 20v lapsen saanut äiti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        80v lapseton on sulle Nainen, mutta 20v lapsen saanut äiti.

        Ei nyt ihan niinkään. Kauneus on katsojan silmässä ja mun silmissä on sellainen vika että ovat mieltyneet hiukan nuorempiin. En tiedä missä vika. Olen kokeillut sekä silmälaseja että viinaa mutta kumpikaan ei ole korjannut asiaa.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Ei nyt ihan niinkään. Kauneus on katsojan silmässä ja mun silmissä on sellainen vika että ovat mieltyneet hiukan nuorempiin. En tiedä missä vika. Olen kokeillut sekä silmälaseja että viinaa mutta kumpikaan ei ole korjannut asiaa.

        Eli asia ei liittynytkään äitiyteen. Useimpien ihmisten mielestä nuoremmat ovat kauniimpia, myös miehet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli asia ei liittynytkään äitiyteen. Useimpien ihmisten mielestä nuoremmat ovat kauniimpia, myös miehet.

        Liittyy liittyy. On kaksi toisistaan riippumatonta asiaa: toisaalta ulkonäkö ja toisaalta se, että kaikki synnyttäneet ovat jonkun äitejä.


    • Anonyymi

      Kaloja ei voi raiskata.

      • Anonyymi

        Seksi on useimmiten ulkoistettu.


    • Anonyymi

      Kyllä minä rakastan omaa naistani synytyksen jälkeen. Naiseni vartalo kyllä palautui ennalleen kun vähän jumppaili salilla.

    • Anonyymi

      Mjaa, kyllähän se kulta olisi tullut synnytyksen jälkeen äidiksi.
      Sama nainen, mutta uudet roolit voivat tuottaa tunnepuolelle ja katseeseen äitimäisiä piirteitä. Vaikuttaako tuo suhteeseen? Kyllä vaikuttaa, tunteet muuttuvat jo sen kautta kun on yhteinen huolehdittava. Mies muuttuu suojelevammaksi, usein synnytys vaikuttaa myös seksuaalisuuteen ja haluihin, molemmilla sukupuolilla.
      Nainen on sama nainen ja jopa parempi mitä ennen synnytystä, mutta mies voi yksinkertaisuudessaan olla joskus eri mieltä.

      AV

    • Anonyymi

      Olen antanut kaikille kavereilleni vinkin, että jos haluatte rakastaa naistanne entiseen malliin synnytyksen jälkeenkin, älkää menkö synnytykseen mukaan. Mikäli menette, älkää ihmetelkö, jos jokin parisuhteessanne muuttuu negatiiviseen suuntaan. Jokainen voi päätellä itse miksi.

      Tilanne on aivan sama, kuin pitkään avoliitossa ollut pariskunta menisi naimisiin, papin aamenen jälkeen nainen muuttuu...

    • Mä en edes muista...mun keskittyminen meni koko perheen hyvinvointiin...

      Mä muistan sen, että veskissä ei ollut pideetä...ja se tarvittiin...mä rakensin sen hsnan päähän...

      Toisfn lapsen kohdalla mun piti mkettiä ekaa lasta paljon.,.olin hänen kanssaan, kun exä syötti jne.

      Ei mulle jäänyt aikaa miettiä miltä exä näytti. Mä elin ihan muualle silloin...

      • Anonyymi

        Olin vissiin feministisempi mies kun hoidin vastasyntyneitä tosi paljon.
        Oli mukavaa saada pikku käärylöinen tyytyväiseksi, katsoa silmikkäin kun syötti tuttipullosta.

        Naisille voi tulla joskus synnytyksen jälkeinen masennus. Ex ei uskaltanut pestä ensimäistä lastamme kun lapsi oli vielä ihan pieni. Meni kolme kuukautta kunnes hän kylvetti paaperon ensimmäisen kerran ihan itse.
        Yö heräämiset ja hoitamiset taisivat mennä aika tasan. Vaihdoin vaipat ja nostin syömään äidin rinnalle.

