Joko ovat soitelleet työkkäristä

Anonyymi

Nyt kun uus työnhaku mali on ollut voimassa. Ovatko soitelleet ja mitä ovat kyselleet.... Oletko saanut varoituksen jne.....

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eivät ne minulle soita. Olen työtön vuodesta 2013.
      Ovat sanoneet suoraan että en töitä koskaan saa joten eivät tuhlaa aikaa minuun.

    • Anonyymi

      Vetkuttelevat. Soitin itse.

    • Anonyymi

      Hylänneet ovat. Ei soittoja

    • Anonyymi

      Tämä uusi malli aiheuttaa ilmeisesti paljon ylimääräistä ruuhkaa & duunia työkkärissä, joten soitot saattavat tulla päivien tai jopa viikkojen viiveellä.

      • Anonyymi

        Kuukausien... Osalle ei ole tullut soittoa puoleen vuoteen, toisia taas pommitetaan 3kk välein..


    • Anonyymi

      Minulle soitettiin heti seuraavana päivänä, kun olin ilmoittanut itseni työttömäksi työnhakijaksi. Tämä tapahtui noin kuukausi sitten. Virkailija sanoi soittavansa heinäkuussa uudelleen. Olen hakenut tällä välin kuuteen työpaikkaan. Yhteen olisin " päässyt", mutta en ottanut työtä vastaan. Nyt lomaillaan ja syksyllä sitten totisesti työnhakuun.

      • Anonyymi

        Varaudu karenssiin koska et ole ottanut tarjottua työtä vastaan. Syy: Työvoimapoliittisesti moitittava käytös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varaudu karenssiin koska et ole ottanut tarjottua työtä vastaan. Syy: Työvoimapoliittisesti moitittava käytös

        Ei tarvitse varautua karenssiin. Eivät tiedä, että olisin päässyt tähän työpaikkaan. Ihan itse etsin tuon työn ja kävin haastattelussa😂


    • Anonyymi

      Jaakonsaar pyöräytti silmiään kehottaen jatkamaan samaan malliin.

    • Anonyymi

      Soitin tänään työttömälle jonka nimi on mikko. Sanoin lähes viisikymppiselle mikkolle että sinulle tulee velvollisuus mennä kuntouttavaan töihin koska olet jo niin huonokuntoinen.
      Mikko meinasi ettei aio mennä joten katkaisin tuet.

      T: työvoimatoimiston virkailija

      • Anonyymi

        Retard Retard!!!!!!!


      • Anonyymi

        No sen voin sano että osa menee omasta halusta kuntouttavalle kun kaikki palvelut kaupungilla on ilmaista ja saa kaljaa kympillä enempi.... Ei tartte edes käskyttää.. Ja osaa sitten ei päästetä kuntouttvalle..


      • Anonyymi

        Sulla on jokin sairaalloinen pakkomielle tuohon ihmiseen.


    • Anonyymi

      Mikko isolla alkukirjaimella 😁.

    • Anonyymi

      Mikä ihme on kuntouttava🤔

      • Anonyymi

        saa kympin päivässä kun on tekevininään töitä.. Tännehän se valtio haluaa kaikki sairaat työkkäristä uuden lain myötä..


    • Anonyymi

      No huhu huh😱

    • Anonyymi

      Poistaako kuntouttava 4 paikan hakuvaatimuksen

    • Anonyymi

      Kuntouttava työtoiminta (Sosiaalinen palvelu) ei poista 4 työpaikan hakuvaatimusta kuukaudessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe