Am D G C Am H7 Em D G
Sillä sinä olet minulle rakas, olen tähtesi kärsinyt. Sinä olet minulle rakas, ota minut vastaan nyt.
Am D G C Em Am H7 Em
Sillä sinä olet minulle rakas, minä kannoin tuomion. Sinä olet minulle rakas, ovi Taivaan auki on.
Minä tulin sinua varten
2
304
Vastaukset
tässä siis koko nuotti
Em Am D G E Am H7 Em
Minä tulin sinua varten, jota jouluna paleltaa. Minä synnyin talliin ja seimeen, voin sinua rakastaa.
Em Am D G E Am H7 Em
Minä tulin sinua varten, jolla ei ole ystävää. Minä tulin sinua varten, saatan sinua ymmärtää.
Em Am D G E Am H7 Em
Minä tulin sinua varten, jota ihmiset pettivät. Minä tulin sinua varten, jonka toiset jo jättivät.
Em Am D G E Am H7 Em
Minä tulin sinua varten, joka yössä nyyhkytät. Minä tulin sinua varten, joka yksin sairastat.
Am D G C Am H7 Em D G
Sillä sinä olet minulle rakas, olen tähtesi kärsinyt. Sinä olet minulle rakas, ota minut vastaan nyt.
Am D G C Em Am H7 Em
Sillä sinä olet minulle rakas, minä kannoin tuomion. Sinä olet minulle rakas, ovi Taivaan auki on.
Em Am D G E Am H7 Em
Minä tulin sinua varten, jota mammona kahlitsee. Minä tulin sinua varten, jota rihkama hallitsee.
Em Am D G E Am H7 Em
Minä tulin sinua varten, joka helposti lankeat. Minä tulin sinua varten, jota kahleet sitovat.
Em Am D G E Am H7 Em
Minä olen sinua varten, joka toisista jälkeen jäit. Minä olen sinua varten, joka hylkäävät katseet näit.
Em Am D G E Am H7 Em
Ja taivas on sinua varten, joka lepoa ikävöit. Vein ryövärin kanssani kotiin, miksi yhä epäröit.
Am D G C Am H7 Em D G
Am D G C Em Am H7 Em
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163345Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3713069Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362759Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582268- 491899
- 861816
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141799Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181779- 571669