        Myöhemmässä vaiheessa olin yleensä se joka luki iltasadut ja nukutti lapset.
        Tuon jälkeen vanhemmilla olikin hetki sitä omaa "laatuaikaa" katsella vaikka telkkaria yhdessä samalla sohvalla jalkoja tai niskaa hieroen tai muuta arkitouhua tehden.

        Vaikuttaako synnytys, no tietysti vaikuttaa. Muuttaahan se naisen ajatusmaailmaa jonkun verran. Yleensä parempaan mutta toisinkin voi olla. Elämä lasten kanssa voi tuntua raskaalta jos ei olisi elänyt sitä villiä nuoruutta jo hyvissä ajoin:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin vissiin feministisempi mies kun hoidin vastasyntyneitä tosi paljon.
        Oli mukavaa saada pikku käärylöinen tyytyväiseksi, katsoa silmikkäin kun syötti tuttipullosta.

        Naisille voi tulla joskus synnytyksen jälkeinen masennus. Ex ei uskaltanut pestä ensimäistä lastamme kun lapsi oli vielä ihan pieni. Meni kolme kuukautta kunnes hän kylvetti paaperon ensimmäisen kerran ihan itse.
        Yö heräämiset ja hoitamiset taisivat mennä aika tasan. Vaihdoin vaipat ja nostin syömään äidin rinnalle.

        Myöhemmässä vaiheessa olin yleensä se joka luki iltasadut ja nukutti lapset.
        Tuon jälkeen vanhemmilla olikin hetki sitä omaa "laatuaikaa" katsella vaikka telkkaria yhdessä samalla sohvalla jalkoja tai niskaa hieroen tai muuta arkitouhua tehden.

        Vaikuttaako synnytys, no tietysti vaikuttaa. Muuttaahan se naisen ajatusmaailmaa jonkun verran. Yleensä parempaan mutta toisinkin voi olla. Elämä lasten kanssa voi tuntua raskaalta jos ei olisi elänyt sitä villiä nuoruutta jo hyvissä ajoin:)

        AV

        Täytyy tähän naisena sanoa, että onhan se hienoa, jos mies tahtoo lasta syötellä, mutta en todellakaan olis lasta tuttipullolle siitä ilosta opettanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin vissiin feministisempi mies kun hoidin vastasyntyneitä tosi paljon.
        Oli mukavaa saada pikku käärylöinen tyytyväiseksi, katsoa silmikkäin kun syötti tuttipullosta.

        Naisille voi tulla joskus synnytyksen jälkeinen masennus. Ex ei uskaltanut pestä ensimäistä lastamme kun lapsi oli vielä ihan pieni. Meni kolme kuukautta kunnes hän kylvetti paaperon ensimmäisen kerran ihan itse.
        Yö heräämiset ja hoitamiset taisivat mennä aika tasan. Vaihdoin vaipat ja nostin syömään äidin rinnalle.

        Myöhemmässä vaiheessa olin yleensä se joka luki iltasadut ja nukutti lapset.
        Tuon jälkeen vanhemmilla olikin hetki sitä omaa "laatuaikaa" katsella vaikka telkkaria yhdessä samalla sohvalla jalkoja tai niskaa hieroen tai muuta arkitouhua tehden.

        Vaikuttaako synnytys, no tietysti vaikuttaa. Muuttaahan se naisen ajatusmaailmaa jonkun verran. Yleensä parempaan mutta toisinkin voi olla. Elämä lasten kanssa voi tuntua raskaalta jos ei olisi elänyt sitä villiä nuoruutta jo hyvissä ajoin:)

        AV

        Mun exä vaipui synnytyksen jälkeiseen masennukseen molempien jälkeen. Hän flrkmatisoitui vaan..

        Hän on vain herkkä...yhä.

        Ja olkoot mitä vaan feminiiniystä vai mitä vaan, mä oon isä, jota haluan olla, riippumatta mitä se nainen voi olla...äiti, huono äiti....

        Miksmun pitäisi verrata johonkin?


      • Disseisback kirjoitti:

        Mun exä vaipui synnytyksen jälkeiseen masennukseen molempien jälkeen. Hän flrkmatisoitui vaan..

