Am D G C Am H7 Em D G
Sillä sinä olet minulle rakas, olen tähtesi kärsinyt. Sinä olet minulle rakas, ota minut vastaan nyt.
Am D G C Em Am H7 Em
Sillä sinä olet minulle rakas, minä kannoin tuomion. Sinä olet minulle rakas, ovi Taivaan auki on.
Minä tulin sinua varten
2
284
Vastaukset
tässä siis koko nuotti
Em Am D G E Am H7 Em
Minä tulin sinua varten, jota jouluna paleltaa. Minä synnyin talliin ja seimeen, voin sinua rakastaa.
Em Am D G E Am H7 Em
Minä tulin sinua varten, jolla ei ole ystävää. Minä tulin sinua varten, saatan sinua ymmärtää.
Em Am D G E Am H7 Em
Minä tulin sinua varten, jota ihmiset pettivät. Minä tulin sinua varten, jonka toiset jo jättivät.
Em Am D G E Am H7 Em
Minä tulin sinua varten, joka yössä nyyhkytät. Minä tulin sinua varten, joka yksin sairastat.
Am D G C Am H7 Em D G
Sillä sinä olet minulle rakas, olen tähtesi kärsinyt. Sinä olet minulle rakas, ota minut vastaan nyt.
Am D G C Em Am H7 Em
Sillä sinä olet minulle rakas, minä kannoin tuomion. Sinä olet minulle rakas, ovi Taivaan auki on.
Em Am D G E Am H7 Em
Minä tulin sinua varten, jota mammona kahlitsee. Minä tulin sinua varten, jota rihkama hallitsee.
Em Am D G E Am H7 Em
Minä tulin sinua varten, joka helposti lankeat. Minä tulin sinua varten, jota kahleet sitovat.
Em Am D G E Am H7 Em
Minä olen sinua varten, joka toisista jälkeen jäit. Minä olen sinua varten, joka hylkäävät katseet näit.
Em Am D G E Am H7 Em
Ja taivas on sinua varten, joka lepoa ikävöit. Vein ryövärin kanssani kotiin, miksi yhä epäröit.
Am D G C Am H7 Em D G
Am D G C Em Am H7 Em
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62479Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant732324- 2021314
- 1131134
- 711098
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig233997Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211929Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �11864- 47799
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54796