Am D G C Am H7 Em D G
Sillä sinä olet minulle rakas, olen tähtesi kärsinyt. Sinä olet minulle rakas, ota minut vastaan nyt.
Am D G C Em Am H7 Em
Sillä sinä olet minulle rakas, minä kannoin tuomion. Sinä olet minulle rakas, ovi Taivaan auki on.
Minä tulin sinua varten
2
210
Vastaukset
tässä siis koko nuotti
Em Am D G E Am H7 Em
Minä tulin sinua varten, jota jouluna paleltaa. Minä synnyin talliin ja seimeen, voin sinua rakastaa.
Em Am D G E Am H7 Em
Minä tulin sinua varten, jolla ei ole ystävää. Minä tulin sinua varten, saatan sinua ymmärtää.
Em Am D G E Am H7 Em
Minä tulin sinua varten, jota ihmiset pettivät. Minä tulin sinua varten, jonka toiset jo jättivät.
Em Am D G E Am H7 Em
Minä tulin sinua varten, joka yössä nyyhkytät. Minä tulin sinua varten, joka yksin sairastat.
Am D G C Am H7 Em D G
Sillä sinä olet minulle rakas, olen tähtesi kärsinyt. Sinä olet minulle rakas, ota minut vastaan nyt.
Am D G C Em Am H7 Em
Sillä sinä olet minulle rakas, minä kannoin tuomion. Sinä olet minulle rakas, ovi Taivaan auki on.
Em Am D G E Am H7 Em
Minä tulin sinua varten, jota mammona kahlitsee. Minä tulin sinua varten, jota rihkama hallitsee.
Em Am D G E Am H7 Em
Minä tulin sinua varten, joka helposti lankeat. Minä tulin sinua varten, jota kahleet sitovat.
Em Am D G E Am H7 Em
Minä olen sinua varten, joka toisista jälkeen jäit. Minä olen sinua varten, joka hylkäävät katseet näit.
Em Am D G E Am H7 Em
Ja taivas on sinua varten, joka lepoa ikävöit. Vein ryövärin kanssani kotiin, miksi yhä epäröit.
Am D G C Am H7 Em D G
Am D G C Em Am H7 Em
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71987Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189