        Hän on vain herkkä...yhä.

        Ja olkoot mitä vaan feminiiniystä vai mitä vaan, mä oon isä, jota haluan olla, riippumatta mitä se nainen voi olla...äiti, huono äiti....

        Miksmun pitäisi verrata johonkin?

        Mä en en häränny yöllä lapsien itkuun kun oisin kakkosvaihtoehto, vaan koska halusin. Ja nautin nyt siitä. Minuun luotetaan. Oon kahdelle ihmiselle se peruskallio.

        Ja mä oon vain minä. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mä en en häränny yöllä lapsien itkuun kun oisin kakkosvaihtoehto, vaan koska halusin. Ja nautin nyt siitä. Minuun luotetaan. Oon kahdelle ihmiselle se peruskallio.

        Ja mä oon vain minä. 😊

        Tunnusta nyt palstalle että se exäsi on hyvä nainen ja ero johtui teistä molemmista.
        Jos et voi, johtuu varmaan siitä kun sä olet vain sä:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy tähän naisena sanoa, että onhan se hienoa, jos mies tahtoo lasta syötellä, mutta en todellakaan olis lasta tuttipullolle siitä ilosta opettanut.

        Johan ne antoivat sairaalassa tuttipullon eteen jossa oli toisen äidin rintamaitoa.
        Eka ateria taisi tulla toisen naisen tissistä kun ex heräili vielä heräämössä.
        Yön herätykset vaippojen vaihtamisineen herättää kunnolla, mutta jos toinen vaihtaa vaipan nousten ylös sängystä pyllyn pesten ja uudet vaipat laittaen...ei se ole niin suuri työ ottaa esille jompaa kumpaa tisua tarjolle. Ei tarvitse nousta sängystä ja nukahtaa taas nopeammin.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan ne antoivat sairaalassa tuttipullon eteen jossa oli toisen äidin rintamaitoa.
        Eka ateria taisi tulla toisen naisen tissistä kun ex heräili vielä heräämössä.
        Yön herätykset vaippojen vaihtamisineen herättää kunnolla, mutta jos toinen vaihtaa vaipan nousten ylös sängystä pyllyn pesten ja uudet vaipat laittaen...ei se ole niin suuri työ ottaa esille jompaa kumpaa tisua tarjolle. Ei tarvitse nousta sängystä ja nukahtaa taas nopeammin.

        AV

        Sektiolla syntyi omanikin ja juuri siksi en olisi suostunut. Sen verran työn ja vaivan takana oli saada se lapsi siihen rinnalle syömään, kun oli helpon tuttipullon makuun päässyt. Vaan onnistui onneksi lopulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnusta nyt palstalle että se exäsi on hyvä nainen ja ero johtui teistä molemmista.
        Jos et voi, johtuu varmaan siitä kun sä olet vain sä:)

        AV

        Hittojako tää mihinkään liittyy tai sulle kuuluu? -sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnusta nyt palstalle että se exäsi on hyvä nainen ja ero johtui teistä molemmista.
        Jos et voi, johtuu varmaan siitä kun sä olet vain sä:)

        AV

        Exäni on lapsuutensa uhri. Häntä ei ole opetettu ottaa vastuuta teoistaan. Hän ei näe omaa elämäänsä ja tekoja, sanoja tästä hetkestä...hänkin on ollut tyhjä kori, mitä on täytetty sillä mitä hän ottaa

        Mä en ole vastuussa miten hän elämänsä elää...keskityn vaan niihin nyt, mitkä hän on mun elämään mahdollistanut. Kiitän häntä äitienpäivänä. Pitäiskö muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hittojako tää mihinkään liittyy tai sulle kuuluu? -sivusta

        Feministinen mies ei syyllisty naisten haukkumiseen vaan katsoo ensin peiliin ymmärtäen olleensa osa muutosta. Miehet jotka haluavat hallita naisia narsistimaiseen tapaan eivät voi antaa naiselle anteeksi sitä, jos hänet olisi jätetty, tai jos nainen olisi antanut syyn jättää.
        Muutos parisuhteen aikana on molempien vastuulla, tuon tulisi olla jokaiselle selviö. Kaikki se mitä puoliso tekee, niin hyvä kuin huono kumpuaa myös siitä omasta käyttäytymisestä.

        Oppivatko ihmiset? No osa varmasti ajattelee kaiken olleen vain sen toisen syytä, jopa sen kun ovat itse valinneet puolisonsa?

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hittojako tää mihinkään liittyy tai sulle kuuluu? -sivusta

        No mitä luulet, että tässä kaivetaan...Av isi loppuun ees vetoamaan isyyteen. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feministinen mies ei syyllisty naisten haukkumiseen vaan katsoo ensin peiliin ymmärtäen olleensa osa muutosta. Miehet jotka haluavat hallita naisia narsistimaiseen tapaan eivät voi antaa naiselle anteeksi sitä, jos hänet olisi jätetty, tai jos nainen olisi antanut syyn jättää.
        Muutos parisuhteen aikana on molempien vastuulla, tuon tulisi olla jokaiselle selviö. Kaikki se mitä puoliso tekee, niin hyvä kuin huono kumpuaa myös siitä omasta käyttäytymisestä.

        Oppivatko ihmiset? No osa varmasti ajattelee kaiken olleen vain sen toisen syytä, jopa sen kun ovat itse valinneet puolisonsa?

        AV

        Pyritään sukupuolineutraaliuteen, wtf, mikä ihmeen feministinen. Ja mistä sä revit näitä stooreja, ristus, jaksa ees lukea, moro.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyritään sukupuolineutraaliuteen, wtf, mikä ihmeen feministinen. Ja mistä sä revit näitä stooreja, ristus, jaksa ees lukea, moro.

        Ja luit kuitenkin hönö! 🤣


    • No mä isukkina vielä haluun jakaa tärkeämpää juttua.. jos se lapsi on varsinkin poika... kuten mä..


      https://youtu.be/4n_5vRqjh_s

      Voitko enää välittää muusta?

      Ainiin tyttö....

      Mullanin on oma tyttö..

      https://youtu.be/cY-uuIfYz6o

      Juuh

      Ja mä erosin naisestani, kun se näki itsensä ohi lasten..

    • Anonyymi

      Näin ikisinkku miehenä sanon, että mieheltäsi saat parhaimman vastauksen ja haluan uskoa, että hänelle on yksi toive sinun suhteen muita toiveita tärkeämpänä, että luonteesi pysyy hyvänä ja että sinun kanssa on myös jatkossa hyvä olla. Lapsen ehdoilla enemmän tulevat vuodet. Lapsi tasapainottaa eloa suhteessa, jos vanhemmat ovat vastuunsa tuntevia, ole hyvä 🙏 👍

    • En ole mies, mutta vastaan silti. Jos mies tietoisesti osallistuu lapsen tekemiseen, eikä kestä sitä että naisen kroppa sen myötä muuttuu (miehenkin kroppa usein muuten muuttuu isyyden myötä), ei hän ole vielä valmis isäksi eikä luultavasti ole vielä kovin aikuinenkaan. Kaikille ei tule muutoksia ulkonäköön eikä alapäähän, mutta kohtuullinen osa maksaa hinnan laps(i)en synnyttämisestä. Lapsen saaminen yksinkertaisesti muuttaa elämää ja suurimmalla osalla myös elämän prioriteetteja.

      Lapsettoman tai jo lapsensa tehneen sinkkumiehen taas ei ole mikään pakko heilastella synnyttäneitä. Oma on valinta.

      • Anonyymi

        Onpa erikoinen kommentti ja vielä naiselta. Ei synnytys pysyvästi kroppaa niin paljoa muuta, kyllä se kurpsahdus kropalla tulee monelle muullekin, ikä tekee tehtävänsä ja elämäntavat ja toki synnytykset osalle ihanniinkuin jotkut muut jutut synnyttämättömille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpa erikoinen kommentti ja vielä naiselta. Ei synnytys pysyvästi kroppaa niin paljoa muuta, kyllä se kurpsahdus kropalla tulee monelle muullekin, ikä tekee tehtävänsä ja elämäntavat ja toki synnytykset osalle ihanniinkuin jotkut muut jutut synnyttämättömille.

        Kyllä synnytys näkyy omassa kropassa (2 keisarin leikkausta) ja suorat vatsalihakset on vatsan sivulla, eikä siellä missä pitäisi…. Kun vatsa on raskaana ollessa pienen ihmisen kokoon nähden aika jumalaton, ei se mahdu kuin ulospäin. Lantiossakin oli niin ahdasta, että pyörryin pari kertaa kun veri ei mahtunut kiertämään.

        Ensimmäisen leikkauksen jälkeen tyylinä oli ommella nuo yhteen, ja lääkäri totesi vaan että nämä on aivan väärässä paikassa ja tikkasi kiinni sekä totesi ettei näitä kuntouta jumpalla millään enää yhteen .Viimeisen kohdalla tyyli oli muuttunut… saattanee olla vieläkin vähän erillään. Tuo kaikki on kuitenkin omassa arvomaailmassani toisisijaista. Jos se jotain muuta häiritsee, ei se ole minun ongelmani.

        Valitettavasti kaikki synnytyksen jäljet ei kaikilta katoa ajan kanssa ja pienellä osalla jäljet on aika traagisiakin mm. katkenneet lantion luut (korjaantuu kyllä aikanaan). Osalla taas on pikkujuttuja, jotka palautuu parissa vuodessa.


    • Anonyymi

      Henkisellä tasolla varmaan ihan eri näkökulma, onko kyseessä yhteinen lapsi vai vaan joku lapsi. Siis olettaisin, ei ole aiheesta kokemuksia.

      Jos tarkoitat fyysisesti, niin en ole huomannut merkittävää eroa. Tosin kovin monesta äidistä ei ole tuollaista "mittatuntumaa". Eiköhän naiskeho tuosta aika hyvin palaudu, kun on siihen hommaan muotoutunutkin. Onhan niitä kaikenmaailman treenejä ja lääketiedettäkin.

      -keinovaginamies-

      • Palautuu, mutta mikä huonommin palautuu niin iho mikä on venynyt ja revennyt monesta kohtaa. Tai rinnat mitkä riipahtaa kasvettuaan ja kutistuttuaan.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Palautuu, mutta mikä huonommin palautuu niin iho mikä on venynyt ja revennyt monesta kohtaa. Tai rinnat mitkä riipahtaa kasvettuaan ja kutistuttuaan.

        No iho nyt on vaan pintaa ja tissit on lapsille.

        Eikös se ole niin kuin ylen ykkösen mainoksessa; Sisus on tärkein :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No iho nyt on vaan pintaa ja tissit on lapsille.

        Eikös se ole niin kuin ylen ykkösen mainoksessa; Sisus on tärkein :)

        -keinovaginamies-

        Niin on. No mun tissit ei olleet oikein edes lapsille. Maitoa tuli niin vähän, että olisvat kuolleet nälkään ilman korvikkeita ja tuttipulloja. Mutta esikoinen sain 4kk ainakin vähän rintamaitoani, kaiken mikä herui. Toinen ei saanut mitään. Vain korviketta. Oli nälissään kun maitoa ei ollut tullut ja paino pudonnut, niinpä lopetin tissillä pelleilyn ja hyvöksyin että korbiketta ja tuttipullo korvaa tissini.

        Hän ei saanut kieltään nännini ympörille. Pieni lyhyt kieli ja iso nännin mollukka, huono yhtälö. :(

        Jep sisus. 👍


    • Anonyymi

      Kauniina. Luin viestejä ja ettei tänne saa nainen kirjoittaa. Silti. Kahden lapsen jälkeen mieheni sanoi: kyllä teinitytöt olisivat vartalostasi kateellisia. Minusta olin ihan tavallinen, rinnat tosin olivat pulleammat kuina muulloin. Ilahduin tietenkin, laitoin ruoaksi gurmeeta kun oli hyvä niin mieli.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe